Het werd zelfs later door Babette tegen iemand herhaald om uit te leggen hoe Isaac het bedoeld had.quote:Op zondag 2 juli 2023 11:09 schreef FreshFruit het volgende:
Dit heeft hij vorige week zelfs tegen Janet gezegd.
Maar Isaac zegt wel meer wat later anders is.quote:Op zondag 2 juli 2023 11:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het werd zelfs later door Babette tegen iemand herhaald om uit te leggen hoe Isaac het bedoeld had.
Jaquote:Op zondag 2 juli 2023 11:13 schreef xsaskiax het volgende:
Wat ik me al tijden afvraag: hebben jullie ze ooit de vloer schoon zien maken nadat er voor een evenement op de grond geschreven was met krijt e.d.??
Vertel nou even wat er gebeurd is.quote:Op zondag 2 juli 2023 11:14 schreef pingu66 het volgende:
Ik denk dat Weny haar bed niet meer uitkomt, bang voor Tiano en Bep en het onder controle gouden van haar emoties.
Ze hebben zelfs met een al dan niet dronken kop lopen beweren dat Wendy eigenlijk gek op Marciano is....quote:
Meen je niet?quote:Op zondag 2 juli 2023 11:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs met een al dan niet dronken kop lopen beweren dat Wendy eigenlijk gek op Marciano is....
Ging per ongeluk hoor.quote:
Eigenlijk is het voor een deel terug te voeren naar de nacht in de cabana, waar Babette volgens mij nog steeds pissed over is.quote:
Tjongejongejonge.quote:Op zondag 2 juli 2023 11:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Eigenlijk is het voor een deel terug te voeren naar de nacht in de cabana, waar Babette volgens mij nog steeds pissed over is.
Wendy is ook jaloers op de aandacht die Babette aan Marciano geeft hoorde ik zeggen.....
En jaloers is /was op GJ,JW,Jappie,wanda ,Martin en Marciano omdat die vrienden zijn met babbel en niet met Wendy ( baps woorden)quote:
Ik zit dit echt met verbazing te lezen.quote:Op zondag 2 juli 2023 11:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En jaloers is /was op GJ,JW,Jappie,wanda ,Martin en Marciano omdat die vrienden zijn met babbel en niet met Wendy ( baps woorden)
Inderdaad. Maar Bep hé die draait alles naar zichzelf zal wel komen omdat ze geen kinderen heeft 😉quote:Op zondag 2 juli 2023 11:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tjongejongejonge.
Wendy vindt het jammer dat het contact er niet meer is,maar dat is niet jaloers...
Oh en Jeffquote:Op zondag 2 juli 2023 11:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zit dit echt met verbazing te lezen.
Op tv noemt de voice-over haar altijd huispsycholoog, maar ze is gewoon een ordinaire roddeltante.quote:Op zondag 2 juli 2023 11:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En jaloers is /was op GJ,JW,Jappie,wanda ,Martin en Marciano omdat die vrienden zijn met babbel en niet met Wendy ( baps woorden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |