Neuh dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:25 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Als de Russen een aanslag plegen op de kerncentrale sluit ik niet uit dat Polen ingrijpt en zijn leger stuurt.
Gaat ook niet gebeuren. Het zal ongetwijfeld wel een beetje zo blijven.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:01 schreef Culkin het volgende:
We kunnen nog wachten tot sint juttemis eer ze de Krim terugveroveren.
Oehhhhh ik ben morgen jarig. Ik ga het vieren met een dikke biemmm dus blijkbaarquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:16 schreef Discombobulate het volgende:
Morgen dus misschien kernramp. Het zal hoe dan ook wel gaan gebeuren, anders ga je daar niet zo op oefenen. Ben benieuwd.
Kernramp? Nou overdrijven is ook een vak.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:16 schreef Discombobulate het volgende:
Morgen dus misschien kernramp. Het zal hoe dan ook wel gaan gebeuren, anders ga je daar niet zo op oefenen. Ben benieuwd.
NAVO moet nu echt actie ondernemen. Doen ze dit niet hebben ze heel veel doden en milieuschade op hun geweten.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:16 schreef Discombobulate het volgende:
Nee is niet overdreven.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kernramp? Nou overdrijven is ook een vak.
FTFYquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:24 schreef quirina het volgende:
[..]
NAVO moet nu echt actie ondernemen. Doen ze dit niet hebben ze heeft Rusland heel veel doden en milieuschade op hun geweten.
Naja, hoe wil je het anders noemen. Dat het wel mee kan vallen is een tweede.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kernramp? Nou overdrijven is ook een vak.
Nouja het zegt natuurlijk wel wat.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Net een Oekraine item in 1Vandaag. Zag je ze oefenen voor als er daarmee een ramp komt.
Overigens apart, die Nederlandse journalist had het ook over dat het maar heel langzaam vooruit gaat met het offensief en sprak al over straks moet men nog onderhandelen. Maar geen woord over dat slechts een beperkt aantal van de Oekrainse strijdkrachten is ingezet @:oheng .Toch wel vreemd voor zo'n journalist daar, dat hij zoiets dan weer niet weet om de relevante duiding te kunnen geven.
Hij gaf wel aan dat het lastig is zonder behoorlijke luchtsteun.
Wat een rare post. Zonder schaamtequote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oehhhhh ik ben morgen jarig. Ik ga het vieren met een dikke biemmm dus blijkbaarVuurwerk
Kan best hoor, dat moet je echt aan experts vragen. Het is niet zo dat het automatisch een Chernobyl 2.0 wordt.quote:
Het kan nog wel erger uitpakken dan dat.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:26 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Kan best hoor, dat moet je echt aan experts vragen. Het is niet zo dat het automatisch een Chernobyl 2.0 wordt.
Ga er maar vanuit dat de Russen iets van plan zijnquote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:36 schreef Slayage het volgende:
Ojee. Ik hoop niet dat de Russen iets van plan zijn.
Russian channels claim that tomorrow evening, Ukraine will launch a missile and drone attack on the Zaporizhzia Nuclear Power Plant. While simultaneously dropping munition from an aircraft filled with radioactive material. The backup plan is a Tochka-U filled with radiactive substances.
[ twitter ]
Het is een beheerde explosie.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Naja, hoe wil je het anders noemen. Dat het wel mee kan vallen is een tweede.
Dat is helemaal niet vreemd. NOS correspondenten zijn alleen goed in Den Haag en voetbal. Zolang een oorlogscorrespondent in Ukraine of Rusland het nog steeds heeft over Hie-mar als ie High Mobillity Artillery Rocket System bedoeld, weet je dat ze van toeten nog blazen weten.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Net een Oekraine item in 1Vandaag. Zag je ze oefenen voor als er daarmee een ramp komt.
Overigens apart, die Nederlandse journalist had het ook over dat het maar heel langzaam vooruit gaat met het offensief en sprak al over straks moet men nog onderhandelen. Maar geen woord over dat slechts een beperkt aantal van de Oekrainse strijdkrachten is ingezet @:oheng .Toch wel vreemd voor zo'n journalist daar, dat hij zoiets dan weer niet weet om de relevante duiding te kunnen geven.
Hij gaf wel aan dat het lastig is zonder behoorlijke luchtsteun.
Lijkt me sterk dat je gaat onderhandelen om gebied op te geven als je nog maar 20% van je getrainde manschappen en materiaal hebt ingezet.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:26 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Nouja het zegt natuurlijk wel wat.
Het gaat moeizaam en het kost veel. Dan kun je wel 80% hebben ingezet, maar zolang er geen echte doorbraak is blijf je liever van de reserves af. Zodra je deze gaat gebruiken om de doorbraak te forceren begin je met manschappen te ruilen voor stukken grond. De som van de af te leggen afstand en je reserves is dan niet zo best.
Of je breekt door en je gebruikt je reserves, of je doet het niet en je krijgt een patstelling.
Jaag je al je troepen erdoor heb je, als Oekraïne zijnde, een probleem aangezien je niet veel nieuwe aanwas hebt.
Net zoals die waarschuwing bij de dam een paar weken terug?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is een beheerde explosie.
Een ramp komt altijd onverwacht:
Ik ben gewoonweg niet zo van het doemdenken. En mocht het gebeuren dan kan je er toch niks meer aan veranderen.quote:
Dat is onzin.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is een beheerde explosie.
Een ramp komt altijd onverwacht:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |