abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209761655
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 18:25 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Als de Russen een aanslag plegen op de kerncentrale sluit ik niet uit dat Polen ingrijpt en zijn leger stuurt.
Neuh dat denk ik niet.
Vakman pur sang
pi_209761798
Wat ok me afvraag is Wat ze op de kaarten altijd precies met de zwarte lijntjes bedoelen. Dat zouden dan linies zijn van de Russen maar waar ze nu vechten tot aan die zwarte lijntjes hebben ze ook overal loopgraven, mijnenvelden en machinegeweer punten etc. Wat is het verschil?
pi_209761892
We kunnen nog wachten tot sint juttemis eer ze de Krim terugveroveren.
pi_209762077
Morgen dus misschien kernramp. Het zal hoe dan ook wel gaan gebeuren, anders ga je daar niet zo op oefenen. Ben benieuwd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_209762108
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 19:01 schreef Culkin het volgende:
We kunnen nog wachten tot sint juttemis eer ze de Krim terugveroveren.
Gaat ook niet gebeuren. Het zal ongetwijfeld wel een beetje zo blijven.
pi_209762173
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 19:16 schreef Discombobulate het volgende:
Morgen dus misschien kernramp. Het zal hoe dan ook wel gaan gebeuren, anders ga je daar niet zo op oefenen. Ben benieuwd.
Oehhhhh ik ben morgen jarig. Ik ga het vieren met een dikke biemmm dus blijkbaar *O* Vuurwerk *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2023 19:23:29 ]
pi_209762192
quote:
Kernramp? Nou overdrijven is ook een vak.
Vakman pur sang
pi_209762193
quote:
NAVO moet nu echt actie ondernemen. Doen ze dit niet hebben ze heel veel doden en milieuschade op hun geweten.
pi_209762196
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nee is niet overdreven.
pi_209762206
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 19:24 schreef quirina het volgende:

[..]
NAVO moet nu echt actie ondernemen. Doen ze dit niet hebben ze heeft Rusland heel veel doden en milieuschade op hun geweten.
FTFY
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_209762207
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Naja, hoe wil je het anders noemen. Dat het wel mee kan vallen is een tweede.
  dinsdag 4 juli 2023 @ 19:26:22 #262
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_209762218
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 18:41 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Net een Oekraine item in 1Vandaag. Zag je ze oefenen voor als er daarmee een ramp komt.

Overigens apart, die Nederlandse journalist had het ook over dat het maar heel langzaam vooruit gaat met het offensief en sprak al over straks moet men nog onderhandelen. Maar geen woord over dat slechts een beperkt aantal van de Oekrainse strijdkrachten is ingezet @:oheng .Toch wel vreemd voor zo'n journalist daar, dat hij zoiets dan weer niet weet om de relevante duiding te kunnen geven.

Hij gaf wel aan dat het lastig is zonder behoorlijke luchtsteun.
Nouja het zegt natuurlijk wel wat.

Het gaat moeizaam en het kost veel. Dan kun je wel 80% hebben ingezet, maar zolang er geen echte doorbraak is blijf je liever van de reserves af. Zodra je deze gaat gebruiken om de doorbraak te forceren begin je met manschappen te ruilen voor stukken grond. De som van de af te leggen afstand en je reserves is dan niet zo best.

Of je breekt door en je gebruikt je reserves, of je doet het niet en je krijgt een patstelling.

Jaag je al je troepen erdoor heb je, als Oekraïne zijnde, een probleem aangezien je niet veel nieuwe aanwas hebt.
pi_209762219
Het zal me niet eens verbazen dat ze de boel JUIST op gaan blazen op de Fourth of July 🇺🇸 vandaag dus.
pi_209762224
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 19:23 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Oehhhhh ik ben morgen jarig. Ik ga het vieren met een dikke biemmm dus blijkbaar *O* Vuurwerk *O*
Wat een rare post. Zonder schaamte :N
pi_209762225
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 19:24 schreef quirina het volgende:

[..]
Nee is niet overdreven.
Kan best hoor, dat moet je echt aan experts vragen. Het is niet zo dat het automatisch een Chernobyl 2.0 wordt.
pi_209762233
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 19:26 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Kan best hoor, dat moet je echt aan experts vragen. Het is niet zo dat het automatisch een Chernobyl 2.0 wordt.
Het kan nog wel erger uitpakken dan dat.
Hoe staat de wind?
  dinsdag 4 juli 2023 @ 19:28:04 #267
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_209762239
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 17:36 schreef Slayage het volgende:
Ojee. Ik hoop niet dat de Russen iets van plan zijn.

Russian channels claim that tomorrow evening, Ukraine will launch a missile and drone attack on the Zaporizhzia Nuclear Power Plant. While simultaneously dropping munition from an aircraft filled with radioactive material. The backup plan is a Tochka-U filled with radiactive substances.

[ twitter ]
Ga er maar vanuit dat de Russen iets van plan zijn :Y
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_209762242
Ze moeten denk ik nog even wachten hoe de wind staat, maar als die naar het noorden/westen gaat dan kan het tactisch wel heel goed uitpakken. Mja, high risk, high reward. Alleen deinzen Russen daar echt niet voor terug.
pi_209762248
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 19:25 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Naja, hoe wil je het anders noemen. Dat het wel mee kan vallen is een tweede.
Het is een beheerde explosie.
Een ramp komt altijd onverwacht:
Vakman pur sang
  dinsdag 4 juli 2023 @ 19:30:49 #270
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_209762275
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 18:41 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Net een Oekraine item in 1Vandaag. Zag je ze oefenen voor als er daarmee een ramp komt.

Overigens apart, die Nederlandse journalist had het ook over dat het maar heel langzaam vooruit gaat met het offensief en sprak al over straks moet men nog onderhandelen. Maar geen woord over dat slechts een beperkt aantal van de Oekrainse strijdkrachten is ingezet @:oheng .Toch wel vreemd voor zo'n journalist daar, dat hij zoiets dan weer niet weet om de relevante duiding te kunnen geven.

Hij gaf wel aan dat het lastig is zonder behoorlijke luchtsteun.
Dat is helemaal niet vreemd. NOS correspondenten zijn alleen goed in Den Haag en voetbal. Zolang een oorlogscorrespondent in Ukraine of Rusland het nog steeds heeft over Hie-mar als ie High Mobillity Artillery Rocket System bedoeld, weet je dat ze van toeten nog blazen weten.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_209762279
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 19:26 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Nouja het zegt natuurlijk wel wat.

Het gaat moeizaam en het kost veel. Dan kun je wel 80% hebben ingezet, maar zolang er geen echte doorbraak is blijf je liever van de reserves af. Zodra je deze gaat gebruiken om de doorbraak te forceren begin je met manschappen te ruilen voor stukken grond. De som van de af te leggen afstand en je reserves is dan niet zo best.

Of je breekt door en je gebruikt je reserves, of je doet het niet en je krijgt een patstelling.

Jaag je al je troepen erdoor heb je, als Oekraïne zijnde, een probleem aangezien je niet veel nieuwe aanwas hebt.
Lijkt me sterk dat je gaat onderhandelen om gebied op te geven als je nog maar 20% van je getrainde manschappen en materiaal hebt ingezet.
pi_209762303
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Net zoals die waarschuwing bij de dam een paar weken terug?
pi_209762305
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 19:26 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Wat een rare post. Zonder schaamte :N
Ik ben gewoonweg niet zo van het doemdenken. En mocht het gebeuren dan kan je er toch niks meer aan veranderen.

Het is niet zo dat ik het toejuich hoor met je 'zonder schaamte'. Als je al wat langer meeleest weet je precies hoe ik ik deze oorlog sta.

Wat mij betreft mogen Putin en zijn kliek liever vandaag als morgen een raket koppen.
pi_209762307
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat is onzin.
pi_209762333
Maar wie zegt dat ze die troepen in kunnen zetten? Als overal mijnenvelden liggen dan kan je nog met 500 voertuigen in een rijtje rijden, ze gaan er toch aan. Enige wat werkt is wat ze nu doen met kleine groepjes infanteristen, daar heb je ook geen gigantische aantallen voor nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')