In de winkel was het wel goed te doenquote:Op zondag 9 juli 2023 13:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben net naar de winkel geweest: niet te doen dus nu lekker binnen![]()
Niet te doenquote:Op zondag 9 juli 2023 14:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Als je er weer uitloopt, dan loop je echt tegen zo'n muur van warmte op.
Het regent en ik hoor gerommel en gedonderquote:Op zondag 9 juli 2023 14:52 schreef Gibson88 het volgende:
Toch maar binnen gebleven. Gadverdamme niet te doen buiten.
Hier nog niks, hopelijk krijg ik hier in Grunn een mooie klap onweer.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het regent en ik hoor gerommel en gedonder
Grote kansquote:Op zondag 9 juli 2023 15:11 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hier nog niks, hopelijk krijg ik hier in Grunn een mooie klap onweer.
Welke regio zit jij ?quote:Op zondag 9 juli 2023 15:14 schreef aloa het volgende:
Wat gedonder en druppels. Stelt nog weinig voor.
Ah buurlandquote:
Groningen ook code oranje nu.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:33 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ah buurlandZie net dat Groningen stad om 16:30 aan de beurt is. Maar verwacht er niet al te veel van.
Gruwelijk nat ja ?quote:Op zondag 9 juli 2023 13:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , nou ja met die hitte komt er verder weinig uit me .. ik voel me leeg en bezweet
Alle beetjes helpen toch?quote:Op zondag 9 juli 2023 17:52 schreef Gibson88 het volgende:
Stelt weinig voor hier. Beetje regen beetje onweer
Het ging hier wel ff goed losquote:Op zondag 9 juli 2023 17:52 schreef Gibson88 het volgende:
Stelt weinig voor hier. Beetje regen beetje onweer
Klopt. Straks nog een strookje regen en dat was het dan.quote:
Lekker alles tegen elkaar open zetten, scheelt vannacht weer tijdens de nodige nachtrust!quote:Op zondag 9 juli 2023 18:30 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Klopt. Straks nog een strookje regen en dat was het dan.Nu wel weer lekker fris buiten.
Goed idee, net maar even gedaan !quote:Op zondag 9 juli 2023 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker alles tegen elkaar open zetten, scheelt vannacht weer tijdens de nodige nachtrust!
Een beetje, gelukkigs het vandaag een stuk cooler, nu maar weer even alles lekker open gezet.quote:
Het is nu redelijk te doenquote:Op maandag 10 juli 2023 11:30 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Een beetje, gelukkigs het vandaag een stuk cooler, nu maar weer even alles lekker open gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
quote:Op maandag 10 juli 2023 19:01 schreef Gibson88 het volgende:
LOK PIEMEL !HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
goed zoquote:
Lekker baggerend het weekend inquote:
Wat let jequote:
RIP baggerquote:Op maandag 17 juli 2023 19:00 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Deaud hier, team bagger is niet meer
|
Forum Opties | |
---|---|