abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 juli 2023 @ 12:01:49 #251
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_209744963
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 11:55 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Misschien ben ik naïef, maar ik denk dat het gerechtshof niet aan deze constructie kan meewerken, dát zou pas de doodsteek zijn voor de geloofwaardigheid.
Dat heet utopisch idealistisch, maar zoals Thucydides al schreef is gerechtigheid het pleit van hen die te zwak zijn om hun belang te verdedigen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_209744966
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:00 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Het ICC is redelijk machteloos waar het staatshoofden met enige internationale macht betreft. Het golden parachute concept dateert al van ver voor het Strafhof en zo heeft Wilhelm II zijn oude dag kunnen slijten in Doorn.
Ja, maar Willem 2 kon evengoed mooit meer vrij reizen anders zou hij direct gepakt zijn.
  maandag 3 juli 2023 @ 12:02:04 #253
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_209744968
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 11:53 schreef -XOR- het volgende:
gaat het ICC dusdanig nat dat ze gewoon gehoor geven aan de oproep om dat bevel in te trekken.
Grappig dat je dit negeert:

quote:
7s.gif Op maandag 3 juli 2023 11:49 schreef ExTec het volgende:

Realiseer je je dat op commando van wat vermeende politieke meesters een arrestatiebevel maar doen verdwijnen, echt de ultieme doodsteek is?

Dan is er instant geen spat van je onafhankelijkheid meer over.
  maandag 3 juli 2023 @ 12:04:50 #254
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_209745031
quote:
7s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:02 schreef ExTec het volgende:

[..]
Grappig dat je dit negeert:
[..]

Het ICC opereert niet onafhankelijk van de werkelijkheid en daar is iedereen zich van bewust.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_209745071
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:04 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Het ICC opereert niet onafhankelijk van de werkelijkheid en daar is iedereen zich van bewust.
Wat zeg je nou gast :') :') :')
  maandag 3 juli 2023 @ 12:08:10 #256
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_209745116
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:06 schreef Kidjuh het volgende:

[..]
Wat zeg je nou gast :') :') :')
Begrijpend lezen is lastig?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  maandag 3 juli 2023 @ 12:11:13 #257
6484 ExTec
pi_209745179
quote:

[..]
Erg detailistisch, zoveel geef ik toe, maar dan acht ik de kans groter dat ICC arrestatiebevel gewoon laat staan,

Want dan houden ze hun onafhankelijkheid overeind, ipv dat ze zelf denken: niemand wil het handhaven, laat maar dan.

Want bij die 2de optie zetten ze zelf hun onafhankelijkheid bij het oud vuil, in geval het eerste kunnen ze met opgeheven hoofd zeggen: niemand wenste het te enforcen.

Dat arrestatie bevel intrekken zou je doen voor gezichtsverlies beperken voor alle landen die het niet willen handhaven - waarom zouden ze dat doen?

En dan blijft onherroepelijk het gevaar bestaan dat er ooit een situatie ontstaat waarin het land het toch doet. Als putin prez af is ofzo. Niet helemaal vergelijkbaar maar het heeft er wat parallelen mee: de arrestatie van pinochet in '98 in london.
pi_209745181
quote:

[..]
Dat is geen antwoord op de volgende, nog altijd prangende, vraag:

Waarom zou het ICC zich wel zorgen maken om haar reputatie en een arrestatiebevel intrekken als de lidstaten om politieke redenen Poetin een uitweg willen geven en het arrestatiebevel toch niet uitvoeren en waarom zou het ICC zich niet zorgen maken om haar onafhankelijke reputatie als ze haar arrestatiebevel in zou trekken?

Dat is tegenstrijdig mijn inziens
pi_209745198
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 10:07 schreef Peppert het volgende:

[..]
Ja, dat is het risico als je een coup pleegt en een vijandelijke regering voor de deur van bepaalde landen plaats. De VS heeft zwaar huisgehouden in Zuid-Amerika en Azië de afgelopen 70 jaar om onvriendelijke regeringen te wippen. Ze hebben zelfs een Monroe doctrine (onvriendelijke regering weg houden uit het Noord- en Zuid-Amerikaanse content). Het zou wel heel naïef zijn om te denken dat Rusland helemaal niks zou doen terwijl bepaalde sponsors een coup sponsorden in 2014.
Je bent een leugenaar. Een land heeft helemaal geen enkel recht om een ander land binnen te vallen omdat de regering niet bevalt of "jamaar Amerika". Bovendien is het de pro russische Yanukovich die onnodig een serie beslissingen heeft genomen die de boel lieten ontploffen, zoals het weigeren aansluiten te zoeken bij Europa, en het gewelddadig ondrukken van vreedzame protesten.
Waarna de in Moskou geboren en getogen KGB officier Igor Strelkov Girkin een nep revolutie op touw zette met behulp van rusland.

Toch heb ik een vraag voor je: Welk land is de afgelopen 30 jaar 4 landen binnengevallen en (gedeeltes van) die landen geannexeerd?
  maandag 3 juli 2023 @ 12:16:10 #260
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_209745255
quote:
7s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:11 schreef ExTec het volgende:

[..]
Erg detailistisch, zoveel geef ik toe, maar dan acht ik de kans groter dat ICC arrestatiebevel gewoon laat staan,

Want dan houden ze hun onafhankelijkheid overeind, ipv dat ze zelf denken: niemand wil het handhaven, laat maar dan.

Want bij die 2de optie zetten ze zelf hun onafhankelijkheid bij het oud vuil, in geval het eerste kunnen ze met opgeheven hoofd zeggen: niemand wenste het te enforcen.

Dat arrestatie bevel intrekken zou je doen voor gezichtsverlies beperken voor alle landen die het niet willen handhaven - waarom zouden ze dat doen?

En dan blijft onherroepelijk het gevaar bestaan dat er ooit een situatie ontstaat waarin het land het toch doet. Als putin prez af is ofzo. Niet helemaal vergelijkbaar maar het heeft er wat parallelen mee: de arrestatie van pinochet in '98 in london.
Dat laatste zou inderdaad kunnen, maar dan moet er in Rusland zelf een revolutie hebben plaatsgevonden of in ieder geval moet Poetin een verkiezing hebben verloren van iemand die fundamenteel schoon schip wil maken (type Navalny/Kasparov).
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_209745284
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:12 schreef oheng het volgende:

[..]
Je bent een leugenaar. Een land
Toch heb ik een vraag voor je: Welk land is de afgelopen 30 jaar 4 landen binnengevallen en (gedeeltes van) die landen geannexeerd?
POLL
  maandag 3 juli 2023 @ 12:18:56 #262
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_209745297
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:11 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Dat is geen antwoord op de volgende, nog altijd prangende, vraag:

Waarom zou het ICC zich wel zorgen maken om haar reputatie en een arrestatiebevel intrekken als de lidstaten om politieke redenen Poetin een uitweg willen geven en het arrestatiebevel toch niet uitvoeren en waarom zou het ICC zich niet zorgen maken om haar onafhankelijke reputatie als ze haar arrestatiebevel in zou trekken?

Dat is tegenstrijdig mijn inziens
Omdat het ICC niet buiten de wereld staat waarin zij operereert en iedereen dat wel weet. Waarom denk je dat er geen arrestatiebevel bestaat voor Xi Jinping wegens het massaal interneren van de Oeigoeren?

Het staat nog altijd beter om niet totaal onafhankelijk te zijn van de werkelijkheid van dat je je gezag niet kunt laten gelden over zaken die je wel wilt winnen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  maandag 3 juli 2023 @ 12:22:45 #263
6484 ExTec
pi_209745341
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:16 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dat laatste zou inderdaad kunnen, maar dan moet er in Rusland zelf een revolutie hebben plaatsgevonden of in ieder geval moet Poetin een verkiezing hebben verloren van iemand die fundamenteel schoon schip wil maken (type Navalny/Kasparov).
Alhoewel redelijk interessant, is het erg academisch.

Putin gaat nooit meer rusland uit, en hij gaat daar gewoon dood. Wanneer, is TBD.

Of denk jij dat hij de illusie heeft dat hij op z'n miljoenen jacht nog lekker rond de wereld kan gaan varen?

Politiek valt er wellicht wat af te tikken, dat sluit ik niet uit.

Maar als oekraine, zoals ze zelf zeggen; de mossad gaat emuleren mbt achteraf het menselijke vuilnis van deze oorlog opruimen, zal putin nergens op deze planeet veilig zijn. En dan neem ik geeneens mee dat bv. andere alfabet organisaties ook zoiets gaan ondernemen.
pi_209745344
quote:
Op maandag 3 juli 2023 12:18 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Omdat het ICC niet onafhankelijk van de werkelijkheid operereert en iedereen dat wel weet. Waarom denk je dat er geen arrestatiebevel bestaat voor Xi Jinping wegens het massaal interneren van de Oeigoeren?

Het staat nog altijd beter om niet totaal onafhankelijk te zijn van de werkelijkheid van dat je je gezag niet kunt laten gelden over zaken die je wel wilt winnen.
Uitvaardigen en opvolgen zijn twee verschillende dingen
pi_209745347
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:18 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Omdat het ICC niet buiten de wereld staat waarin zij operereert en iedereen dat wel weet. Waarom denk je dat er geen arrestatiebevel bestaat voor Xi Jinping wegens het massaal interneren van de Oeigoeren?

Duidelijk antwoord, hier zie ik het anders dan jij, we gaan het zien.
pi_209745349
er ging iets fout
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 3 juli 2023 @ 12:25:09 #267
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_209745366
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 11:50 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Laat ik je een scenario schetsen: Poetin zegt in de nabije toekomst " Wij Luhansk, jullie de Donbas en de Krim maar wel met verregaande autonomie en Russisch toezicht daarop en wij zijn pleite uit Oekraine" en Zelensky hapt toe dan zullen de betrekkingen normaliseren en Poetin zal eisen dat het ICC arrestatiebevel niet wordt opgevolgd (Alle literatuur mbt confictstudies rept over een golden parachute, daar is niets controversieels aan). Dan kan Rutte wel zeggen "Daar doen wij niet aan mee, wij pakken Vlad gewoon op zodra hij voet zet op Nederlands grondgebied en we gaan lobbyen bij andere landen om datzelfde te doen" dan zegt Biden: "Doe dat maar niet, Mark".
De Donbas = Luhanks en Donetsk
En dat is al het eerste wat in je speculatie kant nog wal raakt
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 3 juli 2023 @ 12:26:37 #268
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_209745380
quote:
7s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:22 schreef ExTec het volgende:

[..]
Alhoewel redelijk interessant, is het erg academisch.

Putin gaat nooit meer rusland uit, en hij gaat daar gewoon dood. Wanneer, is TBD.

Of denk jij dat hij de illusie heeft dat hij op z'n miljoenen jacht nog lekker rond de wereld kan gaan varen?

Politiek valt er wellicht wat af te tikken, dat sluit ik niet uit.

Maar als oekraine, zoals ze zelf zeggen; de mossad gaat emuleren mbt achteraf het menselijke vuilnis van deze oorlog opruimen, zal putin nergens op deze planeet veilig zijn. En dan neem ik geeneens mee dat bv. andere alfabet organisaties ook zoiets gaan ondernemen.
Hij kan een beetje pendelen tussen Rusland, China en wat bananenrepublieken. Ik denk overigens ook niet dat hij bij leven de macht zal afdragen. Als staatshoofd zal hij redelijk onaantastbaar zijn, zodra hij met pensioen gaat wordt hij inderdaad een prooi voor geheime diensten.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_209745395
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 3 juli 2023 @ 12:28:22 #270
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_209745397
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De Donbas = Luhanks en Donetsk
Klopt inderdaad, waar ik de Donbas scheef bedoelde ik Donetsk, de verdeling is uiteraard hypothetisch, maar dat er een dergelijk bestand gaat komen is de algemene verwachting.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  maandag 3 juli 2023 @ 12:34:17 #271
6484 ExTec
pi_209745471
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:26 schreef -XOR- het volgende:
Hij kan een beetje pendelen tussen Rusland, China en wat bananenrepublieken.
En waarom zou die dat willen. Omdat hij de sleur wil doorbreken? Shit holes heeft die thuis al hé.

Mark my words; putin gaat nooit meer rus uit, en zal daar sterven.

En je idee dat die dat arrestatiebevel weg wil, allicht geen vreemde gedachte, anderzijds hebben we rus daar amper over gehoord.

Het lijkt er heel erg op dat hij er in berust dat dit bevel er is.
  maandag 3 juli 2023 @ 12:38:51 #272
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_209745540
Er zou een poging tot doodmaken zijn gebeurd op het baasje van Crimea, volgens Al Jazeera.

https://www.aljazeera.com(...)-from-russian-forces
quote:
Russia says it has thwarted a Ukrainian assassination attempt on the Russian-backed head of Crimea, arresting a Ukrainian agent before he was able to blow up the official's car.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 3 juli 2023 @ 12:56:19 #273
6484 ExTec
pi_209745756
Oef. Op 2:50 een executie. Mss voortaan maar luisteren naar wat de oekrainers zeggen.

https://twitter.com/JayinKyiv/status/1675817739946975234
  maandag 3 juli 2023 @ 12:59:03 #274
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_209745794
Dan vraag ik mij af hoe het komt dat er sommige users achter een boevenstaat als Rusland blijven staan. Komt dat door frustratie over de gang van zaken in Nederland? Komt dat door een algemene teleurstelling in het leven?

Oprecht, ik snap echt niet waarom sommige users deze oorlogsmisdaden willen verdedigen. Rationeel en objectief kan dat gewoonweg niet, dus ik vermoed een behoorlijke tekortkoming in hun privéleven. Kunnen de Rusland-trollen mij hier een inzicht in verschaffen?
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 3 juli 2023 @ 13:01:13 #275
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_209745809
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:28 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Klopt inderdaad, waar ik de Donbas scheef bedoelde ik Donetsk, de verdeling is uiteraard hypothetisch, maar dat er een dergelijk bestand gaat komen is de algemene verwachting.
Verwachting van wie?
We hebben hier te maken met een door Russische interventie afscheidingsbewegingen. Soevereiniteit is geschonden en zal hersteld moeten worden.
Wat voor precedent schept dat? Zullen wij Vlaanderen maar bezetten omdat onze Nederlandse broeders daar het moeilijk hebben? Om dan vervolgens ook nog eens een stuk te houden als we door de Belgen verdreven worden?

Russische controle op Oekraïens grondgebied is al helemaal gotspe
Die controle kan toch beter bij de VN liggen?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_209745828
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:12 schreef oheng het volgende:

quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:17 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
[poll=5794]
Dat soort figuren (self proclaimed kritische denkers) zullen antwoorden ''de VS''.
Maar dat is natuurlijk onzin.
Of zoals de meesten stemmen komt er geen antwoord.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 3 juli 2023 @ 13:02:26 #277
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_209745831
quote:
7s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:56 schreef ExTec het volgende:
Oef. Op 2:50 een executie. Mss voortaan maar luisteren naar wat de oekrainers zeggen.

Waarom zou je dit soort dingen delen? Blij dat je het erbij zette. Hoef ik niet te klikken.
pi_209745845
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Waarom zou je dit soort dingen delen? Blij dat je het erbij zette. Hoef ik niet te klikken.
Waarom zou je dat niet doen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 3 juli 2023 @ 13:03:37 #279
6484 ExTec
pi_209745848
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Verwachting van wie?
Eerlijk is eerlijk, hij gaf een hypotetisch voorbeeld om een verder punt te maken. Ikzelf zou dat niet vertalen naar dat hij dat een goed idee vind.
  maandag 3 juli 2023 @ 13:05:05 #280
6484 ExTec
pi_209745867
quote:

[..]
Je hoeft ook niet te klikken :)
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 3 juli 2023 @ 13:05:30 #281
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_209745877
quote:
2s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:03 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Waarom zou je dat niet doen?
Executies delen? Heb jij er behoefte aan dat te zien?
pi_209745882
quote:

[..]
Nou, ik kan het niet zien vanwege dat verrekte twitter, dus het is een beetje gissen.

Maar als het daadwerkelijk een executie is, dan begrijp ik het zelfs. Het filmpje toont dan, hoe gruwelijk ook, een oorlogsmisdaad. Dat mag de wereld wel zien.
  maandag 3 juli 2023 @ 13:06:54 #283
6484 ExTec
pi_209745890
Overigens, het lijkt er in dat filmpje op dat oekrainers doodsbang zijn voor russen die op het laatste moment zichzelf opblazen met een granaat.

Dus moet je als ze dat vragen je gewoon omdraaien. Doe je dat niet, dan nemen ze geen risico en krijg je accute loodvergiftiging.
  maandag 3 juli 2023 @ 13:08:06 #284
6484 ExTec
pi_209745911
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Daar gaat het niet om. Het zijn gevechtshandelingen. Dat dat soort nare dingen er deel van uit maken, such is life.
pi_209745914
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:06 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Nou, ik kan het niet zien vanwege dat verrekte twitter, dus het is een beetje gissen.

Maar als het daadwerkelijk een executie is, dan begrijp ik het zelfs. Het filmpje toont dan, hoe gruwelijk ook, een oorlogsmisdaad. Dat mag de wereld wel zien.
Ah, we hebben een jurist in ons midden ;). Vertel eens, waarom is dit specifiek een oorlogsmisdaad?
pi_209745918
quote:

[..]

mwoah. De "executie" was het beëindigen van iemands leven die zich niet over wilde geven. Hij lag op een granaat te wachten tot iemand hem omdraaide.
pi_209745942
quote:
2s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ah, we hebben een jurist in ons midden ;). Vertel eens, waarom is dit specifiek een oorlogsmisdaad?
Edit, geen executie dus en dan ook geen oorlogsmisdaad
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 3 juli 2023 @ 13:11:24 #288
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_209745948
quote:
7s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:06 schreef ExTec het volgende:
Overigens, het lijkt er in dat filmpje op dat oekrainers doodsbang zijn voor russen die op het laatste moment zichzelf opblazen met een granaat.

Dus moet je als ze dat vragen je gewoon omdraaien. Doe je dat niet, dan nemen ze geen risico en krijg je accute loodvergiftiging.
Dank voor de toelichting. Ik lees dit liever dan dat ik het zie.

Had ook niet door dat het iets was wat in een langer filmpje voorbij kwam

Maar het delen van dergelijke gore is iets wat ik gewoonweg niet snap en ook geen behoefte aan heb. Ik weet dat het de realiteit is. Maar daarom hoef je het niet te delen.

Geef mij maar updates, kaartjes, etc :)
  maandag 3 juli 2023 @ 13:11:29 #289
6484 ExTec
pi_209745949
Ow, en op 4:46 snel even de patch van een dooie orc afrippen. Bizar dat dat trophy hunting zo diep zit, dat ze dat zelfs in dit soort situaties doen.
pi_209745950
quote:

[..]
Het was alleen geen executie. Verder blijkt oorlog door de eeuwen heen (helaas) toch een vrij normale staat van het menselijk ras te zijn, dus ik zal er mijn ogen ook niet voor sluiten.
pi_209745952
quote:

[..]

Nee, dit was een russische soldaat gewapend met een handgranaat. Dus geen "ongewapende combatant".
Terecht geschoten. Wel ultra dom en ongelofelijk zinloos van die rus, dat dan weer wel.
pi_209745963
quote:
7s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:56 schreef ExTec het volgende:

Met executie bedoel je dat de soldaat reageert op een granaat dat de Rus die deed alsof hij zich overgaf had verholen?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209745995
Wargonzo meldt:
quote:
In the Zaporizhia direction, the Armed Forces of Ukraine, with the support of artillery, carried out offensive operations near Rabotin. There is some progress. To the east, Ukrainian units attacked at Lugovskoy and managed to take a number of positions. Russian troops attacked the Armed Forces of Ukraine in Kamyshevakh, Novoandreevka, Orekhovo and Novodanilovka.
Die zogenaamde aanvallen van de russen zijn gebaseerd op gebakken lucht, als ik naar de kaart kijk. Ze zitten op een aantal kilometers afstand van die plaatsen.
pi_209745998
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:59 schreef Grishenko_ het volgende:
Dan vraag ik mij af hoe het komt dat er sommige users achter een boevenstaat als Rusland blijven staan. Komt dat door frustratie over de gang van zaken in Nederland? Komt dat door een algemene teleurstelling in het leven?

Oprecht, ik snap echt niet waarom sommige users deze oorlogsmisdaden willen verdedigen. Rationeel en objectief kan dat gewoonweg niet, dus ik vermoed een behoorlijke tekortkoming in hun privéleven. Kunnen de Rusland-trollen mij hier een inzicht in verschaffen?
Het heeft je politieke standpunt in general te maken. Niet zo zeer met rationaliteit.

Dus als je anti Navo anti eu bent, dan is er dikke kans dat je pro Rusland bent of dat je op zijn minst een neutrale positie inneemt.
-Rabia Al-Basri
  maandag 3 juli 2023 @ 13:15:50 #295
6484 ExTec
pi_209746000
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:12 schreef Slayage het volgende:

[..]
Met executie bedoel je dat de soldaat reageert op een granaat dat de Rus die deed alsof hij zich overgaf had verholen?
Ja. In dat licht heb je gelijk, de orc was niet onbewapend.
pi_209746023
quote:

[..]
Waarom zou je dit soort dingen delen?
Het is een toffe combat video. Vind het vooral heel mooi hoe de Oekraïners uit de pantser stappen en meteen weten wat ze moeten doen.
-Rabia Al-Basri
pi_209746028
quote:

[..]
Het is geen executie. Daarom deelt die oekrinse soldaat ook de beelden.
-Rabia Al-Basri
pi_209746041
quote:
10s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:11 schreef ExTec het volgende:
Ow, en op 4:46 snel even de patch van een dooie orc afrippen. Bizar dat dat trophy hunting zo diep zit, dat ze dat zelfs in dit soort situaties doen.
Dat was ook zo mooi om te zien/horen _O_
-Rabia Al-Basri
pi_209746070
quote:

[..]

Hier:

https://old.reddit.com/r/(...)_from_the_ukrainian/
pi_209746071
quote:
12s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:15 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja. In dat licht heb je gelijk, de orc was niet onbewapend.
De granaat is helaas niet te zien, alleen hoor je hem afgaan nadat die Oekraïener was weggerend
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')