Maak je dat ook als er een vrouw op bezoek is?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is mijn specialiteit nummer 2.
Op 1 staat chili con carne à la coco.
@:johannes_vermeer
De beentjes gaan direct open.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:00 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Maak je dat ook als er een vrouw op bezoek is?
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
@:afcniels
[ twitter ]
Zet het maar vast in je agenda. Eronder geeft hij nog wat meer duiding wat mij deed overtuigen.
[ twitter ]
Ik zie net dat Klarenbeek/Beekbergen vannacht al omver is gewaaid op paar minuten van mij maar niks gemerkt.quote:
In Apeldoorn zijn ze te laat met bidden, zag net ontwortelde bomen daar. Of misschien heeft het bidden juist wel geholpen, niemand onder de bomen gekomen.quote:
Ja flinke boom. Zo'n windhoos is vaak nogal lokaalquote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie net dat Klarenbeek/Beekbergen vannacht al omver is gewaaid op paar minuten van mij maar niks gemerkt.
Bizar interview met dochter en demente moeder die het allemaal niet meer meekreeg en gedwongen werd ja te zeggen op allesquote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja flinke boom. Zo'n windhoos is vaak nogal lokaal
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bizar interview met dochter en demente moeder die het allemaal niet meer meekreeg en gedwongen werd ja te zeggen op alles
Niet meegekregen wat ze zeiden, alleen beeld even gezien. Nu met Oekraine item wel.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bizar interview met dochter en demente moeder die het allemaal niet meer meekreeg en gedwongen werd ja te zeggen op alles
Fabian heeft lekkere rondingen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet meegekregen wat ze zeiden, alleen beeld even gezien. Nu met Oekraine item wel.
Sorryquote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou zeg
Een grapje op z'n tijd is leuk, maar dit wordt wel heel persoonlijk
In Polen noemen we dit gewoon verzekeringsfraudequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |