Het zit je allemaal wel dwars he? Teringquote:Op donderdag 6 juli 2023 09:24 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
JA MAAR SARR (totaal geen rekening houdend met het feit dat dat een twee voor twaalf transfer was en écht "wat de gek er voor geeft, niet gebaseerd op reële waarde van de speler, waar IEDERE krant ook zijn verbazing over uitsprak)
Heeft @ZKA denk je al een spion naar Toscane gestuurd om te kijken of te Kloese écht aan het werk is?quote:Op donderdag 6 juli 2023 09:26 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:zka is helemaal de weg kwijt
Het is een soort hybride versie van @Caland , @aTypisch en @klaasweetallesquote:Op donderdag 6 juli 2023 09:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Het zit je allemaal wel dwars he? Tering
Echt topnieuwsquote:
Is dit FeyenoordBoulevard?quote:Op donderdag 6 juli 2023 09:26 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:zka is helemaal de weg kwijt
Ik vind dat je per definitie geen grote bedragen naar Rusland moet overmaken. Wat dat betreft beetje vergelijkbaar met de situatie Til.quote:Op donderdag 6 juli 2023 09:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt topnieuwsIk heb veel liever Szymanski onder contract dan gehuurd. Lijkt mij een vrij risicoloze investering.
Het schijnt dat Te Kloese op zijn vakantieadres is om een ZWARE GEVANGENISSTRAF te ontvluchten wegens zijn criminele activiteiten in Amerika!!!!quote:
Ik zou principieel eigenlijk nog liever geen Szymanski hebben dan dat je miljoenen overmaakt naar Rusland.quote:
Ik ben benieuwd of Feyenoord ook maar een greintje moraal heeftquote:Op donderdag 6 juli 2023 09:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zou principieel eigenlijk nog liever geen Szymanski hebben dan dat je miljoenen overmaakt naar Rusland.
Was Feyenoord er een tijdje geleden niet mee bezig om te zorgen dat het contract gewoon ontbonden kon worden of iets dergelijks? Ik ben er eerlijk gezegd geen fan van om miljoenen over te maken naar de russen...quote:
Ik weet niet helemaal of ik het daar mee eens ben in deze specifieke situatie. Maar begrijp de overweging wel.quote:Op donderdag 6 juli 2023 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat je per definitie geen grote bedragen naar Rusland moet overmaken. Wat dat betreft beetje vergelijkbaar met de situatie Til.
Idd wat boeit het nou dat we geld over maken naar een land met een regime waardoor iedere week duizenden mensen om het leven komen! /sarcasmoffquote:
Bij Ajax zitten er ook bovengemiddeld veel criminelen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Idd wat boeit het nou dat we geld over maken naar een land met een regime waardoor iedere week duizenden mensen om het leven komen! /sarcasmoff
Dat doe je ook als je geld naar de Verenigde Staten overmaakt!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Idd wat boeit het nou dat we geld over maken naar een land met een regime waardoor iedere week duizenden mensen om het leven komen! /sarcasmoff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |