Viaplee luisterenquote:Op zondag 9 juli 2023 11:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik ging af op de commentators. Die hebben ons voorgelogen
Doordat Martins er buiten de baan voorbij gaatquote:Op zondag 9 juli 2023 11:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe kan IWA nou die leiding verliezen tsjonge jonge
Ver teruggevallen. Nadeel van de SCquote:Op zondag 9 juli 2023 11:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hoe dan, lag 14 maar zie hem niet meer in de lijst
Wat luister jij?quote:
quote:Op zondag 9 juli 2023 11:14 schreef Zorro het volgende:
Verschoor laatste.
Ik zou durven beweren dat die pitstops niet helemaal goed voor hem hebben uitgepakt.
Mag niet.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Doordat Martins er buiten de baan voorbij gaat
quote:Op zondag 9 juli 2023 11:14 schreef Zorro het volgende:
Verschoor laatste.
Ik zou durven beweren dat die pitstops niet helemaal goed voor hem hebben uitgepakt.
Ja precies. Had een rondje moeten wachten denk.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ver teruggevallen. Nadeel van de SC
Daar moet iets fout zijn gegaan, kan niet anders.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:14 schreef Zorro het volgende:
Verschoor laatste.
Ze hadden box opposite Crawford moeten doenquote:Op zondag 9 juli 2023 11:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja precies. Had een rondje moeten wachten denk.
Deden ze vorig weekend ook alquote:
Daar wil ik een replay van zienquote:Op zondag 9 juli 2023 11:20 schreef Nattekat het volgende:
Wat is daar nou weer gebeurd
Voor de herstart al.
Misschien dat de posities dan duidelijk vast staanquote:Op zondag 9 juli 2023 11:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze wachten tot ze ze kunnen opvangen lijkt het wel.
of Australië 2023quote:
In tegenstelling in de F1quote:Op zondag 9 juli 2023 11:24 schreef Nattekat het volgende:
Kampioenschap moet uiteraard wel spannend blijven.
Iets met gebroken klok.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:24 schreef StephanL het volgende:
Heeft Melroy het toch goed gezien![]()
Viaplaygod
quote:
Wiel afgebroken van stuurstang waarschijnlijk.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:26 schreef StephanL het volgende:
Zie ook geen knik in de ophanging. Lijkt meer bij het wiel te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |