Nee johquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zijn we het potentieel verkopen van spelers voor, voor Feyenoord begrippen, ontzettend hoge bedragen al aan het zien als slecht nieuws ja?
De nieuwe realiteit en succes went snel blijkbaar. Of juist niet.
Die was druk met foto's maken van Pedersen in een restaurantquote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:45 schreef zoekeenleven het volgende:
Wel jammer voor @:zka dat hij deze scoop gemist heeft
Spionnen aan het werk gezet. Dat niveau.quote:Op woensdag 5 juli 2023 07:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Die was druk met foto's maken van Pedersen in een restaurant
En met transfers van Ajaxquote:Op woensdag 5 juli 2023 07:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Die was druk met foto's maken van Pedersen in een restaurant
Maar 1 jaar contract dan hequote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:24 schreef H.FR het volgende:
Rond de 20 zou ik slecht vinden, want volgend jaar krijg je ook nog gewoon 15. Voor die 5mln verschil kan je hem beter houden. Zoals @:Caland al zegt zou het dom zijn hem voor minder dan een Kökcü achtig bedrag weg te laten gaan.
Komt vast een interviewtje na de wedstrijd tegen PEC zaterdag.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:03 schreef bbuddybb het volgende:
Wanneer geeft Arond zijn eerste persconferentie van het seizoen?
Daarom ook 15 en geen 35.quote:
Gelukkig staat Benita al klaar. Hoog tijd dat dit toptalent een kans krijgtquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Op zich kan je toch ook gewoon een vervanger halen die ook multifunctioneel is?
Is natuurlijk verre van een garantie dat dit direct een succes zal zijn. Zelfs met de juiste scouting is dat altijd een gokje.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Op zich kan je toch ook gewoon een vervanger halen die ook multifunctioneel is?
quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
WIJ zijn geen Aldi.
Ik heb ook alle vertrouwen in het scoutinglijstje, maar Slot moet wel even dimmen met z'n bord op schoot aankopenquote:Op woensdag 5 juli 2023 11:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb alle vertrouwen in het scoutingslijstje. Leuke RB oppakken ergens en Slot gaat vervolgens Hartman in de rol van Geert gieten op links.
Makkelijk kampioen.
Zal je zien dat ze die matige Van Ewijk voor 10 miljoen willen hebben.quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb ook alle vertrouwen in het scoutinglijstje, maar Slot moet wel even dimmen met z'n bord op schoot aankopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |