abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209694903
twitter

twitter
  donderdag 29 juni 2023 @ 18:37:56 #3
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_209694905
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat zeg ik niet.
Nee, maar dat is wel wat je suggereert. Dat is wel de implicatie van je opmerking. Maar daar wil jij geen verantwoordelijkheid voor nemen?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 juni 2023 @ 18:38:33 #4
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_209694912
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Nee, maar dat is wel wat je suggereert. Dat is wel de implicatie van je opmerking. Maar daar wil jij geen verantwoordelijkheid voor nemen?
Dat suggereer ik ook niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 29 juni 2023 @ 18:40:22 #5
pi_209694938
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat suggereer ik ook niet.
Dat deed je wel.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_209694945
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
De corruptie is idd niet erg relevant, aangezien Oekraine goede stappen maakt, en rusland veel, veel corrupter is.

Bovendien kun je beter naar het democratische score van een land kijken. Een gezonde democratie gaat corruptie tegen. We moeten niet vergeten dat OEkraine vele decennia geleden heeft onder de corrumperende invloed van rusland, het is een jonge democratie.

Over de raket aanval in Kramatorsk, 2 opties:

Optie 1. Er zijn S-300, K-22, etc raketten gebruikt; zeer onnauwkeurig, niet geschikt voor moordaanslagen
Optie 2. Er zijn precisie raketten gebruikt zoals Kinzahl, Iskander

Kinzahl / Iskander doet volgens mij veel meer schade. Ik heb geen enkele russische bron gevonden die toegeeft welke raketten gebruikt zijn, helaas.
  donderdag 29 juni 2023 @ 18:41:55 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209694965
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:40 schreef oheng het volgende:

[..]
De corruptie is idd niet erg relevant, aangezien Oekraine goede stappen maakt, en rusland veel, veel corrupter is.

Bovendien kun je beter naar het democratische score van een land kijken. Een gezonde democratie gaat corruptie tegen. We moeten niet vergeten dat OEkraine vele decennia geleden heeft onder de corrumperende invloed van rusland, het is een jonge democratie.

Over de raket aanval in Kramatorsk, 2 opties:

Optie 1. Er zijn S-300, K-22, etc raketten gebruikt; zeer onnauwkeurig, niet geschikt voor moordaanslagen
Optie 2. Er zijn precisie raketten gebruikt zoals Kinzahl, Iskander

Kinzahl / Iskander doet volgens mij veel meer schade. Ik heb geen enkele russische bron gevonden die toegeeft welke raketten gebruikt zijn, helaas.
Welke optie het ook is. Ze hebben in beide gevallen bewust geschoten op burgers.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_209694993
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Dat deed je wel.
Wat ben je vreemd aan het posten. Hij zegt alleen dat hij niet eens eens met de opmerking dat Oekraïne een functionerende democratie is.
Цой жив
pi_209695003
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Posten op het domme FOK! is vrijwillig.
Ja klopt.

Maar ik verwacht normale antwoorden terug als ik iets vraag en niet meteen in een hokje gestopt te worden en zelfs een putin pijper te zijn. Want ik heb een hekel aan die hond. En dat weten mensne die mij wel eerder in dit topic hebben zien posten..

Tevens vind ik mensen behoorlijk naief als ze alles wat Oekraine zegt voor zoete koek slikken. En niet omdat Oekraine een slecht land is, maar omdat propaganda nou eenmaal werkt in een oorlog. Als je zware tikken krijgt moet je dit niet aan de grote klok hangen, en als je een klein beetje grond (terug) wint moet je doen alsof je al halverwege de oorlog bent.
Er word zelfs beweerd dat Oekraine wel de waarheid spreekt want zij zijn een democratie. Alsof democratie of dictatuur ook maar iets zegt in een oorlog?

Ik had gehoopt dat de mensen alhier iets meer belezen ten ijs qua oorlog waren dan ze nu blijken te zijn.
pi_209695024
quote:
84s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:41 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Welke optie het ook is. Ze hebben in beide gevallen bewust geschoten op burgers.
Optie 1 zou dan een ongeluk zijn. Ook zou zo’n ding geraakt kunnen zijn door AA of gejammed zijn.
  donderdag 29 juni 2023 @ 18:46:39 #11
pi_209695038
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:43 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Wat ben je vreemd aan het posten. Hij zegt alleen dat hij niet eens eens met de opmerking dat Oekraïne een functionerende democratie is.
En in hoeverre is dat een zinnige opmerking?

Stel ik trek bij een meisje de broek naar beneden en benader haar op zeer besliste wijze op een seksuele manier. Dan kan een omstander 2 dingen doen.

1: Hé lul! doe es niet! :(
2: Jamaar dat meisje heeft ook problemen.

Wat impliceer je met die 2e opmerking?
  donderdag 29 juni 2023 @ 18:47:48 #12
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209695059
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:46 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Optie 1 zou dan een ongeluk zijn. Ook zou zo’n ding geraakt kunnen zijn door AA of gejammed zijn.
Nee. Geen ongeluk. Ze hebben bewust op het centrum van Kramatorsk geschoten. Alleen hebben ze geen exact doel kunnen bepalen vanwege de onnauwkeurigheid.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_209695075
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
En in hoeverre is dat een zinnige opmerking?

Stel ik trek bij een meisje de broek naar beneden en benader haar op zeer besliste wijze op een seksuele manier. Dan kan een omstander 2 dingen doen.

1: Hé lul! doe es niet! :(
2: Jamaar dat meisje heeft ook problemen.

Wat impliceer je met die 2e opmerking?
Jij zegt dat Nattekat suggereert dat Oekraïne er beter van wordt door het land te laten verkrachten. Dat slaat gewoon nergens op.
Цой жив
  donderdag 29 juni 2023 @ 18:49:05 #14
pi_209695078
quote:
84s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:47 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Nee. Geen ongeluk. Ze hebben bewust op het centrum van Kramatorsk geschoten. Alleen hebben ze geen exact doel kunnen bepalen vanwege de onnauwkeurigheid.
En dan maakt het weinig uit of je dan dat restaurant raakt, of het appartementen complex 50 meter er naast.
  donderdag 29 juni 2023 @ 18:49:59 #15
pi_209695092
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:48 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Jij zegt dat Nattekat suggereert dat Oekraïne er beter van wordt door het land te laten verkrachten. Dat slaat gewoon nergens op.
Nee, ik zeg dat Nattekat suggereert dat Ukraine het verdient om verkracht te worden en dat omstanders zich er niet mee moeten bemoeien.
  donderdag 29 juni 2023 @ 18:50:09 #16
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209695098
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
En dan maakt het weinig uit of je dan dat restaurant raakt, of het appartementen complex 50 meter er naast.
Wat ze raken boeit ze niet. Als er maar dood en verderf is.
pi_209695114
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Nee, ik zeg dat Nattekat suggereert dat Ukraine het verdient om verkracht te worden en dat omstanders zich er niet mee moeten bemoeien.
Dan ben je compleet van het padje af. Doe maar even weer normaal.
Цой жив
  donderdag 29 juni 2023 @ 18:52:05 #18
pi_209695134
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:44 schreef BjG956 het volgende:
Maar ik verwacht normale antwoorden terug als ik iets vraag
"Ik stel alleen maar vragen!"

Kremlin-tactiek Nr. 5b

Bedankt voor deze bevestiging.
  donderdag 29 juni 2023 @ 18:52:55 #19
pi_209695145
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:51 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Dan ben je compleet van het padje af. Doe maar even weer normaal.
Ik maak helemaal zelf uit hoe ik post. En de eerste die normaal mag doen is Putin, en daarna zijn trollen op FOK!
  donderdag 29 juni 2023 @ 18:53:02 #20
99379 fjs
Zo dat is ook weer gezegd.
pi_209695148
twitter
  Overall beste user 2022 donderdag 29 juni 2023 @ 18:59:48 #21
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_209695250
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:53 schreef fjs het volgende:
[ twitter ]
Wat is de toegevoegde waarde van die dingen nou? Veel verder vliegen of veel meer schade aanrichten dan SCALP/Stormshadow doen ze volgens mij niet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_209695272
quote:

[..]

Maar ik verwacht normale antwoorden terug als ik iets vraag (.....)

Je kreeg normale antwoorden van mij, totdat je je gedroeg als een troll, zoals hieronder:

quote:
.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:14 schreef BjG956 het volgende:

[..]
Ik heb het van het AD. Ik kijk nooit naar Russische bronnen..

Dus ik denk dat je verkeerd zit _O-
Toch jammer dat wanneer mensen ECHT kritisch zijn ze meteen in een hokje geduwd worden.
Op mijn daarna geergerde reactie dat het AD een bericht van het ministerie van defensie van Rusland quote, reageer je niet.

Troll gedrag dus.
pi_209695293
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:59 schreef Ulx het volgende:

[..]
Wat is de toegevoegde waarde van die dingen nou? Veel verder vliegen of veel meer schade aanrichten dan SCALP/Stormshadow doen ze volgens mij niet.
Wellicht onder het motto van hoe meer hoe beter.

Met meerdere systemen uit meerdere landen ben je er iig zeker van je genoeg hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_209695311
quote:

[..]
Vanaf de grond gelanceerd en dus minder kwetsbaar voor luchtafweer en dus kun je dichter bij het front lanceren.
zie email 27 oktober
pi_209695335
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:01 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Je kreeg normale antwoorden van mij, totdat je je gedroeg als een troll, zoals hieronder:
[..]
Is dat al troll gedrag?

Moet ik de discussie nog even naar voren halen, om te laten zien dat je liegt?

quote:
Het staat los van propaganda van Oekraïne, want jij komt enkel met Russische bronnen. En daar is 100% bewezen niets van waar en als je dat wel denkt, kijk je teveel Russische tv.
Waarmee je mij dus meteen in het hokje van de Ruslandlover plaatste. Terwijl ik nog nooit naar Russische TV kijk en ook nooit zal doen. Daar kwam mijn "ik denk dat je verkeerd zit _O- " vandaan...

dus als je dat een normaal antwoord op mijn normale vraag vind dan zal het wel het nieuwe normaal zijn?

quote:
Op mijn daarna geergerde reactie dat het AD een bericht van het ministerie van defensie van Rusland quote, reageer je niet.

Troll gedrag dus.
Misschien omdat het een geergerde reactie was? Daar al aan gedacht?
pi_209695411
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:04 schreef BjG956 het volgende:

[..]
Is dat al troll gedrag?

[..]
Waarmee je mij dus meteen in het hokje van de Ruslandlover plaatste. Terwijl ik nog nooit naar Russische TV kijk en ook nooit zal doen. Daar kwam mijn "ik denk dat je verkeerd zit _O- " vandaan...

dus als je dat een normaal antwoord op mijn normale vraag vind dan zal het wel het nieuwe normaal zijn?
[..]
Fair enough, ook een irritante reactie van mij.
pi_209695437
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:04 schreef BjG956 het volgende:

[..]
Is dat al troll gedrag?

[..]

[..]
Of maar even weer naar de kern te gaan: jij vroeg om een verificatie van het bericht dat er 2 generaals en 50! militairen zijn gedood. Die informatie komt tot nu toe alleen nog vanuit Rusland. Ik mag toch aannemen dat jij het er ook mee eens bent dat dit dan met een korrel zout genomen mag worden. Dan maakt het weinig uit of Oekraïne wel of niet aan propaganda doet.
Цой жив
  donderdag 29 juni 2023 @ 19:10:40 #28
pi_209695452
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:09 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Of maar even weer naar de kern te gaan: jij vroeg om een verificatie van het bericht dat er 2 generaals en 50! militairen zijn gedood. Die informatie komt tot nu toe alleen nog vanuit Rusland. Ik mag toch aannemen dat jij het er ook mee eens bent dat dit dan met een korrel zout genomen mag worden. Dan maakt het weinig uit of Oekraïne wel of niet aan propaganda doet.
Ja hallo, dat was MIJN punt. En toen moest ik normaal doen? :6
pi_209695461
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Dan staat je dus niets in de weg om er alles aan toe doen zodat Ukraine zich kan verdedigen tegen Russische agressie.
Wanneer meld jij je aan bij het oekrainse leger?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_209695475
EDSSSSS./4444444444444444444444444444444 NBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB
quote:

[..]
Stormshadow moet je vanaf een vliegtuig afvuren. ATACMS kan je gewoon vanaf de grond afvuren.
pi_209695484
quote:

[..]
Ja klopt.

Maar ik verwacht normale antwoorden terug als ik iets vraag en niet meteen in een hokje gestopt te worden en zelfs een putin pijper te zijn. Want ik heb een hekel aan die hond. En dat weten mensne die mij wel eerder in dit topic hebben zien posten..

Tevens vind ik mensen behoorlijk naief als ze alles wat Oekraine zegt voor zoete koek slikken. En niet omdat Oekraine een slecht land is, maar omdat propaganda nou eenmaal werkt in een oorlog. Als je zware tikken krijgt moet je dit niet aan de grote klok hangen, en als je een klein beetje grond (terug) wint moet je doen alsof je al halverwege de oorlog bent.
Er word zelfs beweerd dat Oekraine wel de waarheid spreekt want zij zijn een democratie. Alsof democratie of dictatuur ook maar iets zegt in een oorlog?

Ik had gehoopt dat de mensen alhier iets meer belezen ten ijs qua oorlog waren dan ze nu blijken te zijn.
Je begint met een redelijke normale vraag te stellen. Waarbij je een bron geeft die verwijst naar wat de Russen hebben gezegd. Dan Geeft je aan dat het restaurant wel een legitiem doel is omdat de Russen zeggen dat er twee generaals, 50 officieren en 20 buitenlandse huurlingen gedood heeft die in het restaurant aanwezig waren.

Wanneer wij aangeven dat niet te geloven is je volgend argument dat niet alleen Rusland aan propaganda doet. Maar Oekraïne ook. Dat wij niet zomaar alles moeten geloven wat Oekraïne verkondigd.. En omdat er een Oekraïner gearresteerd is die militaire nummer platen aan het doorgeven was. Dus die generaals en officieren moesten wel aanwezig zijn. Anders was hij nooit gearresteerd/had hij nooit nummerplaten doorgegeven volgens jou.

Wat jij onafhankelijk denken noemt zien wij als het goed proberen te praten van wat Rusland heeft gedaan. Want al jouw argumenten leiden naar ---> Rusland heeft niets verkeerds gedaan.
pi_209695500
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Ja hallo, dat was MIJN punt. En toen moest ik normaal doen? :6
Jij ging meteen mensen Poetin-pijper noemen en als je zegt dat er corruptie is in Oekraïne, dan is blijkbaar het wel prima hoe Rusland daar aan het moorden en verkrachten is. Dat is niet normaal doen.
Цой жив
pi_209695515
Er zijn overigens al 12 doden door die aanslag op het restaurant, niet 8.
pi_209695536
twitter

Nou Yusiboy. De officiële aankondiging dat er onderhandeld gaat worden in juli wist jij 100% zeker en zou binnen 24 uur bekend worden in de media.
We wachten al 3 dagen hè?
Vakman pur sang
  donderdag 29 juni 2023 @ 19:15:31 #35
pi_209695541
quote:
5s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:11 schreef vosss het volgende:

[..]
Wanneer meld jij je aan bij het oekrainse leger?
Ik meld me aan zodra een zinnige eenheid met voldoende materieel en ondersteuning op een zinnige manier getraind word zodat het zinnige dingen kan doen. Zelfs nu, nadat ik al 24 jaar het leger uit ben.
  Overall beste user 2022 donderdag 29 juni 2023 @ 19:16:09 #36
3928 Ulx
pi_209695552
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:11 schreef YellowBlacks het volgende:

[..]
Stormshadow moet je vanaf een vliegtuig afvuren. ATACMS kan je gewoon vanaf de grond afvuren.
Is dat een groot nadeel?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 29 juni 2023 @ 19:16:32 #37
pi_209695562
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:13 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Jij ging meteen mensen Poetin-pijper noemen
Dat was volkomen terecht.
quote:
en als je zegt dat er corruptie is in Oekraïne, dan is blijkbaar het wel prima hoe Rusland daar aan het moorden en verkrachten is. Dat is niet normaal doen.
Dat heb ik uitgelegd. Daar had jij geen weerwoord op.
pi_209695569
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Ik meld me aan zodra een zinnige eenheid met voldoende materieel en ondersteuning op een zinnige manier getraind word zodat het zinnige dingen kan doen. Zelfs nu, nadat ik al 24 jaar het leger uit ben.
Nou succes alvast. Doei! :W
vosss is de naam,
pi_209695575
Lief zijn voor elkaar schatten. *;
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 29 juni 2023 @ 19:18:14 #40
pi_209695584
quote:
14s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:17 schreef vosss het volgende:

[..]
Nou succes alvast. Doei! :W
Pas goed op je portemonnee :W
pi_209695585
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:12 schreef Delenlill het volgende:

[..]
Je begint met een redelijke normale vraag te stellen. Waarbij je een bron geeft die verwijst na wat de Russen hebben gezegd. Dan Geeft je aan dat het restaurant wel een legitiem doel is omdat de Russen zeggen dat er twee generaals, 50 officieren en 20 buitenlandse huurlingen gedood heeft die in het restaurant aanwezig waren.

Wanneer wij aangeven dat niet te geloven is je volgend argument dat niet alleen Rusland aan propaganda doet. Maar Oekraïne ook. En omdat er een Oekraïner gearresteerd is die militaire nummer platen aan het doorgeven was. Dus die generaals en officieren moesten wel aanwezig zijn. Anders was hij nooit gearresteerd/had hij nooit nummerplaten doorgegeven volgens jou.

Wat jij onafhankelijk denken noemt zien wij als het goed proberen te praten van wat Rusland heeft gedaan. Want al jouw argumenten leiden naar ---> Rusland heeft niets verkeerds gedaan.
Hoe mis kan je zijn?

Ik heb nergens goedgepraat dat Rusland op een restaurant heeft geschoten. Ik vroeg enkel of er misschien twee generaals zijn gedood. En dat het dom is om Oekraine precies op hun blauwe ogen te geloven omdat je overal propaganda hebt. Dus zij kunnen ook wel zware verliezen verbloemen. Terecht vind ik, want je moet de vijand niet wijzer maken dan ze zijn..

Je vult echt van alles in wat ik nooit geschreven en gedacht heb.

Dat van die nummerplaten vind ik wel een goede. Zo'n man geeft geen nummerplaten door van een gewone soldaat. Wel van een generaal, of een ander hooggeplaatste officier.

quote:

[..]
Het ging mij vooral om het gegeven dat men Oekraine precies lijkt te geloven en niks van de Russen...
En dan vooral omdat Oekraine een goed functionerende democratie zou zijn.

De geschiedenis wijst uit dat iedere kant aan propaganda doet en aan het verbloemen van hevige verliezen.
pi_209695606
Jezelf kritische denker noemen en dan liever een bewezen chronische leugenaar geloven. Om over het woord naief maar niet te beginnen :D Zeg dan gewoon dat je wereldvreemd bent vwb Rusland en nog nooit iets eerder gevolgd hebt mbt Rusland en deze oorlog.
  donderdag 29 juni 2023 @ 19:19:23 #43
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_209695612
quote:

[..]
50 officieren en 30 buitenlandse huurlingen, 80 dus in totaal en allemaal high value
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  donderdag 29 juni 2023 @ 19:19:36 #44
pi_209695614
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:16 schreef Ulx het volgende:

[..]
Is dat een groot nadeel?
Een vliegtuig moet je eerst voltanken en laten opstijgen. ATACMS is veel sneller.
pi_209695636
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:19 schreef zalkc het volgende:

[..]
50 officieren en 30 buitenlandse huurlingen, 80 dus in totaal en allemaal high value
Sounds legit.
pi_209695666
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:19 schreef 3rr0r het volgende:
Jezelf kritische denker noemen en dan liever een bewezen chronische leugenaar geloven. Om over het woord naief maar niet te beginnen :D Zeg dan gewoon dat je wereldvreemd bent vwb Rusland en nog nooit iets eerder gevolgd hebt mbt Rusland en deze oorlog.
Serieus, is de TBS kliniek gesloten of zo?

Ik vraag juist naar het verifieren van bronnen. Ik geloof niemand in deze...

Oekraine precies en 100% geloven en alles vna Rusland 100% niet geloven is naief ja..
  donderdag 29 juni 2023 @ 19:23:48 #47
pi_209695681
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:18 schreef BjG956 het volgende:
Het ging mij vooral om het gegeven dat men Oekraine precies lijkt te geloven en niks van de Russen...
Dat is een stropop. Een drogredenatie.
pi_209695683
quote:

[..]
Die stonden natuurlijk allemaal als haringen in een ton pizza naar binnen te schuiven.
pi_209695684
quote:

[..]
Staat er helemaal niet. 2 Generaals, tot 50 (dus kan ook 1 zijn) militairen en tot 30 (dus kan ook 1 zijn) huurlingen.
pi_209695694
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:18 schreef BjG956 het volgende:

[..]
Hoe mis kan je zijn?

Ik heb nergens goedgepraat dat Rusland op een restaurant heeft geschoten. Ik vroeg enkel of er misschien twee generaals zijn gedood. En dat het dom is om Oekraine precies op hun blauwe ogen te geloven omdat je overal propaganda hebt. Dus zij kunnen ook wel zware verliezen verbloemen. Terecht vind ik, want je moet de vijand niet wijzer maken dan ze zijn..

Je vult echt van alles in wat ik nooit geschreven en gedacht heb.

Dat van die nummerplaten vind ik wel een goede. Zo'n man geeft geen nummerplaten door van een gewone soldaat. Wel van een generaal, of een ander hooggeplaatste officier.
[..]
En dan vooral omdat Oekraine een goed functionerende democratie zou zijn.

De geschiedenis wijst uit dat iedere kant aan propaganda doet en aan het verbloemen van hevige verliezen.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:02 schreef BjG956 het volgende:
Gast, het zou gaan om twee generaals... Dat is toch wel een goede reden om een aanval te doen lijkt me.

Vandaar ook de reactie van Oekraine om die man op te pakken die kentekenplaten heeft doorgegeven
Daar praat je het toch echt goed.
pi_209695699
quote:

[..]
Nouja op diverse filmpjes van de directe aftermath zie je en nogal een hele hoop militairen en zelfs een met een Amerikaanse vlag op z'n helm.

Dus of Rusland liegt of Oekraïne liegt of allebei.
vosss is de naam,
pi_209695700
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Dat is een stropop. Een drogredenatie.
Hehe, dat moet jij zeggen...

Jij leest expres mensen verkeerd en valt ze daarop aan. Dus de ketel en de pot.
  donderdag 29 juni 2023 @ 19:25:01 #53
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209695707
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:23 schreef BjG956 het volgende:

[..]
Staat er helemaal niet. 2 Generaals, tot 50 (dus kan ook 1 zijn) militairen en tot 30 (dus kan ook 1 zijn) huurlingen.
pi_209695712
Niemand zegt dat je de aantallen van Oekraïne moet geloven.

De Russen overdrijven de cijfers altijd enorm.
De Oekraïners gebruiken lage cijfers (logisch want moraal en zo).

De waarheid zal er tussenin zitten.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_209695715
Wat een gek die Yisiboy. Dumpt zo 20 hersenscheten per dag op Twitter. En als er toevallig een klopt, dan zegt die trots, nou zie je wel!
Vakman pur sang
  donderdag 29 juni 2023 @ 19:26:10 #56
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_209695725
quote:

[..]
Als ik zeg dat ik aan het front tot 10.000 Russen heb gedood met de puddingbuks dan is het technisch misschien waar maar het is complete nonsens natuurlijk.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  donderdag 29 juni 2023 @ 19:26:24 #57
pi_209695729
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:24 schreef BjG956 het volgende:

[..]
Hehe, dat moet jij zeggen...

Jij leest expres mensen verkeerd en valt ze daarop aan. Dus de ketel en de pot.
Ik lees mensen goed en neem hun argumenten serieus. Het zijn de trollen die dan hun keutel intrekken.
  donderdag 29 juni 2023 @ 19:27:18 #58
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_209695743
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:24 schreef vosss het volgende:

[..]
Nouja op diverse filmpjes van de directe aftermath zie je en nogal een hele hoop militairen en zelfs een met een Amerikaanse vlag op z'n helm.

Dus of Rusland liegt of Oekraïne liegt of allebei.
De kans dat de lokale hulpverlening voor een groot deel uit militairen bestaat in de buurt van het front is niet zo heel raar natuurlijk
pi_209695777
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:25 schreef StateOfMind het volgende:

Moet ik weer even in het vorige topic spitten om te laten zien dat men dus wel de Oekrainers helemaal lijkt te geloven?
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Ik lees mensen goed en neem hun argumenten serieus. Het zijn de trollen die dan hun keutel intrekken.
Helemaal niet idioot..

Ik stel een normale vraag en jij noemt mij een putin pijper..

Dan ben je gewoon af in een normale discussie.

Dus je gaat maar weg uit je eigen reeks en opent een nieuwe reeks waar je enkel en alleen positief over Oekraine kan zijn. Wel even in de titel zetten zodat er geen misverstanden over kunnen bestaan.
pi_209695787
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:25 schreef StateOfMind het volgende:

Ah kijk bij jou werkt het al, 0 militairen gedood maar Rusland zegt 100, jij zegt dan zal het er wel tussenin liggen, 50 dood!
pi_209695827
quote:

[..]
Serieus, is de TBS kliniek gesloten of zo?

Ik vraag juist naar het verifieren van bronnen. Ik geloof niemand in deze...

Oekraine precies en 100% geloven en alles vna Rusland 100% niet geloven is naief ja..
Niemand zegt dat je het niet moet geloven omdat Oekraïne zegt dat het niet zo is. Men zegt dat je het niet moet geloven omdat Rusland zegt dat het wel zo is.
Цой жив
  donderdag 29 juni 2023 @ 19:33:03 #62
pi_209695832
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:29 schreef BjG956 het volgende:

[..]
Moet ik weer even in het vorige topic spitten om te laten zien dat men dus wel de Oekrainers helemaal lijkt te geloven?
[..]
Nou, doe eens spitten.
quote:
Helemaal niet idioot..
Helemaal wel, Putin Pijper.
quote:
Ik stel een normale vraag en jij noemt mij een putin pijper..
"Ik stel alleen maar vragen" artikel 5b v/h Kremlin trollen handboek.
quote:
Dan ben je gewoon af in een normale discussie.
Jij discussieert niet, je verspreidt desinformatie.
quote:
Dus je gaat maar weg uit je eigen reeks en opent een nieuwe reeks waar je enkel en alleen positief over Oekraine kan zijn. Wel even in de titel zetten zodat er geen misverstanden over kunnen bestaan.
Ik maak helemaal zelf uit wat ik doe. En er zijn totaal geen misverstanden.
  donderdag 29 juni 2023 @ 19:33:20 #63
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209695835
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:31 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Niemand zegt dat je het niet moet geloven omdat Oekraïne zegt dat het niet zo is. Men zegt dat je het niet moet geloven omdat Rusland zegt dat het wel zo is.
Jamaar misschien is het deze keer wel waar :')
pi_209695849
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:27 schreef zalkc het volgende:

[..]
De kans dat de lokale hulpverlening voor een groot deel uit militairen bestaat in de buurt van het front is niet zo heel raar natuurlijk
Inclusief iemand die een Amerikaans vlaggetje op z'n helm heeft staan?

Ik heb overigens geen idee hoe ver dat van het front verwijderd is.

Indien dichtbij dan zijn die frietbakkers ook nogal roekeloos bezig.
vosss is de naam,
pi_209695882
twitter

Voorlopig begrijpelijk geen navo lid.
Vakman pur sang
  donderdag 29 juni 2023 @ 19:39:03 #66
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209695900
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:34 schreef vosss het volgende:

[..]
Inclusief iemand die een Amerikaans vlaggetje op z'n helm heeft staan?

Wat is daar gek aan? Er vechten zo'n 20k buitenlandsevrijwilligers mee, waaronder een paar duizend Amerikanen.
quote:
Ik heb overigens geen idee hoe ver dat van het front verwijderd is.
10km
quote:
Indien dichtbij dan zijn die frietbakkers ook nogal roekeloos bezig.
:')
pi_209695912
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Nou, doe eens spitten.
quote:
Niet teveel luisteren naar Russische propaganda. Als dit het geval was geweest hadden we het van Oekraïense bronnen gehoord.
quote:
Helemaal wel, Putin Pijper.
Ik mag Putin helemaal niet, en ik ben voor Oekraine in deze oorlog. Ik stel enkel goede vragen, ook door mijn kennis van WOII en propaganda aan de kant van de geallieerden.

quote:
"Ik stel alleen maar vragen" artikel 5b v/h Kremlin trollen handboek.
Vragen stellen is het begin van goede wetenschap

quote:
Jij discussieert niet, je verspreidt desinformatie.
Neen hoor, ik vroeg iets en kreeg toen meteen domme en stomme antwoorden terug. Alsof ik in de kerk naar de maagdelijkheid van Maria vroeg.

quote:
Ik maak helemaal zelf uit wat ik doe. En er zijn totaal geen misverstanden.
In jouw bovenkamer zijn wel degelijk misverstanden.
pi_209695916
Al met al was de bron dat twee generaals gedood zijn bij de raketaanval op Kramatorsk niet het AD zelf, maar een daarin genoemde quote van een Russisch ministerie.

En de onderliggende suggestie dat het daarom mogelijk een legitiem militair doel was, verder volstrekt amoreel en Poetinpraat.
pi_209695918
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou Yusiboy. De officiële aankondiging dat er onderhandeld gaat worden in juli wist jij 100% zeker en zou binnen 24 uur bekend worden in de media.
We wachten al 3 dagen hè?
Maar waarom zou er onderhandeld moeten worden? China en de VS zijn er klaar mee?

Ik dacht dat we allemaal Oekraïne en Rusland tot de laatste man wouden zien. Waarom onderhandelen?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_209695954
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:40 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Maar waarom zou er onderhandeld moeten worden? China en de VS zijn er klaar mee?

Ik dacht dat we allemaal Oekraïne en Rusland tot de laatste man wouden zien. Waarom onderhandelen?
Dat zegt Yisiboy…ik niet hè?
Hij weet het zelfs 100% zeker door zijn “directe” (verzonnen) bronnen.
Vakman pur sang
pi_209695955
quote:

[..]

Onderhandelen kan hoor, als Oekraïne dat zelf wil.
pi_209695960
Inderdaad
twitter
Vakman pur sang
  donderdag 29 juni 2023 @ 19:42:38 #73
pi_209695961
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:40 schreef BjG956 het volgende:

[..]
[..]
[..]
Ik mag Putin helemaal niet, en ik ben voor Oekraine in deze oorlog. Ik stel enkel goede vragen, ook door mijn kennis van WOII en propaganda aan de kant van de geallieerden.
[..]
Vragen stellen is het begin van goede wetenschap
[..]
Neen hoor, ik vroeg iets en kreeg toen meteen domme en stomme antwoorden terug. Alsof ik in de kerk naar de maagdelijkheid van Maria vroeg.
[..]
In jouw bovenkamer zijn wel degelijk misverstanden.
:O Het vat is leeg, zie ik?

Dan ga ik wat belangrijkers doen, ik moet een CD op halen.

U2 – Please (Popheart Live EP)

:W
pi_209695977
Flinke biem 0:35

twitter
  donderdag 29 juni 2023 @ 19:43:49 #75
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209695988
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Inderdaad
[ twitter ]
Rob de Wijk wil ook dat wij neutraal blijven en geen wapens meer leveren. Want anders escaleren we misschien wel.
  donderdag 29 juni 2023 @ 19:43:59 #76
99379 fjs
Zo dat is ook weer gezegd.
pi_209695994
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
Voorlopig begrijpelijk geen navo lid.
Nee je zou deze oorlog ook eens echt willen stoppen. Gewoon NAVO lid maken en Rusland een week geven om zich terug te trekken. Kijken of ze nog steeds zo'n grote bek hebben.
pi_209696003
quote:

[..]
Dat zegt Yisiboy…ik niet hè?
Hij weet het zelfs 100% zeker door zijn “directe” (verzonnen) bronnen.
Nee, maar gewoon hypothetisch, waarom zou dat het geval zijn?

Yisiboy sprak vorig jaar trouwens over dat hij van bronnen binnen het Kremlin vernomen had dat Rusland een kernproef zou gaan doen bij de grens. Niet gebeurt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_209696009
Over propaganda gesproken.. ik zat gisteren wat filmpjes te bekijken over de slag bij Hostomel airport. Ik herinner me dat Oekraïne claimde twee IL-76 transportvliegtuigen met paratroopers uit de lucht te hebben geschoten. Fantastisch natuurlijk, maar ik heb geen waterdicht bewijs kunnen vinden dat er überhaupt 1 zo'n toestel is neergehaald. Weet iemand hier meer over dit onderwerp?
pi_209696017
quote:
84s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:43 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Rob de Wijk wil ook dat wij neutraal blijven en geen wapens meer leveren. Want anders escaleren we misschien wel.
Niet om weer over Rob de Wijk steeds door te zagen, maar ik dacht eerst dat hij raar bekakt praatte.

Maar na een paar keer luisteren, met grote ergenis over de inhoud, denk ik eigenlijk dat hij een dagdrinker is.
pi_209696026
quote:
84s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:43 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Hoezo, dit is zijn club die zegt dat Zwitserland juist niet neutraal kan blijven.
Dat is kritiek op Zwitserland hè?
Vakman pur sang
  donderdag 29 juni 2023 @ 19:46:59 #81
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209696035
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:45 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Niet om weer over Rob de Wijk steeds door te zagen, maar ik dacht eerst dat hij raar bekakt praatte.

Maar na een paar keer, met grote ergenis over de inhoud, luisteren denk ik eigenlijk dat hij een dagdrinker is.
Dat zou wel verklaren waarom hij regelmatig debiele dingen roept
  donderdag 29 juni 2023 @ 19:47:27 #82
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209696046
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Hoezo, dit is zijn club die zegt dat Zwitserland juist niet neutraal kan blijven.
Dat is kritiek op Zwitserland hè?
Maar waarom moeten wij dan wel neutraal blijven _O- _O-
pi_209696047
quote:
84s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:46 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Als je hem per ongeluk hoort, moet je er eens op letten. Alsof hij met dubbele tong spreekt
pi_209696051
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:45 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]

Maar na een paar keer luisteren, met grote ergenis over de inhoud, denk ik eigenlijk dat hij een dagdrinker is.
Meer een standaard drinker icm met een D66 tongval.
Vakman pur sang
  donderdag 29 juni 2023 @ 19:48:31 #85
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209696060
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:47 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Als je hem per ongeluk hoort, moet je er eens op letten. Alsof hij met dubbele tong spreekt
Ik ga nu naar hem luisteren :')
pi_209696063
quote:
84s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:47 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Maar waarom moeten wij dan wel neutraal blijven _O- _O-
Nee hij zegt dat Zwitserland de verkeerde keuze maakt. En nederland de juiste.
Mien god jij bent niet het scherpste mes in de lade hè?
Vakman pur sang
pi_209696065
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:40 schreef Hatseflats22 het volgende:
Al met al was de bron dat twee generaals gedood zijn bij de raketaanval op Kramatorsk niet het AD zelf, maar een daarin genoemde quote van een Russisch ministerie.

En de onderliggende suggestie dat het daarom mogelijk een legitiem militair doel was, verder volstrekt amoreel en Poetinpraat.
En die suggestie deed ik dus niet...

Mensen moeten gewoon niet praten/denken voor een ander..

Ik vroeg me enkel af of er twee generaals omgekomen waren, en vond mensen die Oekraine geloofden op alles wat ze zeiden naief..

Ik heb het teruggelezen en ik was het juist die erkende dat de bron Rusland zelf was.
pi_209696082
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Over propaganda gesproken.. ik zat gisteren wat filmpjes te bekijken over de slag bij Hostomel airport. Ik herinner me dat Oekraïne claimde twee IL-76 transportvliegtuigen met paratroopers uit de lucht te hebben geschoten. Fantastisch natuurlijk, maar ik heb geen waterdicht bewijs kunnen vinden dat er überhaupt 1 zo'n toestel is neergehaald. Weet iemand hier meer over dit onderwerp?
quote:
A second Russian Ilyushin Il-76 military transport plane was shot down near Bila Tserkva, 50 miles (85 kilometers) south of Kyiv, according to two American officials with direct knowledge of conditions on the ground in Ukraine
https://www.timesofisrael(...)t-down-over-ukraine/

Als je waterdicht wil dan moet je zelf naar de locatie om brokstukken te onderzoeken.
pi_209696093
quote:
84s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:46 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik ben geen van van zijn doemdenken en zijn persoon.
Maar wedden dat je nooit hebt geluisterd?
Hij zegt nooit debiele dingen, alleen dingen die geverifieerd zijn, daardoor lijkt hij ook altijd laat met berichtgeving.
Maar debiele dingen (hallo Yisiboy) zegt hij juist nooit
Vakman pur sang
pi_209696111
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:48 schreef BjG956 het volgende:

[..]

Ik vroeg me enkel af of er twee generaals omgekomen waren, en vond mensen die Oekraine geloofden op alles wat ze zeiden naief..

Ik heb het teruggelezen en ik was het juist die erkende dat de bron Rusland zelf was.
Nee, dat is niet waar hoor. Wel jouw suggestie

quote:

[..]
Gast, het zou gaan om twee generaals... Dat is toch wel een goede reden om een aanval te doen lijkt me.

Vandaar ook de reactie van Oekraine om die man op te pakken die kentekenplaten heeft doorgegeven.
pi_209696114
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:48 schreef BjG956 het volgende:

[..]

quote:

[..]

Vandaar ook de reactie van Oekraine om die man op te pakken die kentekenplaten heeft doorgegeven.
Nogmaals. Die suggestie deed je dus wel.
  donderdag 29 juni 2023 @ 19:53:18 #92
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209696128
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik ben geen van van zijn doemdenken en zijn persoon.
Maar wedden dat je nooit hebt geluisterd?
Hij zegt nooit debiele dingen, alleen dingen die geverifieerd zijn, daardoor lijkt hij ook altijd laat met berichtgeving.
Maar debiele dingen (hallo Yisiboy) zegt hij juist nooit
Ik heb een paar keer naar een podcast van hem proberen te luisteren maar ik haak al snel af. Die Russky Stronk en we moeten onderhandelen praat van hem is niet om aan te horen.
pi_209696130
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:52 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
[..]

Generaals die in de oorlog met een specifiek eigen nummerbord rondrijden :+
  donderdag 29 juni 2023 @ 19:57:04 #94
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209696194
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:53 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
pi_209696201
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:50 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
[..]
https://www.timesofisrael(...)t-down-over-ukraine/

Als je waterdicht wil dan moet je zelf naar de locatie om brokstukken te onderzoeken.
Beelden zijn er niet..dat vind ik gek. Wel ergens een filmpje waarin een groot toestel brandend neerstort in de nacht, maar onmogelijk te zien wat voor toestel.
pi_209696202
Jullie kunnen wel allemaal de hele tijd lullen over Kramatorsk, maar als je nou eerst onderzoekt welke raketten zijn gebruikt, dan weet je tenminste of:
- dit een doelbewuste aanval was met dure, zeldzame raketten
- of een bijvangst van onnauwkeurige raketten die globaal in de richting van Kramatorsk werden afgeschoten.

Een 2e raket raakte het nabijgelegen Bilenke.

quote:

[..]
Hoe meer gereedschap voor een klus, hoe beter. De Storm Shadow voorraad is niet onuitputtelijk. En het aantal vliegtuigen die deze kan afvuren is zéker niet onuitputtelijk. En de vanaf de grond gelanceerde ATACMS lijkt mij een stuk makkelijker inzetbaar.

Beetje mosterd na de maaltijd, maar niet helemaal.
pi_209696219
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:52 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
[..]

Tjezus man, kun je niet nadenken of zo?

Een goede reden voor de Russen om aan te vallen. Niet een legitieme reden. Want burgerdoelen moet je nooit aanvallen, en een restaurant is een burgerdoel ook als er wel soldaten komen om te eten..

In het vorige topic heb ik zelfs nog gezegd "dan is het een gerichte aanval en niet een mishit". Omdat mensen alhier beweerden dat een ander gebouw het doelwit was maar afgeweken en daarom dat een restaurant getroffen werd.

Maar als een man zelfs kentekens heeft doorgegeven dan was het een bewuste actie van Rusland om het restaurant te raken..

Lees je hier ook maar iets in om het te vergoeilijken? Een mishit kan je nog vergoeilijken. Maar iets dat doelbewust is kan je niet goedpraten..

Echt, mensen moeten echt leren lezen en niet dingen willen lezen die er niet zijn.
  donderdag 29 juni 2023 @ 20:00:15 #98
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209696256
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:58 schreef BjG956 het volgende:

[..]

Een goede reden voor de Russen om aan te vallen. Niet een legitieme reden. Want burgerdoelen moet je nooit aanvallen, en een restaurant is een burgerdoel ook als er wel soldaten komen om te eten..

En dat is wat Rusland sinds het begin van de oorlog al doet: burgers kapot bombarderen
pi_209696259
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:53 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
En dat kan niet waarom?

Misschien hebben de Russische geheime diensten wel in de gaten welke auto een generaal gebruikt en moest die man daarop letten?

Let wel, het zijn de Oekrainers zelf die hiermee komen hoor. Niet de Russen.
pi_209696290
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 20:00 schreef BjG956 het volgende:

[..]
En dat kan niet waarom?

Misschien hebben de Russische geheime diensten wel in de gaten welke auto een generaal gebruikt en moest die man daarop letten?

Je wil gewoon heeel graag de Russische versie geloven. Prima dat mag. Of je bent zwakbegaafd of je zit bewust te trollen. Ik ga geen moeite meer in je stoppen.
  donderdag 29 juni 2023 @ 20:02:38 #101
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209696302
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 20:00 schreef BjG956 het volgende:

[..]
En dat kan niet waarom?

Misschien is dat wel Oekraïense propaganda :+
pi_209696413
twitter

Hopelijk komen ze nooit aan. Of in elk geval niet in een werkende staat.
pi_209696417
quote:
84s.gif Op donderdag 29 juni 2023 20:00 schreef Starhopper het volgende:

[..]
En dat is wat Rusland sinds het begin van de oorlog al doet: burgers kapot bombarderen
Ja en?

Ik schreef dit enkel maar omdat mensen deden alsof ik het goed praate. Terwijl ik het vanuit Russisch oogpunt bekeek. En die lui denken niet aan burgers maar wel aan hoe ze generaals van Oekraine kunnen treffen.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 20:02 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Je wil gewoon heeel graag de Russische versie geloven. Prima dat mag. Of je bent zwakbegaafd of je zit bewust te trollen. Ik ga geen moeite meer in je stoppen.
Jij kan niet nadenken vrees ik. Het zijn de Oekrainers die iemand hebben opgepakt omdat die man nummerborden door had gegeven van Oekrainse militairen. En dat daarom die aanval was gedaan. Dit beweren de Oekrainers zelf..

En die zullen wel weten of hun generaal in een auto met een bepaald nummerbord rondrijden. Niet jij die in NL zit. Dus dan kan je wel meewarig doen.

quote:
De man die is opgepakt na de dodelijke aanval op een drukgezocht restaurant in het Oekraïense Kramatorsk, wordt verdacht van verraad. Het gaat volgens de autoriteiten om een medewerker van een lokaal bedrijf.

De autoriteiten denken dat de man informatie doorspeelde aan Rusland. Hij zou filmpjes hebben gemaakt van auto's met militaire nummerborden op de parkeerplaats bij het restaurant. Over de identiteit van de opgepakte verdachte is weinig bekendgemaakt. Landverraad kan in Oekraïne worden bestraft met een levenslange gevangenisstraf.

Oekraïne zegt dat het restaurant is getroffen bij een Russische raketbeschieting van Kramatorsk, dat voor de oorlog zo'n 150.000 inwoners had. De Russische autoriteiten ontkennen bewust burgerdoelen te bestoken, maar zeggen wel dat een tijdelijke commandopost van de Oekraïense strijdkrachten onder vuur is genomen in de stad.
  donderdag 29 juni 2023 @ 20:12:30 #104
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209696453
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 20:09 schreef BjG956 het volgende:

[..]
Ja en?

Ik schreef dit enkel maar omdat mensen deden alsof ik het goed praate. Terwijl ik het vanuit Russisch oogpunt bekeek. En die lui denken niet aan burgers maar wel aan hoe ze generaals van Oekraine kunnen treffen.
[..]
:') _O-

Vanuit Russisch oogpunt bekeken zijn alle Oekraïners nazi's die afgemaakt moeten worden. Een restaurant is een prima doelwit dus ^O^
pi_209696457
Greta komt geheid vertellen dat al die bommen niet goed zijn voor het milieu.

twitter
  donderdag 29 juni 2023 @ 20:13:51 #106
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209696469
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 20:12 schreef 3rr0r het volgende:

[ twitter ]
Belachelijk veel natuur is naar de tering gebombardeerd, omgeploegd door tanks of liggen vol met loopgraven
pi_209696490
quote:
84s.gif Op donderdag 29 juni 2023 20:13 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Belachelijk veel natuur is naar de tering gebombardeerd, omgeploegd door tanks of liggen vol met loopgraven
Ze krijgen er wel veel zonnebloemen voor terug.
pi_209696562
https://ukrainetoday.org/(...)reeding-combat-nits/

Volgens de Russen zetten de Oekraïners nu ook teken en hoofluizen in als wapen.

In andere woorden. De Russische soldaten zijn zo slecht in persoonlijke hygiëne dat ze nu onder de luizen zitten. En met al het rollebollen dat ze doen in het gras ook onder de teken.

Maar ja ze hebben nauwelijks schoon drink water ter beschikking. Dus kan me voorstellen dat hygiëne niet hun top prioriteit is.
pi_209696586
quote:
9s.gif Op donderdag 29 juni 2023 20:14 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Ze krijgen er wel veel zonnebloemen voor terug.
Klaprozen vooral.
pi_209696613
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 20:09 schreef BjG956 het volgende:

[..]
Ja en?

[..]
Jij kan niet nadenken vrees ik. Het zijn de Oekrainers die iemand hebben opgepakt omdat die man nummerborden door had gegeven van Oekrainse militairen. En dat daarom die aanval was gedaan. Dit beweren de Oekrainers zelf..

En die zullen wel weten of hun generaal in een auto met een bepaald nummerbord rondrijden. Niet jij die in NL zit. Dus dan kan je wel meewarig doen.
[..]

Dat bepaalde nummerborden herkenbaar zijn als militair/van defensie, wil niet zeggen dat men specifieke nummers aan een generaal of ander persoon kan linken. Dat er militairen in het restaurant waren of in de buurt wel. In theorie kan een generaal zo dom zijn om met een vast voertuig te gaan rondrijden gedurende de oorlog.

Maar goed, je probeert heel krampachtig die Russische versie van het verhaal te geloven terwijl zoals ik al eerder zei ze bewezen hebben over alles wat los en vast zit te liegen. Volg je de oorlog pas sinds vandaag toen je dat bericht in het AD zag? Je hebt alle bewezen leugens tot nu toe niet meegekregen? Je geloofde alle tig bewust onware, steeds veranderende, versies hoe MH-17 werd neergeschoten ook graag?

Als jij de keuze hebt om je geld te brengen naar de ABN AMRO bank om wat te renderen omdat ze zeggen 10% rendement te kunnen leveren dan is het jou blijkbaar om het even om je geld als alternatief naar een bewezen oplichter met piramidespel te brengen.
pi_209696645
Zag deze net toevallig op LinkedIn.
Zou die man zijn functie verzonnen hebben of zijn dit echt onze adviseurs?

https://www.linkedin.com/(...)tm_medium=member_ios

quote:
. Zelensky is een zeer gevaarlijke acteur, die zijn rol zo overtuigend speelt, dat hij zelfs in staat is de westerse landen (EU, VS en NATO), mee te slepen in een Wereldwijde Nucleare Oorlog.

Laten we toch eens wakker worden uit deze Hypnose, en stoppen met het financieren van deze oorlog, en het eindeloos leveren van (zware) wapens en raketten.

Als het straks uit de hand loopt, dan is het te laat voor deze Wereld!

Amerikaans president Joe Biden zei dat de dreiging van zijn Russische ambtsgenoot Vladimir Poetin – die verklaarde mogelijk toestemming te geven voor een “tactische nucleaire aanval” – “reëel” was.

Oekraïne hekelt de Russische chantagetactiek en zegt dat het nog altijd van plan is om de controle over al de door Rusland bezette gebieden – inclusief de Krim – terug te winnen. “De aan- of afwezigheid van kernwapens in Rusland is geen variabele die de vergelijking van deze oorlog beïnvloedt”, aldus Mykhailo Podolyak, de stafchef van president Volodimir Zelenski. “Nucleaire dreigingen mogen op geen enkele manier invloed hebben op de beslissing van Oekraïners om zichzelf te verdedigen of op de beslissing van onze bondgenoten om ons te steunen.”
Vakman pur sang
  donderdag 29 juni 2023 @ 20:25:41 #112
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209696650
quote:

[..]

pi_209696655
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 20:19 schreef Delenlill het volgende:
https://ukrainetoday.org/(...)reeding-combat-nits/

Volgens de Russen zetten de Oekraïners nu ook teken en hoofluizen in als wapen.

In andere woorden. De Russische soldaten zijn zo slecht in persoonlijke hygiëne dat ze nu onder de luizen zitten. En met al het rollebollen dat ze doen in het gras ook onder de teken.

Maar ja ze hebben nauwelijks schoon drink water ter beschikking. Dus kan me voorstellen dat hygiëne niet hun top prioriteit is.
Straks allemaal te moe om te vechten door ziekte van Lyme.
pi_209696671
quote:
Inderdaad
[ twitter ]
Het leuke is dat Zwitserland eigenlijk niet neutraal is, maar op de NAVO parasiteert.
  donderdag 29 juni 2023 @ 20:37:39 #116
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209696831
Hier van de NOS
quote:
Moskou: Oekraïense generaals en officieren gedood in Kramatorsk

Het Russische ministerie van Defensie zegt dat er twee Oekraïense generaals en zo'n vijftig Oekraïense officieren zijn omgekomen bij de raketaanval in Kramatorsk. Vanochtend meldden de Oekraïense autoriteiten dat er twaalf mensen zijn omgekomen en zestig gewonden zijn gevallen bij de aanval in de zuidelijke stad. De raketaanval was op een druk bezocht restaurant in de stad.

Rusland ontkent dat er burgerdoelen zijn aangevallen. Volgens het ministerie is in Kramatorsk een tijdelijke commandopost van Oekraïne geraakt.
Er zaten Nederlanders en een Belgische journalist in het restaurant zelfs maar nee, het was een commandopost :+
pi_209696952
Dat hele 2 generaals verhaal van Rusland is gewoon bullcrap. 2 generaals gaan niet romantisch samen een pizza wegwerken onder het genot van een glas cola zo dicht bij het front. Als ze daar al waren, waren ze vergezeld door een 2x complete staf, wat zou betekenen dat minimaal 2 brigades nu onthoofd zouden zijn omdat er geen leiding meer is. Dat kàn je simpelweg niet verborgen houden, het effect van zoiets is direct merkbaar.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 29 juni 2023 @ 20:49:46 #119
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209696979
Dit is wel verdacht. Wat gaan ze in Belarus doen? Wie betaalt hun als ze geen geld meer van Moscow krijgen?

https://www.nrc.nl/nieuws(...)reenkomst-2-a4168474
Satellietbeelden van legerbasis in Wit-Rusland lijken te wijzen op opbouw voor Wagner-huurlingen
Satellietbeelden van een in onbruik geraakte militaire basis nabij de Wit-Russische stad Osipovitsji tonen dat er de afgelopen dagen huisvesting is gebouwd op het complex. Op beelden van afgelopen dinsdag lijken tenten te zien, die er afgelopen week nog niet stonden. De satellietbeelden vormen een eerste aanwijzing dat er voorbereidingen worden getroffen voor de komst van Wagner-militairen naar Wit-Rusland.

Radio Free Europe berichtte woensdag als eerste over de satellietbeelden, waarna verschillende media, waaronder The York Times en de BBC de berichtgeving verifieerden en overnamen. Het Russische medium Vrestka noemde een basis in Osipovitsji eerder al als mogelijke locatie om achtduizend Wagner-huurlingen te huisvesten. De basis ligt op 200 kilometer van de Oekraïense grens en zou slechts een van de bases zijn die in Wit-Rusland voor de Wagner Groep worden opgetrokken.

Een bron dichtbij het bestuur van de regio waar Osipovitsji onder valt, bevestigt tegenover Vrestka dat het regiobestuur de opdracht heeft gekregen om een basis te bouwen voor Wagner-militairen. Afgelopen dinsdag had ook de Wit-Russische president Aleksandr Loekasjenko gezegd dat hij militaire kampen had aangeboden aan de Wagner-huurlingen, die volgens hem toen „voorlopig” nog in het door Rusland bezette Loehansk in Oekraïne verbleven.
  donderdag 29 juni 2023 @ 20:51:01 #120
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209697010
Vliegtuig met 10 man aan boord dat door Wagner was neergehaald was een high value command and control

https://www.businessinsid(...)ned-by-wagner-2023-6
Russia's 'high value' command aircraft have been staying out of Ukraine's reach to keep them safe — only to have Wagner shoot one down at home
pi_209697018
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209697054
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 20:12 schreef 3rr0r het volgende:

[ twitter ]
Volgens mij kwam zei in het nieuwsbt oekrine toen de kakovka dam werd opgeblazen en zei hiero reageerde dat het ecocide zou zijn
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209697173
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 20:26 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Straks allemaal te moe om te vechten door ziekte van Lyme.
:D
pi_209697178
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 20:53 schreef Slayage het volgende:

[..]
Volgens mij kwam zei in het nieuwsbt oekrine toen de kakovka dam werd opgeblazen en zei hiero reageerde dat het ecocide zou zijn
Ja weet ik, was maar een grapje.
  donderdag 29 juni 2023 @ 21:06:09 #125
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209697192
twitter
  donderdag 29 juni 2023 @ 21:07:24 #126
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_209697209
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 21:06 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
zou wel top zijn als UKR lid gaat worden van de EU , dat zal putina niet leuk vinden
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 29 juni 2023 @ 21:10:30 #127
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_209697256
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:58 schreef BjG956 het volgende:

[..]

In het vorige topic heb ik zelfs nog gezegd "dan is het een gerichte aanval en niet een mishit". Omdat mensen alhier beweerden dat een ander gebouw het doelwit was maar afgeweken en daarom dat een restaurant getroffen werd.

Maar als een man zelfs kentekens heeft doorgegeven dan was het een bewuste actie van Rusland om het restaurant te raken..

Lees je hier ook maar iets in om het te vergoeilijken? Een mishit kan je nog vergoeilijken. Maar iets dat doelbewust is kan je niet goedpraten..

Echt, mensen moeten echt leren lezen en niet dingen willen lezen die er niet zijn.
Beetje laat bij de discussie, maar was (en ben) ah bijlezen.

Eens met jou. Dit is vanaf het begin 1 groot misverstand door niet goed lezen geweest. En 1 iemand die er bovenop springt waarna de rest volgt.

Al mag je zelf ook wel wat vriendelijker zijn bij je pogingen het misverstand uit de wereld te helpen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Whiskers2009 op 29-06-2023 21:16:52 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 29 juni 2023 @ 21:12:35 #128
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_209697279
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 20:02 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Nee, dat is niet wat hij zegt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_209697293
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 21:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Eens met jou. Dit is vanaf het begin 1 groot misverstand door niet goed lezen geweest. En 1 iemand die er bovenop spring waarna de rest volgt.

Al mag je zelf ook wel wat vriendelijker zijn bij je pogingen het misverstand uit de wereld te helpen.
Ja, ik sluit me daarbij aan.

Ik heb niet altijd goed gelezen.
  Overall beste user 2022 donderdag 29 juni 2023 @ 21:19:11 #130
3928 Ulx
pi_209697354
twitter
pi_209697389
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 20:51 schreef slashdotter3 het volgende:
Vliegtuig met 10 man aan boord dat door Wagner was neergehaald was een high value command and control

https://www.businessinsid(...)ned-by-wagner-2023-6
Russia's 'high value' command aircraft have been staying out of Ukraine's reach to keep them safe — only to have Wagner shoot one down at home
Ik denk dat dit de reden is voor rusland om te claimen dat 2 generaals zijn gedood. russische MoD en russische media reageren zeer voorspelbaar, reactionair, en ronduit kinderachtig op gebeurtenissen.

Zo geeft putin toe dat Wagner huurlingen zijn, dus wat komt er vandaag in het nieuws? rusland onderzoekt het gebruik van huurlingen door Oekraine.

En zo gaat het de hele tijd. Deze hele discussie over die 2 generaals had wat mij betreft achterwege mogen blijven.
pi_209697579
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 20:49 schreef slashdotter3 het volgende:
Dit is wel verdacht. Wat gaan ze in Belarus doen? Wie betaalt hun als ze geen geld meer van Moscow krijgen?

Prigozhine gaat niet stilzittten, daar is hij niet het type voor.

Wat geld betreft, Wagner heeft eigen inkomsten uit o.a. Afrika. Maar economisch ziet het er slecht uit voor rusland, de roebel verliest continue terrein aan de Yuan en Rupee. De russsiche centrale bank is gestopt met het ondersteunen van de roebel. Alle import en export gaat via Rupee en Yuan, niet roebels. Dus die 2 munten worden telkens sterker, ten koste van de roebel, een vicieuze cirkel.

Het wordt bijzonder om te zien wat er gebeurt met het leger als de roebels op zijn en/of waardeloos door inflatie.
  donderdag 29 juni 2023 @ 21:37:46 #133
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209697615
Echt super interessant filmpje hoe China de aanval op Taiwan gaat aanpakken. Tussendoor maakt hij constant verwijzingen naar de Ukrainse oorlog

donderdag 29 juni 2023 @ 21:41:15 #134
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_209697675
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 21:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Eens met jou. Dit is vanaf het begin 1 groot misverstand door niet goed lezen geweest. En 1 iemand die er bovenop springt waarna de rest volgt.
Keerzijde is dat je 1,5 jaar dik in de race beter dient te weten dan op het volgende braaksel uit het kremlin te reageren met:

quote:
Hey, ik lees dat rusland 1000 generaals, 23 Zelensky's, 7268 HIMARS, 492 Abrams en 10 Death Stars heeft vernietigd! Kan iemand dit bevestigen?
En onze media zouden dat eigenlijk nog harder moeten doen. Journalistiek is geen doorlopend bothsideism. Journalistiek is proberen je vinger achter de feiten te krijgen.
&lt;signature here&gt;.
pi_209697709
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 20:48 schreef Barbusse het volgende:
Dat hele 2 generaals verhaal van Rusland is gewoon bullcrap. 2 generaals gaan niet romantisch samen een pizza wegwerken onder het genot van een glas cola zo dicht bij het front. Als ze daar al waren, waren ze vergezeld door een 2x complete staf, wat zou betekenen dat minimaal 2 brigades nu onthoofd zouden zijn omdat er geen leiding meer is. Dat kàn je simpelweg niet verborgen houden, het effect van zoiets is direct merkbaar.
Tuurlijk is het een bullshit verhaal. Die beelden zijn heel de wereld over gegaan dus Rusland wilt met een lul verhaal komen dat het wel degelijk een legitiem doel was. Dat gedrag van Rusland zie je constant alleen moet je wel een hele kritische weg zijn ingeslagen wil je die onzin van Rusland geloven. Trouwens heeft Rusland ook helemaal niet de precisie raketten voor zulke aanslagen. Dat zien we de hele oorlog al dat daar wel een behoorlijke afwijking in zit.

Maar goed voor de kritische denkers in het begin van de oorlog toen het een behoorlijk chaos was in Oekraïne heeft Oekraïne ook verschillende hoge officieren verloren. Alleen de hoeveelheid die Rusland verloren is, is veel hoger.
pi_209697754
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 21:12 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Nee, dat is niet wat hij zegt.
Ik kan prima zien wat hij doet.
pi_209697770
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 21:07 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
zou wel top zijn als UKR lid gaat worden van de EU , dat zal putina niet leuk vinden
Van mij hoeft het niet. Als je eenmaal in de EU zit, kun je er niet meer uitgezet worden. Ik weet niet of je het Oekraïne van over 25 jaar nog wel bij je club wil hebben. Zijn een hoop rode vlaggen in ieder geval.

Ga allianties met ze aan, geef ze steun voor de wederopbouw, geef veiligheidsgaranties vanuit de NAVO. Allemaal goed, maar liever geen EU-lidmaatschap.
  donderdag 29 juni 2023 @ 21:52:46 #138
323876 michaelmoore
pi_209697809
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 21:49 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Van mij hoeft het niet. Als je eenmaal in de EU zit, kun je er niet meer uitgezet worden. Ik weet niet of je het Oekraïne van over 25 jaar nog wel bij je club wil hebben. Zijn een hoop rode vlaggen in ieder geval.

Ga allianties met ze aan, geef ze steun voor de wederopbouw, geef veiligheidsgaranties vanuit de NAVO. Allemaal goed, maar liever geen EU-lidmaatschap.
UKR was al privileged trade partner , als dat is wat je bedoelt
en men kan en aantal stappen eisen tot toetreding

quote:
Privileged partnership is a generic term for cooperation between the European Union and a non-EU country to advance common goals without using EU membership.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_209697811
quote:

[..]

Wat is er dan over 25 jaar met Oekraïne aan de hand?
  FOK!fotograaf donderdag 29 juni 2023 @ 21:56:12 #140
364681 over_hedge
pi_209697861
quote:

[..]

Wel knap dat jij nu al weet hoe ze er over 25 jaar voorstaan :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_209697902
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209697942
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 21:37 schreef slashdotter3 het volgende:
Echt super interessant filmpje hoe China de aanval op Taiwan gaat aanpakken. Tussendoor maakt hij constant verwijzingen naar de Ukrainse oorlog

Afgezien van dat ik deze Youtuber een absolute retard vind, diskwalificeert hij zich al vrij snel met de opmerking dat "de Engelsen dachten dat Japan geen gevechtservaring had". Voor een History Legend zou hij moeten weten dat Japan in de decennia daarvoor continue oorlogen vocht met verschillende variaties van China en rusland, en zelfs vlak ervoor Frankrijk heeft verslagen.

Een Engelsman uit die periode zou zoiets nooit zeggen. Voor de rest hangt zijn hele verhaal samen van aannames en best case scenarios.

Je kunt beter ATP Geopolitics volgen, die heeft tenminste nog wat zelfkritiek en uit regelmatig twijfel:
  FOK!fotograaf donderdag 29 juni 2023 @ 22:03:05 #143
364681 over_hedge
pi_209697970
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 22:01 schreef oheng het volgende:

[..]
Afgezien van dat ik deze Youtuber een absolute retard vind, diskwalificeert hij zich al vrij snel met de opmerking dat "de Engelsen dachten dat Japan geen gevechtservaring had". Voor een History Legend zou hij moeten weten dat Japan in de decennia daarvoor continue oorlogen vocht met verschillende variaties van China en rusland, en zelfs vlak ervoor Frankrijk heeft verslagen.

Een Engelsman uit die periode zou zoiets nooit zeggen. Voor de rest hangt zijn hele verhaal samen van aannames en best case scenarios.

Je kunt beter ATP Geopolitics volgen, die heeft tenminste nog wat zelfkritiek en uit regelmatig twijfel:
Japan was zelfs het eerste land wat een oorlog van een grote Europese macht gewonnen heeft. Tegen rusland.
Dus dat slaat idd helemaal nergens op :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_209698050
quote:
BBC: 'Wagner rekruteert nog steeds huurlingen'

De Wagner-groep is ondanks de gestaakte opstand van afgelopen weekend nog altijd nieuwe leden aan het rekruteren. Dat meldt de BBC. De Britse omroep belde met meer dan tien rekruteringscentra en alle centra die reageerden, zeiden dat alles hetzelfde is gebleven.

Volgens de BBC geloven ze er bij die centra niks van dat de Wagner-groep ontmanteld wordt. Ook zeggen ze dat nieuwe huurlingen een contract tekenen bij Wagner, en niet bij het Russische ministerie van Defensie.
NOS
pi_209698139
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 21:53 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Wat is er dan over 25 jaar met Oekraïne aan de hand?
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 21:56 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Wel knap dat jij nu al weet hoe ze er over 25 jaar voorstaan :P
Ik heb geen idee hoe Oekraïne er over 25 jaar uit ziet, dat is het hele punt juist.

Zou een florerend Oost-Europees land kunnen zijn, met weinig corruptie, een ontwikkelende rechtsstaat en bloeiende economie.

Zou een verrot land kunnen zijn, zwaar corrupt, vol oorlogstrauma’s, verscheurd door paramilitairen die elkaar bevechten met alle wapens die het land zijn binnengebracht.
  donderdag 29 juni 2023 @ 22:15:46 #146
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_209698203
Wat betreft die generaals...
Ja weet je, ik hoop van niet. Maar we weten het niet. Dus laten vooral hopen dat het niet zo is. En niet elkaar gaan affakkelen op de waarheid. Want dergelijke berichtgeving is sowieso 1 groot rookgordijn.

En eigenlijk boeit het niet. 2 hoge (waarschijnlijk ouwere) militairen die de pijp uit gaan is kut. Maar die jonge kinderen zoals die 2ling. Dat is pas godskolere kloten. En dat ze Rusland verdomme oprollen. Fokking schijnheilig asociaal tyfus kutland.
  donderdag 29 juni 2023 @ 22:22:10 #147
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209698285
quote:

[..]

Bij de eu kom je niet zomaar.
Er worden heel wat eisen gezet voor je lid mag worden.

Als die eisen eenmaal voldaan kunnen worden.
Dan pas kan je bij de eu komen.
Zie hier
https://www.rijksoverheid(...)eiding-europese-unie
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 29 juni 2023 @ 22:31:06 #148
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209698488
twitter
pi_209698509
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een gek die Yisiboy Lospedrosa. Dumpt zo 20 hersenscheten per dag op Twitter Fok!. En als er toevallig een klopt, dan zegt die trots, nou zie je wel!
FTFY
  donderdag 29 juni 2023 @ 22:49:07 #151
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 29 juni 2023 @ 22:53:14 #152
323876 michaelmoore
pi_209698643
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 22:39 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
o die vliegen laag om niet gezien te worden en als ze moeten schieten dan schieten ze omhoog en duiken weer weg en gaan terug

ja dat is slim
  donderdag 29 juni 2023 @ 22:53:57 #153
323876 michaelmoore
pi_209698650
quote:
UKR heeft duidelijk veel meer van zulke missiles nodig om de supply af te snijden
pi_209698714
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 22:53 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
o die vliegen laag om niet gezien te worden en als ze moeten schieten dan schieten ze omhoog en duiken weer weg en gaan terug

ja dat is slim
Slim zeker, alleen raak je echt geen hol op deze manier.
  donderdag 29 juni 2023 @ 23:04:28 #155
104963 ETA
European Travel Author
pi_209698755
Zou dat waar zijn en wat zou hij daar gaan doen?

twitter
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_209698771
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 22:59 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Als het helemaal niks uitmaakt zouden ze het niet doen neem ik aan. Je bestookt toch bepaalde posities die je met je artillerie niet kan bereiken.
  donderdag 29 juni 2023 @ 23:07:22 #157
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_209698785
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 23:04 schreef ETA het volgende:

[ twitter ]
Daar staan wat grote lelijke Wagner-gebouwen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_209698957
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 22:22 schreef theguyver het volgende:

[..]
Bij de eu kom je niet zomaar.
Er worden heel wat eisen gezet voor je lid mag worden.

Als die eisen eenmaal voldaan kunnen worden.
Dan pas kan je bij de eu komen.
Zie hier
https://www.rijksoverheid(...)eiding-europese-unie
En dus kan Oekraïne het lekker bekijken :W

Maargoed, ongetwijfeld wordt dat corrupt land gewoon versneld de EU ingerommeld door een zooitje volstrekt incompetente politici. :r
vosss is de naam,
  donderdag 29 juni 2023 @ 23:23:11 #159
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_209698960
quote:
Wat is dit voor een pompeuze raketfapper?

Volgens mij had deze gast 5 jaar geleden nog een vape-kanaal.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_209699073
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209699111
Strakjes als Oekraïne zijn grondgebied bijna terug heeft veroverd gaat het spannend worden, pakt Poetin dan de trein richting het internationaal strafhof in Den Haag of laat hij nog wat groots knallen?
  donderdag 29 juni 2023 @ 23:46:53 #162
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_209699114
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 23:46 schreef UitStraling het volgende:
Strakjes als Oekraïne zijn grondgebied bijna terug heeft veroverd gaat het spannend worden, pakt Poetin dan de trein richting het internationaal strafhof in Den Haag of laat hij nog wat groots knallen?
Ergens een dolk in het duister is ook nog een optie.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 29 juni 2023 @ 23:53:03 #163
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209699152
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2023 23:22 schreef vosss het volgende:

[..]
En dus kan Oekraïne het lekker bekijken :W

Maargoed, ongetwijfeld wordt dat corrupt land gewoon versneld de EU ingerommeld door een zooitje volstrekt incompetente politici. :r
Oh..
Vorig jaar hebben ze een aanvraag gedaan.
En die werd gelijk afgewezen!

En je hebt de regels dus schijnbaar niet goed gelezen.
  donderdag 29 juni 2023 @ 23:55:18 #164
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_209699172
quote:
Dan gaat ie met nukes (noeks! Noeks! NOEKS!) gooien
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 22:59 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Het zijn flares :') .
Nog steeds lijkt het een wat zinloos filmpje. Maar soit. Blijkbaar is het nodig anders begint men hier weer te paniekeren dat we geen fancy smooth filmpjes met successen gezien hebben, dus dat alles voor niets is geweest :')
pi_209699190
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 23:55 schreef bleiblei het volgende:

[..]
[..]
Nog steeds lijkt het een wat zinloos filmpje. Maar soit. Blijkbaar is het nodig anders begint men hier weer te paniekeren dat we geen fancy 's.ooth filmpjes met successen gezien hebben, dus dat alles voor niets is geweest :')
Eens kijken hoe de NAVO gaat reageren als Kyiv niet meer bestaat.
  donderdag 29 juni 2023 @ 23:57:18 #166
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209699191
quote:
Gaat zijn kelder nog eenmaal uit..
Prikt een medaille op jonge blaag die een leopard 2 heeft geraakt met een rpg.
Kruipt dan zijn kelder in trouwt een of andere blonde snol.
Vergiftigt zijn hond en knalt zichzelf voor de bakkes.
pi_209699238
quote:
Wat denk je zelf?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_209699260
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 00:04 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Wat denk je zelf?
Ik denk dat ze hem voor die tijd intern al lang en breed een kopje kleiner hebben gemaakt en dat zijn opvolgers liever eerst ook de macht willen consolideren (burgeroorlog?) en vooral multimiljardair willen worden.
pi_209699294

[ Bericht 100% gewijzigd door Slayage op 30-06-2023 00:15:23 ]
-Rabia Al-Basri
pi_209699297
quote:
Nee, tenzij hij graag heel veel burger slachtoffers wil maken maar zo achterlijk is zelfs Poetin niet.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_209699301
Ik denk dat het twijfelachtig is of Poetin momenteel de daadwerkelijke macht heeft om een atoomwapen in te laten zetten.
pi_209699305
Is dat offensief nu eindelijk begonnen, of moet er nog iets losbarsten?
  Spellchecker vrijdag 30 juni 2023 @ 00:16:37 #173
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  vrijdag 30 juni 2023 @ 00:25:10 #174
33189 RM-rf
1/998001
pi_209699352
quote:
Interessanter is dat er een zeer sterk gerucht is dat generaal Surovkin gearresteerd zou zijn, en putin nu een stevige zuivering lijkt te willen doorvoeren in de GRU.

https://www.themoscowtime(...)ny-mt-russian-a81685

quote:
Russian General Sergei Surovikin has been arrested, The Moscow Times' Russian service reported Wednesday, citing two sources close to the Defense Ministry who spoke on the condition of anonymity.
Nacht der Lange Messen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_209699571
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 23:57 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Eens kijken hoe de NAVO gaat reageren als Kyiv niet meer bestaat.
Dan bestaat ook de Russische vloot en het leger niet meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2023 01:29:52 ]
  vrijdag 30 juni 2023 @ 02:08:03 #176
323876 michaelmoore
pi_209699638
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 00:15 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Nee, tenzij hij graag heel veel burger slachtoffers wil maken maar zo achterlijk is zelfs Poetin niet.
dan gaat ie zelf dood en zijn familie ook , dat wil ie niet
pi_209699682
pi_209699839
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_209699847
quote:

[ twitter ]
Volgens mij heeft hij niet zulke dunne beentjes.
pi_209699875
twitter

https://www.kyivpost.com/post/18868

Volgens de Oekraïense inlichtingendienst Heeft Putin zich sinds de poging tot een coup nog niet in het openbaar laten zien. En zijn er in elk geval 3 dubbelgangers die gebruikt worden. (natuurlijk is dit onmogelijk om te verifiëren op het ogenblik, maar zou me niks verbazen, sowieso is hij niet echt van het dichtbij zijn met anderen. Er was zelfs een 2 weken quarantine voordat je hem kon ontmoeten. Misschien is hij gewoon dood. Of doodziek, en zijn alle publieke optredens van hem nep de afgelopen tijd. Tijd zal het ons vertellen.)

[ Bericht 25% gewijzigd door Delenlill op 30-06-2023 07:49:01 ]
pi_209700049
twitter
  vrijdag 30 juni 2023 @ 08:10:06 #182
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_209700165
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 07:52 schreef Delenlill het volgende:
[ twitter ]
GVD trekker discipline!!! :(
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  vrijdag 30 juni 2023 @ 08:20:01 #183
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_209700244
quote:

[ twitter ]
Het kan iedereen zijn. Met mondkapje en pet. Welk bewijs is er dat dit Prigozhin is en niet een stand-in?
  Moderator vrijdag 30 juni 2023 @ 08:22:38 #184
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_209700259
Ik hoop dat de Russische arbeidsinspectie eens een diepgravend onderzoek in gaat stellen naar de veiligheid van de ramen in Moskou hoor.
twitter
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Overall beste user 2022 vrijdag 30 juni 2023 @ 08:45:13 #185
3928 Ulx
pi_209700446
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 21:07 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Er zijn nog een heleboel andere dingen niet leuk voor Poetin. Maar dat is niet het probleem van Oekraïne. Of van de EU. Of van NAVO. Of van de rest van de wereld.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 08:56:22 #186
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_209700578
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 08:22 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoop dat de Russische arbeidsinspectie eens een diepgravend onderzoek in gaat stellen naar de veiligheid van de ramen in Moskou hoor.
[ twitter ]
Ver-domme, zijn ze verder met emancipatie dan hier.

Lekker wijf ook.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 30 juni 2023 @ 09:04:05 #187
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209700654
A new video that has gone viral on social media shows Russian troops in Ukraine refusing to fight in what one of the soldiers calls a “meat grinder”. WarTranslated, an independent brand, shared a video of the group allegedly from Russia’s "Storm Company" brigade. One of the soldiers said that they had close to 150 men when they arrived for the war, but now they numbered only 20. The soldier said his unit was not provided with food, water or sufficient ammunition.

The Wagner group continues to recruit new members in Russian cities despite the Kremlin’s crackdown, the BBC reported on June 29. The BBC reported that the staff of several military recruitment centres were told that "nothing has changed". Those who responded specifically said that the new contracts are not being signed with the defence ministry but with the group itself.

However, Russia has already announced that the mercenary group will no longer take part in the war in Ukraine. Russian President Vladimir Putin praised his country’s economic growth despite facing Western sanctions on June 29. At a forum in Moscow, Putin said that despite the departure of Western companies, Russia’s GDP grew by 5.4%. Watch this video to know what's latest in the Ukraine-Russia conflict.
  Overall beste user 2022 vrijdag 30 juni 2023 @ 09:08:59 #188
3928 Ulx
pi_209700699
Wat achtergronden over die aanval bij Bakhmouet:

twitter
  vrijdag 30 juni 2023 @ 09:14:53 #189
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 30 juni 2023 @ 09:45:15 #190
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_209701164
quote:
[ twitter ]
Welke crime family/oligarch trekt daar aan de touwtjes? :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 30 juni 2023 @ 09:54:49 #191
168739 Red_85
'echt wel'
pi_209701277
quote:
[ twitter ]
Zonde.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  FOK!fotograaf vrijdag 30 juni 2023 @ 09:55:35 #192
364681 over_hedge
pi_209701281
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 09:54 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zonde.
Van het raam ja
pi_209701283
quote:
[ twitter ]
Wel jong en knap voor zo’n functie
Vakman pur sang
  vrijdag 30 juni 2023 @ 09:57:55 #194
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209701297
quote:
[ twitter ]
Weer een Rus minder! ^O^
  vrijdag 30 juni 2023 @ 09:59:23 #195
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_209701314
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 09:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja, ze zal echt een "talent" zijn, mbt op haar rug liggen.
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 09:59:30 #196
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209701315
The FSB was given the task of killing Prigozhin, ― Kirill Budanov
After an attempted armed rebellion in Russia, the FSB received the task of liquidating its organizer, the owner of the so-called Wagner PMC, Yevgeny Prigozhin.
https://twitter.com/Rinegati/status/1674688303763804166?s=20
  vrijdag 30 juni 2023 @ 09:59:53 #197
168739 Red_85
'echt wel'
pi_209701321
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 09:55 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Van het raam ja
Van haar ook, jaaa.
Knap koppie.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_209701339
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 00:25 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Interessanter is dat er een zeer sterk gerucht is dat generaal Surovkin gearresteerd zou zijn, en putin nu een stevige zuivering lijkt te willen doorvoeren in de GRU.

Dat gerucht is al 3/4 dagen geleden gepost. Dus of dat nu nog interessanter is dan dat recent uitgekomen nieuws de vice-president van de RB uit het raam geduwd is?
Nee.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 10:06:35 #199
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_209701395
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 09:59 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, ze zal echt een "talent" zijn, mbt op haar rug liggen.
Een lekker wijf in een topfunctie.

Die moet zich wel omhoog hebben geneukt.

Lol
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 30 juni 2023 @ 10:07:32 #200
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209701414
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 09:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ze zal vast wel een rijke pappie hebben die invloed wilde hebben bij de bank :Y
pi_209701437
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:06 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Een lekker wijf in een topfunctie.

Lol
28 jaar op een ervaren functie, knap en in een berucht seksistisch land.

1+1+1=?
  vrijdag 30 juni 2023 @ 10:10:47 #202
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_209701458
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:09 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
28 jaar op een ervaren functie, knap en in een berucht seksistisch land.

1+1+1=?
Tuurlijk.

Waar werkt het niet zo?
  vrijdag 30 juni 2023 @ 10:13:28 #203
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209701497
Snap nu de reden waarom Rusland binnenvalt..
Pakkie peuken kost daar maar 2 euro..
  vrijdag 30 juni 2023 @ 10:13:55 #204
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_209701504
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:06 schreef inslagenreuring het volgende:

Lol

In het ultra-corrupte rusland? Ja, "lol".

Maar trol tankie zet vandaag in alsof die "reuze vrouwvriendelijk" is, is dat het?
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 10:15:21 #205
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_209701521
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:10 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Tuurlijk.

Waar werkt het niet zo?
Ah, dus van de geveinsde vrouwvriendelijkheid, naar "JA MAAR ZO WERKT HET OVERAL!"

Zo werkt het niet overal.
&lt;signature here&gt;.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 30 juni 2023 @ 10:17:15 #206
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_209701550
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 20:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Zag deze net toevallig op LinkedIn.
Zou die man zijn functie verzonnen hebben of zijn dit echt onze adviseurs?

https://www.linkedin.com/(...)tm_medium=member_ios
[..]

Wat denk je nou zelf? Kijk eens naar zijn uitgelichte afbeeldingen en documenten :D :D
https://www.linkedin.com/in/h-e-jan-nieuwenburg-mba-041a5025/
Die awards en certificaten, echt, wat een grap
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 10:17:23 #207
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_209701553
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:13 schreef ExTec het volgende:

[..]
In het ultra-corrupte rusland? Ja, "lol".

Maar trol tankie zet vandaag in alsof die "reuze vrouwvriendelijk" is, is dat het?
Nee, ik kon gewoon ongelooflijk genieten van de mate van projectie in jouw post. Meer niet.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 10:19:38 #208
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_209701584
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:17 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Nee, ik kon gewoon ongelooflijk genieten van de mate van projectie in jouw post. Meer niet.
Uh huh:

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:10 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Tuurlijk.

Waar werkt het niet zo?
En dat durft z'n bek open te trekken over "projectie".
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 10:21:01 #209
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_209701609
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:19 schreef ExTec het volgende:

[..]
Uh huh:
[..]
En dat durft z'n bek open te trekken over "projectie".
Die laatste quote was ironisch ingestoken. Maar da's logisch.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 10:22:34 #210
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_209701632
twitter

Je zou zeggen dat ze dat al deden..
  vrijdag 30 juni 2023 @ 10:23:47 #211
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209701651
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:22 schreef Nebelwerfer het volgende:
[ twitter ]

Zijn ze mooi op tijd mee _O-
  vrijdag 30 juni 2023 @ 10:23:56 #212
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_209701656
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:21 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Die laatste quote was ironisch ingestoken. Maar da's logisch.
Ah, nu had tankie het zo niet bedoeld. Het was "ironisch", ziet u.
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 10:24:28 #213
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_209701664
Put these foolish ambitions to rest.
pi_209701726
Ian Garner heeft een boek geschreven over de jeugd in fascistisch Rusland, het is een treurige maar weinig verrassende ontwikkeling en laat ook zien dat met het verdwijnen van Poetin de problemen niet zijn opgelost. Het boek heb ik nog niet gelezen, maar wel twee beschouwende artikels (van Foreign Policy and van de Financial Times) en ik kan met name het eerste artikel sterk aanraden:

Russia’s Frighteningly Fascist Youth
https://foreignpolicy.com(...)r-book-z-generation/

Z Generation — Russia’s brainwashed youth
https://www.ft.com/content/1a38676a-8375-4e99-ad4f-0df7693d2609
  vrijdag 30 juni 2023 @ 10:35:50 #215
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_209701831
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:28 schreef J.B. het volgende:
en laat ook zien dat met het verdwijnen van Poetin de problemen niet zijn opgelost.
Ik denk dat het meevalt.

Ik ontken niet wat die mensen constateren, dat is het niet.

Maar rus heeft een rijke cultuur van eerst fanatiek in iets geloven, om daarna op TV te moeten aanhoren dat het allemaal leugens waren.

Zie de val van de sovjet unie.
&lt;signature here&gt;.
pi_209701841
Opzienbarende vernietiging van een batterij russische SPG's,

Het gaat best hard met de russische artillerie.

Lol, Z rookpluim @ Berdyansk. Meerdere inslagen op het plaatselijke vliegveld.

Hier satelietbeelden van dat vliegveld:

twitter

[ Bericht 35% gewijzigd door oheng op 30-06-2023 10:49:43 ]
  vrijdag 30 juni 2023 @ 10:40:53 #217
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_209701912
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:23 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ah, nu had tankie het zo niet bedoeld. Het was "ironisch", ziet u.
Jij bent degene die middeleeuws denkt, maatje.

Je ziet een knappe jongedame in een topfunctie. En hebt daar gelijk bepaalde associaties bij.

Maar dat is natuurlijk omdat het in Rusland is. Dat moet erbij vermeld worden.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 10:47:27 #218
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_209702009
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:40 schreef inslagenreuring het volgende:

Maar dat is natuurlijk omdat het in Rusland is. Dat moet erbij vermeld worden.
Voor jou blijkbaar wel ja. Waren andere posters die in het geheel geen probleem hadden om die link te leggen.

Maar je bent niet het scherpste mes in de keuken. Was al veel langer duidelijk.
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 10:57:53 #219
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_209702144
Hmm kun je nu ook helemaal geen tweets meer zien zonder in te loggen?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_209702188
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:57 schreef nixxx het volgende:
:o Elon is wanhopig
pi_209702212
quote:
[ twitter ]

Je hebt natuurlijk verschillende soorten pantservoertuigen nodig. Mogelijk hebben ze nu een tekort aan tanks (mbt)
-Rabia Al-Basri
pi_209702419
quote:
[ twitter ]
Wel erg jong voor zo'n functie :o

Niet dat ze er nog veel aan heeft nu...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 30 juni 2023 @ 11:22:28 #223
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_209702483
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:47 schreef ExTec het volgende:

[..]
Voor jou blijkbaar wel ja. Waren andere posters die in het geheel geen probleem hadden om die link te leggen.

Maar je bent niet het scherpste mes in de keuken. Was al veel langer duidelijk.
Persoonlijk sta ik te kijken van de mate van emancipatie in Rusland. Daar wordt men gewoon uit een raam geflikkerd of je nu een ouwe rijke oligarch bent of een lekker wijf van 28 met een topfunctie.

Chapeau.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 11:36:06 #224
pi_209702685
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:57 schreef nixxx het volgende:
Jammer dan.

Twitter
  vrijdag 30 juni 2023 @ 11:38:40 #225
8369 speknek
Another day another slay
pi_209702722
twitter

Ik ben tegen clusterbommen, maar Rusland voert deze oorlog al zo volstrekt middeleeuws met clustermunitie, fosfoor en thermobarische bommen, dat dit natuurlijk wel een stuk sneller loopgraven en mijnen opruimt.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_209703113
twitter
pi_209703117
Als Trump weer president wordt hebben we een probleem
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209703134
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 11:38 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]

Ik ben tegen clusterbommen, maar Rusland voert deze oorlog al zo volstrekt middeleeuws met clustermunitie, fosfoor en thermobarische bommen, dat dit natuurlijk wel een stuk sneller loopgraven en mijnen opruimt.

[ afbeelding ]
De Turken leveren ze ook al, dus kunnen de Amerikanen het ook regelen.
-Rabia Al-Basri
pi_209703145
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 11:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Jammer dan.

Twitter
nitter.net

Is niet zo soepeltjes en fijn maar je ziet wel de tweets iig (van een specifiek account). En hier embedded op FOK! zie je de tweets nog wel.
pi_209703159
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 12:01 schreef Slayage het volgende:
Als Trump weer president wordt hebben we een probleem [ twitter ]
Ah kijk, ik vroeg mij al af hoe hij van plan was deze oorlog in 24 uur te beindigen.

Overigens, het Palestina-Israel conflict bleek ook niet oplosbaar door Israel maar haar zin te geven. Aldus Trump zijn poging dat conflict ook maar even snel op te lossen :)
pi_209703189
quote:
Hij hoopt zo zeker op extra steun van Rusland bij de verkiezingsstrijd.
pi_209703208
Vice heeft de moeite gedaan een documentaire over de genocide in Oekraïne te maken:

De moeite van het kijken waard. Zo gaat er onder andere een Oekraïense vrouw uit Charkiv naar Perevalsk omdat ze haar zoon op sociale media van de lokale basisschool heeft gezien.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2023 12:14:18 ]
pi_209703210
'Rusland haalt personeel kerncentrale Zaporizja weg'
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-70364297

De Oekraïense militaire inlichtingendienst zegt dat Rusland het personeel van de kerncentrale in de regio Zaporizja geleidelijk aan wegstuurt. De eersten die vertrekken, zijn drie leidinggevende medewerkers van het Russische staatsbedrijf Rosatom. Ook Oekraïners die voor Rosatom werken, zouden het advies gekregen hebben om naar de Krim te vertrekken, die ook door Rusland is bezet. Dat zou voor 5 juli moeten gebeuren.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_209703216
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 12:04 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Ah kijk, ik vroeg mij al af hoe hij van plan was deze oorlog in 24 uur te beindigen.

Overigens, het Palestina-Israel conflict bleek ook niet oplosbaar door Israel maar haar zin te geven. Aldus Trump zijn poging dat conflict ook maar even snel op te lossen :)
Mwah. Israël neemt het voor lief dat er af en toe wat schermutselingen zijn terwijl zij beetje bij beetje Palestijns land opslokken. Officieel loopt het conflict nog maar in de praktijk is dat conflict al lang beslecht.
-Rabia Al-Basri
pi_209703227
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 12:01 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
Jammer
-Rabia Al-Basri
  Forum Admin vrijdag 30 juni 2023 @ 12:11:09 #236
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_209703238
quote:
Kans wordt met de dag kleiner gelukkig maar het is wel een enge gedachte.

Ook best wel wat idiote maga murricans die vinden dat Oekraïne zich helemaal.moet overgeven
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_209703251
twitter

twitter
pi_209703271
twitter
  Forum Admin vrijdag 30 juni 2023 @ 12:18:13 #239
pi_209703320
Dat getreuzel met vliegtuigen snap ik ook niet
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  FOK!fotograaf vrijdag 30 juni 2023 @ 12:18:42 #240
364681 over_hedge
pi_209703325
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 12:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is toch best handig om eerst piloten te hebben die weten hoe een f16 werkt? :P
  Forum Admin vrijdag 30 juni 2023 @ 12:23:11 #241
pi_209703383
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 12:18 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Het is toch best handig om eerst piloten te hebben die weten hoe een f16 werkt? :P
Tussen weten doorgaans ook niet hoe hun migs of su's werken dus...
  vrijdag 30 juni 2023 @ 12:23:57 #242
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_209703394
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 12:18 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ja, en dat doe je door het trainen te slowwalken.
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 12:26:10 #243
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209703424
quote:
[ twitter ]

Ze hebben geloof ik eerst alle t-60+ tanks gefixt
pi_209703430
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 12:13 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
Het is ook walgelijk dat die Westerse politici zitten te zeiken over dat het langzaam gaat ja. Vanuit hun veilige villa's.
pi_209703490
quote:
Lijkt wel een potje Bingo ja.

Ah, zo veel civiele doelwitten aangevallen, ok.
Dam opgeblazen? ok.
POW's martelen? En weer eentje!

Bingo, je hebt je F-16's verdiend.
pi_209703570
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 12:11 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Kans wordt met de dag kleiner gelukkig maar het is wel een enge gedachte.

Heeft dat te maken met die rechtszaken?
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 30 juni 2023 @ 12:50:50 #247
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_209703761
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 12:36 schreef Slayage het volgende:

[..]
In de polls begint desantin hem te benaderen. En die zei eerst dat oekraine geen prio was voor de VS, en toen werd die even meegenomen naar het spreekwoordelijke achterkamertje waar hem verteld werd hoe zaken echt in elkaar steken, en sinds dien is die qua dat om.
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 12:51:21 #248
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_209703775
quote:
Het idee van met name de VS is dat Oekraïne niet teveel voordelen moet krijgen. In principe is het voor de VS het beste dat er een langdurig conflict is wat beide partijen niet kunnen winnen.
De Europeanen staan er wat idealistischer in en zien Oekraïne wel graag winnen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  Forum Admin vrijdag 30 juni 2023 @ 12:52:21 #249
pi_209703791
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 12:36 schreef Slayage het volgende:

[..]
Ja oa, maar ook de afnemende populariteit onder GOP vanwege zijn bizarre uitspraken en handelingen.

Eigenlijk heeft hij voornamelijk een harde kern van maga fantasten.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 12:52:28 #250
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_209703794
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 12:13 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
Is dit de Oekraïnse Prigozhin?
  Forum Admin vrijdag 30 juni 2023 @ 12:53:24 #251
pi_209703805
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 12:50 schreef ExTec het volgende:

[..]
In de polls begint desantin hem te benaderen. En die zei eerst dat oekraine geen prio was voor de VS, en toen werd die even meegenomen naar het spreekwoordelijke achterkamertje waar hem verteld werd hoe zaken echt in elkaar steken, en sinds dien is die qua dat om.
Ja mooi was dat, al is die DeSantis ook niet helemaaal jofel
pi_209703806
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 12:51 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Het idee van met name de VS is dat Oekraïne niet teveel voordelen moet krijgen. In principe is het voor de VS het beste dat er een langdurig conflict is wat beide partijen niet kunnen winnen.
De Europeanen staan er wat idealistischer in en zien Oekraïne wel graag winnen.
Vreemde stelling, de VS is qua militaire steun dominanter dan Europa.
pi_209703821
Waarom vallen die klootzakken een Pizzeria aan?

twitter
  vrijdag 30 juni 2023 @ 12:55:09 #254
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_209703837
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 12:53 schreef Straatcommando. het volgende:
al is die DeSantis ook niet helemaaal jofel
Da's een understatement.

Dat gezegd; ik denk wel dat als hij president zou worden hij zich zou laten flankeren door capabele republikeinen, ipv domme naar de mond praters, en dan eindig je vrij automatisch met havikken.
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 12:56:27 #255
56749 BlaZ
pi_209703858
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 12:53 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Je moet het eigenlijk afmeten naar BBP, niet als vast bedrag. Het idee is een lang conflict om Rusland te verzwakken en tegelijkertijd een kernoorlog voorkomen.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 12:58:11 #256
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_209703880
quote:

[..]
De VS zit ook erg in z'n maag met "the devil you know".

Wat in mijn optiek stupide is, postponing the inevitable, putin verdwijnt ooit een keer, en chaos zal dan volgen.
&lt;signature here&gt;.
pi_209703883
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 23:55 schreef bleiblei het volgende:

[..]
[..]
Nog steeds lijkt het een wat zinloos filmpje. Maar soit. Blijkbaar is het nodig anders begint men hier weer te paniekeren dat we geen fancy smooth filmpjes met successen gezien hebben, dus dat alles voor niets is geweest :')
Het zijn niet alleen flares, de 1e helikopter schiet rond 6/7 seconden in het filmpje eerst raketten af en bij het omdraaien worden er flares gebruikt.

Hier is nog wat info over het "waarom"

Maar het is een beetje a la de GRAD MLRS, schiet de raket globaal in de goede richting en hopen dat er iets raak is.
pi_209703886
quote:
Een mega groot probleem als Europa zijnde hebben we dan. Worden we bruut afgestraft voor het decennia lang verwaarlozen van defensie als onze beschermheer zijn handen ervan aftrekt.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  vrijdag 30 juni 2023 @ 12:59:14 #259
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_209703898
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 12:53 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ja mooi was dat, al is die DeSantis ook niet helemaaal jofel
Doet het gewoon prima hoor in Florida , ik zie hem liever dan Trump ook al vanwege zijn leeftijd
Ik ben inmiddels overleden
  Forum Admin vrijdag 30 juni 2023 @ 12:59:38 #260
pi_209703902
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 12:55 schreef ExTec het volgende:

[..]
Da's een understatement.

Dat gezegd; ik denk wel dat als hij president zou worden hij zich zou laten flankeren door capabele republikeinen, ipv domme naar de mond praters, en dan eindig je vrij automatisch met havikken.
Klopt..dat je het voor elkaar krijgt een figuur als Bolton tegen je in het harnas te jagen als conservatief boegbeeld is knap zat
  Forum Admin vrijdag 30 juni 2023 @ 13:00:34 #261
pi_209703914
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 12:59 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Doet het gewoon prima hoor in Florida , ik zie hem liever dan Trump ook al vanwege zijn leeftijd
Hij maakt er een zooitje van in Florida..maar dat is voornamelijk binnenlands gewauwel en dat boeit me niet meer zo van de VS want dat is toch een grote kansloze beerput
  vrijdag 30 juni 2023 @ 13:01:01 #262
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_209703921
quote:
Doet het gewoon prima hoor in Florida ,
Ja, een of andere domme oorlog voeren met disney, vanwege "woke" natuurlijk, is natuurlijk het hoogtepunt van bestuurlijke kwailteit. |:(
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 13:02:33 #263
56749 BlaZ
pi_209703940
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 12:58 schreef ExTec het volgende:

[..]
De VS zit ook erg in z'n maag met "the devil you know".

Wat in mijn optiek stupide is, postponing the inevitable, putin verdwijnt ooit een keer, en chaos zal dan volgen.
Dat hoeft helemaal niet, het is erg afhankelijk van wie de macht kan overnemen en onder welke omstandigheden. Momenteel is Patrushev wellicht de waarschijnlijkste kandidaat, echter, Dyumin en Medvedev zouden ook kans maken denk ik. Het is vooral de vraag of de overige kopstukken linea recta achter een kandidaat staan.
pi_209703948
quote:

[..]
Wat doet hij prima? De ayatollah uithangen?
  vrijdag 30 juni 2023 @ 13:03:18 #265
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_209703953
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:00 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Hij maakt er een zooitje van in Florida..maar dat is voornamelijk binnenlands gewauwel en dat boeit me niet meer zo van de VS want dat is toch een grote kansloze beerput
Nee hoor ,als hij er echt een zooitje van Florida had gemaakt had hij niet zo makkelijk gewonnen (ruim anderhalf miljoen meer stemmen dan zijn tegenstander)
  vrijdag 30 juni 2023 @ 13:04:06 #266
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_209703962
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:01 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, een of andere domme oorlog voeren met disney, vanwege "woke" natuurlijk, is natuurlijk het hoogtepunt van bestuurlijke kwailteit. |:(
Jij bent het met de partij waar jij op stemt overal mee eens ?
  vrijdag 30 juni 2023 @ 13:07:58 #267
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_209704002
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:03 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wat doet hij prima? De ayatollah uithangen?
Jij denkt dat er zo veel mensen naar Florida verhuizen vanwege het klimaat ?
  vrijdag 30 juni 2023 @ 13:08:31 #268
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_209704010
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:04 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Jij bent het met de partij waar jij op stemt overal mee eens ?
Misschien kun je bondig dan even uitleggen wat z'n goeie "beleidspunten" zijn?

Misschien zijn stoere taal over migranten, die dus allemaal weg zijn gegaan, waardoor er nu velden met gewassen staan te verpieteren omdat er geen mensen meer zijn om te oogsten? En hetzelfde geld voor de bouw, ook geen mensen meer om het werk te doen?

Ik wacht.

En, nee, dogwistle shit a'la anti-woke is geen goed beleid.

Maar hij "owned wel de libs", hé? :')
&lt;signature here&gt;.
  Forum Admin vrijdag 30 juni 2023 @ 13:10:36 #269
pi_209704034
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:03 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Nee hoor ,als hij er echt een zooitje van Florida had gemaakt had hij niet zo makkelijk gewonnen (ruim anderhalf miljoen meer stemmen dan zijn tegenstander)
Ben je een beetje bekend met Florida? Conservatief boomer bolwerk en wat niet dat niet is is straatarm en valt veelal in maga territorium.

Ja ze zullen zelf vast vinden dat het goed gaat. Dat wel.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 13:11:53 #270
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_209704047
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:10 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ben je een beetje bekend met Florida? Conservatief boomer bolwerk en wat niet dat niet is is straatarm en valt veelal in maga territorium.

Ik kom er elk jaar , dus ik durf wel te zeggen dat ik daar wel mee bekend ben ja
  vrijdag 30 juni 2023 @ 13:12:28 #271
pi_209704057
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:07 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Jij denkt dat er zo veel mensen naar Florida verhuizen vanwege het klimaat ?
Ja, precies dat! _O-

Florida: het paradijs voor pensionado’s.
  Overall beste user 2022 vrijdag 30 juni 2023 @ 13:12:54 #272
3928 Ulx
pi_209704062
twitter
pi_209704083
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:11 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Ik kom er elk jaar , dus ik durf wel te zeggen dat ik daar wel mee bekend ben ja
Maar nou weten we nog steeds niet wat de man nou zo prima doet, want de vragen worden enkel beantwoord met wedervragen.
  Forum Admin vrijdag 30 juni 2023 @ 13:14:49 #274
pi_209704090
quote:

[..]
Op vakantie waarschijnlijk dan. Niet lullig bedoelt overigens want ik ben ook niet volledig op de hoogte wat er zich op politiek vlak afspeelt maar hetgeen ik weet is echt niet best. En dat kwam doorgaans uit de koker van hem
  vrijdag 30 juni 2023 @ 13:16:22 #275
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_209704104
quote:

[..]
Ow, meneer toerist daar af en toe.

En daarom weet die natuurlijk perfectamundo hoe het daar op politiek vlak in elkaar steekt.

&lt;signature here&gt;.
pi_209704136
Wat een vreemd strandzand waar Deathsantis op loopt:
  Overall beste user 2022 vrijdag 30 juni 2023 @ 13:20:37 #277
3928 Ulx
pi_209704159
quote:

[..]
https://www.ifw-kiel.de/t(...)?cookieLevel=not-set

De VS heeft ook veel meer in de opslag staan. Dus dat maakt het wat eenvoudiger. Polen was bijvoorbeeld bezig om de oude T-72/PT-91 tanks te vervangen, dus die konden daar ook veel makkelijker veel van doneren.

Kijk je naar Country/Group zie je dat de VS in totaal op 71 miljard staat, de EU op 61 en overig -Het VK is geen EU- op 23. Het ontloopt elkaar dus niet veel.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 13:21:53 #278
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_209704176
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:14 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Op vakantie waarschijnlijk dan. Niet lullig bedoelt overigens want ik ben ook niet volledig op de hoogte wat er zich op politiek vlak afspeelt maar hetgeen ik weet is echt niet best. En dat kwam doorgaans uit de koker van hem
Ik weet ook niet precies wat voor beslissingen in Florida worden genomen en of die allemaal geweldig zijn , maar in al die jaren toch wel wat mensen leren kennen , heb ook nog klant die daar daar 6 maanden per jaar woont , ze prijzen hem echt niet de hemel alsof hij God is of zo , maar ze zijn gewoon tevreden.

quote:
10s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:16 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ow, meneer toerist daar af en toe.

En daarom weet die natuurlijk perfectamundo hoe het daar op politiek vlak in elkaar steekt.

Zie boven.

Omdat het allemaal zo kut is in Florida
  Overall beste user 2022 vrijdag 30 juni 2023 @ 13:23:30 #279
3928 Ulx
pi_209704195
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 12:55 schreef ExTec het volgende:

[..]
Da's een understatement.

Dat betwijfel ik. De man heeft aardige blunders gemaakt. Zie het Disney fiasco. Zie de problemen die de boeren in die staat hebben omdat meneertje zo nodig alle illegalen de staat ging uittrappen. Een beetje adviseur had toch wel duidelijk gemaakt dat dat stomme plannen waren.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 13:23:30 #280
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_209704196
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:18 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is daar vreemd aan ?
Hij mag wel een stylist in dienst nemen voor zijn kleding :X
  Spellchecker vrijdag 30 juni 2023 @ 13:25:03 #281
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_209704206
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:18 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zijn de Bounty's?
pi_209704208
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:12 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Volgens mij hebben ze het vliegveld gebombardeerd. Daar zijn namelijk de heli's gestationeerd. Waar Oekraine zoveel last van heeft.

Zie ook mijn post hierboven: oheng in NWS / Oorlog in Oekraïne #811 Soerovikin baalt

Ik kan het verkeerd hebben, maar die heli's zijn geen verkeerd doelwit.
pi_209704216
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:23 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Wat is daar vreemd aan ?

Nou, normale mensen laten voetsporen achter, en maken een impressie (in het zand)
pi_209704227
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 12:54 schreef polderturk het volgende:
Waarom vallen die klootzakken een Pizzeria aan?

[ twitter ]
Had Rusland niet al excuses aangeboden voor die Colombianen? Niet voor de Oekraiense burgers natuurlijk, want die mogen allemaal als varkens afgeslacht worden.
  Forum Admin vrijdag 30 juni 2023 @ 13:27:17 #285
pi_209704242
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:21 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Ik weet ook niet precies wat voor beslissingen in Florida worden genomen en of die allemaal geweldig zijn , maar in al die jaren toch wel wat mensen leren kennen , heb ook nog klant die daar daar 6 maanden per jaar woont , ze prijzen hem echt niet de hemel alsof hij God is of zo , maar ze zijn gewoon tevreden.
[..]
Zie boven.

Omdat het allemaal zo kut is in Florida
Dat zijn natuurlijk anekdotes die ik weer kan pareren met anekdotes over de bevolkingssamenstelling die daar steeds meer vergrijst. Er is een trek van conservatief ouder volk naar dat soort staten, Florida in het bijzonder. Florida was altijd al het pensioenhuis van de VS.

Als je het aan een grootgrutter VVDer vraagt zal hij ook vinden dat het geweldig gaat in Nederland
  vrijdag 30 juni 2023 @ 13:28:08 #286
56749 BlaZ
pi_209704257
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:10 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Florida doet het economisch erg goed de laatste jaren. Het profiteert ook van online werk waardoor meer ook jongeren met midden inkomens naar Florida verhuizen.
Top 5 staten met economische groei meen ik.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 13:28:15 #287
8369 speknek
Another day another slay
pi_209704259
Het ziet er wat aangestampt uit, maar ik denk niet dat het een set is, Florida heeft gewoon heel veel breed strand met redelijk wat eb en vloed. Het zand is glad en hard van het water.

Dit is Daytona, maar het zou ook zo de Keys kunnen zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Overall beste user 2022 vrijdag 30 juni 2023 @ 13:29:02 #288
3928 Ulx
pi_209704267
Dit is toch niet AMV?

twitter
  FOK!fotograaf vrijdag 30 juni 2023 @ 13:29:05 #289
364681 over_hedge
pi_209704268
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:23 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Wat is daar vreemd aan ?
Hij mag wel een stylist in dienst nemen voor zijn kleding :X
Het zand is weinig vreemd aan. Maar het is wel een photoshop. Die schaduw klopt niet.
Van de rest geen idee wie het is. En waar deze foto van is.

of nouja als het een professionelen shoot is kan het wel kloppen trouwens. Als ze extra lampen meegenomen hebben.

edit: grapje toch niet. Je ziet het aan de randjes.
  Forum Admin vrijdag 30 juni 2023 @ 13:30:56 #290
pi_209704293
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:28 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Florida doet het economisch erg goed de laatste jaren. Het profiteert ook van online werk waardoor meer ook jongeren met midden inkomens naar Florida verhuizen.
Top 5 staten met economische groei meen ik.
Wonen is haast onbetaalbaar daar tenzij je in het midden tussen de methtrailers wil wonen.

Je maakt de klassieke fout dat economische voorspoed betekent dat het goed gaat.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 13:31:29 #291
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_209704308
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:27 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat zijn natuurlijk anekdotes die ik weer kan pareren met anekdotes over de bevolkingssamenstelling die daar steeds meer vergrijst. Er is een trek van conservatief ouder volk naar dat soort staten, Florida in het bijzonder. Florida was altijd al het pensioenhuis van de VS.

Als je het aan een grootgrutter VVDer vraagt zal hij ook vinden dat het geweldig gaat in Nederland
Het stond / staat bekend dat vooral veel ouderen naar Florida verhuisden om daar van hun pensioen te genieten , maar de laatste jaren ook veel jongeren (dus mensen die nog niet gepensioneerd zijn).
Ik zou overigens er niet willen wonen , prima voor vakantie ,maar dat is het dan ook wel maar dat heb ik sowieso met heel Amerika.
pi_209704317
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:29 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Het zand is weinig vreemd aan. Maar het is wel een photoshop. Die schaduw klopt niet.
Van de rest geen idee wie het is. En waar deze foto van is.

of nouja als het een professionelen shoot is kan het wel kloppen trouwens. Als ze extra lampen meegenomen hebben.

edit: grapje toch niet. Je ziet het aan de randjes.
Die vent is sowieso de eerste mens op aarde die op het strand kan lopen zonder zand tussen zijn tenen, ook knap.

Nee die foto is zo nep als wat, ze staan voor een poster of iets.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 13:32:21 #293
56749 BlaZ
pi_209704325
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:30 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Wonen is haast onbetaalbaar daar tenzij je in het midden tussen de trailers wil wonen.

Je maakt de klassieke fout dat economische voorspoed betekent dat het goed gaat.
Dat is overal in de VS, vandaar dat het hier in Mexico tegenwoordig ook stikt van de Amerikaanse gepensioneerden. Hoewel "hier", ik ben momenteel op vakantie in Nederland.

Verder zijn we het daar wel over eens, het is alleen lastig te meten.
pi_209704330
Ben ik in het verkeerde topic terecht gekomen?
  vrijdag 30 juni 2023 @ 13:32:44 #295
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_209704334
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:28 schreef speknek het volgende:
Het ziet er wat aangestampt uit, maar ik denk niet dat het een set is, Florida heeft gewoon heel veel breed strand met redelijk wat eb en vloed. Het zand is glad en hard van het water.

[ afbeelding ]

Dit is Daytona, maar het zou ook zo de Keys kunnen zijn.
de Keys hebben gene hoogbouw langs de kust (zover ik me kan herinneren) , zou ook Clearwater beach kunnen zijn
pi_209704337
quote:
At least 3 people killed in Kherson region shelling over past 24 hours, authorities say

Three people have been killed and four wounded after Russia shelled the Ukrainian region of Kherson over the past 24 hours, regional governor Oleksandr Prokudin said in a post on Telegram.

Prokudin said: ”The enemy made 72 attacks over the last day, launching 434 shells from mortars, artillery, tanks, ‘Grads’ and UAVs.

"The enemy fired 8 shells at the city of Kherson. Russian troops hit residential areas of the settlements; a humanitarian aid distribution station, a medical and educational facility in the city of Kherson. 3 people died and 4 were wounded as a result of Russian aggression.”
CNN
  Forum Admin vrijdag 30 juni 2023 @ 13:33:11 #297
pi_209704344
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:31 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Het stond / staat bekend dat vooral veel ouderen naar Florida verhuisden om daar van hun pensioen te genieten , maar de laatste jaren ook veel jongeren (dus mensen die nog niet gepensioneerd zijn).
Ik zou overigens er niet willen wonen , prima voor vakantie ,maar dat is het dan ook wel maar dat heb ik sowieso met heel Amerika.
De rijke jongeren ja. Zeg maar het equalevent van zuidas volk, waardoor alles ook weer duurder wordt in die steden.

Een beetje wat we hier in Amsterdam zien gebeuren
  vrijdag 30 juni 2023 @ 13:34:02 #298
8369 speknek
Another day another slay
pi_209704361
Oh wacht dit is inderdaad niet AMV :@
  Overall beste user 2022 vrijdag 30 juni 2023 @ 13:34:24 #299
3928 Ulx
pi_209704364
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:32 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb al gerapporteerd.

Anyway, ik zat dus net LFO ste spelen, een standalone mod voor STALKER Clear Sky. Speelt in Oekraine. Best leuk. Da's meer meer ontopic.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 13:34:26 #300
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_209704366
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:33 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
De rijke jongeren ja. Zeg maar het equalevent van zuidas volk, waardoor alles ook weer duurder wordt in die steden.

Een beetje wat we hier in Amsterdam zien gebeuren
Dat zou best kunnen , geen idee wat een huis kost daar.

Overigens , hier kunt u verder praten over Florida

TRV / Het grote Florida topic deel 4
pi_209704369
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:32 schreef MaxMark het volgende:
Nee, dit is het VS politiek topic.
Of dacht je wat anders?
  Forum Admin vrijdag 30 juni 2023 @ 13:35:09 #302
pi_209704382
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:32 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dat is overal in de VS, vandaar dat het hier in Mexico tegenwoordig ook stikt van de Amerikaanse gepensioneerden. Hoewel "hier", ik ben momenteel op vakantie in Nederland.

Verder zijn we het daar wel over eens, het is alleen lastig te meten.
Dat klopt wel ja. Prijzen van real estate en huren gaan door het dak in geheel de vs. Alleen op bepaalde plekken veel harder dan de rest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')