Die zat helemaal in zijn eigen wereldquote:Op maandag 2 september 2024 21:04 schreef Szura het volgende:
Deze gozer is nu al mentaal op de Brienenoordbrug
Oh nee he, gaan ze zeker allemaal van die zelfpijpteksten posten op LinkedInquote:Op maandag 2 september 2024 21:01 schreef Stepperoller het volgende:
Volgens mij is vrijwel iedereen die ik tot nu toe in beeld heb gezien 'coach'? Op kapper Bikkel en leraar Koen na.
Ja leuk. Kunnen we het topic vullen wat daar voor is.quote:Op maandag 2 september 2024 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh nee he, gaan ze zeker allemaal van die zelfpijpteksten posten op LinkedIn
Daar zou ik echt compleet in paniek rakenquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:21 schreef potjecreme het volgende:
Mooi begin! Starten in een zwembad was een leuke verrassing.
Ik ook! Zou daar al afvallenquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar zou ik echt compleet in paniek raken
Vooral dat met die handen en voeten vast en het aan/uitkledenquote:
Ongeschikt ✔️quote:Op maandag 9 september 2024 21:15 schreef Szura het volgende:
‘We moeten een schuine helling af, dat lijkt ons wat gevaarlijk’
Ik heb alleen aflevering 1 gezien maar had er ook meteen last van. Hij zegt wat mij betreft ook steeds net niet de goede dingenquote:Op maandag 9 september 2024 21:02 schreef Isdatzo het volgende:
Mijn tolerantie voor de irritante aanwezigheid van Jeroen begint dit seizoen al bij aflevering twee gevaarlijk dicht het nulpunt te naderen.
Voegt niks toe inderdaad, en dan kom je al snel bij dat nulpunt ja. Laat hem lekker meedoen zou ik zeggen, dat zou misschien nog iets toe kunnen voegen.quote:Op maandag 9 september 2024 21:02 schreef Isdatzo het volgende:
Mijn tolerantie voor de irritante aanwezigheid van Jeroen begint dit seizoen al bij aflevering twee gevaarlijk dicht het nulpunt te naderen.
Nu al het beste idee dat ik vandaag gelezen ga hebben.quote:Op dinsdag 10 september 2024 10:44 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Laat hem lekker meedoen zou ik zeggen
In welk opzicht?quote:
Gewoon leuke uitdagingen die ze aangaan en zoquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:26 schreef Piles het volgende:
[..]
In welk opzicht?
Want ik heb echt nooit zo'n groepje jankerds en prutsers bij elkaar gezien. Wat een treurnis, na 1 dag...
De start was duidelijk pittiger dan voorgaande jaren.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:26 schreef Piles het volgende:
[..]
In welk opzicht?
Want ik heb echt nooit zo'n groepje jankerds en prutsers bij elkaar gezien. Wat een treurnis, na 1 dag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |