quote:Op zondag 2 juli 2023 12:49 schreef Slayage het volgende:
Een verhelderende stukje geschiedenis van de Franse politie![]()
Thread
[ twitter ]
In Nederland gaat dat ook op. Komt dat ook omdat de politie 80 jaar geleden voor de nazi's bukte, of worden ze misschien dag-in-dag-uit geconfronteerd met waar 'extreem rechts' het over heeft?quote:According to polls, the police is far more inclined to vote for the far right than any other segment of the population. In fact, if the National Police was founded by Vichy, the founders of Le Pen's party were also former Vichy sympathizers
Ik ook niet. Mooie beelden.quote:Op zondag 2 juli 2023 12:55 schreef tesssssssss het volgende:
Deze had ik hier nog niet gezien. Excuses als het wel zo is.
[ twitter ]
ik heb 2 vrienden die werken bij de politie regio Rotterdam-Rijnmond. 99% van de criminelen is afkomstig uit Noord- Afrika, Sub-Sahara Afrika en de voormalig Nederlandsche kolonieen.quote:Op zondag 2 juli 2023 12:52 schreef Akathisia het volgende:
[..]
[..]
In Nederland gaat dat ook op. Komt dat ook omdat de politie 80 jaar geleden voor de nazi's bukte, of worden ze misschien dag-in-dag-uit geconfronteerd met waar 'extreem rechts' het over heeft?
Alsof de agenten die nu op straat lopen ook maar iets te maken hebben met de oprichting in 1941.quote:Op zondag 2 juli 2023 12:49 schreef Slayage het volgende:
Een verhelderende stukje geschiedenis van de Franse politie![]()
Thread
[ twitter ]
Als die massale import door blijft gaan dan weet ik het zo net nog niet hoorquote:Op zondag 2 juli 2023 11:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat Slayage zegt klopt deels wel. Hier is niet de voedingsbodem voor zulke massale rellen. Sowieso zijn onze steden daar niet groot genoeg voor. Een Banlieu heeft evenveel mensen als heel Amsterdam. In Nederland zijn het hoogstens wat straten in een hoekje van de stad waar het echt kut is.
Ik denk dat de lockdownrellen in Amsterdam ongeveer het ergste is wat je kan krijgen hier.
Vertel is, ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op zondag 2 juli 2023 12:56 schreef Ciclon het volgende:
[..]
ik heb 2 vrienden die werken bij de politie regio Rotterdam-Rijnmond. 99% van de criminelen is afkomstig uit Noord- Afrika, Sub-Sahara Afrika en de voormalig Nederlandsche kolonieen.
Je moest eens horen wat ze allemaal op die uitgelezen telefoons tegenkomen![]()
![]()
Ik denk eerder dat het probleem is dat we niets doen hiertegen.quote:Op zondag 2 juli 2023 12:42 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Wat heeft het westen de afgelopen decennia toch een ongelooflijk Paard van Troje binnengehaald, deprimerend om te zien.
Frankrijk krijgt wat het tolereert, vind ik. Dit wordt alleen maar erger. De politie daar SMEEKT om te mogen schieten, maar krijgt nul op het rekest. Dan houdt het gewoon op en zitten we ermee.quote:Wat zal de kinderen en kleinkinderen van morgen toch te wachten staan in de toekomst vraag je je soms toch wel eens af want dit gaat natuurlijk alleen maar erger worden in lijn met de alsmaar veranderende bevolkingssamenstelling.
Nou, vertel eens ja.quote:Op zondag 2 juli 2023 12:56 schreef Ciclon het volgende:
[..]
ik heb 2 vrienden die werken bij de politie regio Rotterdam-Rijnmond. 99% van de criminelen is afkomstig uit Noord- Afrika, Sub-Sahara Afrika en de voormalig Nederlandsche kolonieen.
![]()
Ik wel.quote:Op zondag 2 juli 2023 12:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die zitten in de moskee te bidden. Voor wat weet niemand.
Als je de tweet reeks had bekeken kon je zien dat de opsomming eindigt bij de advocaat van de agent die die gast heeft doodgeschoten, "racisme is niet illegaal in Frankrijk" met andere woorden racisme is helemaal prima in Frankrijkquote:Op zondag 2 juli 2023 12:57 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Alsof de agenten die nu op straat lopen ook maar iets te maken hebben met de oprichting in 1941.
Ik begrijp dat de gemene deler immigratie is alleen al die Europese of noord Amerikaanse landen hebben toch niet dezelfde problematiek?quote:Op zondag 2 juli 2023 11:53 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Dat wat er in Frankrijk gebeurt is een voorbode, het begin. Jij denkt dat dit in NL niet staat te gebeuren?
Elk geloof is kut, alleen vroeger was je intellectueel links als je tegen het geloof was, tegenwoordig dom extreem rechts.quote:Op zondag 2 juli 2023 13:24 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ik wel.![]()
Ze willen dat het land waar ze nu wonen en het goed hebben, net zo islamitisch wordt als het kutland dat ze ontvlucht zijn, zonder dat ze doorhebben dat het juist de islam is waarom hun oorspronkelijke kutland juist zo kut is.
Mensen zien wat ze willen zien.quote:Op zondag 2 juli 2023 13:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de gemene deler immigratie is alleen al die Europese of noord Amerikaanse landen hebben toch niet dezelfde problematiek?
Als dat wel zo is dan houd ik mijn hart vast want in Frankrijk is veel meer ellende. Deze rellen zijn absoluut onze kleinste zorg
Wat komen ze tegen op die telefoons?quote:Op zondag 2 juli 2023 12:56 schreef Ciclon het volgende:
[..]
![]()
Wat zou er volgens jou met dat rellend volk moeten gebeuren?quote:
Geen migratie-achtergrond bestaat voor hoeveel procent uit 3e en 4e niet-westerse migranten?quote:Op zondag 2 juli 2023 13:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat komen ze tegen op die telefoons?
De cijfers van Rotterdam 2022
Geen migratie-achtergrond 9.610
Westerse migratie-achtergrond 4.770
Niet-westerse migratie-achtergrond 13.980
Onbekend 1.710
Migratie-achtergrond is eerste en tweede generatie
Dezs cijfers passen totaal niet bij dat 99% beeld van jou
Die advocaat zal dan wel een zonnesteek hebben opgelopen bij dat soort nonsens.quote:Op zondag 2 juli 2023 13:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
Als je de tweet reeks had bekeken kon je zien dat de opsomming eindigt bij de advocaat van de agent die die gast heeft doodgeschoten, "racisme is niet illegaal in Frankrijk" met andere woorden racisme is helemaal prima in Frankrijk
Ben je nou trots op deze post?quote:Op zondag 2 juli 2023 13:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
Als je de tweet reeks had bekeken kon je zien dat de opsomming eindigt bij de advocaat van de agent die die gast heeft doodgeschoten, "racisme is niet illegaal in Frankrijk" met andere woorden racisme is helemaal prima in Frankrijk
Omdat we inmiddels een paar generaties verder zijn en die na de tweede tot Nederlanders worden gerekend, maar dat wist je zelf ook wel.quote:Op zondag 2 juli 2023 13:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat komen ze tegen op die telefoons?
De cijfers van Rotterdam 2022
Geen migratie-achtergrond 9.610
Westerse migratie-achtergrond 4.770
Niet-westerse migratie-achtergrond 13.980
Onbekend 1.710
Migratie-achtergrond is eerste en tweede generatie
Dezs cijfers passen totaal niet bij dat 99% beeld van jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |