Ik ook 9 van de 10 x niet net als Moraimaquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:41 schreef Frummelie het volgende:
Ik kan die Rupie maar niet verstaan hé...
Marciano past perfect in het plaatje van Babette.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook 9 van de 10 x niet net als Moraima
Marciano is ook een behoorlijke roddeltante aan het worden hoor
Moirama kan ik nog wel een beetje ontcijferen maar Rupie echt niet..quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
wie bij de hond slaapt krijgt vlooienquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is ook niet ten goede veranderd sinds hij met haar zo close is.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Marciano past perfect in het plaatje van Babette.
ik heb het altijd al een achterbaks ettertje gevondenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is ook niet goede veranderd sinds hij met haar zo close is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Marciano gebruikt Babette ook weer op zijn manier. Wanneer hij Babette niet meer nodig heeft, laat hij haar zo weer vallen. Die indruk krijg ik bij Marcianoquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is ook niet ten goede veranderd sinds hij met haar zo close is.
Dat is ook weer waar. geniepig mannetje maar is wel erger geworden vind ikquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:46 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb het altijd al een achterbaks ettertje gevonden![]()
alleen in die grotere groep viel hij minder op, maar ook daar was hij al erg sneaky bezig
bep heeft hem ooit gezegd dat zij hem kan helpen om met eten uit zijn restaurant op kermissen en zo te komen staanquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Marciano gebruikt Babette ook weer op zijn manier. Wanneer hij Babette niet meer nodig heeft, laat hij haar zo weer vallen. Die indruk krijg ik bij Marciano
Aan de ene kant zou het heel sterk zijn als ze bij haar standpunt blijft, dat zou haar alleen maar sieren... en ze heeft een vrijstelling..quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:46 schreef Judiwi het volgende:
Het is te hopen dat Wendy niet op Bern stemt. Anders komt ze bij de anderen er negatief op te staan.
Dat deed ze al. Daar had ze nog minder aan. Beter haar eigen weg kiezen dan afwachten.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:46 schreef Judiwi het volgende:
Het is te hopen dat Wendy niet op Bern stemt. Anders komt ze bij de anderen er negatief op te staan.
Föhn gevalletje, moeten ze een nieuwe aanschaffen, en dat zal hem veel pijn doenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:53 schreef ChocoFan het volgende:
Erik er nu bij maar hij doet het inderdaad niet, hij zegt, hmmm apart. Hij gaat hem opnieuw open maken.
Ja maar als hij het niet kan maken moet ie ook niet zeuren, zoveel heeft ie nou ook weer niet gemaakt natuurlijk, terwijl hij wel verkondigd dat ie alles kan maken.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Föhn gevalletje, moeten ze een nieuwe aanschaffen, en dat zal hem veel pijn doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |