Fuck, nou weet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:07 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
O, dan begreep ik het verkeerd, ik dacht zelfs haar moeder niet, maar alleen god..
Knap hoor, dat Erik zo rustig blijft.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:09 schreef ChocoFan het volgende:
Erik zegt dat Mora is veranderd, toen tetterde ze heel hard VERANDERD en gelijk weer boos, Erik legt het rustig uit aan haar wat hij bedoelt.
Hij zegt alleen dat ze spelletjes leuker vindt nu.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:09 schreef ChocoFan het volgende:
Erik zegt dat Mora is veranderd, toen tetterde ze heel hard VERANDERD en gelijk weer boos, Erik legt het rustig uit aan haar wat hij bedoelt.
Nou, ongelooflijk, Morie duldt geen enkele kritiek en voelt zich direct aangevallen...wat een vrouw!quote:
Zeker knap en de enige manier om met zulke mensen om te gaan. Krijg je ze wel sneller door over de zeik als je zelf rustig blijft.quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij zegt alleen dat ze spelletjes leuker vindt nu.
Maar neeeee, dat is ook weer niet goed, het is niet waar!
Maar ik kom uit Curaçao en zo praat ik...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:11 schreef mootie het volgende:
Ik zou me zo niet laten toespreken, geloof ik.
Wat denkt ze wel…
Ja, alsof hij iets afschuwelijks heeft gezegd, vol in de verdediging.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Het was geen aanval maar zo ervaart ze dat wel.
Precies, ze luistert gewoon niet, doet ook geen enkele moeite om te begrijpen wat hij bedoelt..quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Het was geen aanval maar zo ervaart ze dat wel.
Zal wel niet gewend zijn, dat ze tegenspraak krijgt. Vrij asociaal hoe ze Erik te woord staat. Vind het knap van Erik, dat hij zo relax blijftquote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:11 schreef mootie het volgende:
Ik zou me zo niet laten toespreken, geloof ik.
Wat denkt ze wel…
Euhm, luister je wel? Daar gaat het totaaaal niet over.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:13 schreef spapaars het volgende:
Dat over kaarten is geen sterk punt, ze heeft gewoon het recht om spelletjes te spelen, je kunt niet verwachten dat een manager de hele dag op kantoor gaat zitten.
Dat vingertje, ik had dat vingertje al benoemd, waarom wijs je heel de tijd richting mij, is een beetje agressief in mijn ogen zou je daarmee willen stoppen. En dan zal ze ontploffen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:13 schreef mootie het volgende:
Haar lichaamshouding is ook naar, aanvallend.
En steeds naar hem toe buigen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat vingertje, ik had dat vingertje al benoemd, waarom wijs je heel de tijd richting mij, is een beetje agressief in mijn ogen zou je daarmee willen stoppen. En dan zal ze ontploffen.
Ja ik luister.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm, luister je wel? Daar gaat het totaaaal niet over.
Ja, maar niet dat zij als manager spelletjes speelt…quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja ik luister.
En het gaat weer over spelletjes.
En hij gaat het weer uitleggen, dat komt denk ik omdat ie toch niets beters te doen heeft vermoed ik.quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:15 schreef Harry het volgende:
Erik probeert uiterst zorgvuldig aan Moraima duidelijk te maken dat ze niet bijster intelligent is.
Ze doet mee met de spelletjes die ze aan tafel spelen, en dat recht heeft ze gewoon.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, maar niet dat zij als manager spelletjes speelt…
Maar daar gaat het totaal niet omquote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze doet mee met de spelletjes die ze aan tafel spelen, en dat recht heeft ze gewoon.
En Morrie is heerlijk flexibel.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:18 schreef spapaars het volgende:
Een discussie met Erik voeren is zinloos, die man kan niet van mening veranderen.
Dat Erik hier nog energie in steektquote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:13 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vind dat Mora zichzelf behoorlijk voor schut zet nu. Prima vermaak wel.
Ik vind het wel mooi, dat Erik haar even op haar plek zet. Werd tijd dat iemand haar eens de waarheid verteltquote:
Hij begint nu wel wat arrogant te kijken, voelt zich duidelijk beter/slimmer dan Mora.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:18 schreef spapaars het volgende:
Een discussie met Erik voeren is zinloos, die man kan niet van mening veranderen.
Maar dat is hij ook!quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij begint nu wel wat arrogant te kijken, voelt zich duidelijk beter/slimmer dan Mora.
Gewoon omdat ze aangesproken wordt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:18 schreef mootie het volgende:
Ze snapt er geen ruk van en is beledigd, waardoor, Joost mag het weten.
hij hoeft nu toch helemaal niet van mening te veranderen?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:18 schreef spapaars het volgende:
Dat is hij ookquote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij begint nu wel wat arrogant te kijken, voelt zich duidelijk beter/slimmer dan Mora.
En kan het ook niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:19 schreef Verida het volgende:
[..]
hij hoeft nu toch helemaal niet van mening te veranderen?
Met Moraima kun je juist geen discussie voeren.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:18 schreef spapaars het volgende:
"ze snapt het niet"quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:22 schreef ChocoFan het volgende:
Erik mompelt nog iets, ik versta het niet.
Iets van, ze snapt het nietquote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:22 schreef ChocoFan het volgende:
Erik mompelt nog iets, ik versta het niet.
Aha ok. En dat klopt.quote:
Ik probeer te luisteren maar ze fluisteren dus ik zet mijn geluid harder, gaat Mora hoesten dus nu ben ik weer een beetje dovig daardoor.quote:
Waarom zou hij van mening moeten veranderen terwijl hij gelijk heeftquote:
Ik hoop op filmpjes straksquote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:15 schreef Harry het volgende:
Erik probeert uiterst zorgvuldig aan Moraima duidelijk te maken dat ze niet bijster intelligent is.
De pot moet leeg, ze gaan dat grote bedrag echt niet winnen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:25 schreef spapaars het volgende:
Groep wordt wel steeds kleiner, maar de inkomsten zijn niet sensationeel de laatste weken.
Spuit er mayonaise op en zet t vervolgens in de ovenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aha ok. En dat klopt.![]()
Hij pakt nu een restje rijst uit de rechter koelkast, dat mocht van Mora zei ze net, daar is eten in de rechter koelkast.
Ja, ik zag het.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:28 schreef juul. het volgende:
[..]
Spuit er mayonaise op en zet t vervolgens in de oven
Ow hahaquote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:27 schreef ChocoFan het volgende:
Erik heeft het restje rijst met mayonaise erop verwarmt.
Marcia vraagt nu of het lekker is zijn rijst. Sarcasme druipt eraf.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:28 schreef spapaars het volgende:
Weer een bord vol voor de jankerd
[ afbeelding ]
Waarom jankerd? Hij pakt wat te eten omdat hij trekt heeft. Zie het probleem niet zoquote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:28 schreef spapaars het volgende:
Weer een bord vol voor de jankerd
[ afbeelding ]
Marcia zit het ook te bestuderen op de achtergrond. Hoe Erik eet en waarschijnlijk een valse opmerking te verzinnen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:31 schreef spapaars het volgende:
Zie hem weer alles in 1 beweging naar binnen harken.
En als er 1 een theelepel met pindakaas pakt loopt de cos over.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom jankerd? Hij pakt wat te eten omdat hij trekt heeft. Zie het probleem niet zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |