SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
met vrije verkiezingen heeft de Ukraine voor deze president gekozen. Belarus had ook een andere president gekozen dan degen die er nu zit , helaas kwam Putin met soldaten om de president Lukashenko op de plek te houdenquote:Op maandag 3 juli 2023 08:48 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Oekraïne is net zo corrupt als Rusland.,
Met vrij verkiezingen dan zou Putin inderdaad weg zijn en er een ander komen, misschien wel een betere
Het lijkt, helemaal bij zulke bossage, een wonder dat men elkaar niet raakt met friendly fire. Moet je toch wel goed getrained zijn, elkaars positie in de gaten houden en naar elkaar luisteren.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
Het is een toffe combat video. Vind het vooral heel mooi hoe de Oekraïners uit de pantser stappen en meteen weten wat ze moeten doen.
Zo ongeveer iedere serieuze politiek analist.quote:
Wij vallen Belgie niet aan omdat wij een beschaafde liberale democratie zijn waar je de over het algemeen goed geinformeerde bevolking echt niet ingeprent krijgt dat Belgie wordt geregeerd door nazi's en Vlaanderen on historisch gezien toebehoort.quote:We hebben hier te maken met een door Russische interventie afscheidingsbewegingen. Soevereiniteit is geschonden en zal hersteld moeten worden.
Wat voor precedent schept dat? Zullen wij Vlaanderen maar bezetten omdat onze Nederlandse broeders daar het moeilijk hebben? Om dan vervolgens ook nog eens een stuk te houden als we door de Belgen verdreven worden?
Het was een voorbeeld, maar dan dacht ik inderdaad aan gebieden met een Russische meerderheid/ grote minderheid die onder toezicht worden gesteld aan de VN en waar Rusland dan dus ook bij dat toezicht betrokken wordt. Er zou natuurlijk ook een meer dichotome verdeling kunnen komen waar Rusland de Donbas houdt en Oekraine de Krim of andersom ofzo, maar dat Oekraine al haar territoria terug gaat krijgen zie ik, hoewel ik het wel hoop, niet gebeuren zonder "NAVO-boots on the ground", en dat is een escalatie die niemand aandurft.quote:Russische controle op Oekraïens grondgebied is al helemaal gotspe
Die controle kan toch beter bij de VN liggen?
En na het schieten rent die ook weg, onder uitroepen van "granata", wat je altijd doet als je de rest in wil seinen voor een komende explosie, en daarna hoor je idd boem, en later daarna zie je ook de resten van de orc.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
De granaat is helaas niet te zien, alleen hoor je hem afgaan nadat die Oekraïener was weggerend
Als het aan Estland en Polen ligt dan gaan ze er zo in , als er iets in Belarussia gebeurt zeker welquote:Op maandag 3 juli 2023 13:24 schreef -XOR- het volgende:
Er zou natuurlijk ook een meer dichotome verdeling kunnen komen waar Rusland de Donbas houdt en Oekraine de Krim of andersom ofzo, maar dat Oekraine al haar territoria terug gaat krijgen zie ik, hoewel ik het wel hoop, niet gebeuren zonder "NAVO-boots on the ground", en dat is een escalatie die niemand aandurft.
Met niemand bedoel ik natuurlijk actoren van enige invloed: Biden, Scholz, Macron, Von der Leyen, Stoltenberg.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Als het aan Estland en Polen ligt dan gaan ze er zo in , als er iets in Belarussia gebeurt zeker wel
Bij 4:18, ben je al zwaar bepakt met al je spullen, moet je nog met zo'n gewonde Rus gaan lopen zeulen terwijl de Russen het gebied bestoken met artillerie. Je moet als Oekrainse soldaat wel erg in gedachten houden dat zo'n Rus wisselwaar is voor gevangen Oekrainers.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:25 schreef ExTec het volgende:
[..]
En na het schieten rent die ook weg, onder uitroepen van "granata", wat je altijd doet als je de rest in wil seinen voor een komende explosie, en daarna hoor je idd boem, en later daarna zie je ook de resten van de orc.
Dus: idd, zelfs zonder vertaling lijkt het er heel erg op dat die orc op een granaat was gaan liggen.
Die hebben ze niet nodigquote:Op maandag 3 juli 2023 13:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Met niemand bedoel ik natuurlijk actoren van enige invloed: Biden, Scholz, Macron, Von der Leyen, Stoltenberg.
Estland waarschuwt Vladimir Poetin voor de laatste keer?quote:Op maandag 3 juli 2023 13:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Die hebben ze niet nodig
ze kunnen ook op eigen initiatief handelen , zonder NATO er in te betrekken , ze worden zelf niet aangevallen dus NATO hoeft niets te doen
waarom moeten ze waarschuwen Poetin heeft ook niemand gewaarschuwdquote:Op maandag 3 juli 2023 13:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Estland waarschuwt Vladimir Poetin voor de laatste keer?
Wat zijn 'actoren'?quote:Op maandag 3 juli 2023 13:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Met niemand bedoel ik natuurlijk actoren van enige invloed: Biden, Scholz, Macron, Von der Leyen, Stoltenberg.
Spelers in het politieke krachtenveld, niet eens noodzakelijk personen. Het ICC is bijvoorbeeld ook een actor, de (regering van de )VS ook.quote:
nee laten we er geen wereldoorlog van maken , het is zo al erg genoeg, maar Polen die mag van mij wel gaan helpen daarquote:Op maandag 3 juli 2023 13:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Spelers in het politieke krachtenveld, niet eens noodzakelijk personen. Het ICC is bijvoorbeeld ook een actor, de (regering van de )VS ook.
Verbaas ik me ook vaak over.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het lijkt, helemaal bij zulke bossage, een wonder dat men elkaar niet raakt met friendly fire. Moet je toch wel goed getrained zijn, elkaars positie in de gaten houden en naar elkaar luisteren.
Die zie ik dat inderdaad nog wel doen, al moeten ze dat natuurlijk wel low-key aanpakken.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee laten we er geen wereldoorlog van maken , het is zo al erg genoeg, maar Polen die mag van mij wel gaan helpen daar
Die is sterk zat en heeft de motivatie om te helpen
Maar ondertussen had rus er totaal geen problemen mee om in zowel vietnam als de korea oorlog gewoon openlijk mee te vechten.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die zie ik dat inderdaad nog wel doen, al moeten ze dat natuurlijk wel low-key aanpakken.
ik denk wel dat heel veel Russen , ook hooggeplaatste Russen als Ambassades en Russen met bezit in het buitenland heel graag zouden zien dat hun Fuhrer gaat pratenquote:Op maandag 3 juli 2023 09:53 schreef Peppert het volgende:
Uiteindelijk zal men om tafel moeten gaan om tot een soort van wapenstilstand te komen.
Polen is EU. Onmogelijk dus.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee laten we er geen wereldoorlog van maken , het is zo al erg genoeg, maar Polen die mag van mij wel gaan helpen daar
Die is sterk zat en heeft de motivatie om te helpen
niet onmogelijkquote:
Als ze dat doen zie ik ze eerst gewoon dwars door kalingrad en witrusland ploegen.quote:
Plus dat in Saoedi Arabie ook een vorm van apartheid bestaat, niet op ras maar op basis van geslacht. Echt een walgelijk land, maar meer voor een ander topic.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:16 schreef slashdotter3 het volgende:
Saudi Arabie is net zo'n dictatuur als Rusland en China...
https://www.reddit.com/r/(...)years_in_prison_for/
A Saudi woman was given 30 years in prison for criticizing the Neom megacity project on Twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |