Zit zelfs een idioot tussen die zegt dat het Russische leger uit 27 miljoen man bestaat.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:01 schreef quirina het volgende:
Lees die comments eens…wauw ..
Ik wist niet dat er zoveel mensen Putin steunen.
Wie weet is het wel zo, alleen weet daarvan 26miljoen het nog niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zit zelfs een idioot tussen die zegt dat het Russische leger uit 27 miljoen man bestaat.
Als het zo'n beetje het enige redelijke restaurant in de wijde omtrek is dat open is dan geloof ik zeker wel dat er ook militairen gaan eten zo dicht bij het front. Maar het was, zo te horen, bij lange na niet de commandopost die de Russen er van wilden maken.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blijf dat toch altijd lastig vinden. Het verhaal gaat van geen militaire aanwezig naar bijna geen. Blijft een bizar doelwit om te bombarderen daar niet van.
En iemand die dit over Poetin zegt "is een man van zijn wordt".quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zit zelfs een idioot tussen die zegt dat het Russische leger uit 27 miljoen man bestaat.
Vanuit Russisch perspectief juist helemaal niet. Zo lang je er mensen mee kan terroriseren is het een prima doelwit. En als de internationale push-back een keer te groot wordt kun je er altijd nog bij verzinnen dat er generaals zaten of dat Oekraïne het zelf heeft gedaan (zoals Rusland probeerde met Bucha).quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blijf dat toch altijd lastig vinden. Het verhaal gaat van geen militaire aanwezig naar bijna geen. Blijft een bizar doelwit om te bombarderen daar niet van.
Als je wappies moest geloven dan waren we nu allemaal gechipt door de overheid. Dan was iedereen die een vaccinatie had genomen allang overleden. En mochten we nooit meer naar buiten omdat de overheden covid zouden aangrijpen om iedereen eeuwig in lockdown te zetten. En was er ook iets met 5G, geen idee wat, ik kan het allemaal niet meer bijhoudenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:35 schreef stalybridge het volgende:
[..]
En iemand die dit over Poetin zegt "is een man van zijn wordt".
En nog weet je niet zeker of het een buitenlandse trol is of een Nederlandse wappie die dit uit zijn toetsenbord krijgt.
Dit is gewoon onzin van de bovenste plank. In de praktijk verschilde het aantal gewerkte uren in de Soviet Unie weinig met die in het Westen en de trant van het aantal gewerkte uren volgde een soortgelijke trantlijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:01 schreef quirina het volgende:
Krom hè die Sovjet verheerlijking.
Oudjes zeggen dat ze het zo goed hadden onder het communisme.
Bijna niks te vreten, je mening niet mogen uiten, buren die je konden veraden of als ze de pest aan je hadden twijfel zaaiden zodat je in een goelag eindigde.
Werken van 5:00 tot 20:00 in de fabriek , paar uur samogon drinken en 4:30 weer wakker om naar de fabriek te gaan.Jaaaaaaaaaa mooie tijd.
In het weekend bij je houten blokhutje (dacha) aardappels , kool , wortels en uien uit de grond trekken zodat je wat te vreten hebt thuis. En Stalin Lenin lekker eten, gouden paleizen,dure wijnen, kaviaar.
Jaaa mooie tijden..
Amerika slecht, Roesland goed!
Je vergeet nog de satanische pedo elite die ritueel kinderen offeren.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als je wappies moest geloven dan waren we nu allemaal gechipt door de overheid. Dan was iedereen die een vaccinatie had genomen allang overleden. En mochten we nooit meer naar buiten omdat de overheden covid zouden aangrijpen om iedereen eeuwig in lockdown te zetten. En was er ook iets met 5G, geen idee wat, ik kan het allemaal niet meer bijhouden
Maar in plaats van even een stapje terug te nemen en te denken, hmmm dat was ook allemaal niet waar, misschien moet ik eens even andere bronnen zoeken zijn ze nu allemaal pro-Rusland want NAVO heeft zich niet gehouden aan afsprakuh, zijn er biolabs in Oekraine, is Oekraine vol nazis, valt het uit elkaar van corruptie en is Rusland geweldig.
Cocaine is one hell of a drug.quote:
In theorie hebben ze dat wel, oproepbaar dan he.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat een op de zes Russen in het leger zit, lijkt me redelijk onhaalbaar, tenzij je bejaarden en vrouwen ook gaat recruteren.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
In theorie hebben ze dat wel, oproepbaar dan he.
35 miljoen staat geloof ik op papier (iets oudere cijfers).
Het actieve leger is natuurlijk geen 27 miljoen.
Ik kan geen screenshots maken. Zit op mobiel.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:58 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Pleaseeeee
Dit zijn net de boeiende tweets
Ik zie het probleem al, Discombulate deed een "over 1 kam scheren" opmerking, zonder bewijs. Tja, dan krijg je oeverloze discussies over algemeenheden, zonder bewijs.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:59 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Even was toen, volgens menigeen, een maandje tot aan de zee.
Voor de precieze discussie moeten jullie maar even terug scrollen naar april/mei.
Dat was de tijd dat het hier vooral ging over de kracht van het bradleykanon ipv de overlevingskans van de bemanning.
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:58 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Pleaseeeee
Dit zijn net de boeiende tweets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk zou iedereen een herhaling willen zien van de het geweldige offensief van vorig jaar.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:31 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over Oekraïnse generaals, of echte militaire experts.
Ik had het over Jan met de pet, die hier ook wel post.
Precies.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tuurlijk zou iedereen een herhaling willen zien van de het geweldige offensief van vorig jaar.
Maar Rusland heeft daar van geleerd en nu alles van mijnenvelden voorzien.
En enige wat Rusland afgelopen half jaar heeft gedaan over het hele front is zich compleet ingraven.
En begint meer en meer op WW1 te lijken.. Oekraïne heeft amper luchtsteun als ze dat hadden zou het een stuk beter zijn nu moeten ze het doen met drones.
Als de Russen een aanslag plegen op de kerncentrale sluit ik niet uit dat Polen ingrijpt en zijn leger stuurt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:36 schreef Slayage het volgende:
Ojee. Ik hoop niet dat de Russen iets van plan zijn.
Russian channels claim that tomorrow evening, Ukraine will launch a missile and drone attack on the Zaporizhzia Nuclear Power Plant. While simultaneously dropping munition from an aircraft filled with radioactive material. The backup plan is a Tochka-U filled with radiactive substances.
[ twitter ]
Net een Oekraine item in 1Vandaag. Zag je ze oefenen voor als er daarmee een ramp komt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:36 schreef Slayage het volgende:
Ojee. Ik hoop niet dat de Russen iets van plan zijn.
Russian channels claim that tomorrow evening, Ukraine will launch a missile and drone attack on the Zaporizhzia Nuclear Power Plant. While simultaneously dropping munition from an aircraft filled with radioactive material. The backup plan is a Tochka-U filled with radiactive substances.
[ twitter ]
Nee? Ik zie dat niet op de kaarten terug. WW1 betekent een jaar lang vechten over een paar honderd meter.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
En begint meer en meer op WW1 te lijken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |