SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Rijderscoachquote:Op zondag 2 juli 2023 10:58 schreef StephanL het volgende:
Oh ja teamgenoot van Dilano.
Ohnee, die was van Mp toch?
Komt door de pick upquote:
Die worden wel verwendquote:
Maar 1 keer in het echt (2 podiums)quote:
Verschoor zat eerder bij MPquote:Op zondag 2 juli 2023 10:58 schreef StephanL het volgende:
Oh ja teamgenoot van Dilano.
Ohnee, die was van Mp toch?
Iwasaquote:Op zondag 2 juli 2023 12:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben tegen racisme, maar wie is die hamster links
quote:Op zondag 2 juli 2023 17:09 schreef Starflyer het volgende:
Sophia Flörsch is gediskwalificeerd![]()
De endplates van de voorvleugel hingen te laag, waardoor de vleugel niet aan de technische reglementen voldeed.
https://www.fia.com/sites(...)20non-conformity.pdf
Bij de Formula Open (voor mijn gevoel nog de originele F3 zeg maar) zit het er nog steeds.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 00:06 schreef Starflyer het volgende:
Luchtinlaat met restrictor om de hoeveelheid lucht naar de motor te reguleren en daardoor ook het vermogen. Bij een Formule 1, 2 en 3 wagen zit dat tegenwoordig boven het hoofd van een coureur, omdat de luchtinlaat in het midden van de V zit, maar bij oude Formule 3 wagens (4 cylinder in-lijn motoren) zat dat aan de zijkant, voor zover ik weet.
Dank!quote:Op woensdag 5 juli 2023 16:25 schreef Starflyer het volgende:
[ twitter ]
Via de link kun je doorklikken naar het condoleanceregister.
Deel het ook in het F1 subforum als je het nog niet gedaan hebt. Ik heb het voor je gedaan (in het algemene topic)quote:Op woensdag 5 juli 2023 16:25 schreef Starflyer het volgende:
[ twitter ]
Via de link kun je doorklikken naar het condoleanceregister.
O'Sullivan heeft hiervoor een reprimande gekregen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:39 schreef 4-elements het volgende:
Crash tijdens de F3 training.
[ twitter ]
Doeiquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:19 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme stelletje mietjes
Nou, doei.
Start om 9:00 uur was mooi geweestquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:22 schreef Zorro het volgende:
Had die regen niet wat later kunnen komen? Juist die chaos van wie wisselt wanner en zo maakt het net zo leuk.
Want jij hebt liever gewonden of erger? Vorig weekend nog iemand verloren in een regenrace..quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:30 schreef Zorro het volgende:
Als ze maar geen rode vlag tonen als het te nat wordt. Iedereen heeft de kans gehad de keus te maken. Zou oneerlijk zijn tegenover de (blijkbaar enige) coureur die wel voor Wets gegaan is.
Stel je niet aan.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eant jij hebt liever gewonden of erger? Vorig weekend nog iemand verloren in een regenrace..
Ze kunnen naar binnen om te wisselen. En dat ongeluk vond plaats toen het rood was volgens mij (maar dat weet ik niet helemaal zeker)quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eant jij hebt liever gewonden of erger? Vorig weekend nog iemand verloren in een regenrace..
Nee, dat ongeluk vond plaats omdat iemand het een goed idee vond om midden in een hoosbui een race van start te laten gaan.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze kunnen naar binnen om te wisselen. En dat ongeluk vond plaats toen het rood was volgens mij (maar dat weet ik niet helemaal zeker)
quote:
Dat ongeluk was de oorzaak van de rode vlag.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze kunnen naar binnen om te wisselen. En dat ongeluk vond plaats toen het rood was volgens mij (maar dat weet ik niet helemaal zeker)
Klopt maar ik zeg ook niet "omdat het rood was"quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat ongeluk vond plaats omdat iemand het een goed idee vond om midden in een hoosbui een race van start te laten gaan.
Ik dacht daarvoor al maar dan heb ik het wat door elkaar gegooid blijkbaar.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat ongeluk was de oorzaak van de rode vlag.
Kijk voor de grap eens wat een gigantische wolkbreuk dat in Spa was toen het gebeurde. We gaan nu toch niet moeilijk doen over een paar druppels?quote:
Dat zegt toch ook helemaal niemand?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens wat een gigantische wolkbreuk dat in Spa was toen het gebeurde. We gaan nu toch niet moeilijk doen over een paar druppels?
Het ging mij er ook vooral om dat iemand ie wel de gok neemt zoals Saucy dan benadeeld wordt. Waarom zou je dan op wet gokken, als je toch gratis mag wisselen bij regen?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens wat een gigantische wolkbreuk dat in Spa was toen het gebeurde. We gaan nu toch niet moeilijk doen over een paar druppels?
Je begint er toch zelf overquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zegt toch ook helemaal niemand?
Het ligt er natuurlijk aan hoe hard het regent. Bij zo'n hoosbui als vorige week mag best een rode vlag komen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het ging mij er ook vooral om dat iemand ie wel de gok neemt zoals Saucy dan benadeeld wordt. Waarom zou je dan op wet gokken, als je toch gratis mag wisselen bij regen?
Het ging mij er meer om dat Whiskers meteen dat incident erbij sleepte toen je dat zei. En dat vind ik volkomen onzin.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het ging mij er ook vooral om dat iemand ie wel de gok neemt zoals Saucy dan benadeeld wordt. Waarom zou je dan op wet gokken, als je toch gratis mag wisselen bij regen?
Echt hè.quote:
Nou nou nouquote:
En dan wordt het dadelijk rood en dan hebben ze daar nog voordeel bij ook.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:50 schreef Nattekat het volgende:
Sorry hoor, maar als je een SC naar buiten stuurt wegens de omstandigheden, en sommigen rijden vrijwillig door, dan heb je het echt niet goed begrepen
Dan kunnen ze maar net zo goed net zoals in Indy regenraces aflassen, dan kan er ook niets gebeurenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan wordt het dadelijk rood en dan hebben ze daar nog voordeel bij ook.
Dan zet ik het af. Bekijk het.
Afgelasten. En dan doen ze alleen op ovals (bij NASCAR idem).quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan kunnen ze maar net zo goed net zoals in Indy regenraces aflassen, dan kan er ook niets gebeuren
En straks ook in de F3 en F2 op normale circuits. Want stel je eens voor dat ze op een natte baan moeten rijden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Afgelasten. En dan doen ze alleen op ovals.
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En straks ook in de F3 en F2 op normale circuits. Want stel je eens voor dat ze op een natte baan moeten rijden.
Er is geen enkele goede reden voor deze SC behalve een gigantische overreactie omdat er vorige week een incompetente raceleider in Spa zat.quote:
Voorbereiding. Laten zien dat er snel een SC komt. Zodat in de F1 als Ham, nou vooruit, willekeurig welke Brit (hahaha) te ver achter ligt, het zogenaamd geloofwaardig is als er voor weinig een SC komt.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is geen enkele goede reden voor deze SC behalve een gigantische overreactie omdat er vorige week een incompetente raceleider in Spa zat.
Als dat gebeurt gaat de F1 bij mij gewoon direct uit.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Voorbereiding. Laten zien dat er snel een SC komt. Zodat in de F1 als Ham, nou vooruit, willekeurig welke Brit (hahaha) te ver achter ligt, het zogenaamd geloofwaardig is als er voor weinig een SC komt.
Gruwelijk natquote:
Ala Winkehockquote:
Bandjes wel goed opgewarmdquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:23 schreef franklop het volgende:
Verschoor kan zo wel een rondje op volle snelheid rijden
Sadquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:43 schreef heywoodu het volgende:
Ik zit F3 nog even terug te kijken, SC omdat het een beetje gaat regenen....ik ben woest
Hét moment voor jonge coureurs om te laten zien wat ze kunnen, zowel wat betreft het rijden als het tonen van initiatief om eventueel naar regenbanden te gaan.
Doohan doet het zelf ook niet goedquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:49 schreef Nattekat het volgende:
Bearman zal wel veel te veel van die banden gevraagd hebben in de openingsfase, maar toch is dit wel vrij extreem.
Die verdwijnt zo aan de horizon als ie er eenmaal voorbij komt.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Doohan doet het zelf ook niet goed
Hij had 1x gelijk dat Bearman te ver gingquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Doohan vermoedelijk: “this guy is unbearable!”
Sorry, flink uitgeslapen na een korte nacht de vorige nachtquote:Op zondag 9 juli 2023 09:23 schreef Starflyer het volgende:
@:franklop
@:Sinister-D-
@:Nattekat
@:JayHovah
@:Zorro
@:Doler12
@:4-elements
@:StephanL
@:heywoodu
@:vosss
@:Whiskers2009
@:ChevyCaprice
@:ESF1Gamer
@:Kleffe_Dop
Slecht, matig.quote:Op zondag 9 juli 2023 10:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sorry, flink uitgeslapen na een korte nacht de vorige nacht
Was het wat?quote:Op zondag 9 juli 2023 10:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sorry, flink uitgeslapen na een korte nacht de vorige nacht
Dondert ook naar beneden nuquote:
Waaronder Verschoorquote:
Viaplee luisterenquote:Op zondag 9 juli 2023 11:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik ging af op de commentators. Die hebben ons voorgelogen
Doordat Martins er buiten de baan voorbij gaatquote:Op zondag 9 juli 2023 11:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe kan IWA nou die leiding verliezen tsjonge jonge
Ver teruggevallen. Nadeel van de SCquote:Op zondag 9 juli 2023 11:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hoe dan, lag 14 maar zie hem niet meer in de lijst
Wat luister jij?quote:
quote:Op zondag 9 juli 2023 11:14 schreef Zorro het volgende:
Verschoor laatste.
Ik zou durven beweren dat die pitstops niet helemaal goed voor hem hebben uitgepakt.
Mag niet.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Doordat Martins er buiten de baan voorbij gaat
quote:Op zondag 9 juli 2023 11:14 schreef Zorro het volgende:
Verschoor laatste.
Ik zou durven beweren dat die pitstops niet helemaal goed voor hem hebben uitgepakt.
Ja precies. Had een rondje moeten wachten denk.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ver teruggevallen. Nadeel van de SC
Daar moet iets fout zijn gegaan, kan niet anders.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:14 schreef Zorro het volgende:
Verschoor laatste.
Ze hadden box opposite Crawford moeten doenquote:Op zondag 9 juli 2023 11:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja precies. Had een rondje moeten wachten denk.
Deden ze vorig weekend ook alquote:
Daar wil ik een replay van zienquote:Op zondag 9 juli 2023 11:20 schreef Nattekat het volgende:
Wat is daar nou weer gebeurd
Voor de herstart al.
Misschien dat de posities dan duidelijk vast staanquote:Op zondag 9 juli 2023 11:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze wachten tot ze ze kunnen opvangen lijkt het wel.
of Australië 2023quote:
In tegenstelling in de F1quote:Op zondag 9 juli 2023 11:24 schreef Nattekat het volgende:
Kampioenschap moet uiteraard wel spannend blijven.
Iets met gebroken klok.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:24 schreef StephanL het volgende:
Heeft Melroy het toch goed gezien![]()
Viaplaygod
quote:
Wiel afgebroken van stuurstang waarschijnlijk.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:26 schreef StephanL het volgende:
Zie ook geen knik in de ophanging. Lijkt meer bij het wiel te zijn
Zoiets jaquote:Op zondag 9 juli 2023 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wiel afgebroken van stuurstang waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |