abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209732789
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 14:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik wel. Als je de hele dag bezig bent met zwarte mensen oppakken doet dat wat met je. In de VS zie je het zelfs bij zwarte agenten. Survivor bias: ik ben zwart en kon uit de ghetto komen, dus waarom deze losers niet?
Is dat racistisch? Ik denk dat dat ervaring is, etnisch profileren dus. Er wordt nog wel eens de verkeerde conclusie getrokken dat etnisch profileren racistisch is en met huidskleur te maken heeft; dat is natuurlijk niet zo. Het heeft met cijfers en kansberekening te maken. En cijfers zijn niet racistisch. :)
Intolerant voor intolerantie
pi_209732799
quote:
10s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:13 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wat heeft je lijstje te maken met Nahel M? Had hij explosieven in zijn Mercedes of zo. :')
Goh, je snapt het weer eens niet. Tip, lees #65.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zondag 2 juli 2023 @ 15:16:31 #78
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209732822
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:13 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Is dat racistisch? Ik denk dat dat ervaring is, etnisch profileren dus. Er wordt nog wel eens de verkeerde conclusie getrokken dat etnisch profileren racistisch is en met huidskleur te maken heeft; dat is natuurlijk niet zo. Het heeft met cijfers en kansberekening te maken. En cijfers zijn niet racistisch. :)
Ja dat is racistisch.
Ook als je een paar slechte ervaringen hebt gehad met mensen van een andere afkomst geeft je dat niet het recht om bij de volgende er maar als een jesse james op los te schieten. Moet zwaar bestraft worden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_209732890
quote:
11s.gif Op zondag 2 juli 2023 10:51 schreef Ali_boo het volgende:
Imam komt met een waarschuwing-must watch

[ twitter ]
Hij is geen imam maar een charlatan die al lang ontmaskerd is in Australië. Hij buit domrechts uit en is uit op centen.

Een goed stuk dat “Imam Tawhidi” ontmaskert als een fraudeur: Welcome to the thoroughly weird world of Mohammad Tawhidi, the man the mainstream Muslim community has dubbed Australia’s “fake sheikh.”

Bron: https://www.abc.net.au/re(...)mohammad-ta/10095874
pi_209733154
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:16 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ja dat is racistisch.
:D

Cijfers KUNNEN niet racistisch zijn.

quote:
Ook als je een paar slechte ervaringen hebt gehad met mensen van een andere afkomst geeft je dat niet het recht om bij de volgende er maar als een jesse james op los te schieten. Moet zwaar bestraft worden.
:?

Ik had het niet over dit incident. Ik had het over het al dan niet racistisch zijn van het vaker controleren van zwarte (of Marokkaanse, bijvoorbeeld) mensen.
pi_209733232
quote:
3s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:19 schreef Politicoloog het volgende:
Hij is geen imam maar een charlatan die al lang ontmaskerd is in Australië.
Niemand geeft een neuk om of moslims hem wel of geen imam willen noemen. Van mijn part stond er 'Tawhidi, de lokale groenteboer zegt', en dan had ik hem ook gelijk gegeven.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_209733296
Is Imam een beschermd beroep?
pi_209733313
quote:
5s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:36 schreef Natte_BeriBeri het volgende:
Is Imam een beschermd beroep?
Daar janken moslims onderling nog over. Mohammed was zoals gewoonlijk weer heel duidelijk, gezien ie voor God sprak en zo.
pi_209733328
quote:
4s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:33 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Niemand geeft een neuk om of moslims hem wel of geen imam willen noemen. Van mijn part stond er 'Tawhidi, de lokale groenteboer zegt', en dan had ik hem ook gelijk gegeven.
De schrijfster van het artikel is beter bekend met het onderwerp dan een domrechts figuur zoals jij.

Chloe Patton is a Melbourne-based researcher and writer. Her doctoral research was an ethnographic study of young Australian Shi'i Muslims.
  zondag 2 juli 2023 @ 15:40:35 #85
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209733389
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:30 schreef Cuendillar het volgende:
Ik had het niet over dit incident. Ik had het over het al dan niet racistisch zijn van het vaker controleren van zwarte (of Marokkaanse, bijvoorbeeld) mensen.
Dat is nog steeds niet fris.
Het probleem daar mee is dat je cijfers zichzelf dan gaan versterken. Als je voortdurend weet ik veel, zwarte mensen volgt, of arabische mensen, zul je ze dan ook vaker betrappen op diefstal. Witte mensen zijn dan heilig in de cijfers want die hou je immers niet meer in de gaten.
pi_209733413
quote:
3s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:38 schreef Politicoloog het volgende:
domrechts
ah ja de deplorables

:D
pi_209733446
quote:
3s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:38 schreef Politicoloog het volgende:

[..]
De schrijfster van het artikel is beter bekend met het onderwerp dan een domrechts figuur zoals jij.

Chloe Patton is a Melbourne-based researcher and writer. Her doctoral research was an ethnographic study of young Australian Shi'i Muslims.
Ik zeg dat zijn imamstatus (voor mij) van geen belang is in relatie tot wat hij in die tweet gezegd heeft.
pi_209733475
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:43 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik zeg dat zijn imamstatus (voor mij) van geen belang is in relatie tot wat hij in die tweet gezegd heeft.
Omdat hij jouw domme mening verkondigt. Maar voor mij is het belangrijk om charlatans en leugenaars te ontmaskeren.
pi_209733505
quote:
3s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:45 schreef Politicoloog het volgende:

[..]
Omdat hij jouw domme mening verkondigt. Maar voor mij is het belangrijk om charlatans en leugenaars te ontmaskeren.
Nja dan zit je bij geestelijken wel meteen in de goeie hoek, das makkelijk zoeken zo :D 100% score
pi_209733524
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:40 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Het probleem daar mee is dat je cijfers zichzelf dan gaan versterken. Als je voortdurend weet ik veel, zwarte mensen volgt, of arabische mensen, zul je ze dan ook vaker betrappen op diefstal.
En daarin zit hem de volgende denkfout, vind ik... Dat je ze vaker betrapt, zegt alleen maar dat de pakkans hoger wordt. Niet dat er plotseling minder blanken of niet-risicogroepen worden betrapt. :)
quote:
Witte mensen zijn dan heilig in de cijfers want die hou je immers niet meer in de gaten.
Je maakt het zwart-wit (HAHAHAHA _O- ). Dat er vaker wordt gecontroleerd op 'risicogroepen' betekent niet dat blanke mensen niet ook gewoon nog worden gecontroleerd. :P
pi_209733569
quote:
3s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:45 schreef Politicoloog het volgende:

[..]
Ik ben het inderdaad eens met iemand die hetzelfde opmerkt als ik. Je begint al scherper te worden. De afwezigheid van een imamstatus versterkt, nu ik er bij stilsta, eerder mijn vertrouwen in de man. Ik luister liever naar iemand die het vermogen heeft om anderen op te lichten, dan iemand (een imam) die zichzelf heeft laat oplichten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Akathisia op 02-07-2023 16:08:43 ]
  zondag 2 juli 2023 @ 15:50:38 #92
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209733581
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:47 schreef Cuendillar het volgende:
Dat er vaker wordt gecontroleerd op 'risicogroepen' betekent niet dat blanke mensen niet ook gewoon nog worden gecontroleerd.
"Vaker".....
Ga jij bepalen hoe vaak?
pi_209733616
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:47 schreef Cuendillar het volgende:
Dat er vaker wordt gecontroleerd op 'risicogroepen' betekent niet dat blanke mensen niet ook gewoon nog worden gecontroleerd. :P
Daarnaast, alsof misdaad vooral of alleen opgemerkt wordt door het profileren.
pi_209733735
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 14:51 schreef Psilon het volgende:

[..]
Ze rellen niet, maar demonsteren, net zoals in Iran. We zouden hen net als de Iraanse "demonstranten" op een voetstuk moeten plaatsen. Helden dat het zijn.
Plunderen van winkels is demonstreren?
pi_209733777
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:50 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
"Vaker".....
Ga jij bepalen hoe vaak?
:? :D

Weet je nou gewoon niet meer wat je moet zeggen?
pi_209733818
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:58 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Plunderen van winkels is demonstreren?
Echt he, dit volkomen criminele gedrag van hele groepen mensen goed proberen te praten en te verklaren met externe factoren is werkelijk hallucinant :D er is al lang geen relatie meer met die overhoop geschoten draaideur crimineel.

Dan ben ik maar dom rechts, beter dan volkomen cognitief dissonante quatsch verkondigen in de hoop dat iemand je serieus neemt.

:')

wanne volidioten :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Natte_BeriBeri op 02-07-2023 16:13:08 ]
pi_209733931
Wat gek dat het in frankrijk zo mis gaat met enige regelmaat... hoe zou dat toch komen? :?
  zondag 2 juli 2023 @ 16:08:20 #98
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209733933
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 16:01 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
:? :D

Weet je nou gewoon niet meer wat je moet zeggen?
Anders reageer je gewoon normaal.
Vaker zal in de praktijk betekenen dat de focus gewoon primair ligt op de hoog scorende groep en minder of nauwelijks op de laag scorende. Dat kan op de lange termijn nadelige effecten hebben op de samenleving.
pi_209734062
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:13 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Cijfers zijn niet racistisch zegt de Israëlische zionist Cuendillar, ik zie je bloeddorstige reacties in het Israël-topic wel.

Laat ik dan met een cijfer komen, is het toeval dat jouw volk uit 120 landen is gedeporteerd?

Ga maar janken nu.
  zondag 2 juli 2023 @ 16:18:00 #100
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209734123
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:40 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Het probleem daar mee is dat je cijfers zichzelf dan gaan versterken. Als je voortdurend weet ik veel, zwarte mensen volgt, of arabische mensen, zul je ze dan ook vaker betrappen op diefstal. Witte mensen zijn dan heilig in de cijfers want die hou je immers niet meer in de gaten.
Hmm, dus bijvoorbeeld: mannen zijn enorm oververtegenwoordigd in de criminaliteit ten opzichte van vrouwen, dit komt vooral doordat de focus te veel op mannen ligt, daarom scoort die groep zo hoog. Haha, ja hoor.

De realiteit is dat bepaalde groepen ook gewoon disproportioneel zijn oververtegenwoordigd omdat zij zich ook daadwerkelijk meer schuldig maken aan criminaliteit. Bijvoorbeeld dus mannen ten opzichte van vrouwen of allochtonen ten opzichte van autochtonen. Dat heeft helemaal niets te maken met waar de focus ligt. Het is bizar en hilarisch hoe jij telkens het probleem buiten de daders probeert te zoeken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')