Ook erg geloofwaardig! Trump had gewoon die achterstallige huren kwijtgescholden natuurlijk en alle daklozen aan een gratis huis geholpen of zoquote:
Snap alleen niet waarom hij dan de voorgestelde datum van de rechtszaak (11 dec) wil uitstellen tot na de verkiezingenquote:The questioning of Mr. Kushner shows that the federal investigation being led by the special counsel Jack Smith continues to pierce the layers closest to Mr. Trump as prosecutors weigh whether to bring charges against the former president in connection with the efforts to promote baseless assertions of widespread voter fraud and block or delay congressional certification of Joseph R. Biden Jr.'s Electoral College victory.
Waarom is dat raar? Niet iedere deelnemer aan die rally/ demonstratie/ protest op J6 heeft een staatsgreep proberen te plegen? Zo moeilijk is dat niet toch?quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:53 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]
Hihi, raar hoor. Vooral dat al die Linkse (en betrouwbare!) bronnen het plotseling allemaal geen (poging tot) staatsgreep meer noemen. Het is maar goed dat hun consumenten veel te intelligent zijn om in propaganda te trappen, anders hadden ze voor lul gestaan door 2,5 jaar lang de (poging tot) staatsgreep propaganda toe te nemen en te herhalen. En ook is het goed dat al die Linkse (en betrouwbare!) bronnen zo onafhankelijk zijn. Het is immers vanzelfsprekend dat deze verandering volledig toevallig is.
Waar dan? Welk topic?quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:02 schreef epicbeardman het volgende:
Ik verkondigde al mogelijke fraude voor de verkiezingen met de mail-in-ballots en dat heeft niks met Trump te maken.
Heb je ook gezien wie dat verdrag ondertekend hebben?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 01:41 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Convention_on_Cluster_Munitions
The Convention on Cluster Munitions (CCM) is an international treaty that prohibits all use, transfer, production, and stockpiling of cluster munitions
Dit al b.v.
Dan nog niet eens te spreken over Proxyland Oekraine die ze gaat gebruiken. En al zijn drone aanvallen, oorlogen onder Obama. Zo oorlogsgeil.
Rent is huur, beste vriend.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 02:00 schreef epicbeardman het volgende:
Het gaat zo goed dat er steeds meer zwervers bijkomen omdat de rentes niet te betalen zijn naast de hoge prijzen onder Biden! Building Back Better![]()
https://www.npr.org/2023/(...)-housing-encampments
[..]
Hij had beter die miljarden in USA kunnen stoppen ipv Proxyland Oekraine en Bidens "oorlog"
Hoe had de GOP ze geholpen dan?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 02:00 schreef epicbeardman het volgende:
Het gaat zo goed dat er steeds meer zwervers bijkomen omdat de rentes niet te betalen zijn naast de hoge prijzen onder Biden! Building Back Better![]()
https://www.npr.org/2023/(...)-housing-encampments
[..]
Hij had beter die miljarden in USA kunnen stoppen ipv Proxyland Oekraine en Bidens "oorlog"
Komt omdat hij open grenzen heeft net zoals de EU. De rino's wilden niet eens 4 miljard voor de muur geven maar wel 100+ miljard aan Oekraine.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rent is huur, beste vriend.
Dat de huurprijzen niet langer zijn op te hoesten voor veel mensen, is inderdaad buitengewoon zorgwekkend. Ik zie alleen niet in hoe dat de schuld is van Biden of wat hij daar precies aan zou moeten doen.
Hoge huren zijn het gevolg van marktwerking (all hail capitalism): de vraag is (vele malen) groter dan het aanbod. Dat is op twee manieren te fiksen. In theorie zou de overheid hard in kunnen grijpen door zoiets als een huurplafond in te stellen, maar dat lijkt mij persoonlijk zeer onwenselijk. Bovendien is zo'n maatregel simpelweg ondenkbaar in de VS.
Een andere, betere oplossing is het uitbreiden van het woningaanbod. Meer aanbod zou ervoor moeten zorgen dat de vraagprijzen dalen. Maar dat is een regionale en lokale kwestie, de president moet zich niet bemoeien met woningbouw in een afzonderlijke staat. De staat, gemeenten en ontwikkelaars moeten de handschoen oppakken en erop toezien dat het woningaanbod in Californië fors wordt uitgebreid.
Republikeinen zitten er maar paar goede tussen. Vele republikeinen zijn zoals Rutte. "Rechtse" partij maar ondertussen dansen met de duivel (EU) en Marrakesh pacten ect afsluiten. Rutte is zo links als de gemiddelde republikein.quote:
Mijn jezus, hoe is wat je zegt in hemelsnaam op enige manier een antwoord op mijn vraag?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:14 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Republikeinen zitten er maar paar goede tussen. Vele republikeinen zijn zoals Rutte. "Rechtse" partij maar ondertussen dansen met de duivel (EU) en Marrakesh pacten ect afsluiten. Rutte is zo links als de gemiddelde republikein.
Het is 1 uniparty zonder Trump.
Het is hier geen POL. You're in the wrong thread buddy. Ik heb helemaal niks met GOP. Wie heeft ooit GOP genoemd?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:38 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Mijn jezus, hoe is wat je zegt in hemelsnaam op enige manier een antwoord op mijn vraag?
Dat is de bijnaam die Trump en zijn aanhangers geven aan Republikeinen die niet willen meewerken met Trump's corrupte plannetjes: Republican In Name Only.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ben wel dom, dat weet ik. Maar wat is een Rino?? En dan bedoel ik dus niet die dinosaurus
Ik blijf bijleren hier...quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:34 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat is de bijnaam die Trump en zijn aanhangers geven aan Republikeinen die niet willen meewerken met Trump's corrupte plannetjes: Republican In Name Only.
Wat trouwens als argument in een debat een flagrante logical fallacy (drogreden) is, de zgn 'No True Scotsman'quote:
Dat het geen POL is is geen reden om een discussie gelijk maar te saboteren.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:34 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het is hier geen POL. You're in the wrong thread buddy. Ik heb helemaal niks met GOP. Wie heeft ooit GOP genoemd?
Ja maar die kende ik alquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:41 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wat trouwens als argument in een debat een flagrante logical fallacy (drogreden) is, de zgn 'No True Scotsman'
Altijd goed bijleren
Ja, weet je wat het is? Dit soort simpele praat doet het misschien goed in jouw kringen, maar in de echte wereld hebben dit soort kwesties meer complexe oorzaken. Ik zal hier een klein stukje voor je citeren, dan mag je de rest zelf opzoeken:quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:12 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Komt omdat hij open grenzen heeft net zoals de EU. De rino's wilden niet eens 4 miljard voor de muur geven maar wel 100+ miljard aan Oekraine.
Nu overspoelt het land met fentatyl, immigranten en asielzoekers. En ja ik weet dat het huur is. Zat nog aan rents/rentals te denken wss
Immigratie speelt inderdaad een rol, maat het gaat vooral om hoogopgeleide Amerikanen die vanuit andere staten naar Californië trekken. De staat is geliefd en heeft veel werkgelegenheid. Het doet denken aan urbanisatie, behalve dat Californië natuurlijk allang verstedelijkt is.quote:The imbalance between supply and demand;[24]: 1 [2]: 1 [1]: 3 [25]: 1 [26]: 2 [27]: 1 resulted from of strong economic growth creating hundreds of thousands of new jobs (which increases demand for housing) and the insufficient construction of new housing units to provide enough supply to meet the demand.[28]: 1 [29]: 1 [30]: 1 [31][1]: 14,17 [32]: 1 Fewer housing units built in the urban and coastal areas relative to the demand created by economic growth in those areas resulted in higher prices for housing and spillover to the inland areas.[1]: 3
Bron
Zand is soms droog, soms nat.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:34 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het is hier geen POL. You're in the wrong thread buddy. Ik heb helemaal niks met GOP. Wie heeft ooit GOP genoemd?
Pure maffiapraktijken.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:34 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat is de bijnaam die Trump en zijn aanhangers geven aan Republikeinen die niet willen meewerken met Trump's corrupte plannetjes: Republican In Name Only.
Preutse conservatieven zullen wel weer gaan zeiken dat zo'n conservatief filmpje niet door de beugel kan, want voorspel en zulks.quote:
Allemaal fake news. Iedereen weet dat die engnek Biden het land sloopt. Over paar jaar hypotheekrentes van 15%+quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, weet je wat het is? Dit soort simpele praat doet het misschien goed in jouw kringen, maar in de echte wereld hebben dit soort kwesties meer complexe oorzaken. Ik zal hier een klein stukje voor je citeren, dan mag je de rest zelf opzoeken:
[..]
Immigratie speelt inderdaad een rol, maat het gaat vooral om hoogopgeleide Amerikanen die vanuit andere staten naar Californië trekken. De staat is geliefd en heeft veel werkgelegenheid. Het doet denken aan urbanisatie, behalve dat Californië natuurlijk allang verstedelijkt is.
En ja, ook (illegale) immigratie is een factor. Maar die mensen komen over het algemeen toch echt af op banen. Stellen dat de influx aan de zuidelijke grens de enige of zelfs voornaamste oorzaak is, is eendimensionaal en kortzichtig.
Verzet tegen bouwplannen en milieuwetgeving speelt ook een grote rol bij het achterblijven van woningbouw. Is zat info over te vinden, maar dat mag je zelf uitzoeken (wat je niet doet).
Overigens kwamen er onder Trump ook gewoon talloze immigranten het land binnen, legaal in illegaal. Het is niet dat Biden in 2,5 jaar tijd verantwoordelijk is voor een kwestie die al bijna 150 jaar speelt. De VS is een land dat immigranten trekt, bijna altijd zo geweest.
Wat is jouw belevingswereld toch heerlijk overzichtelijk. Dat verklaart ook direct de hang naar complotdenken: de echte wereld is ingewikkeld en complex, complotten geven structuur, overzicht en een plan. Sommige figuren hebben die houvast nodig.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:02 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Allemaal fake news. Iedereen weet dat die engnek Biden het land sloopt. Over paar jaar hypotheekrentes van 15%+
Californië is een drugden zoals Hunter Biden graag ziet, met extreem veel luie druggies die alleen maar hen studieschulden willen kwijtgescholden hebben dan wel stimulus checks ontvangen. Om vervolgens hele dag op reddit anti Trump posts te maken. Want die wil dat hij/zij/hen/het aan het werk gaat.
Heb je dat via De Autoriteit vernomen?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:28 schreef QuidProJoe het volgende:
Het is altijd een goed teken wanneer de juiste mensen verontwaardigd zijn, vooral in BNW. De verontwaardiging is immers het kenmerk dat er een positieve verandering of gebeurtenis in de wereld plaats heeft gevonden.
Iedereen weet dat je gewoon uit je nek lult. Je kan de cijfers gewoon opzoeken maar dat doe je niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:02 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Allemaal fake news. Iedereen weet dat die engnek Biden het land sloopt. Over paar jaar hypotheekrentes van 15%+
Californië is een drugden zoals Hunter Biden graag ziet, met extreem veel luie druggies die alleen maar hen studieschulden willen kwijtgescholden hebben dan wel stimulus checks ontvangen. Om vervolgens hele dag op reddit anti Trump posts te maken. Want die wil dat hij/zij/hen/het aan het werk gaat.
Tsss jij bent een Dinoquote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:28 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je gewoon uit je nek lult. Je kan de cijfers gewoon opzoeken maar dat doe je niet.
[ twitter ]
Die term wordt overigens ook zo nu en dan gebruikt, alleen lang niet zo vaak. Zie bv https://en.wikipedia.org/wiki/Democrat_in_Name_Onlyquote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tsss jij bent een Dino![]()
sorry kon het niet laten nu ik weet wat Rino is
Ik blijf het een gekke wereld vinden, zeker the U.S.A.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:42 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Die term wordt overigens ook zo nu en dan gebruikt, alleen lang niet zo vaak. Zie bv https://en.wikipedia.org/wiki/Democrat_in_Name_Only![]()
Gek genoeg zijn het bv. de 2 presidentskandidaten voor Trump die geregeld RINO genoemd worden (McCain en Romney). Of Liz Cheney, de dochter van voormalig vice-president Dick Cheney. Niet Trump, die juist wel geregeld van partij geswitched is in het verleden.
Edit: Note bene W. Bush wordt geregeld RINO genoemd lees ik. Wtf.![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:28 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je gewoon uit je nek lult. Je kan de cijfers gewoon opzoeken maar dat doe je niet.
[ twitter ]
En California (samen met New York) draagt het meest bij aan het federale budget:
[ twitter ]
Moet Trump dan boven de wet staan?quote:Op zondag 16 juli 2023 12:17 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
Trump + Kari <3 alleen de steal zal sowieso wel weer plaatsvinden. Toch zijn ze bang want ze willen de enige tegenstander in de bak gooien. Eng regiem.
quote:Op zondag 16 juli 2023 12:09 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Die statistiekjes laat het Crack Huis natuurlijk niet zien. Dat zijn namelijk cijfers die niet inhouse te fabriceren zijn. Unlike al die andere gaslighting statistieken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |