Doeiquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:19 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme stelletje mietjes
Nou, doei.
Start om 9:00 uur was mooi geweestquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:22 schreef Zorro het volgende:
Had die regen niet wat later kunnen komen? Juist die chaos van wie wisselt wanner en zo maakt het net zo leuk.
Want jij hebt liever gewonden of erger? Vorig weekend nog iemand verloren in een regenrace..quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:30 schreef Zorro het volgende:
Als ze maar geen rode vlag tonen als het te nat wordt. Iedereen heeft de kans gehad de keus te maken. Zou oneerlijk zijn tegenover de (blijkbaar enige) coureur die wel voor Wets gegaan is.
Stel je niet aan.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eant jij hebt liever gewonden of erger? Vorig weekend nog iemand verloren in een regenrace..
Ze kunnen naar binnen om te wisselen. En dat ongeluk vond plaats toen het rood was volgens mij (maar dat weet ik niet helemaal zeker)quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eant jij hebt liever gewonden of erger? Vorig weekend nog iemand verloren in een regenrace..
Nee, dat ongeluk vond plaats omdat iemand het een goed idee vond om midden in een hoosbui een race van start te laten gaan.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze kunnen naar binnen om te wisselen. En dat ongeluk vond plaats toen het rood was volgens mij (maar dat weet ik niet helemaal zeker)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |