Die roze broek, het kan echt nietquote:
Ik zie vooral Mirthequote:
Snap ik en jij hoopt natuurlijk Moraima te zijn dat ze zo tegen jou aan danstquote:
Nee ik hoop niet Moraima te zijnquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik en jij hoopt natuurlijk Moraima te zijn dat ze zo tegen jou aan danst\Eunice kan er ook wat van
Ja ik zou haar erin laten stikken en lekker gaan dansenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:52 schreef Harry het volgende:
Iedereen feesten, behalve Wendy. Die is voor Eunice kleding aan het verstellen (Stream 2).
De plaats van `Moraima had ik moeten zeggenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:51 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik hoop niet Moraima te zijnmaar met Mirthe dansen zou ik geen nee tegen zeggen
Ja dat weet ik ook nietquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De plaats van `Moraima had ik moeten zeggen
Maar waarom hebben ze eigenlijk muziek?
waarom eunice kan het zelf ook,,,,ze zat vorige keer achter de machine met witte stofquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:52 schreef Harry het volgende:
Iedereen feesten, behalve Wendy. Die is voor Eunice kleding aan het verstellen (Stream 2).
Vrijmiboquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De plaats van `Moraima had ik moeten zeggen
Maar waarom hebben ze eigenlijk muziek?
Waar is het bier?quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:58 schreef Harry het volgende:
Een romantisch liedje. En ineens zien we Erik op de dansvloer.
en JA HOOR. Gaat dansen!!
Eigenlijk het liefst vanavond nogquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:54 schreef Limbus het volgende:
[..]
Die broek moet ze ritueel verbranden hierna
`ik moet lachen om hemquote:
Kun je hier nou echt geen lol in zien? Mensen die het gewoon even gezellig met elkaar hebben?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:08 schreef schizolientje het volgende:
Geen event, geen drank en de grootste lol e Moirara zit er als een hoerenmadam bij en ook de grootste lol. Ze praat zelfs weer tegen Erik
Ik heb geen idee, waarom?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:15 schreef pingu66 het volgende:
Jap boos op Eunice of Moraima of Mrthe of op iedereen?
zoe is niet spontaan...kan alleen klagen roddelen enz.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:20 schreef schizolientje het volgende:
bij deze dingen zie je Zoe ook nooit mee doen he? Gisteravond zag je haar ook nergens
Isaac is vast aan het fitnessen.quote:
Weg met die reuzebabyquote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:27 schreef schizolientje het volgende:
wat een claimend huppelkutje is het toch vreselijk. Babette is gek om daar tijd in te stoppen
Thanks 👍quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, had vandaag geen tijd, maar ga zometeen nog even
het vervolg van Erik en Moraima van vannacht monteren ..... klein stukje![]()
O is ze weer jaloersquote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:26 schreef Harry het volgende:
Zoe: ik ben hier niet voor hun vermaak.
Babette: wat wil je zeggen??
Zoe: ik kan je de hele dag al niet spreken, en dat pipo de hele dag al achter je aan loopt.
Ja, dat denk ik wel, die twee hangen de hele dat om elkaar heen.quote:
Ze kwam haar halen om mee te dansen en plezier maken.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:46 schreef schizolientje het volgende:
kan ook dat ze Eunice bedoeld daar is ze boos op vanwege die stem. Maar hoe kwam Babette nu net bij Zoe terecht, kwam ze haar halen om iets belangrijks te vertelle en begon ze toen te zeuren?
Dat deed ze dan voor Bern. Janet weg Bern meer kans.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:43 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Gametalk Mirthe en Eunice
Ze hebben door dat Sasha de stem tegen Rupert verlinkt heeft, waardoor die voor Janet koos.
Eunice: don't mess with me.
zal wel op sas zijn vermoed ikquote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:47 schreef Harry het volgende:
Isaac boos op een vrouw.
Isaac: tegen haar zou ik 1 op 1 willen spelen.
Raar stel hoor deze twee de hele tijd gebakkelei tussen die tweequote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:57 schreef Harry het volgende:
Marciano vraagt aan Babette of zij een keer eerlijk wil zijn.
Babette zegt op haar beurt dat Marciano moet stoppen, en dat ze door hem in de problemen komt.
Isaac zit op de achtergrond te lachen.
Geniet met die twee meiden er bij is toch balen als je een date heb en ze laten je niet met rustquote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:13 schreef schizolientje het volgende:
ze genieten wel van hun intieme date, heerlijk praten met elkaar en knuffelen
Daar weet Baps alles van..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:12 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Isaac en Marciano praten over de tactiek van Bern.
Marciano: misschien moeten we het groter maken, of zeggen dat we hem sparen. En dan kijken wat ze gaan doen.
Dan komt Babetteb erbij: "valt het jullie op hoe vaak Wendy wordt omgeroepen". SL.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat is er gebeurd dan?quote:
Ze zit toch zelf net zo vol bullshit.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:30 schreef schizolientje het volgende:
ik begrijp echt niet dat Babette al die bull shit aan zit te horen van de grote kleuter, echt ze laat haar dag verpesten
Heb je Ice al gehoord.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:36 schreef tonja het volgende:
Babette: 'Dat wordt nog een tof cookie om eruit te spelen'.En 'weird' spreekt ze uit als 'Weerd'
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:40 schreef Harry het volgende:
Babette: morgen 18.00 uur Gala. Lekker je haartjes doen, nagels doen.
Zoe: ik zie er elke dag al op mijn best uit.
Mirthe loopt altijd in sportkleding, zei ze smalend.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:40 schreef Harry het volgende:
En Zoe loopt er elke dag bij alsof ze zo naar de Keyleweg gaat voor 'n paar uurquote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Mirthe loopt altijd in sportkleding, zei ze smalend.
Dit was allemaal niet nodig geweest als ze destijds Zoé's wimpers haddenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:41 schreef Limbus het volgende:
Ze ziet er elke dag fabolous en op haar best uit, het spook van de opera 😂
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:40 schreef Harry het volgende:
Net Martin die is het hele Bro taaltje kwijt nu.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:44 schreef mootie het volgende:
Jezus, ze noemt Ciano nu G….
Ze past zich echt aan iedereen aan.
Ze moet ook niet te snel knipperen met die markiezen, voor je het weet stijgt ze opquote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Dit was allemaal niet nodig geweest als ze destijds Zoé's wimpers hadden![]()
[ afbeelding ]
ja, nu ik wat verder kijk en luister: Ze verdienen elkaarquote:
die weg is goed opgeknapt en ziet er beter uit dan ooit met de nieuwe creatieve bewoners en ateliers ( jammer van de brand vd week)quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Zoe loopt er elke dag bij alsof ze zo naar de Keyleweg gaat voor 'n paar uur
mooi is anders maar zij doen wel iets voor het event, lekker bezig, Beter dan die dames met alleen maar verbale incontinentie ( bestaat echt, google het maar)quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die is voor haar staart, kan ze kwispelen
Nee en haar tieten passen er ook niet goed in. Maar goed, ik moet mijn mond houden. Het enige waar ik goed in was met de naaimachine was naalden brekenquote:
Oh ik heb ook heel wat kilometers gemaakt met de naaimachine, moeders was coupeuze en ik mochtquote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee en haar tieten passen er ook niet goed in. Maar goed, ik moet mijn mond houden. Het enige waar ik goed in was met de naaimachine was naalden breken
Tof! Mijn ma was er ook heel goed in. Mijn broer ook, die maakt vooral vliegers. Ik heb er totaal geen affiniteit mee.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh ik heb ook heel wat kilometers gemaakt met de naaimachine, moeders was coupeuze en ik mocht
altijd helpen
Er zijn beroepszangers die minder zingenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 00:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja en ze hoort of ze zuiver zingt of niet. Maar ze heeft echt les nodig.
Oh ja, kwaliteit is geen enkele garantie voor succes.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 00:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er zijn beroepszangers die minder zingen
Met zo'n antwoord heb je toch ook spontaan geen zin meer?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:16 schreef Hoempah het volgende:
Sasha vraagt of ze bij Bern onder de douche mag. Hij antwoord "wat jij wilt" en Sasha gaat vervolgens naar het andere douchehokje. Gemiste kans en hij heeft nog steeds niet geleerd dat zij zulke antwoorden niet leuk vind.
Sasha had ook kunnen reageren met : "Lieve schat, geef me een wat duidelijker antwoord". Enzovoort. Recalcitrant gedrag bij communicatieproblemen lost sowieso niets op.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 01:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Met zo'n antwoord heb je toch ook spontaan geen zin meer?
Uiteraard alles kan. Maar vermoed dat dit de aard vt beestje is. Lastig veranderen. Wel vermoeiendquote:Op zaterdag 1 juli 2023 01:41 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Sasha had ook kunnen reageren met : "Lieve schat, geef me een wat duidelijker antwoord". Enzovoort. Recalcitrant gedrag bij communicatieproblemen lost sowieso niets op.
Nou liever een Bern in mijn vriendenkring dan een Sasha hoor. Bitch eerste klas en dan dat overdreven lachje van haar sinds ze van Jeffrey heeft gewonnen. Ik vind haar niet meer leuk.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 01:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uiteraard alles kan. Maar vermoed dat dit de aard vt beestje is. Lastig veranderen. Wel vermoeiend
Kvind ze allebei wein8g aanquote:Op zaterdag 1 juli 2023 01:45 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Nou liever een Bern in mijn vriendenkring dan een Sasha hoor. Bitch eerste klas en dan dat overdreven lachje van haar sinds ze van Jeffrey heeft gewonnen. Ik vind haar niet meer leuk.
Oh? Wat zie je danquote:Op zaterdag 1 juli 2023 01:53 schreef Charlotte-007 het volgende:
Sommige users voelde al een andere vibe de laatste tijd en ik denk dat achter niet meer bezig is met verhaallijnen en dus de laatste maand totaal onvoorspelbaar is voor de deelnemers. Opmerkelijk en goed.
Goedemorgen Frummel.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 06:09 schreef Frummelie het volgende:
Het is hier en daar nog rustig allemaal nog lekker...
Hellooo goedenmorgen Freshie...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 07:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummel.![]()
Ik las iets over hekschreeuwers,jij daar iets van meegekregen?
Valt wel mee.Ik zal je niet quoten.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 07:20 schreef Frummelie het volgende:
Oooh ik maak er weer een zooitje van help @:Dotteke
Nee dat geloof ik niet, die zit allang niet meer op Marciano te wachten volgens mij.. ook wel eens iets over gelezen hier. Sommige dachten dat het Mexx was maar ook dat haalde ik er niet uit.. er werd geroepen dat hij naar huis moest komen... en sommige hoorden dat hij Babette naar huis moest sturen maar dat heb ik helemaal niet gehoord en andere hoorde weer de naam van Mirthe, dat hij Mirthe naar huis moest sturen... hahaquote:Op zaterdag 1 juli 2023 07:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Valt wel mee.Ik zal je niet quoten.
Opmerkelijk weer Marciano,het was niet Kim W zover ik las.
Thanks,ben ik even weer op de hoogte.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 07:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik niet, die zit allang niet meer op Marciano te wachten volgens mij.. ook wel eens iets over gelezen hier. Sommige dachten dat het Mexx was maar ook dat haalde ik er niet uit.. er werd geroepen dat hij naar huis moest komen... en sommige hoorden dat hij Babette naar huis moest sturen naar dat heb ik helemaal niet gehoord en andere hoorde weer de naam van Mirthe, dat hij Mirthe naar huis moest sturen... haha
Graag gedaan...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 07:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thanks,ben ik even weer op de hoogte.![]()
Wat is die Zoe jaloers.Ze noemt Marciano een Pipo die achter Babs aanhobbelt.
Even wat filmpjes terug gekeken.Er komt een moment dat Babette er helemaal klaar mee is.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 07:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Graag gedaan...![]()
Ik heb het niet gezien maar net gelezen.... wat een dwaas figuur hé, ze laat Babette geen moment los en het dan Marciano verwijten...
Ik hoop het...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 07:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even wat filmpjes terug gekeken.Er komt een moment dat Babette er helemaal klaar mee is.
Owww gezellie...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 07:39 schreef FreshFruit het volgende:
Sas gaat ook weer terug naar bed lijkt het.
Even Bern verwennen.quote:
Hoempah in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #6quote:Op zaterdag 1 juli 2023 07:46 schreef Frummelie het volgende:
Had jij filmpjes gezien Fresh van Babette en Zoe?
Eunice is ook wakker...![]()
Thnx...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 07:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoempah in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #6
Ow echt? Ik aan Jan Wielem.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 07:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Thnx...
Als ik Eunice zie moet ik gelijk aan die verschrikkelijke galajurk denken...
echt lelijke jurk , bovenstuk doet met denken aan mickey mousse orenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 07:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Thnx...
Als ik Eunice zie moet ik gelijk aan die verschrikkelijke galajurk denken...
Mooie binnenkomer.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 07:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
echt lelijke jurk , bovenstuk doet met denken aan mickey mousse oren
Haha ja inderdaad dat is een goeie...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 07:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
echt lelijke jurk , bovenstuk doet met denken aan mickey mousse oren
Hij kon nog wel eens gaan winnen, de stemmen voor Imi zijn nog niet binnen volgens mij.quote:
Babs gaf toch iets van grenzen aan? Of ben ik nu te naïef?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:03 schreef Frummelie het volgende:
Wat een targ van een kind die Zoe wat een walgelijk jaloers wicht... en Babette maar excuses zoeken... hou toch op dat shitkind te verdedigen en te pamperen met haar grote smoel... snotneus is het...
Zo dat lucht op...
zal close worden , zitten paar twijfelaars bijquote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hij kon nog wel eens gaan winnen , de stemmen voor Imi zijn nog niet binnen volgens mij.
Ik krijg dat weer niet helemaal mee, geluid is zo zacht op m'n mobiel en dan m'n kapotte oor haha..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Babs gaf toch iets van grenzen aan? Of ben ik nu te naïef?
Ja ben benieuwd.. aan de ene kant is het natuurlijk niet oké dat het managerschap alleen maar in handen is geweest van team Isaac..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:07 schreef cinsan het volgende:
[..]
zal close worden , zitten paar twijfelaars bij
Ik wil graag dat Marciano hoort dat die kleuter hem Pipo noemt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik krijg dat weer niet helemaal mee, geluid is zo zacht op m'n mobiel en dan m'n kapotte oor haha..
Maar het zou eens tijd worden dat ze dat kind en uitbrander geeft ook wat betreft Isaac... en Isaac heeft een flinke uitbrander nodig van Marciano..
juist , en rupi en ima hebben geen geld meer , komt goed zegde rupi als ima manager word , weet je al genoegquote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd.. aan de ene kant is het natuurlijk niet oké dat het managerschap alleen maar in handen is geweest van team Isaac..
Ja dat wil ik ook wel heul graag.. volgens mij begint Marciano Zoe ook zat te worden.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil graag dat Marciano hoort dat die kleuter hem Pipo noemt.
Ja vooral die ezels en koeienquote:Op zaterdag 1 juli 2023 07:59 schreef Rhosyn het volgende:
^^ Goedemorgen![]()
Eunice liep kamer 4 binnen en ging weer naar beneden maar liet de deur helemaal open. Zou het daar stinken ofzo?
En toen ze door de loods liep zag ik de loodsdeuren helemaal open staan. Dat is helemaal raar. Alles kan binnen vliegen en lopen.
Goedemorgen Pipo.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja vooral die ezels en koeien![]()
Goedemorgen Cos
ik vind alles van eunice TEquote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:15 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind dit allemaal zo overdreven van Eunice die achterlijke balletoefeningen tijdens het tanden poetsen...
Ja zoiets heb ik ook gelezen... het jatten wordt al besproken en hij zit nog niet eens op de managersstoel...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
juist , en rupi en ima hebben geen geld meer , komt goed zegde rupi als ima manager word , weet je al genoeg
Marciano en Babette hadden gisterenavond ook weer woorden, zal zo eens kijken of er een flimpje staatquote:Op zaterdag 1 juli 2023 07:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Graag gedaan...![]()
Ik heb het niet gezien maar net gelezen.... wat een dwaas figuur hé, ze laat Babette geen moment los en het dan Marciano verwijten...
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Marciano en Babette hadden gisterenavond ook weer woorden, zal zo eens kijken of er een flimpje staat
Wat is ze nu weer aant fabriceren... ook nog allemaal voor dat lelijke ding (jurk)quote:
Hier gaat ze zo op liggen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wat is ze nu weer aant fabriceren... ook nog allemaal voor dat lelijke ding (jurk)
Balanceerblokje? Gaat ze yoga doen op 1 hand balancerenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wat is ze nu weer aant fabriceren... ook nog allemaal voor dat lelijke ding (jurk)
Onze grote alleskunner...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Balanceerblokje? Gaat ze yoga doen op 1 hand balanceren![]()
Eunice kan alles
Sa Ta Na Ma Sa Ta Na Maquote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan eind van de middag ondragelijke jeuk, heeft ze houtworm![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan eind van de middag ondragelijke jeuk, heeft ze houtworm![]()
Dat mens is gek, die denkt dat ze dit aan haar volgers kan wijsmaken als ze weer gaat Instascammenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dit kan toch echt niet goed zijn? Dat wijf mens spoort niet
NU weer 'ontspannen' liggend met een paar blokkenhout onder haar kontquote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:15 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind dit allemaal zo overdreven van Eunice die achterlijke balletoefeningen tijdens het tanden poetsen...
Dat kan toch nooit goed zijn...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NU weer 'ontspannen' liggend met een paar blokkenhout onder haar kont
Lijkt mij ook niet gezond voor je lijf. Ze gaat steeds gekker doen.quote:
Dat staat in die buuken.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet gezond voor je lijf. Ze gaat steeds gekker doen.
Als ze rugklachten ontwikkeld binnen de Show, moet Ome John ophoesten.. een win win situatiequote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blok hout bovenrug en een als kussen onder haar hoofdquote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NU weer 'ontspannen' liggend met een paar blokkenhout onder haar kont
Alles uit de kast voor aandacht..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bewijs genoeg heeft op beeld dat ze het zich zelf aandoetquote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ze rugklachten ontwikkeld binnen de Show, moet Ome John ophoesten.. een win win situatie
Ja precies dat...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Niet voor het lichaam, maar wel voor de aandacht gok ik
De zoon van Bart Chabot?quote:
Nog even en ze gaat op een spijkerbed liggenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Blok hout bovenrug en een als kussen onder haar hoofd
Bedankt voor de waarschuwing. Ik kijk 's ochtend heel voorzichtig wie op beeld is en zapp weg als ik Erik zie maar soms krijg je in die 1 seconde toch iets mee wat je niet wil zien.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:49 schreef tonja het volgende:
Gadverdegadverdegadver. Erik haalt vandaag zijn ontbijt uit zijn neus
En de Zweefteef kijkers die het na gaan doenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bewijs genoeg heeft op beeld dat ze het zich zelf aandoet
zou me niks verbazen dat ze dat ooit nog eens gaat doenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog even en ze gaat op een spijkerbed liggen
Ik was even overgeschakeld, slechte keus...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:49 schreef tonja het volgende:
Gadverdegadverdegadver. Erik haalt vandaag zijn ontbijt uit zijn neus
Of over kolen lopen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog even en ze gaat op een spijkerbed liggen
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Yogaoefening #37 "Coentunnel"
[ afbeelding ]
Linker tunnel?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Yogaoefening #37 "Coentunnel"
[ afbeelding ]
Asami joe...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:04 schreef Frummelie het volgende:
De manager die die gala moet managen ligt nog op die oor...
Wordt tijd dat ze in die zak verdwijnen ik hoor ze gewoon vliegen, ik met m'n kapotte oor, hoor vliegen vliegen...quote:
De pannen kunnen nu een stuk langer mee.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:24 schreef Frummelie het volgende:
Het is echt rustig in de loods.. ik mis LEO een beetje met dat geklangel in de keuken..
Haha alles gaat veel langer mee... de hele keuken...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De pannen kunnen nu een stuk langer mee.
Alleen moet je het nu wel zelf klaarmakenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha alles gaat veel langer mee... de hele keuken...
Ze gaan Janet ook vreselijk missen.... Janet is een harde werker en staat voor iedereen klaar, heb ik altijd gezegd, ook al vind ik haar een LEO..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:32 schreef engine het volgende:
[..]
Alleen moet je het nu wel zelf klaarmaken
Daar lijkt het wel op.quote:
Janet in de COS zou leuk zijn.quote:
die pakte gewoon een pannenkoek en zag je Jappie kijken van wat doet hij nou?? Maar hij zei er niets vanquote:
En nu kwark met Muesli.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:47 schreef schizolientje het volgende:
[..]
die pakte gewoon een pannenkoek en zag je Jappie kijken van wat doet hij nou?? Maar hij zei er niets van
Ja die pakt vaak zijn eigen eten en bepaald daardoor ook zijn eigen porties.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:47 schreef schizolientje het volgende:
[..]
die pakte gewoon een pannenkoek en zag je Jappie kijken van wat doet hij nou?? Maar hij zei er niets van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |