Zal wel niet gewend zijn, dat ze tegenspraak krijgt. Vrij asociaal hoe ze Erik te woord staat. Vind het knap van Erik, dat hij zo relax blijftquote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:11 schreef mootie het volgende:
Ik zou me zo niet laten toespreken, geloof ik.
Wat denkt ze wel…
Euhm, luister je wel? Daar gaat het totaaaal niet over.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:13 schreef spapaars het volgende:
Dat over kaarten is geen sterk punt, ze heeft gewoon het recht om spelletjes te spelen, je kunt niet verwachten dat een manager de hele dag op kantoor gaat zitten.
Dat vingertje, ik had dat vingertje al benoemd, waarom wijs je heel de tijd richting mij, is een beetje agressief in mijn ogen zou je daarmee willen stoppen. En dan zal ze ontploffen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:13 schreef mootie het volgende:
Haar lichaamshouding is ook naar, aanvallend.
En steeds naar hem toe buigen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat vingertje, ik had dat vingertje al benoemd, waarom wijs je heel de tijd richting mij, is een beetje agressief in mijn ogen zou je daarmee willen stoppen. En dan zal ze ontploffen.
Ja ik luister.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm, luister je wel? Daar gaat het totaaaal niet over.
Ja, maar niet dat zij als manager spelletjes speelt…quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja ik luister.
En het gaat weer over spelletjes.
En hij gaat het weer uitleggen, dat komt denk ik omdat ie toch niets beters te doen heeft vermoed ik.quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:15 schreef Harry het volgende:
Erik probeert uiterst zorgvuldig aan Moraima duidelijk te maken dat ze niet bijster intelligent is.
Ze doet mee met de spelletjes die ze aan tafel spelen, en dat recht heeft ze gewoon.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, maar niet dat zij als manager spelletjes speelt…
Maar daar gaat het totaal niet omquote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze doet mee met de spelletjes die ze aan tafel spelen, en dat recht heeft ze gewoon.
En Morrie is heerlijk flexibel.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:18 schreef spapaars het volgende:
Een discussie met Erik voeren is zinloos, die man kan niet van mening veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |