Ongeschikt ✔️quote:Op maandag 9 september 2024 21:15 schreef Szura het volgende:
‘We moeten een schuine helling af, dat lijkt ons wat gevaarlijk’
Ik heb alleen aflevering 1 gezien maar had er ook meteen last van. Hij zegt wat mij betreft ook steeds net niet de goede dingenquote:Op maandag 9 september 2024 21:02 schreef Isdatzo het volgende:
Mijn tolerantie voor de irritante aanwezigheid van Jeroen begint dit seizoen al bij aflevering twee gevaarlijk dicht het nulpunt te naderen.
Voegt niks toe inderdaad, en dan kom je al snel bij dat nulpunt ja. Laat hem lekker meedoen zou ik zeggen, dat zou misschien nog iets toe kunnen voegen.quote:Op maandag 9 september 2024 21:02 schreef Isdatzo het volgende:
Mijn tolerantie voor de irritante aanwezigheid van Jeroen begint dit seizoen al bij aflevering twee gevaarlijk dicht het nulpunt te naderen.
Nu al het beste idee dat ik vandaag gelezen ga hebben.quote:Op dinsdag 10 september 2024 10:44 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Laat hem lekker meedoen zou ik zeggen
In welk opzicht?quote:
Gewoon leuke uitdagingen die ze aangaan en zoquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:26 schreef Piles het volgende:
[..]
In welk opzicht?
Want ik heb echt nooit zo'n groepje jankerds en prutsers bij elkaar gezien. Wat een treurnis, na 1 dag...
De start was duidelijk pittiger dan voorgaande jaren.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:26 schreef Piles het volgende:
[..]
In welk opzicht?
Want ik heb echt nooit zo'n groepje jankerds en prutsers bij elkaar gezien. Wat een treurnis, na 1 dag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |