Schuin onder Hoogezand..quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:48 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Welke kant, naar boven, of richting Hoogezand?
[..]
Ja ook, maar dat maak ik ook wel 's thuis. Vers gehakt, balletjes draaien, pepersausje maken en frietjes bakken
Ben daar een keer geweest en hard weer weggelopen, kreeg er een heel naar gevoelquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:27 schreef Lovely het volgende:
In Groningen kom ik alleen als ik naar Ikea ga. De stad zelf ben ik al jaren niet meer geweest, dus wordt wel wel weer een keer tijd
Dat heb je wel eens verteld ja, ik zou dat juist krijgen in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag omdat het daar nog drukker is..quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben daar een keer geweest en hard weer weggelopen, kreeg er een heel naar gevoel
Wat achteraf ook bleek te kloppen was heel bizzar
Had niets met de drukte te makenquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat heb je wel eens verteld ja, ik zou dat juist krijgen in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag omdat het daar nog drukker is..
Oh ik niet, word dan helemaal gekquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had niets met de drukte te maken
Ik kan wel tegen de drukte gelukkig.
Maar kom ook bijna niet in de grote steden eigenlijk
Lijkt mij best vervelend als je dat hebtquote:
Ene kant wel andere kant niet..quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij best vervelend als je dat hebt
vandaag niet, ben hard aan het werkquote:Op donderdag 6 juli 2023 11:51 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje gebaggerd?
Je bedoelt: hard lauwe schultenbrau aan het klappen op je witte tuinstoel?quote:
Was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt: hard lauwe schultenbrau aan het klappen op je witte tuinstoel?
Had gisterochtend vroeg gepost, dacht ik, alleen zie ik dat mijn bagger helemaal niet geplaatst is.quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:51 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje gebaggerd?
Hup hup, met je pannetje en pollepel naar de voortuin van @Danny om je onvrede hierover te uiten, dit soort wanpraktijken mogen niet kunnen gebeuren op FOK!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 07:41 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Had gisterochtend vroeg gepost, dacht ik, alleen zie ik dat mijn bagger helemaal niet geplaatst is.
Waarschijnlijk geveegd dan.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 07:41 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Had gisterochtend vroeg gepost, dacht ik, alleen zie ik dat mijn bagger helemaal niet geplaatst is.
Goed idee !quote:Op vrijdag 7 juli 2023 07:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hup hup, met je pannetje en pollepel naar de voortuin van @:danny om je onvrede hierover te uiten, dit soort wanpraktijken mogen niet kunnen gebeuren op FOK!![]()
![]()
Zou wel heel raar zijn bij een goedemorgen post ik ga naar Zwolle voor een team uitjequote:
Wel leuk team uitje gehad?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:12 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Goed idee !
[..]
Zou wel heel raar zijn bij een goedemorgen post ik ga naar Zwolle voor een team uitje![]()
Nee denk dat ik gewoon niet goed op Invoeren heb geklikt.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:30 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja was leuk ! Goed geregeld allemaal.
Nee nog niet, ik heb meegedaan met een muziek quiz en houtbranden.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Had je al verteld wat jullie zijn gaan doen?
Kijk, pub quize met daarna bier en bitterballen is altijd een genotquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:39 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Nee nog niet, ik heb meegedaan met een muziek quiz en houtbranden.en daarna lekker aan het bier met bitterballen.
Ja klopt, leek mij wel grappig. nog nooit gedaan. Ik dacht dat doe ik wel evenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, pub quize met daarna bier en bitterballen is altijd een genot![]()
En houtbranden als in figuren in hout branden?
Gezelliequote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:39 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Nee nog niet, ik heb meegedaan met een muziek quiz en houtbranden.en daarna lekker aan het bier met bitterballen.
Herkenbaar, het lijkt in eerste instantie heel erg op normaal schrijven. Maar solderen en lassen zijn heel andere dingen dan schrijven. Ik heb leren lassen toen ik 15/16 was, jaren niet meer gedaan en toen weer half uur moeten oefenen voor ik het weer fatsoenlijk konquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:01 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja klopt, leek mij wel grappig. nog nooit gedaan. Ik dacht dat doe ik wel evenNiet dus. Logge dikke soldeerbout-achtige dingen.
Hier uurtje of 18:00 noodweer, aldus Buienradar. Eerst zien, dan geloven.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Rond drie uur gaat het beginnen![]()
SchijntHeerlijk
Hier later. Rond 5 uur denk ik.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Rond drie uur gaat het beginnen![]()
SchijntHeerlijk
dat is ook weer zoquote:Op zondag 9 juli 2023 13:17 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hier uurtje of 18:00 noodweer, aldus Buienradar. Eerst zien, dan geloven.
Net effe wasje opgehangen, zweet stond op mijn voorhoofdquote:
Ik ben net naar de winkel geweest: niet te doen dus nu lekker binnenquote:Op zondag 9 juli 2023 13:18 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Net effe wasje opgehangen, zweet stond op mijn voorhoofdAlleen ik heb geen idee wat ik moet doen.
Zwollywoodquote:Op zondag 9 juli 2023 13:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
dat is ook weer zo![]()
Maar ik ben wel toe aan een code oranje in Zwollie
Ik blijf ook binnen, balkon is ook veel te heet. Heel misschien zo heel effe aan de gracht zitten hier om de hoek. Want alleen maar binnen zitten kan ik niet zo goedquote:Op zondag 9 juli 2023 13:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben net naar de winkel geweest: niet te doen dus nu lekker binnen![]()
Nee , nou ja met die hitte komt er verder weinig uit me .. ik voel me leeg en bezweetquote:Op zondag 9 juli 2023 13:21 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik blijf ook binnen, balkon is ook veel te heet. Heel misschien zo heel effe aan de gracht zitten hier om de hoek. Want alleen maar binnen zitten kan ik niet zo goed
Ik ga nooit naar kroegen of dat soort tentenquote:Op zondag 9 juli 2023 13:23 schreef Gibson88 het volgende:
Als ik nog in Zwolle had gewoon was ik waarschijnlijk lekker naar Las Rosas gegaan of zo, of de Belg.
Ook leuk ! Alleen ik ben geen danserquote:Op zondag 9 juli 2023 13:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar kroegen of dat soort tenten![]()
Als ik weg ging ging ik om te feesten en dansen
Toen ik nog in Deventer woonde ik ook , tegenwoordig ga ik sowieso veeeeel minder uit en als ik uitga wil ik uit mijn dak gaanquote:Op zondag 9 juli 2023 13:30 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ook leuk ! Alleen ik ben geen danserIk ga dan voor de muziek en de borrels
Na genoeg borrels ga je vanzelf Michael Jackson moves makenquote:Op zondag 9 juli 2023 13:30 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ook leuk ! Alleen ik ben geen danserIk ga dan voor de muziek en de borrels
In de winkel was het wel goed te doenquote:Op zondag 9 juli 2023 13:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben net naar de winkel geweest: niet te doen dus nu lekker binnen![]()
Niet te doenquote:Op zondag 9 juli 2023 14:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Als je er weer uitloopt, dan loop je echt tegen zo'n muur van warmte op.
Het regent en ik hoor gerommel en gedonderquote:Op zondag 9 juli 2023 14:52 schreef Gibson88 het volgende:
Toch maar binnen gebleven. Gadverdamme niet te doen buiten.
Hier nog niks, hopelijk krijg ik hier in Grunn een mooie klap onweer.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het regent en ik hoor gerommel en gedonder
Grote kansquote:Op zondag 9 juli 2023 15:11 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hier nog niks, hopelijk krijg ik hier in Grunn een mooie klap onweer.
Welke regio zit jij ?quote:Op zondag 9 juli 2023 15:14 schreef aloa het volgende:
Wat gedonder en druppels. Stelt nog weinig voor.
Ah buurlandquote:
Groningen ook code oranje nu.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:33 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ah buurlandZie net dat Groningen stad om 16:30 aan de beurt is. Maar verwacht er niet al te veel van.
Gruwelijk nat ja ?quote:Op zondag 9 juli 2023 13:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , nou ja met die hitte komt er verder weinig uit me .. ik voel me leeg en bezweet
Alle beetjes helpen toch?quote:Op zondag 9 juli 2023 17:52 schreef Gibson88 het volgende:
Stelt weinig voor hier. Beetje regen beetje onweer
Het ging hier wel ff goed losquote:Op zondag 9 juli 2023 17:52 schreef Gibson88 het volgende:
Stelt weinig voor hier. Beetje regen beetje onweer
Lekker alles tegen elkaar open zetten, scheelt vannacht weer tijdens de nodige nachtrust!quote:Op zondag 9 juli 2023 18:30 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Klopt. Straks nog een strookje regen en dat was het dan.Nu wel weer lekker fris buiten.
Goed idee, net maar even gedaan !quote:Op zondag 9 juli 2023 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker alles tegen elkaar open zetten, scheelt vannacht weer tijdens de nodige nachtrust!
Het is nu redelijk te doenquote:Op maandag 10 juli 2023 11:30 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Een beetje, gelukkigs het vandaag een stuk cooler, nu maar weer even alles lekker open gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 juli 2023 19:01 schreef Gibson88 het volgende:
LOK PIEMEL !HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
goed zoquote:
Lekker baggerend het weekend inquote:
Wat let jequote:
RIP baggerquote:Op maandag 17 juli 2023 19:00 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Deaud hier, team bagger is niet meer
|
Forum Opties | |
---|---|