quote:Op maandag 3 juli 2023 12:12 schreef oheng het volgende:
Toch heb ik een vraag voor je: Welk land is de afgelopen 30 jaar 4 landen binnengevallen en (gedeeltes van) die landen geannexeerd?
Dat soort figuren (self proclaimed kritische denkers) zullen antwoorden ''de VS''.quote:
Waarom zou je dit soort dingen delen? Blij dat je het erbij zette. Hoef ik niet te klikken.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:56 schreef ExTec het volgende:
Oef. Op 2:50 een executie. Mss voortaan maar luisteren naar wat de oekrainers zeggen.
https://twitter.com/JayinKyiv/status/1675817739946975234
Waarom zou je dat niet doen?quote:Op maandag 3 juli 2023 13:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Waarom zou je dit soort dingen delen? Blij dat je het erbij zette. Hoef ik niet te klikken.
Eerlijk is eerlijk, hij gaf een hypotetisch voorbeeld om een verder punt te maken. Ikzelf zou dat niet vertalen naar dat hij dat een goed idee vind.quote:
Je hoeft ook niet te klikkenquote:Op maandag 3 juli 2023 13:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Waarom zou je dit soort dingen delen? Blij dat je het erbij zette. Hoef ik niet te klikken.
Executies delen? Heb jij er behoefte aan dat te zien?quote:
Nou, ik kan het niet zien vanwege dat verrekte twitter, dus het is een beetje gissen.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het zijn gevechtshandelingen. Dat dat soort nare dingen er deel van uit maken, such is life.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Executies delen? Heb jij er behoefte aan dat te zien?
Ah, we hebben een jurist in ons middenquote:Op maandag 3 juli 2023 13:06 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Nou, ik kan het niet zien vanwege dat verrekte twitter, dus het is een beetje gissen.
Maar als het daadwerkelijk een executie is, dan begrijp ik het zelfs. Het filmpje toont dan, hoe gruwelijk ook, een oorlogsmisdaad. Dat mag de wereld wel zien.
mwoah. De "executie" was het beëindigen van iemands leven die zich niet over wilde geven. Hij lag op een granaat te wachten tot iemand hem omdraaide.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:06 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Nou, ik kan het niet zien vanwege dat verrekte twitter, dus het is een beetje gissen.
Maar als het daadwerkelijk een executie is, dan begrijp ik het zelfs. Het filmpje toont dan, hoe gruwelijk ook, een oorlogsmisdaad. Dat mag de wereld wel zien.
Edit, geen executie dus en dan ook geen oorlogsmisdaadquote:Op maandag 3 juli 2023 13:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ah, we hebben een jurist in ons midden. Vertel eens, waarom is dit specifiek een oorlogsmisdaad?
Dank voor de toelichting. Ik lees dit liever dan dat ik het zie.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:06 schreef ExTec het volgende:
Overigens, het lijkt er in dat filmpje op dat oekrainers doodsbang zijn voor russen die op het laatste moment zichzelf opblazen met een granaat.
Dus moet je als ze dat vragen je gewoon omdraaien. Doe je dat niet, dan nemen ze geen risico en krijg je accute loodvergiftiging.
Het was alleen geen executie. Verder blijkt oorlog door de eeuwen heen (helaas) toch een vrij normale staat van het menselijk ras te zijn, dus ik zal er mijn ogen ook niet voor sluiten.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee, dit was een russische soldaat gewapend met een handgranaat. Dus geen "ongewapende combatant".quote:Op maandag 3 juli 2023 13:06 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Met executie bedoel je dat de soldaat reageert op een granaat dat de Rus die deed alsof hij zich overgaf had verholen?quote:Op maandag 3 juli 2023 12:56 schreef ExTec het volgende:
Oef. Op 2:50 een executie. Mss voortaan maar luisteren naar wat de oekrainers zeggen.
https://twitter.com/JayinKyiv/status/1675817739946975234
Die zogenaamde aanvallen van de russen zijn gebaseerd op gebakken lucht, als ik naar de kaart kijk. Ze zitten op een aantal kilometers afstand van die plaatsen.quote:In the Zaporizhia direction, the Armed Forces of Ukraine, with the support of artillery, carried out offensive operations near Rabotin. There is some progress. To the east, Ukrainian units attacked at Lugovskoy and managed to take a number of positions. Russian troops attacked the Armed Forces of Ukraine in Kamyshevakh, Novoandreevka, Orekhovo and Novodanilovka.
Het heeft je politieke standpunt in general te maken. Niet zo zeer met rationaliteit.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:59 schreef Grishenko_ het volgende:
Dan vraag ik mij af hoe het komt dat er sommige users achter een boevenstaat als Rusland blijven staan. Komt dat door frustratie over de gang van zaken in Nederland? Komt dat door een algemene teleurstelling in het leven?
Oprecht, ik snap echt niet waarom sommige users deze oorlogsmisdaden willen verdedigen. Rationeel en objectief kan dat gewoonweg niet, dus ik vermoed een behoorlijke tekortkoming in hun privéleven. Kunnen de Rusland-trollen mij hier een inzicht in verschaffen?
Ja. In dat licht heb je gelijk, de orc was niet onbewapend.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
Met executie bedoel je dat de soldaat reageert op een granaat dat de Rus die deed alsof hij zich overgaf had verholen?
Het is een toffe combat video. Vind het vooral heel mooi hoe de Oekraïners uit de pantser stappen en meteen weten wat ze moeten doen.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Waarom zou je dit soort dingen delen?
Het is geen executie. Daarom deelt die oekrinse soldaat ook de beelden.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat was ook zo mooi om te zien/horenquote:Op maandag 3 juli 2023 13:11 schreef ExTec het volgende:
Ow, en op 4:46 snel even de patch van een dooie orc afrippen. Bizar dat dat trophy hunting zo diep zit, dat ze dat zelfs in dit soort situaties doen.
Hier:quote:Op maandag 3 juli 2023 13:06 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
De granaat is helaas niet te zien, alleen hoor je hem afgaan nadat die Oekraïener was weggerendquote:Op maandag 3 juli 2023 13:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja. In dat licht heb je gelijk, de orc was niet onbewapend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |