Mensen willen 5-10 miljoen meer dan er nu geboden wordt:quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:04 schreef fetX het volgende:
25 tot 30 zijn helemaal geen extreme bedragen. Denk dat Feyenoord het vanaf 25 ook wel gaat accepteren.
Dat is ook overdreven.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:11 schreef Kerftminister het volgende:
Als Geertruida ook weggaat zie ik het heel somber in, die ga je niet kunnen vervangen met onze beperkte budgetten.
Ik blijf erbij dat alles onder de 30 miljoen te weinig is om de waarde van Geert goed op te vangen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mensen willen 5-10 miljoen meer dan er nu geboden wordt:
EXTREME BEDRAGEN!!1!1!
Voor 20 miljoen kan je wel een vervanger halen, maar dat geld hebben we niet. Namen als Brenet en Van Ewijk moet je toch niet aan denken.quote:
FC Volendam-uit? Ik blijf op de dijk hangen voor de paling.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:12 schreef onlogisch het volgende:
Rechterrijtje. Handhaven eredivisie wordt lastig.
Het is ook wel heel overdreven om te doen alsof je voor alles minder dan 30 miljoen geen fatsoenlijke vervanger van Geert kan halen. Met een fatsoenlijke scouting moet je voor een fractie van dat bedrag een gelijkwaardige vervanger kunnen halen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat alles onder de 30 miljoen te weinig is om de waarde van Geert goed op te vangen.
Of je dat ook gaat krijgen is een tweede, maar ik zou het als club zo doen. Ik vind het zo’n goede speler. Jammer dat door een combinatie van factoren er nooit echt een hype om hem is ontstaan.
Wat vind jij een schappelijk bedrag voor onze goattruida amice?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
FC Volendam-uit? Ik blijf op de dijk hangen voor de paling.
Geen grap?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:12 schreef onlogisch het volgende:
Rechterrijtje. Handhaven eredivisie wordt lastig.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 07:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gio blijft gewoon hoor, dit jaar gaan we lekker tot de laatste speelronde tegen degradatie vechten, geen grap.
De grote carousel moet nog op gang komen en we zijn straks na Köckü ook al goattruida kwijt. Reken er maar op dat Santi/Hancko en Bijlow ook nog zullen gaan.quote:
Ik heb nauwelijks Feyenoord gekeken afgelopen jaar, maar ik zou meer dan tevreden zijn met 25-30 meloen Feyenoord zijnde en bezien in het huidige voetbalklimaat.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vind jij een schappelijk bedrag voor onze goattruida amice?
Contract tot 2025
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De grote carousel moet nog op gang komen en we zijn straks na Köckü ook al goattruida kwijt. Reken er maar op dat Santi/Hancko en Bijlow ook nog zullen gaan.
Kutpaupers hebben heel N al geclaimd.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:31 schreef Caland het volgende:
Je kan vanaf vanmiddag je gratis kaarten voor Benfica claimen trouwens, vrije vakkeuze.
Ik vind iedereen die dacht dat we het elftal bij elkaar konden houden deze zomer (buiten Kokcu om dan) ook wel pittig naïef. Als je succes hebt als Eredivisie-club wordt je altijd direct leeggeroofd. Zo werkt het nou eenmaal. Iets met geld enzo.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De grote carousel moet nog op gang komen en we zijn straks na Köckü ook al goattruida kwijt. Reken er maar op dat Santi/Hancko en Bijlow ook nog zullen gaan.
Dat zie ik niet echt gebeuren tenzij er meerdere transferrecords sneuvelen. Dan gaat Slot namelijk met spullen smijten.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@GGMM zag dit ook al aankomen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind iedereen die dacht dat we het elftal bij elkaar konden houden deze zomer (buiten Kokcu om dan) ook wel pittig naïef. Als je succes hebt als Eredivisie-club wordt je altijd direct leeggeroofd. Zo werkt het nou eenmaal. Iets met geld enzo.
Alsof Slot wat te bepalen heeft. Als er genoeg geld geboden wordt gaan ze echt wel.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zie ik niet echt gebeuren tenzij er meerdere transferrecords sneuvelen. Dan gaat Slot namelijk met spullen smijten.
Zou Slot dan daadwerkelijk hebben gedacht dat het elftal bij elkaar zou blijven? Ik kan me bijna niet voorstellen dat hij zo dom en naïef is, hij snapt toch ook wel hoe de voetbalwereld in elkaar zit?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zie ik niet echt gebeuren tenzij er meerdere transferrecords sneuvelen. Dan gaat Slot namelijk met spullen smijten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |