Vind dat van die vreselijke programma’s te veel te lang op tv op een gegeven moment heb je het wel gezienquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:17 schreef Gibson88 het volgende:
Ik zit even een herhaling van Zeeman Confronteert te kijken.
Ja, daar kwam ik laatst achter. `Zei ik nog dat ik dat niet verwacht had van jou dat tellen of touwtrekkenquote:
Zo nu en dan vind ik het wel leuk, alleen deze ken ik dus zap zo verder, deze is namelijk niet zo heel tof.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dat van die vreselijke programma’s te veel te lang op tv op een gegeven moment heb je het wel gezien
Wel goed voor je postcount. En zonder abo niet te doen want je moet razensel posten. En wat een gedoe met die nummers eigenlijk. Als er 3 bezig zijn klopt de puntentelling vaak al niet meer, dan gaat het te snel.quote:
Beter, als je er niet aan vindt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:24 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Zo nu en dan vind ik het wel leuk, alleen deze ken ik dus zap zo verder, deze is namelijk niet zo heel tof.
Ja het is niet mijn ding een beetje zitten tellen. Doe jij daar ook aan meequote:
Nu wel weer, maar ook een tijdje niet dan ben ik er wel weer klaar meequote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is niet mijn ding een beetje zitten tellen. Doe jij daar ook aan mee
Snap ikquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu wel weer, maar ook een tijdje niet dan ben ik er wel weer klaar mee
Ik vind Kees van der Spek dan wel weer cool haha.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter, als je er niet aan vindt.
Die ander Alberto Stegeman vind ik ook zo flapdrol
Ik doe het alleen als ik me heel erg verveelquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu wel weer, maar ook een tijdje niet dan ben ik er wel weer klaar mee
Ja dat vind ik ook wel een toffe gaatquote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:15 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik vind Kees van der Spek dan wel weer cool haha.
Morguh Gibsonquote:
Mogguh Dotteke, Ja heerlijk ! Vers met een piston apparaat gezet.quote:
O slecht geslapen dan vannacht?quote:Op woensdag 5 juli 2023 06:40 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Mogguh Dotteke, Ja heerlijk ! Vers met een piston apparaat gezet.Het wakker worden gaat vanmorgen even wat traag.
Ja best wel, maar dat heb ik altijd al gehad, maar de ene keer trek ik het beter dan de andere. A fijn, even een kop extra koffie en voila.quote:
Herkenbaar hier nog zo slechte slaper.quote:Op woensdag 5 juli 2023 06:47 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja best wel, maar dat heb ik altijd al gehad, maar de ene keer trek ik het beter dan de andere. A fijn, even een kop extra koffie en voila.
Ha dank je wel ! Gelukkig werk ik maar tot 11:30, heb net besloten om 7:30 mijn werklaptop aan te zetten. Werk vandaag lekker vanuit huis. Nog even van Crime Investigation kijkenquote:Op woensdag 5 juli 2023 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Herkenbaar hier nog zo slechte slaper.
Nou hopelijk wordt je nog goed wakker vandaag na de nodige bakken koffie
O dan heb je een kort dagje ook wel eens lekker.quote:Op woensdag 5 juli 2023 06:59 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ha dank je wel ! Gelukkig werk ik maar tot 11:30, heb net besloten om 7:30 mijn werklaptop aan te zetten. Werk vandaag lekker vanuit huis. Nog even van Crime Investigation kijken
Ja heerlijk ! Elke woensdag feestquote:Op woensdag 5 juli 2023 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je een kort dagje ook wel eens lekker.
Wel lekker zo halverwege de werkweek.quote:
Heerlijk is dat indd. Alleen ik sta nooit in de file, ik woon en werk in Groningen, plm. 10 minuten fietsenquote:Op woensdag 5 juli 2023 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel lekker zo halverwege de werkweek.
En als je dan ook thuis werkt dan begint je vrije middag ook gelijk. NIet eerst naar huis, files en dergelijke doorstaan
Grunnquote:Op woensdag 5 juli 2023 07:28 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Heerlijk is dat indd. Alleen ik sta nooit in de file, ik woon en werk in Groningen, plm. 10 minuten fietsen
Heel af en toe 's naar Zwolle maar reis de 1e klas met OV, dus dat zit wel snor.
Dan heb je daar inderdaad geen last van.quote:Op woensdag 5 juli 2023 07:28 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Heerlijk is dat indd. Alleen ik sta nooit in de file, ik woon en werk in Groningen, plm. 10 minuten fietsen
Heel af en toe 's naar Zwolle maar reis de 1e klas met OV, dus dat zit wel snor.
Ook in Grunn gewoond ? Tis en blijft een mooie stadquote:Op woensdag 5 juli 2023 07:31 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Grunn
Ik mis die stad nog regelmatig.
Nou dat dus, ben ik blij dat ik dat niet hebquote:Op woensdag 5 juli 2023 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je daar inderdaad geen last van.
Als je sommige wel eens hoort hoe lang ze onderweg zijn door die files
Werksequote:Op woensdag 5 juli 2023 08:10 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ook in Grunn gewoond ? Tis en blijft een mooie stad
[..]
Nou dat dus, ben ik blij dat ik dat niet heb
Ik ben inmiddels al wel weer wakker en aan het werk. Tussendoor beetje ditten beetje datten
Zeker, we hebben zelfs gemeet. Toen poste ik nog onder een andere naam. Was in de Verlengde Frederikstraat, zeker een jaar of 9 geledenquote:Op woensdag 5 juli 2023 08:10 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ook in Grunn gewoond ? Tis en blijft een mooie stad
[..]
Nou dat dus, ben ik blij dat ik dat niet heb
Ik ben inmiddels al wel weer wakker en aan het werk. Tussendoor beetje ditten beetje datten
AAAH, Jah !, ook in mijn achtertuin in Paddepoel en in de tuin van de 3 Uiltjesquote:Op woensdag 5 juli 2023 08:19 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Zeker, we hebben zelfs gemeet. Toen poste ik nog onder een andere naam. Was in de Verlengde Frederikstraat, zeker een jaar of 9 geleden
Yes! Good timesquote:Op woensdag 5 juli 2023 08:26 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
AAAH, Jah !, ook in mijn achtertuin in Paddepoel en in de tuin van de 3 Uiltjes!
Tijd voor een nieuwe meetquote:Op woensdag 5 juli 2023 08:19 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Zeker, we hebben zelfs gemeet. Toen poste ik nog onder een andere naam. Was in de Verlengde Frederikstraat, zeker een jaar of 9 geleden
dacht dat jij in grunn woonde 🤔quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:27 schreef Lovely het volgende:
In Groningen kom ik alleen als ik naar Ikea ga. De stad zelf ben ik al jaren niet meer geweest, dus wordt wel wel weer een keer tijd
Niet in grunn zelf, maar wel vlakbij met de auto 20minquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
dacht dat jij in grunn woonde 🤔
of ben ik nou weer in de war
Daar woon ik redelijk dichtbij, loop er zo nu en dan 's naar toe om een hotdog te scorenquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:27 schreef Lovely het volgende:
In Groningen kom ik alleen als ik naar Ikea ga. De stad zelf ben ik al jaren niet meer geweest, dus wordt wel wel weer een keer tijd
Niet voor de ikea balletjes?quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:29 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Daar woon ik redelijk dichtbij, loop er zo nu en dan 's naar toe om een hotdog te scoren![]()
ah dan was dat het inderdaadquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niet in grunn zelf, maar wel vlakbij met de auto 20min
Kan slechter kan beter. Na weken erg druk op werk eindelijk wat rustiger. Dus dat is wel fijnquote:
Welke kant, naar boven, of richting Hoogezandquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niet in grunn zelf, maar wel vlakbij met de auto 20min
Ja ook, maar dat maak ik ook wel 's thuis. Vers gehakt, balletjes draaien, pepersausje maken en frietjes bakkenquote:
Dat zijn wel hectische weken dus, fijn dat het nu weer wat rustiger is..quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan slechter kan beter. Na weken erg druk op werk eindelijk wat rustiger. Dus dat is wel fijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |