Het werd zelfs later door Babette tegen iemand herhaald om uit te leggen hoe Isaac het bedoeld had.quote:Op zondag 2 juli 2023 11:09 schreef FreshFruit het volgende:
Dit heeft hij vorige week zelfs tegen Janet gezegd.
Maar Isaac zegt wel meer wat later anders is.quote:Op zondag 2 juli 2023 11:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het werd zelfs later door Babette tegen iemand herhaald om uit te leggen hoe Isaac het bedoeld had.
Jaquote:Op zondag 2 juli 2023 11:13 schreef xsaskiax het volgende:
Wat ik me al tijden afvraag: hebben jullie ze ooit de vloer schoon zien maken nadat er voor een evenement op de grond geschreven was met krijt e.d.??
Vertel nou even wat er gebeurd is.quote:Op zondag 2 juli 2023 11:14 schreef pingu66 het volgende:
Ik denk dat Weny haar bed niet meer uitkomt, bang voor Tiano en Bep en het onder controle gouden van haar emoties.
Ze hebben zelfs met een al dan niet dronken kop lopen beweren dat Wendy eigenlijk gek op Marciano is....quote:
Meen je niet?quote:Op zondag 2 juli 2023 11:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs met een al dan niet dronken kop lopen beweren dat Wendy eigenlijk gek op Marciano is....
Ging per ongeluk hoor.quote:
Eigenlijk is het voor een deel terug te voeren naar de nacht in de cabana, waar Babette volgens mij nog steeds pissed over is.quote:
Tjongejongejonge.quote:Op zondag 2 juli 2023 11:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Eigenlijk is het voor een deel terug te voeren naar de nacht in de cabana, waar Babette volgens mij nog steeds pissed over is.
Wendy is ook jaloers op de aandacht die Babette aan Marciano geeft hoorde ik zeggen.....
En jaloers is /was op GJ,JW,Jappie,wanda ,Martin en Marciano omdat die vrienden zijn met babbel en niet met Wendy ( baps woorden)quote:
Ik zit dit echt met verbazing te lezen.quote:Op zondag 2 juli 2023 11:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En jaloers is /was op GJ,JW,Jappie,wanda ,Martin en Marciano omdat die vrienden zijn met babbel en niet met Wendy ( baps woorden)
Inderdaad. Maar Bep hé die draait alles naar zichzelf zal wel komen omdat ze geen kinderen heeft 😉quote:Op zondag 2 juli 2023 11:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tjongejongejonge.
Wendy vindt het jammer dat het contact er niet meer is,maar dat is niet jaloers...
Oh en Jeffquote:Op zondag 2 juli 2023 11:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zit dit echt met verbazing te lezen.
Op tv noemt de voice-over haar altijd huispsycholoog, maar ze is gewoon een ordinaire roddeltante.quote:Op zondag 2 juli 2023 11:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En jaloers is /was op GJ,JW,Jappie,wanda ,Martin en Marciano omdat die vrienden zijn met babbel en niet met Wendy ( baps woorden)
Vertel.quote:
Gisteren tijdens het gala werd Wendy door Marci (hij had de tafelindeling gemaakt) aan een tafel gezet waar Wendy eigenlijk niet wilde zitten, dit vond Wendy niet leuk.quote:
Klopt maar van de tien woorden die hij altijd zegt zijn er negen van gelogen.quote:Op zondag 2 juli 2023 11:09 schreef FreshFruit het volgende:
Dit heeft hij vorige week zelfs tegen Janet gezegd.
Deze was doorgedraaid.quote:Op zondag 2 juli 2023 11:33 schreef Rhosyn het volgende:
Erik de klusjesman.
Die schroef is veel langer dan hij dacht. Die verbeten kop er bij.
Er is toch wel een veel handiger manier om zo'n schroef los te draaien?
Thanks.quote:Op zondag 2 juli 2023 11:32 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Gisteren tijdens het gala werd Wendy door Marci (hij had de tafelindeling gemaakt) aan een tafel gezet waar Wendy eigenlijk niet wilde zitten, dit vond Wendy niet leuk.
Dit uitte ze tegen Babs, terwijl Babs kan vertellen over het kadootje dat ze van Marci had gekregen, een roos in een doosje met iets van een uitspraak erbij, Babs gaf aan na te denken hoe het buiten zal gaan tussen haar en Marcio, waarop Wendy iets in deze trant zei 'ja, doe maar, ik vang de kogels niet op'...deze opmerking irriteerde Babs weer, wat ze ook direct doorvertelde aan Zoe, die het uiteraard met Babs eens was!! Wat een ellende kan een mens creëren.
100% broquote:Op zondag 2 juli 2023 11:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt maar van de tien woorden die hij altijd zegt zijn er negen van gelogen.
En toch zijn er bewoners die tegen Babette hebben gezegd dat ze Wendy niet vertrouwen.. waaronder GJ Wanda en Alicia.. en er waren er ook nog een heleboel die Wendy echt verschrikkelijk vonden en er een pesthekel aan hadden..quote:Op zondag 2 juli 2023 11:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik gok Tony Marciano.quote:Op zondag 2 juli 2023 11:42 schreef xdiashalizx het volgende:
Wie bedoelde Wendy nu met 'ik snap het niet, het was zo'n stille jongen, en nu heeft hij praatjes voor tien'?
Dat dus.. als ik iemand niet vertrouw in wat hij doet en zegt is het Isaac wel..quote:
Ja ik val net weer in en dat wil ik ook wel weten...quote:Op zondag 2 juli 2023 11:42 schreef xdiashalizx het volgende:
Wie bedoelde Wendy nu met 'ik snap het niet, het was zo'n stille jongen, en nu heeft hij praatjes voor tien'?
Cianoquote:Op zondag 2 juli 2023 11:42 schreef xdiashalizx het volgende:
Het zonnetje zit weer te stralen in de kasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |