Ook erg geloofwaardig! Trump had gewoon die achterstallige huren kwijtgescholden natuurlijk en alle daklozen aan een gratis huis geholpen of zoquote:
Snap alleen niet waarom hij dan de voorgestelde datum van de rechtszaak (11 dec) wil uitstellen tot na de verkiezingenquote:The questioning of Mr. Kushner shows that the federal investigation being led by the special counsel Jack Smith continues to pierce the layers closest to Mr. Trump as prosecutors weigh whether to bring charges against the former president in connection with the efforts to promote baseless assertions of widespread voter fraud and block or delay congressional certification of Joseph R. Biden Jr.'s Electoral College victory.
Waarom is dat raar? Niet iedere deelnemer aan die rally/ demonstratie/ protest op J6 heeft een staatsgreep proberen te plegen? Zo moeilijk is dat niet toch?quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:53 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]
Hihi, raar hoor. Vooral dat al die Linkse (en betrouwbare!) bronnen het plotseling allemaal geen (poging tot) staatsgreep meer noemen. Het is maar goed dat hun consumenten veel te intelligent zijn om in propaganda te trappen, anders hadden ze voor lul gestaan door 2,5 jaar lang de (poging tot) staatsgreep propaganda toe te nemen en te herhalen. En ook is het goed dat al die Linkse (en betrouwbare!) bronnen zo onafhankelijk zijn. Het is immers vanzelfsprekend dat deze verandering volledig toevallig is.
Waar dan? Welk topic?quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:02 schreef epicbeardman het volgende:
Ik verkondigde al mogelijke fraude voor de verkiezingen met de mail-in-ballots en dat heeft niks met Trump te maken.
Heb je ook gezien wie dat verdrag ondertekend hebben?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 01:41 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Convention_on_Cluster_Munitions
The Convention on Cluster Munitions (CCM) is an international treaty that prohibits all use, transfer, production, and stockpiling of cluster munitions
Dit al b.v.
Dan nog niet eens te spreken over Proxyland Oekraine die ze gaat gebruiken. En al zijn drone aanvallen, oorlogen onder Obama. Zo oorlogsgeil.
Rent is huur, beste vriend.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 02:00 schreef epicbeardman het volgende:
Het gaat zo goed dat er steeds meer zwervers bijkomen omdat de rentes niet te betalen zijn naast de hoge prijzen onder Biden! Building Back Better![]()
https://www.npr.org/2023/(...)-housing-encampments
[..]
Hij had beter die miljarden in USA kunnen stoppen ipv Proxyland Oekraine en Bidens "oorlog"
Hoe had de GOP ze geholpen dan?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 02:00 schreef epicbeardman het volgende:
Het gaat zo goed dat er steeds meer zwervers bijkomen omdat de rentes niet te betalen zijn naast de hoge prijzen onder Biden! Building Back Better![]()
https://www.npr.org/2023/(...)-housing-encampments
[..]
Hij had beter die miljarden in USA kunnen stoppen ipv Proxyland Oekraine en Bidens "oorlog"
Komt omdat hij open grenzen heeft net zoals de EU. De rino's wilden niet eens 4 miljard voor de muur geven maar wel 100+ miljard aan Oekraine.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rent is huur, beste vriend.
Dat de huurprijzen niet langer zijn op te hoesten voor veel mensen, is inderdaad buitengewoon zorgwekkend. Ik zie alleen niet in hoe dat de schuld is van Biden of wat hij daar precies aan zou moeten doen.
Hoge huren zijn het gevolg van marktwerking (all hail capitalism): de vraag is (vele malen) groter dan het aanbod. Dat is op twee manieren te fiksen. In theorie zou de overheid hard in kunnen grijpen door zoiets als een huurplafond in te stellen, maar dat lijkt mij persoonlijk zeer onwenselijk. Bovendien is zo'n maatregel simpelweg ondenkbaar in de VS.
Een andere, betere oplossing is het uitbreiden van het woningaanbod. Meer aanbod zou ervoor moeten zorgen dat de vraagprijzen dalen. Maar dat is een regionale en lokale kwestie, de president moet zich niet bemoeien met woningbouw in een afzonderlijke staat. De staat, gemeenten en ontwikkelaars moeten de handschoen oppakken en erop toezien dat het woningaanbod in Californië fors wordt uitgebreid.
Republikeinen zitten er maar paar goede tussen. Vele republikeinen zijn zoals Rutte. "Rechtse" partij maar ondertussen dansen met de duivel (EU) en Marrakesh pacten ect afsluiten. Rutte is zo links als de gemiddelde republikein.quote:
Mijn jezus, hoe is wat je zegt in hemelsnaam op enige manier een antwoord op mijn vraag?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:14 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Republikeinen zitten er maar paar goede tussen. Vele republikeinen zijn zoals Rutte. "Rechtse" partij maar ondertussen dansen met de duivel (EU) en Marrakesh pacten ect afsluiten. Rutte is zo links als de gemiddelde republikein.
Het is 1 uniparty zonder Trump.
Het is hier geen POL. You're in the wrong thread buddy. Ik heb helemaal niks met GOP. Wie heeft ooit GOP genoemd?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:38 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Mijn jezus, hoe is wat je zegt in hemelsnaam op enige manier een antwoord op mijn vraag?
Dat is de bijnaam die Trump en zijn aanhangers geven aan Republikeinen die niet willen meewerken met Trump's corrupte plannetjes: Republican In Name Only.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ben wel dom, dat weet ik. Maar wat is een Rino?? En dan bedoel ik dus niet die dinosaurus
Ik blijf bijleren hier...quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:34 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat is de bijnaam die Trump en zijn aanhangers geven aan Republikeinen die niet willen meewerken met Trump's corrupte plannetjes: Republican In Name Only.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |