tijd dat Geert tot ongewenst vreemdeling wordt verklaard en terug naar zijn eigen Rusland gaatquote:
Da's minder ver dan 12500 meter.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:36 schreef AchJa het volgende:
35MM komt ook gewoon 11.000 meter ver hoor.
Wow..quote:
Die hadden hun vakantiegeld ook binnen zo te zien.quote:
Als je zoveel kan uitgeven aan militaire spulletjes kan je ook wel wat minder aan de tiet van de EU zuigen eigenlijk. Nou hebben we er in dit opzicht opzich indirect ook wat baat bij maar toch.quote:
vechtend ten onder, beter sterven in een democratie, dan ondergaan in het russich jukquote:
Veel wordt in licentie gemaakt, dus daarmee steunen ze de eigen industrie weer.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je zoveel kan uitgeven aan militaire spulletjes kan je ook wel wat minder aan de tiet van de EU zuigen eigenlijk. Nou hebben we er in dit opzicht opzich indirect ook wat baat bij maar toch.
Beter nog, lever hem maar uit aan Kyiv.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
tijd dat Geert tot ongewenst vreemdeling wordt verklaard en terug naar zijn eigen Rusland gaat
Klopt, eerst kon je niet teveel scrollen maar daar was een trucje voor. Toen mocht je niet meer zoeken. Nu mag je niet meer lezen. Je zou zeggen dat de adverteerders gewoon views willen maar blijkbaar zijn account aantallen belangrijker voor Twitter.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Irritant dat je tegenwoordig moet inloggen bij dat klote Twitter om die klote tweets te lezen, althans de replies op embedded tweets. Waar is die Musk mee bezig.. sinds hij de boel heeft overgenomen is het er niet beter op geworden.
Leegloop moeten rapporteren maakt het verhaal van groei wat lastig.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Klopt, eerst kon je niet teveel scrollen maar daar was een trucje voor. Toen mocht je niet meer zoeken. Nu mag je niet meer lezen. Je zou zeggen dat de adverteerders gewoon views willen maar blijkbaar zijn account aantallen belangrijker voor Twitter.
'jihadisten' is maar een gekozen naampje voor een stammenconflict tussen bepaalde nomadische stammen (vooral ook Touareg) en meer agrarisch levende stammen in Mali.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:04 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat niet zo logisch. Op de korte termijn is de brute aanpak van Wagner minstens zo effectief. Op de lange termijn voedt het denk ik het draagvlak voor de jihadisten en blijven ze hangen in een noodzaak een grote troepenmacht aan te houden om de jihadisten onder de duim te houden.
Gewoon inloggen en aangeven dat je ingelogd wil blijven? Ik hoef in ieder geval niet steeds opnieuw in te loggen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Irritant dat je tegenwoordig moet inloggen bij dat klote Twitter om die klote tweets te lezen, althans de replies op embedded tweets. Waar is die Musk mee bezig.. sinds hij de boel heeft overgenomen is het er niet beter op geworden.
Ik vermoed dat 'ie geen Twitteraccount heeft (en gelijk heeft 'ie).quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gewoon inloggen en aangeven dat je ingelogd wil blijven? Ik hoef in ieder geval niet steeds opnieuw in te loggen.
Tsja ik doe er ook weinig mee, maar het is wel makkelijk als je zoals hier even snel wat beelden wil zien.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:03 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat 'ie geen Twitteraccount heeft (en gelijk heeft 'ie).
Zijn nauwelijks mannen van die doelgroep meer over natuurlijk.quote:
Swipen gaat ook lastig als je armen weggeschoten zijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zijn nauwelijks mannen van die doelgroep meer over natuurlijk.
Dan word het weer ouderwets een dikke oude contactgestoorde westerse man te trouwen voor ze.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zijn nauwelijks mannen van die doelgroep meer over natuurlijk.
Ik heb geen Twitter account..geen behoefte aan ook. Wil alleen de tweets kunnen lezen die hier worden geplaatst.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gewoon inloggen en aangeven dat je ingelogd wil blijven? Ik hoef in ieder geval niet steeds opnieuw in te loggen.
Het is iets ingewikkelder dan dat en gaat ook niet over "stammen" maar over volkeren. De Toeareg-rebellen uit het noorden kwamen er in hun eentje niet meer uit toen ze meer onafhankelijkheid wilden bevechten en die gebieden met grondstoffen voor zichzelf wilden in hetzelfde patroon dat je ziet in de hele Sahel dat onder druk staat door de desertificatie en een eeuwenlang conflict tussen de noordelijke en zuidelijke volkeren, inderdaad een issue van nomadische veetelers en landbouwers over steeds verder krimpende weidegronden of bebouwbare gronden.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:56 schreef RM-rf het volgende:
[..]
'jihadisten' is maar een gekozen naampje voor een stammenconflict tussen bepaalde nomadische stammen (vooral ook Touareg) en meer agrarisch levende stammen in Mali.
Dat conflict wordt vervolgens gebruikt om de controle te verkrijgen over belangrijke mijnbouw-gebieden.
Mali is één van de meest rijke mijnbouwgebieden, met zeer rijke goudmijnen, specifieke fosfaten, bauxiet en uranium.
De laatste jaren verdient Wagner tientallen, zoniet honderden miljoenen met het controleren van de grondstoffenhandel in dit gebied, en in 2022 en 2023 heeft het daarmee zelfs Ruslands oorlog mee gefinancierd
Ik ben dus niet de enige sinds vandaag.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Net zo irritant als bij Reddit?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:48 schreef Pleun2011 het volgende:
i s Geld dat meetelt voor de NATO bestedingen waar zij genoeg aan uitgeven wij geven het meer uit aan stikstof enzoquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je zoveel kan uitgeven aan militaire spulletjes kan je ook wel wat minder aan de tiet van de EU zuigen eigenlijk. Nou hebben we er in dit opzicht opzich indirect ook wat baat bij maar toch.
We mochten toch geen vliegtuigen kopen en de tanks moesten weg want dan konden we de hypotheekrenteafrek toch behouden? En twee weken zorg betalen?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
i s Geld dat meetelt voor de NATO bestedingen waar zij genoeg aan uitgeven wij geven het meer uit aan stikstof enzo
Genoeg wappie gekkies die dat wel willen horen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:14 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dan word het weer ouderwets een dikke oude contactgestoorde westerse man te trouwen voor ze.
Geen haar op m'n hoofd die eraan denkt een account op de website van psychopaat Musk aan te maken. Ik gebruik nitter.net om Tweets te lezen, dat werkt voorlopig wel nog.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat een angstzaaierij, die centrale opblazen = oorlog met de NAVO, daar heeft Vlad ook geen baat bijquote:
Om er nog maar over te zwijgen wat voor "baat" hij heeft als de wind na een kernramp richting Rusland draait ...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 04:30 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Wat een angstzaaierij, die centrale opblazen = oorlog met de NAVO, daar heeft Vlad ook geen baat bij
Dat lijkt me juist angstzaaierij.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 04:30 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Wat een angstzaaierij, die centrale opblazen = oorlog met de NAVO, daar heeft Vlad ook geen baat bij
Volgens de weersverwachting oostenwind, 10 km/h op 5 en 6 juli, daarna draaiend van noordoost naar noordenwind in de dagen erop. Geen neerslag.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 04:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Om er nog maar over te zwijgen wat voor "baat" hij heeft als de wind na een kernramp richting Rusland draait ...
Nou ja, het idee was dat hij dat dan heel publiekelijk dat als reden kon opgeven om zich terug te trekken. Maar aan de andere kant verkondigt zijn TV nu dat er helemaal geen Wagner-opstand was, dus iets vertellen kan hij natuurlijk toch wel.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 04:30 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Aan beide kanten van het front eindigt die in de pan.quote:
Varkens hebben wel het probleem dat ze erg lekker smaken.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:31 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Aan beide kanten van het front eindigt die in de pan.
Rusland gaat verliezen niet aan de grote klok hangen. En Oekraïne zei een tijd terug dat ze gewoon hun waffel zouden houden, en bij mijn weten hebben ze nog steeds dat beleid.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:19 schreef Nebelwerfer het volgende:
Er is maar een weinig concreets over Oekraïners die de laatste dag(en) zijn opgerukt niet?
Had stiekem wel gedacht dat er vandaag wat grenzen verlegd zouden zijn, maar dat kan nog komen natuurlijk.
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:19 schreef Nebelwerfer het volgende:
Er is maar een weinig concreets over Oekraïners die de laatste dag(en) zijn opgerukt niet?
Had stiekem wel gedacht dat er vandaag wat grenzen verlegd zouden zijn, maar dat kan nog komen natuurlijk.
"We moeten Poetin een uitweg geven zodat hij het verlies kan verkopen aan de Russische bevolking" is dus niet meer nodig.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:47 schreef Slayage het volgende:
De Russen krijgen een nieuwe software update mbt Wagner toegediend [ twitter ]
Hij reageert op de Huilie huilie westerlingen die zich afvragen waarom het "zo langzaam" gaat. Dus een passende antwoord wmbquote:
Het is vooral de toon ook. Dat het niet zo snel gaat is een feit.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
Hij reageert op de Huilie huilie westerlingen die zich afvragen waarom het "zo langzaam" gaat. Dus een passende antwoord wmb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |