De hele sleutelbos toch?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slot heeft zo’n beetje alles te bepalen.
Precies dit ook ja. En Aursnes en Wieffer voor allebei 500k zijn ook nog prima voorbeelden.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:23 schreef hhh38 het volgende:
Mensen die bang zijn voor mindere vervangers moeten even de eerste paar wedstrijden van Hancko terugkijken die voor 5 miljoen als vervanger van Senesi kwam.
Of de eerste paar wedstrijden van Idrissi en Bjorkan die als vervangers van Sinisterra en Malacia kwamenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:23 schreef hhh38 het volgende:
Mensen die bang zijn voor mindere vervangers moeten even de eerste paar wedstrijden van Hancko terugkijken die voor 5 miljoen als vervanger van Senesi kwam.
Inderdaad, Slot heeft over iedereen en alles rond de club controle.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
En daarnaast multifunctioneel. Ik denk dat Slot hem echt niet kwijt wil, en daarom eventueel een risico op een klein verlies moet nemen door hem nog een seizoen te houden, die CL gelden liggen nu zo hoog. Tenzij Geert zelf aangeeft echt te willen gaan. Dan is een bedrag begin 20 miljoen prima.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:30 schreef Scrummie het volgende:
Denk wel dat Geertruida een speler is die je niet 1 op 1 gaat vervangen, uiteindelijk had hij best wel wat invloed met zijn kwaliteiten hoe ons spel eruit zag, denk ik.
Als een speler al akkoord is dan kan je er wel vanuit gaan dat hij weg wil.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En daarnaast multifunctioneel. Ik denk dat Slot hem echt niet kwijt wil, en daarom eventueel een risico op een klein verlies moet nemen door hem nog een seizoen te houden, die CL gelden liggen nu zo hoog. Tenzij Geert zelf aangeeft echt te willen gaan. Dan is een bedrag begin 20 miljoen prima.
Op zich kan je toch ook gewoon een vervanger halen die ook multifunctioneel is?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En daarnaast multifunctioneel. Ik denk dat Slot hem echt niet kwijt wil, en daarom eventueel een risico op een klein verlies moet nemen door hem nog een seizoen te houden, die CL gelden liggen nu zo hoog. Tenzij Geert zelf aangeeft echt te willen gaan. Dan is een bedrag begin 20 miljoen prima.
hij gaat bij red bull waarschijnlijk het dubbele of het drie dubbele verdienenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als een speler al akkoord is dan kan je er wel vanuit gaan dat hij weg wil.
Mwah, als hij echt graag weg wil dan had hij niet verlengd in maart denk ik. En dan bedoel ik dus vooral dat hij er problemen mee gaat maken als Feyenoord (te) hoog in de boom gaat zitten.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als een speler al akkoord is dan kan je er wel vanuit gaan dat hij weg wil.
Geert is eind van de week gewoon een speler van Leipzig.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, als hij echt graag weg wil dan had hij niet verlengd in maart denk ik. En dan bedoel ik dus vooral dat hij er problemen mee gaat maken als Feyenoord (te) hoog in de boom gaat zitten.
Als hij niet verlengd had zou het transferbedrag nu op 15 miljoen gelegen hebbenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, als hij echt graag weg wil dan had hij niet verlengd in maart natuurlijk. En dan bedoel ik dus vooral dat hij er problemen mee gaat maken als Feyenoord (te) hoog in de boom gaat zitten.
Nu dat geld van Kokcu nog niet is uitgegeven en Geertruida gewoon een belangrijke speler is heb je een kans om die onderhandelingen een keer keihard te spelen. Vraag gewoon eens het maximale en rek het net zo lang tot je bijna zeker weet dat er geen club meer komt die meer gaat bieden.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geert is eind van de week gewoon een speler van Leipzig.
Duidelijkheid.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nu dat geld van Kokcu nog niet is uitgegeven en Geertruida gewoon een belangrijke speler is heb je een kans om die onderhandelingen een keer keihard te spelen. Vraag gewoon eens het maximale en rek het net zo lang tot je bijna zeker weet dat er geen club meer komt die meer gaat bieden.
Wat voor belang heeft Feyenoord er bij om het snel af te ronden?
Gebeurt regelmatig dat een speler met meerdere clubs in een transferperiode persoonlijk akkoord is geweest. Lijkt me sterk dat Geertruida per se naar Leipzig wil zoals Kokcu graag naar Benfica wilde, dus hopelijk kan je het lang genoeg rekken dat er een PL club op de stoep staat.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Duidelijkheid.
Temeer omdat Geert zelf klaarblijkelijk al akkoord is. Ik ben het met je eens dat het keihard gespeeld moet worden maar ik verwacht dat de clubs er wel uit gaan komen.
Dit en ik heb het al eerder gezegd, de trainer een topsalaris geven is natuurlijk prima maar verwachten dat zulke spelers dan voor een stuk minder wel blijven is wat wishful thinking.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Duidelijkheid.
Temeer omdat Geert zelf klaarblijkelijk al akkoord is. Ik ben het met je eens dat het keihard gespeeld moet worden maar ik verwacht dat de clubs er wel uit gaan komen.
Zoals ik al zei, dan gaan er spullen kapot bij Arne. Feyenoord heeft gewoon geen belang bij een snelle onderhandeling tenzij ze eigenlijk al een opvolger op het oog hebben waarbij ze snel willen toeslaan.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geert is eind van de week gewoon een speler van Leipzig.
Als Geert persé weg wil zou ik hem voortaan dan ook niet aanraden om twee maanden voor het einde van het seizoen zijn contract te verlengen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gebeurt regelmatig dat een speler met meerdere clubs in een transferperiode persoonlijk akkoord is geweest. Lijkt me sterk dat Geertruida per se naar Leipzig wil zoals Kokcu graag naar Benfica wilde, dus hopelijk kan je het lang genoeg rekken dat er een PL club op de stoep staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |