Ze klonk te lief.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:04 schreef Vanyel het volgende:
Najaa, beetje zaniken over gut feeling bij Denise terwijl Nick met dezelfde ga naar je kamer geweldig was
Je mag het niet zeggen maar de programmamakers hebben toch wel heel graag een vrouw tot de laatste aflevering erin dus als er 'getwijfeld' wordt dan weet je al wel dat ze door mag.quote:
Doe mij maar niet een kerel die zijn wapen aan de voeten van de vijand legt.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tja Denise is een leuke meid maar geef mij toch maar Jorrit en Ronald als er een oorlog uitbreekt. Sneu dat ze er uit liggen, waren natuurlijk perfect geschikt voor het leger geweest.
Je weet dat ze niet echt het leger ingaan? Als ze met de echte opleiding mee zouden doen zou echt elke kandidaat van dit programma het niet halen en er uit worden gezetquote:Op maandag 18 maart 2024 21:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tja Denise is een leuke meid maar geef mij toch maar Jorrit en Ronald als er een oorlog uitbreekt. Sneu dat ze er uit liggen, waren natuurlijk perfect geschikt voor het leger geweest.
Op basis waarvan denk je dat?quote:Op maandag 18 maart 2024 21:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Je weet dat ze niet echt het leger ingaan? Als ze met de echte opleiding mee zouden doen zou echt elke kandidaat van dit programma het niet halen en er uit worden gezet
Zij zijn ook verdwaaldquote:Op maandag 25 maart 2024 21:01 schreef potjecreme het volgende:
Was even verdwaald maar heb het topic toch weer gevonden.
quote:Op maandag 25 maart 2024 21:20 schreef Szura het volgende:
Zou lachen zijn als ze hem nu nog een kaart gaven
Echt hequote:Op maandag 25 maart 2024 21:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh nee he. Geen sentimenteel gezeur
quote:Op maandag 25 maart 2024 21:20 schreef Szura het volgende:
Zou lachen zijn als ze hem nu nog een kaart gaven
Omdat de echte opleiding veel zwaarder is en bepaald gedrag en fouten nog eerder worden afgestraft.quote:
https://www.omroepwest.nl(...)ren-he-le-maal-kapotquote:Duco Krijvenaar en Nick Keijser uit Leiden brachten hun deelname aan het loodzware Kamp van Koningsbrugge maandag tot een goed einde. Het duo bleef als enige van de vijftien deelnemers over. Duco, in het dagelijks leven student geneeskunde, blikt terug op de ongekende fysieke en mentale uitputtingsslag. 'Ik was leeg, op en kon niet meer. Ik dacht: wat er ook nog gaat komen, het is te veel.
Als ik een vierdaagse dag (50km) gelopen heb begeef ik me daarna naar het evenemententerrein voor een fijn half litertjequote:Op maandag 25 maart 2024 21:22 schreef Szura het volgende:
Bier drinken na zulke inspanningen is echt heel dom lol, ook al kwam er nu niks meer
Nee, maar dat weet je bij een missie ook niet.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar wisten ze dat ze klaar waren?
Ik ben ongeveer halverwege dit seizoen afgehaakt. Ben wel een beetje klaar met het format en JvK op zoek naar de tranen trek ik niet meer. Wat dat laatste vind ik Kamp Waes veel leuker.
Die zat helemaal in zijn eigen wereldquote:Op maandag 2 september 2024 21:04 schreef Szura het volgende:
Deze gozer is nu al mentaal op de Brienenoordbrug
Oh nee he, gaan ze zeker allemaal van die zelfpijpteksten posten op LinkedInquote:Op maandag 2 september 2024 21:01 schreef Stepperoller het volgende:
Volgens mij is vrijwel iedereen die ik tot nu toe in beeld heb gezien 'coach'? Op kapper Bikkel en leraar Koen na.
Ja leuk. Kunnen we het topic vullen wat daar voor is.quote:Op maandag 2 september 2024 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh nee he, gaan ze zeker allemaal van die zelfpijpteksten posten op LinkedIn
Daar zou ik echt compleet in paniek rakenquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:21 schreef potjecreme het volgende:
Mooi begin! Starten in een zwembad was een leuke verrassing.
Ik ook! Zou daar al afvallenquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar zou ik echt compleet in paniek raken
Vooral dat met die handen en voeten vast en het aan/uitkledenquote:
Ongeschikt ✔️quote:Op maandag 9 september 2024 21:15 schreef Szura het volgende:
‘We moeten een schuine helling af, dat lijkt ons wat gevaarlijk’
Ik heb alleen aflevering 1 gezien maar had er ook meteen last van. Hij zegt wat mij betreft ook steeds net niet de goede dingenquote:Op maandag 9 september 2024 21:02 schreef Isdatzo het volgende:
Mijn tolerantie voor de irritante aanwezigheid van Jeroen begint dit seizoen al bij aflevering twee gevaarlijk dicht het nulpunt te naderen.
Voegt niks toe inderdaad, en dan kom je al snel bij dat nulpunt ja. Laat hem lekker meedoen zou ik zeggen, dat zou misschien nog iets toe kunnen voegen.quote:Op maandag 9 september 2024 21:02 schreef Isdatzo het volgende:
Mijn tolerantie voor de irritante aanwezigheid van Jeroen begint dit seizoen al bij aflevering twee gevaarlijk dicht het nulpunt te naderen.
Nu al het beste idee dat ik vandaag gelezen ga hebben.quote:Op dinsdag 10 september 2024 10:44 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Laat hem lekker meedoen zou ik zeggen
In welk opzicht?quote:
Gewoon leuke uitdagingen die ze aangaan en zoquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:26 schreef Piles het volgende:
[..]
In welk opzicht?
Want ik heb echt nooit zo'n groepje jankerds en prutsers bij elkaar gezien. Wat een treurnis, na 1 dag...
De start was duidelijk pittiger dan voorgaande jaren.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:26 schreef Piles het volgende:
[..]
In welk opzicht?
Want ik heb echt nooit zo'n groepje jankerds en prutsers bij elkaar gezien. Wat een treurnis, na 1 dag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |