abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209731893
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 13:59 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Die advocaat zal dan wel een zonnesteek hebben opgelopen bij dat soort nonsens.

Verder geloof ik echt niet dat de gemiddelde Fransman/agent racistisch is.
Ik wel. Als je de hele dag bezig bent met zwarte mensen oppakken doet dat wat met je. In de VS zie je het zelfs bij zwarte agenten. Survivor bias: ik ben zwart en kon uit de ghetto komen, dus waarom deze losers niet?
  zondag 2 juli 2023 @ 14:07:49 #52
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209731927
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 13:26 schreef Slayage het volgende:

[..]
Als je de tweet reeks had bekeken kon je zien dat de opsomming eindigt bij de advocaat van de agent die die gast heeft doodgeschoten, "racisme is niet illegaal in Frankrijk" met andere woorden racisme is helemaal prima in Frankrijk ^O^
Dat alles en iedereen wegzetten als racist werkt echt niet meer hoor. Al een tijdje niet meer.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 2 juli 2023 @ 14:14:32 #53
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_209731979
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 14:02 schreef wizkays het volgende:
de fascisten zijn flink tekeer gegaan in het vorige deel, ze hadden het over migrantenboten die je moet laten zinken, rassen die je moet uitroeien, hopen op een burgeroorlog in Nederland, posten nazi-slogans zoals RaHoWa "racial holy war", allemaal toegestaan, maar als ik post dat achter de rellen een logica zit gelijk verwijderen omdat diezelfde snowflake-fascisten getriggerd zijn door mijn tegengeluid
Lekker voor je.

Je lijkt het allemaal wel prima te vinden wat daar gebeurt, en wijt alles aan racisme.

Dan heb je echt een ongelofelijk groot bord voor je kop. :W
  zondag 2 juli 2023 @ 14:16:44 #54
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209732002
Hij maakt ook claims die gewoon onjuist zijn. Ik heb zelfs in ieder geval nog geen post gezien waar een user stelt dat 'rassen' moeten worden uitgeroeid. Rassen bestaan niet eens.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209732048
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 14:03 schreef Hathor het volgende:

[..]
Omdat we inmiddels een paar generaties verder zijn en die na de tweede tot Nederlanders worden gerekend, maar dat wist je zelf ook wel.
Jij weet ook niet of die 99% klopt alleen je vindt het blijkbaar wel best.

Diederik-Jan-Hendrikus 25 jaar oud is een boer want hoewel hij als miljardair in Bloemendaal geboren en getogen is en zijn vader en moeder respectievelijk in Blaricum en Laren geboren zijn, komt opa uit een boerengezin. Dus Died is een ordinaire boer en daar gaat het om, waar is zijn opa of overgrootopa geboren want dat is alles bepalend.
  zondag 2 juli 2023 @ 14:22:28 #56
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209732064
quote:
de fascisten zijn flink tekeer gegaan in het vorige deel, ze hadden het over migrantenboten die je moet laten zinken, rassen die je moet uitroeien, hopen op een burgeroorlog in Nederland, posten nazi-slogans zoals RaHoWa "racial holy war", allemaal toegestaan, maar als ik post dat achter de rellen een logica zit gelijk verwijderen omdat diezelfde snowflake-fascisten getriggerd zijn door mijn tegengeluid
Voor die uitspraken werden vroeger ook bans uitgedeeld.
Niet dat ik vind dat ze geband moeten worden, maar blijkbaar zijn dat soort uitspattingen nu normaal hier of zo.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_209732086
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 14:21 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Jij weet ook niet of die 99% klopt alleen je vindt het blijkbaar wel best.

Diederik-Jan-Hendrikus 25 jaar oud is een boer want hoewel hij als miljardair in Bloemendaal geboren en getogen is en zijn vader en moeder respectievelijk in Blaricum en Laren geboren zijn, komt oma uit eem boerengezin. Dus Died is een ordinaire boer bahbah
Als hij nog klompen draagt en haat op alles wat steeds is - hoewel hij zelf in een stad woont - vind ik 'boer' best een goede omschrijving voor Diederik.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2023 14:25:56 ]
  zondag 2 juli 2023 @ 14:26:26 #58
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_209732107
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 14:24 schreef Viezig het volgende:

[..]
Als hij nog klompen draagt en haat op alles wat steeds is vind ik 'boer' best een goede omschrijving voor Diederik.
Of anders vraag je gewoon aan Diederik hoe hij zichzelf ziet.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_209732112
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 14:24 schreef Viezig het volgende:

[..]
Als hij nog klompen draagt en haat op alles wat steeds is vind ik 'boer' best een goede omschrijving voor Diederik.
Blokkeer mijn oprit maar met je traktor boertje, dan wil ik je post misschien wel lezen
  zondag 2 juli 2023 @ 14:42:16 #60
64288 Bensel
Ladderzat
pi_209732315
Voor degene die zeggen dat we ze meer moeten geven, meer moeten doen om ze thuis te laten voelen, meer voorzieningen etc etc: willen deze relschoppers dat ook? Want daar valt of staat het mee. alle pogingen die gedaan is om deze groepering te verheffen uit armoede en ' onderdrukking' is uitgelopen op niets, en het is echt niet of er niets gedaan is. He probleem is een anti westerse, eeuwig slachtoffer. islamitisch testosteron cultuur, waardoor alle goedbedoelde maatregelen in een zwart gat vallen.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_209732368
quote:
Dezelfde gasten vonden het prachtig toen hetzelfde in Iran gebeurde en noemden het steevast "demonstraties". Karma is een bitch nu het dichtbij gebeurt om dezelfde reden: agent die een burger dood. Sommigen willen orde hier, maar wensen chaos en ellende voor andere niet-westerse landen, maar snappen niet hoe het universum werkt. Laat ze maar schuimbekken.
  zondag 2 juli 2023 @ 14:46:37 #62
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209732376
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 14:45 schreef Psilon het volgende:

[..]
Dezelfde gasten vonden het prachtig toen hetzelfde in Iran gebeurde en noemden het steevast "demonstraties". Karma is een bitch nu het dichtbij gebeurt om dezelfde reden: agent die een burger dood. Sommigen willen orde hier, maar wensen chaos en ellende voor andere niet-westerse landen, maar snappen niet hoe het universum werkt. Laat ze maar schuimbekken.
Jij vergelijkt Iran met Frankrijk?

Proest.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_209732401
quote:
10s.gif Op zondag 2 juli 2023 13:41 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Lekker weg kijken.

Een moslim extremist onthoofd een blanke leraar, in Frankrijk, twee jaar geleden ofzo. Deden de blanken in Frankrijk toen zo overspannen?
U MAD?
pi_209732440
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 13:45 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Wat zou er volgens jou met dat rellend volk moeten gebeuren?
Ze rellen niet, maar demonsteren, net zoals in Iran. We zouden hen net als de Iraanse "demonstranten" op een voetstuk moeten plaatsen. Helden dat het zijn.
pi_209732470
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 14:51 schreef Psilon het volgende:

[..]
Ze rellen niet, maar demonsteren, net zoals in Iran. We zouden hen net als de Iraanse "demonstranten" op een voetstuk moeten plaatsen. Helden dat het zijn.
Haha en koffiedrinken op Museumplan was natuurlijk random een koffietje drinken in plaats van een demonstratie. |:( :')
pi_209732499
quote:
2s.gif Op zondag 2 juli 2023 13:28 schreef Natte_BeriBeri het volgende:

[..]
Elk geloof is kut
Stop hier nou eens mee. Ik heb het niet over elk geloof, ik heb het specifiek over de islam. :{
Intolerant voor intolerantie
pi_209732519
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 14:56 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Stop hier nou eens mee. Ik heb het niet over elk geloof, ik heb het specifiek over de islam. :{
nee, elk geloof is kut
pi_209732543
quote:
10s.gif Op zondag 2 juli 2023 14:57 schreef Natte_BeriBeri het volgende:

[..]
nee, elk geloof is kut
Wat jij wil. :')

Ik vind de Kerk van het Vliegend Spaghetti Monster bijvoorbeeld níet kut. O+
pi_209732597
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 14:59 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Wat jij wil. :')

Ik vind de Kerk van het Vliegend Spaghetti Monster bijvoorbeeld níet kut. O+
Maar kindje toch, dat is echt helemaal fantastisch!

Als jij met een vergiet op je hoofd rond wil lopen, prima, wat mij betreft bevestig je daarmee juist mijn punt dat geloof gelijk staat aan een geestelijke handicap.
pi_209732616
Mensen komen telkens met die leraar, maar er zijn zóveel meer voorbeelden. Opvallend is ook hoevaak de politie het doelwit is.

quote:
3 February 2017 Stabbing 0 1 (+1) 2017 Paris machete attack. A soldier near the Louvre museum opened fire on a man who attempted to enter the museum with a machete. The man was shouting "Allahu Akbar" and injured the soldier's scalp.[33]

18 March 2017 Shooting 0 (+1) 2 2017 Orly Airport attack. A policeman was shot and injured in the Paris suburb of Garges-les-Gonesse by an attacker who was later shot dead at Orly Airport near Paris after trying to grab a soldier's rifle.[35]

20 April 2017 Shooting 1 (+1) 3 April 2017 Champs-Élysées attack. An Islamist opened fire on police officers on the Champs-Élysées. ISIS claimed responsibility.[36][37][38]

6 June 2017 Melee attack 0 1 (+1) 2017 Notre Dame attack. An Algerian Islamist attacked a police officer with a hammer in front of Notre-Dame de Paris. He was shot by a second policeman and arrested. He had pledged allegiance to ISIS.[39]

19 June 2017 Vehicle ramming 0 (+1) 0 June 2017 Champs-Élysées car ramming attack. A jihadist rammed his car into a police car. He was killed and the Department of Interior stated that explosives, AKM assault rifle and handguns have been found in his car. The attacker had pledged allegiance to ISIS.[40]

9 August 2017 Vehicle ramming 0 7 (+1) 2017 Levallois-Perret attack. A man rammed his car into soldiers near their barracks outside Paris. He was arrested on the highway after a shootout.[41]

15 September 2017 Melee attack 0 2 A man sought by police who are investigating a possible terrorist motive attacked two women with a hammer in Chalon-sur-Saône near Lyon about 15 minutes apart, by a man shouting in Arabic. Earlier a knife-wielding man attacked and was stopped by an anti-terrorist soldier on patrol in Paris Metro train station without injury.[42]

1 October 2017 Stabbing 2 (+1) 0 2017 Marseille stabbing. A man stabbed to death a 20-year-old woman and a 17-year-old girl at Marseille-Saint-Charles station. Attacker was shot dead. He was heard shouting 'Allahu Akbar'. ISIS claimed responsibility.[43]

23 March 2018 Shooting, hostage taking 4 (+1) 15 Carcassonne and Trèbes attack. A gunman affiliated with ISIS attacked and stole a car in Carcassonne, killing the passenger and wounding the driver. He arrived in Trèbes and shot at a group of police officers who were jogging. Then, he attacked a supermarket, where three people were killed and several others were injured.[44]

1 May 2018 Arson 0 0 Militants set fire to two La Poste vehicles along Rue Galilee in Bouguenais, Pays de la Loire, France. There were no reported casualties in the attack. Action Directe Anarchiste (ADA) claimed responsibility for the attack.[45][46]

12 May 2018 Stabbing 1 (+1) 4 2018 Paris knife attack. A Chechnyan-born French Muslim, armed with a knife, killed one pedestrian and injured several more near the Garnier Opera in Paris before being fatally shot by police.

11 December 2018 Shooting and stabbing 5 (+1) 11 2018 Strasbourg attack. A gunman opened fire just outside the Strasbourg Christmas Market, killing 5 and injuring 11. Killed in a gunfight with security forces two days later.

5 March 2019 Stabbing 0 (+1) 2 (+1) An inmate at the high-security Condé-sur-Sarthe penitentiary stabbed two prison guards. The attack was described as a terrorist incident by French Interior Minister.[49]

24 May 2019 Terrorist incidents in FranceLists of terrorist incidents by countryCrime in FranceFrance-related listsLists of disasters in France

3 October 2019 Stabbing 4 (+1) 1 Paris police headquarters stabbing. A man who worked at Paris' police headquarters stabbed four of his colleagues to death. The counter-terrorism head said that the attacker had radical and extremist religious views.[53]

3 January 2020 Stabbing 1 (+1) 2 2020 Villejuif stabbing. A man stabbed three people in Villejuif, a suburb of Paris, killing one person and wounding two others. The attacker was shot dead by police. The attacker was identified as Nathan C, a follower of salafism, an extremist sect of Islam.

5 January 2020 Attempted stabbing 0 0 (+1) French police on Sunday shot and wounded a man who had rushed toward a group of policemen with a knife shouting “Allahu akbar” in the eastern city of Metz. The suspect was on an official list of those monitored for links to militant groups.[54]

3 February 2020 Stabbing 0 1 In Metz, a police officer was injured when stabbed by an Islamic State sympathiser.

4 April 2020 Stabbing 2 5 2020 Romans-sur-Isère knife attack. On April 4, 2020 Two people were killed and five wounded in a knife attack, in what the interior minister called a terrorist incident. Prosecutors said the suspect was a Sudanese refugee in his 30s who lived in Romans-sur-Isère the town of the attack.[55]

27 April 2020 Vehicle Ramming 0 2 Two police officers were seriously injured when a driver rammed his vehicle into them in Colombes, Hauts-de-Seine. The perpetrator was arrested, and a source stated that the man carried out the attack to "avenge events in Palestine". The attacker had pledged allegiance to Islamic State.[56]

25 September 2020 Stabbing 0 2 2020 Paris stabbing attack. Four people were wounded (two serious), after a male attacked them with a butcher knife outside of the old Charlie Hebdo magazine headquarters. The magazine had just re-published the magazine cover which sparked a similar, more brutal attack in 2015. French police have arrested two suspects and a terrorism inquiry has been launched.[57]

16 October 2020 Beheading 1 (+1) 0 A Chechen refugee beheaded Samuel Paty in Éragny-sur-Oise,[58] northwest of Paris. Paty was a middle school teacher who had recently held a class on freedom of speech in which he showed caricatures of the Muslim prophet Mohammed.[59]

29 October 2020 Stabbing 3 0 2020 Nice stabbing, 3 were killed in Notre-Dame de Nice.[60]

31 October 2020 Shooting 0 1 A Greek Orthodox priest was seriously wounded when an assailant shot at him in Lyon.[61]

17 March 2021 Stabbing 0 1 An elderly man standing outside a Church had his throat slit by a knife wielding assailant.[62]

23 April 2021 Stabbing 1(+1) 0 A French policewoman was stabbed to death outside a police station in Rambouillet. The attacker shouted 'allahu akbar' as he carried out the attack and was shot dead by French authorities. The attacker was aged 37 and was Tunisian-born. French president, Emmanuel Macron stated that France would 'never give in to Islamic extremism' in response to the attack.[63][64]

28 May 2021 Stabbing and shooting 0(+1) 3 A French policewoman was critically injured after she was stabbed multiple times in the city of Nantes. The perpetrator was known to be a man in his 40s, called Ndiaga Dieye. After he stabbed the policewoman, he stole her pistol and fled the scene but was eventually found by French gendarmes, leading to a shootout in which two gendarmes were injured. The assailant was shot dead by French gendarmes. The assailant was known to authorities as a radical Islamist and had only been released from prison in March, 2021.[65][66][67][68]

22 November 2022 0 1 A 22-year-old man known to authorities as a radical Islamist attacked a police officer by shouting Allah Akbar while in police custody at the Annecy police station, he was indicted for "willful violence against a person holding public authority, in relation with a terrorist enterprise". The National Anti-Terrorist Prosecutor's Office is seized.[69]

[ Bericht 3% gewijzigd door Akathisia op 02-07-2023 15:10:54 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_209732672
quote:
17s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:03 schreef Natte_BeriBeri het volgende:

[..]
Maar kindje toch, dat is echt helemaal fantastisch!

Als jij met een vergiet op je hoofd rond wil lopen, prima, wat mij betreft bevestig je daarmee juist mijn punt dat geloof gelijk staat aan een geestelijke handicap.
:D _O-

Goed gesprek, lekker kort. ^O^
  zondag 2 juli 2023 @ 15:09:22 #72
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_209732710
quote:

[..]
Ben jij wel helemaal goed? Of ben je maar wat aan het trollen?

Rare vent
pi_209732735
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:09 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Ben jij wel helemaal goed? Of ben je maar wat aan het trollen?

Rare vent
Spiegel voorhouden noemen we dat. Lelijk he, die reflectie van je.
  zondag 2 juli 2023 @ 15:13:33 #74
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209732781
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:04 schreef Akathisia het volgende:
Mensen komen telkens met die leraar, maar er zijn zóveel meer voorbeelden. Opvallend is ook hoevaak de politie het doelwit is.
[..]

Wat heeft je lijstje te maken met Nahel M? Had hij explosieven in zijn Mercedes of zo. :')
pi_209732782
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:10 schreef Psilon het volgende:

[..]
Spiegel voorhouden noemen we dat. Lelijk he, die reflectie van je.
Ik zou je eerder een clown op een eenwieler met een lachspiegel noemen, maar goed.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_209732789
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 14:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik wel. Als je de hele dag bezig bent met zwarte mensen oppakken doet dat wat met je. In de VS zie je het zelfs bij zwarte agenten. Survivor bias: ik ben zwart en kon uit de ghetto komen, dus waarom deze losers niet?
Is dat racistisch? Ik denk dat dat ervaring is, etnisch profileren dus. Er wordt nog wel eens de verkeerde conclusie getrokken dat etnisch profileren racistisch is en met huidskleur te maken heeft; dat is natuurlijk niet zo. Het heeft met cijfers en kansberekening te maken. En cijfers zijn niet racistisch. :)
pi_209732799
quote:
10s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:13 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wat heeft je lijstje te maken met Nahel M? Had hij explosieven in zijn Mercedes of zo. :')
Goh, je snapt het weer eens niet. Tip, lees #65.
  zondag 2 juli 2023 @ 15:16:31 #78
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209732822
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:13 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Is dat racistisch? Ik denk dat dat ervaring is, etnisch profileren dus. Er wordt nog wel eens de verkeerde conclusie getrokken dat etnisch profileren racistisch is en met huidskleur te maken heeft; dat is natuurlijk niet zo. Het heeft met cijfers en kansberekening te maken. En cijfers zijn niet racistisch. :)
Ja dat is racistisch.
Ook als je een paar slechte ervaringen hebt gehad met mensen van een andere afkomst geeft je dat niet het recht om bij de volgende er maar als een jesse james op los te schieten. Moet zwaar bestraft worden.
pi_209732890
quote:
11s.gif Op zondag 2 juli 2023 10:51 schreef Ali_boo het volgende:
Imam komt met een waarschuwing-must watch

[ twitter ]
Hij is geen imam maar een charlatan die al lang ontmaskerd is in Australië. Hij buit domrechts uit en is uit op centen.

Een goed stuk dat “Imam Tawhidi” ontmaskert als een fraudeur: Welcome to the thoroughly weird world of Mohammad Tawhidi, the man the mainstream Muslim community has dubbed Australia’s “fake sheikh.”

Bron: https://www.abc.net.au/re(...)mohammad-ta/10095874
pi_209733154
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:16 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ja dat is racistisch.
:D

Cijfers KUNNEN niet racistisch zijn.

quote:
Ook als je een paar slechte ervaringen hebt gehad met mensen van een andere afkomst geeft je dat niet het recht om bij de volgende er maar als een jesse james op los te schieten. Moet zwaar bestraft worden.
:?

Ik had het niet over dit incident. Ik had het over het al dan niet racistisch zijn van het vaker controleren van zwarte (of Marokkaanse, bijvoorbeeld) mensen.
pi_209733232
quote:
3s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:19 schreef Politicoloog het volgende:
Hij is geen imam maar een charlatan die al lang ontmaskerd is in Australië.
Niemand geeft een neuk om of moslims hem wel of geen imam willen noemen. Van mijn part stond er 'Tawhidi, de lokale groenteboer zegt', en dan had ik hem ook gelijk gegeven.
pi_209733296
Is Imam een beschermd beroep?
pi_209733313
quote:
5s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:36 schreef Natte_BeriBeri het volgende:
Is Imam een beschermd beroep?
Daar janken moslims onderling nog over. Mohammed was zoals gewoonlijk weer heel duidelijk, gezien ie voor God sprak en zo.
pi_209733328
quote:
4s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:33 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Niemand geeft een neuk om of moslims hem wel of geen imam willen noemen. Van mijn part stond er 'Tawhidi, de lokale groenteboer zegt', en dan had ik hem ook gelijk gegeven.
De schrijfster van het artikel is beter bekend met het onderwerp dan een domrechts figuur zoals jij.

Chloe Patton is a Melbourne-based researcher and writer. Her doctoral research was an ethnographic study of young Australian Shi'i Muslims.
  zondag 2 juli 2023 @ 15:40:35 #85
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209733389
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:30 schreef Cuendillar het volgende:
Ik had het niet over dit incident. Ik had het over het al dan niet racistisch zijn van het vaker controleren van zwarte (of Marokkaanse, bijvoorbeeld) mensen.
Dat is nog steeds niet fris.
Het probleem daar mee is dat je cijfers zichzelf dan gaan versterken. Als je voortdurend weet ik veel, zwarte mensen volgt, of arabische mensen, zul je ze dan ook vaker betrappen op diefstal. Witte mensen zijn dan heilig in de cijfers want die hou je immers niet meer in de gaten.
pi_209733413
quote:
3s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:38 schreef Politicoloog het volgende:
domrechts
ah ja de deplorables

:D
pi_209733446
quote:
3s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:38 schreef Politicoloog het volgende:

[..]
De schrijfster van het artikel is beter bekend met het onderwerp dan een domrechts figuur zoals jij.

Chloe Patton is a Melbourne-based researcher and writer. Her doctoral research was an ethnographic study of young Australian Shi'i Muslims.
Ik zeg dat zijn imamstatus (voor mij) van geen belang is in relatie tot wat hij in die tweet gezegd heeft.
pi_209733475
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:43 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik zeg dat zijn imamstatus (voor mij) van geen belang is in relatie tot wat hij in die tweet gezegd heeft.
Omdat hij jouw domme mening verkondigt. Maar voor mij is het belangrijk om charlatans en leugenaars te ontmaskeren.
pi_209733505
quote:
3s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:45 schreef Politicoloog het volgende:

[..]
Omdat hij jouw domme mening verkondigt. Maar voor mij is het belangrijk om charlatans en leugenaars te ontmaskeren.
Nja dan zit je bij geestelijken wel meteen in de goeie hoek, das makkelijk zoeken zo :D 100% score
pi_209733524
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:40 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Het probleem daar mee is dat je cijfers zichzelf dan gaan versterken. Als je voortdurend weet ik veel, zwarte mensen volgt, of arabische mensen, zul je ze dan ook vaker betrappen op diefstal.
En daarin zit hem de volgende denkfout, vind ik... Dat je ze vaker betrapt, zegt alleen maar dat de pakkans hoger wordt. Niet dat er plotseling minder blanken of niet-risicogroepen worden betrapt. :)
quote:
Witte mensen zijn dan heilig in de cijfers want die hou je immers niet meer in de gaten.
Je maakt het zwart-wit (HAHAHAHA _O- ). Dat er vaker wordt gecontroleerd op 'risicogroepen' betekent niet dat blanke mensen niet ook gewoon nog worden gecontroleerd. :P
pi_209733569
quote:
3s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:45 schreef Politicoloog het volgende:

[..]
Ik ben het inderdaad eens met iemand die hetzelfde opmerkt als ik. Je begint al scherper te worden. De afwezigheid van een imamstatus versterkt, nu ik er bij stilsta, eerder mijn vertrouwen in de man. Ik luister liever naar iemand die het vermogen heeft om anderen op te lichten, dan iemand (een imam) die zichzelf heeft laat oplichten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Akathisia op 02-07-2023 16:08:43 ]
  zondag 2 juli 2023 @ 15:50:38 #92
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209733581
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:47 schreef Cuendillar het volgende:
Dat er vaker wordt gecontroleerd op 'risicogroepen' betekent niet dat blanke mensen niet ook gewoon nog worden gecontroleerd.
"Vaker".....
Ga jij bepalen hoe vaak?
pi_209733616
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:47 schreef Cuendillar het volgende:
Dat er vaker wordt gecontroleerd op 'risicogroepen' betekent niet dat blanke mensen niet ook gewoon nog worden gecontroleerd. :P
Daarnaast, alsof misdaad vooral of alleen opgemerkt wordt door het profileren.
pi_209733735
quote:

[..]
Plunderen van winkels is demonstreren?
pi_209733777
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:50 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
"Vaker".....
Ga jij bepalen hoe vaak?
:? :D

Weet je nou gewoon niet meer wat je moet zeggen?
pi_209733818
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:58 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Plunderen van winkels is demonstreren?
Echt he, dit volkomen criminele gedrag van hele groepen mensen goed proberen te praten en te verklaren met externe factoren is werkelijk hallucinant :D er is al lang geen relatie meer met die overhoop geschoten draaideur crimineel.

Dan ben ik maar dom rechts, beter dan volkomen cognitief dissonante quatsch verkondigen in de hoop dat iemand je serieus neemt.

:')

wanne volidioten :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Natte_BeriBeri op 02-07-2023 16:13:08 ]
pi_209733931
Wat gek dat het in frankrijk zo mis gaat met enige regelmaat... hoe zou dat toch komen? :?
  zondag 2 juli 2023 @ 16:08:20 #98
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209733933
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 16:01 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
:? :D

Weet je nou gewoon niet meer wat je moet zeggen?
Anders reageer je gewoon normaal.
Vaker zal in de praktijk betekenen dat de focus gewoon primair ligt op de hoog scorende groep en minder of nauwelijks op de laag scorende. Dat kan op de lange termijn nadelige effecten hebben op de samenleving.
pi_209734062
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:13 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Cijfers zijn niet racistisch zegt de Israëlische zionist Cuendillar, ik zie je bloeddorstige reacties in het Israël-topic wel.

Laat ik dan met een cijfer komen, is het toeval dat jouw volk uit 120 landen is gedeporteerd?

Ga maar janken nu.
  zondag 2 juli 2023 @ 16:18:00 #100
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209734123
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:40 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Het probleem daar mee is dat je cijfers zichzelf dan gaan versterken. Als je voortdurend weet ik veel, zwarte mensen volgt, of arabische mensen, zul je ze dan ook vaker betrappen op diefstal. Witte mensen zijn dan heilig in de cijfers want die hou je immers niet meer in de gaten.
Hmm, dus bijvoorbeeld: mannen zijn enorm oververtegenwoordigd in de criminaliteit ten opzichte van vrouwen, dit komt vooral doordat de focus te veel op mannen ligt, daarom scoort die groep zo hoog. Haha, ja hoor.

De realiteit is dat bepaalde groepen ook gewoon disproportioneel zijn oververtegenwoordigd omdat zij zich ook daadwerkelijk meer schuldig maken aan criminaliteit. Bijvoorbeeld dus mannen ten opzichte van vrouwen of allochtonen ten opzichte van autochtonen. Dat heeft helemaal niets te maken met waar de focus ligt. Het is bizar en hilarisch hoe jij telkens het probleem buiten de daders probeert te zoeken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')