abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209694903
twitter

twitter
  donderdag 29 juni 2023 @ 18:37:56 #3
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_209694905
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat zeg ik niet.
Nee, maar dat is wel wat je suggereert. Dat is wel de implicatie van je opmerking. Maar daar wil jij geen verantwoordelijkheid voor nemen?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 juni 2023 @ 18:38:33 #4
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_209694912
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Nee, maar dat is wel wat je suggereert. Dat is wel de implicatie van je opmerking. Maar daar wil jij geen verantwoordelijkheid voor nemen?
Dat suggereer ik ook niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 29 juni 2023 @ 18:40:22 #5
pi_209694938
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat suggereer ik ook niet.
Dat deed je wel.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_209694945
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
De corruptie is idd niet erg relevant, aangezien Oekraine goede stappen maakt, en rusland veel, veel corrupter is.

Bovendien kun je beter naar het democratische score van een land kijken. Een gezonde democratie gaat corruptie tegen. We moeten niet vergeten dat OEkraine vele decennia geleden heeft onder de corrumperende invloed van rusland, het is een jonge democratie.

Over de raket aanval in Kramatorsk, 2 opties:

Optie 1. Er zijn S-300, K-22, etc raketten gebruikt; zeer onnauwkeurig, niet geschikt voor moordaanslagen
Optie 2. Er zijn precisie raketten gebruikt zoals Kinzahl, Iskander

Kinzahl / Iskander doet volgens mij veel meer schade. Ik heb geen enkele russische bron gevonden die toegeeft welke raketten gebruikt zijn, helaas.
  donderdag 29 juni 2023 @ 18:41:55 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209694965
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:40 schreef oheng het volgende:

[..]
De corruptie is idd niet erg relevant, aangezien Oekraine goede stappen maakt, en rusland veel, veel corrupter is.

Bovendien kun je beter naar het democratische score van een land kijken. Een gezonde democratie gaat corruptie tegen. We moeten niet vergeten dat OEkraine vele decennia geleden heeft onder de corrumperende invloed van rusland, het is een jonge democratie.

Over de raket aanval in Kramatorsk, 2 opties:

Optie 1. Er zijn S-300, K-22, etc raketten gebruikt; zeer onnauwkeurig, niet geschikt voor moordaanslagen
Optie 2. Er zijn precisie raketten gebruikt zoals Kinzahl, Iskander

Kinzahl / Iskander doet volgens mij veel meer schade. Ik heb geen enkele russische bron gevonden die toegeeft welke raketten gebruikt zijn, helaas.
Welke optie het ook is. Ze hebben in beide gevallen bewust geschoten op burgers.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_209694993
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Dat deed je wel.
Wat ben je vreemd aan het posten. Hij zegt alleen dat hij niet eens eens met de opmerking dat Oekraïne een functionerende democratie is.
Цой жив
pi_209695003
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Posten op het domme FOK! is vrijwillig.
Ja klopt.

Maar ik verwacht normale antwoorden terug als ik iets vraag en niet meteen in een hokje gestopt te worden en zelfs een putin pijper te zijn. Want ik heb een hekel aan die hond. En dat weten mensne die mij wel eerder in dit topic hebben zien posten..

Tevens vind ik mensen behoorlijk naief als ze alles wat Oekraine zegt voor zoete koek slikken. En niet omdat Oekraine een slecht land is, maar omdat propaganda nou eenmaal werkt in een oorlog. Als je zware tikken krijgt moet je dit niet aan de grote klok hangen, en als je een klein beetje grond (terug) wint moet je doen alsof je al halverwege de oorlog bent.
Er word zelfs beweerd dat Oekraine wel de waarheid spreekt want zij zijn een democratie. Alsof democratie of dictatuur ook maar iets zegt in een oorlog?

Ik had gehoopt dat de mensen alhier iets meer belezen ten ijs qua oorlog waren dan ze nu blijken te zijn.
pi_209695024
quote:
84s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:41 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Welke optie het ook is. Ze hebben in beide gevallen bewust geschoten op burgers.
Optie 1 zou dan een ongeluk zijn. Ook zou zo’n ding geraakt kunnen zijn door AA of gejammed zijn.
  donderdag 29 juni 2023 @ 18:46:39 #11
pi_209695038
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:43 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Wat ben je vreemd aan het posten. Hij zegt alleen dat hij niet eens eens met de opmerking dat Oekraïne een functionerende democratie is.
En in hoeverre is dat een zinnige opmerking?

Stel ik trek bij een meisje de broek naar beneden en benader haar op zeer besliste wijze op een seksuele manier. Dan kan een omstander 2 dingen doen.

1: Hé lul! doe es niet! :(
2: Jamaar dat meisje heeft ook problemen.

Wat impliceer je met die 2e opmerking?
  donderdag 29 juni 2023 @ 18:47:48 #12
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209695059
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:46 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Optie 1 zou dan een ongeluk zijn. Ook zou zo’n ding geraakt kunnen zijn door AA of gejammed zijn.
Nee. Geen ongeluk. Ze hebben bewust op het centrum van Kramatorsk geschoten. Alleen hebben ze geen exact doel kunnen bepalen vanwege de onnauwkeurigheid.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_209695075
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
En in hoeverre is dat een zinnige opmerking?

Stel ik trek bij een meisje de broek naar beneden en benader haar op zeer besliste wijze op een seksuele manier. Dan kan een omstander 2 dingen doen.

1: Hé lul! doe es niet! :(
2: Jamaar dat meisje heeft ook problemen.

Wat impliceer je met die 2e opmerking?
Jij zegt dat Nattekat suggereert dat Oekraïne er beter van wordt door het land te laten verkrachten. Dat slaat gewoon nergens op.
Цой жив
  donderdag 29 juni 2023 @ 18:49:05 #14
pi_209695078
quote:
84s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:47 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Nee. Geen ongeluk. Ze hebben bewust op het centrum van Kramatorsk geschoten. Alleen hebben ze geen exact doel kunnen bepalen vanwege de onnauwkeurigheid.
En dan maakt het weinig uit of je dan dat restaurant raakt, of het appartementen complex 50 meter er naast.
  donderdag 29 juni 2023 @ 18:49:59 #15
pi_209695092
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:48 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Jij zegt dat Nattekat suggereert dat Oekraïne er beter van wordt door het land te laten verkrachten. Dat slaat gewoon nergens op.
Nee, ik zeg dat Nattekat suggereert dat Ukraine het verdient om verkracht te worden en dat omstanders zich er niet mee moeten bemoeien.
  donderdag 29 juni 2023 @ 18:50:09 #16
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209695098
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
En dan maakt het weinig uit of je dan dat restaurant raakt, of het appartementen complex 50 meter er naast.
Wat ze raken boeit ze niet. Als er maar dood en verderf is.
pi_209695114
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Nee, ik zeg dat Nattekat suggereert dat Ukraine het verdient om verkracht te worden en dat omstanders zich er niet mee moeten bemoeien.
Dan ben je compleet van het padje af. Doe maar even weer normaal.
Цой жив
  donderdag 29 juni 2023 @ 18:52:05 #18
pi_209695134
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:44 schreef BjG956 het volgende:
Maar ik verwacht normale antwoorden terug als ik iets vraag
"Ik stel alleen maar vragen!"

Kremlin-tactiek Nr. 5b

Bedankt voor deze bevestiging.
  donderdag 29 juni 2023 @ 18:52:55 #19
pi_209695145
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:51 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Dan ben je compleet van het padje af. Doe maar even weer normaal.
Ik maak helemaal zelf uit hoe ik post. En de eerste die normaal mag doen is Putin, en daarna zijn trollen op FOK!
  donderdag 29 juni 2023 @ 18:53:02 #20
99379 fjs
Zo dat is ook weer gezegd.
pi_209695148
twitter
  Overall beste user 2022 donderdag 29 juni 2023 @ 18:59:48 #21
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_209695250
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:53 schreef fjs het volgende:
[ twitter ]
Wat is de toegevoegde waarde van die dingen nou? Veel verder vliegen of veel meer schade aanrichten dan SCALP/Stormshadow doen ze volgens mij niet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_209695272
quote:

[..]

Maar ik verwacht normale antwoorden terug als ik iets vraag (.....)

Je kreeg normale antwoorden van mij, totdat je je gedroeg als een troll, zoals hieronder:

quote:
.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:14 schreef BjG956 het volgende:

[..]
Ik heb het van het AD. Ik kijk nooit naar Russische bronnen..

Dus ik denk dat je verkeerd zit _O-
Toch jammer dat wanneer mensen ECHT kritisch zijn ze meteen in een hokje geduwd worden.
Op mijn daarna geergerde reactie dat het AD een bericht van het ministerie van defensie van Rusland quote, reageer je niet.

Troll gedrag dus.
pi_209695293
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:59 schreef Ulx het volgende:

[..]
Wat is de toegevoegde waarde van die dingen nou? Veel verder vliegen of veel meer schade aanrichten dan SCALP/Stormshadow doen ze volgens mij niet.
Wellicht onder het motto van hoe meer hoe beter.

Met meerdere systemen uit meerdere landen ben je er iig zeker van je genoeg hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_209695311
quote:

[..]
Vanaf de grond gelanceerd en dus minder kwetsbaar voor luchtafweer en dus kun je dichter bij het front lanceren.
zie email 27 oktober
pi_209695335
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:01 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Je kreeg normale antwoorden van mij, totdat je je gedroeg als een troll, zoals hieronder:
[..]
Is dat al troll gedrag?

Moet ik de discussie nog even naar voren halen, om te laten zien dat je liegt?

quote:
Het staat los van propaganda van Oekraïne, want jij komt enkel met Russische bronnen. En daar is 100% bewezen niets van waar en als je dat wel denkt, kijk je teveel Russische tv.
Waarmee je mij dus meteen in het hokje van de Ruslandlover plaatste. Terwijl ik nog nooit naar Russische TV kijk en ook nooit zal doen. Daar kwam mijn "ik denk dat je verkeerd zit _O- " vandaan...

dus als je dat een normaal antwoord op mijn normale vraag vind dan zal het wel het nieuwe normaal zijn?

quote:
Op mijn daarna geergerde reactie dat het AD een bericht van het ministerie van defensie van Rusland quote, reageer je niet.

Troll gedrag dus.
Misschien omdat het een geergerde reactie was? Daar al aan gedacht?
pi_209695411
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:04 schreef BjG956 het volgende:

[..]
Is dat al troll gedrag?

[..]
Waarmee je mij dus meteen in het hokje van de Ruslandlover plaatste. Terwijl ik nog nooit naar Russische TV kijk en ook nooit zal doen. Daar kwam mijn "ik denk dat je verkeerd zit _O- " vandaan...

dus als je dat een normaal antwoord op mijn normale vraag vind dan zal het wel het nieuwe normaal zijn?
[..]
Fair enough, ook een irritante reactie van mij.
pi_209695437
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:04 schreef BjG956 het volgende:

[..]
Is dat al troll gedrag?

[..]

[..]
Of maar even weer naar de kern te gaan: jij vroeg om een verificatie van het bericht dat er 2 generaals en 50! militairen zijn gedood. Die informatie komt tot nu toe alleen nog vanuit Rusland. Ik mag toch aannemen dat jij het er ook mee eens bent dat dit dan met een korrel zout genomen mag worden. Dan maakt het weinig uit of Oekraïne wel of niet aan propaganda doet.
Цой жив
  donderdag 29 juni 2023 @ 19:10:40 #28
pi_209695452
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:09 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Of maar even weer naar de kern te gaan: jij vroeg om een verificatie van het bericht dat er 2 generaals en 50! militairen zijn gedood. Die informatie komt tot nu toe alleen nog vanuit Rusland. Ik mag toch aannemen dat jij het er ook mee eens bent dat dit dan met een korrel zout genomen mag worden. Dan maakt het weinig uit of Oekraïne wel of niet aan propaganda doet.
Ja hallo, dat was MIJN punt. En toen moest ik normaal doen? :6
pi_209695461
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Dan staat je dus niets in de weg om er alles aan toe doen zodat Ukraine zich kan verdedigen tegen Russische agressie.
Wanneer meld jij je aan bij het oekrainse leger?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_209695475
EDSSSSS./4444444444444444444444444444444 NBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB
quote:

[..]
Stormshadow moet je vanaf een vliegtuig afvuren. ATACMS kan je gewoon vanaf de grond afvuren.
pi_209695484
quote:

[..]
Ja klopt.

Maar ik verwacht normale antwoorden terug als ik iets vraag en niet meteen in een hokje gestopt te worden en zelfs een putin pijper te zijn. Want ik heb een hekel aan die hond. En dat weten mensne die mij wel eerder in dit topic hebben zien posten..

Tevens vind ik mensen behoorlijk naief als ze alles wat Oekraine zegt voor zoete koek slikken. En niet omdat Oekraine een slecht land is, maar omdat propaganda nou eenmaal werkt in een oorlog. Als je zware tikken krijgt moet je dit niet aan de grote klok hangen, en als je een klein beetje grond (terug) wint moet je doen alsof je al halverwege de oorlog bent.
Er word zelfs beweerd dat Oekraine wel de waarheid spreekt want zij zijn een democratie. Alsof democratie of dictatuur ook maar iets zegt in een oorlog?

Ik had gehoopt dat de mensen alhier iets meer belezen ten ijs qua oorlog waren dan ze nu blijken te zijn.
Je begint met een redelijke normale vraag te stellen. Waarbij je een bron geeft die verwijst naar wat de Russen hebben gezegd. Dan Geeft je aan dat het restaurant wel een legitiem doel is omdat de Russen zeggen dat er twee generaals, 50 officieren en 20 buitenlandse huurlingen gedood heeft die in het restaurant aanwezig waren.

Wanneer wij aangeven dat niet te geloven is je volgend argument dat niet alleen Rusland aan propaganda doet. Maar Oekraïne ook. Dat wij niet zomaar alles moeten geloven wat Oekraïne verkondigd.. En omdat er een Oekraïner gearresteerd is die militaire nummer platen aan het doorgeven was. Dus die generaals en officieren moesten wel aanwezig zijn. Anders was hij nooit gearresteerd/had hij nooit nummerplaten doorgegeven volgens jou.

Wat jij onafhankelijk denken noemt zien wij als het goed proberen te praten van wat Rusland heeft gedaan. Want al jouw argumenten leiden naar ---> Rusland heeft niets verkeerds gedaan.
pi_209695500
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Ja hallo, dat was MIJN punt. En toen moest ik normaal doen? :6
Jij ging meteen mensen Poetin-pijper noemen en als je zegt dat er corruptie is in Oekraïne, dan is blijkbaar het wel prima hoe Rusland daar aan het moorden en verkrachten is. Dat is niet normaal doen.
Цой жив
pi_209695515
Er zijn overigens al 12 doden door die aanslag op het restaurant, niet 8.
pi_209695536
twitter

Nou Yusiboy. De officiële aankondiging dat er onderhandeld gaat worden in juli wist jij 100% zeker en zou binnen 24 uur bekend worden in de media.
We wachten al 3 dagen hè?
Vakman pur sang
  donderdag 29 juni 2023 @ 19:15:31 #35
pi_209695541
quote:
5s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:11 schreef vosss het volgende:

[..]
Wanneer meld jij je aan bij het oekrainse leger?
Ik meld me aan zodra een zinnige eenheid met voldoende materieel en ondersteuning op een zinnige manier getraind word zodat het zinnige dingen kan doen. Zelfs nu, nadat ik al 24 jaar het leger uit ben.
  Overall beste user 2022 donderdag 29 juni 2023 @ 19:16:09 #36
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_209695552
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:11 schreef YellowBlacks het volgende:

[..]
Stormshadow moet je vanaf een vliegtuig afvuren. ATACMS kan je gewoon vanaf de grond afvuren.
Is dat een groot nadeel?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 29 juni 2023 @ 19:16:32 #37
pi_209695562
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:13 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Jij ging meteen mensen Poetin-pijper noemen
Dat was volkomen terecht.
quote:
en als je zegt dat er corruptie is in Oekraïne, dan is blijkbaar het wel prima hoe Rusland daar aan het moorden en verkrachten is. Dat is niet normaal doen.
Dat heb ik uitgelegd. Daar had jij geen weerwoord op.
pi_209695569
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Ik meld me aan zodra een zinnige eenheid met voldoende materieel en ondersteuning op een zinnige manier getraind word zodat het zinnige dingen kan doen. Zelfs nu, nadat ik al 24 jaar het leger uit ben.
Nou succes alvast. Doei! :W
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_209695575
Lief zijn voor elkaar schatten. *;
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 29 juni 2023 @ 19:18:14 #40
pi_209695584
quote:
14s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:17 schreef vosss het volgende:

[..]
Nou succes alvast. Doei! :W
Pas goed op je portemonnee :W
pi_209695585
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:12 schreef Delenlill het volgende:

[..]
Je begint met een redelijke normale vraag te stellen. Waarbij je een bron geeft die verwijst na wat de Russen hebben gezegd. Dan Geeft je aan dat het restaurant wel een legitiem doel is omdat de Russen zeggen dat er twee generaals, 50 officieren en 20 buitenlandse huurlingen gedood heeft die in het restaurant aanwezig waren.

Wanneer wij aangeven dat niet te geloven is je volgend argument dat niet alleen Rusland aan propaganda doet. Maar Oekraïne ook. En omdat er een Oekraïner gearresteerd is die militaire nummer platen aan het doorgeven was. Dus die generaals en officieren moesten wel aanwezig zijn. Anders was hij nooit gearresteerd/had hij nooit nummerplaten doorgegeven volgens jou.

Wat jij onafhankelijk denken noemt zien wij als het goed proberen te praten van wat Rusland heeft gedaan. Want al jouw argumenten leiden naar ---> Rusland heeft niets verkeerds gedaan.
Hoe mis kan je zijn?

Ik heb nergens goedgepraat dat Rusland op een restaurant heeft geschoten. Ik vroeg enkel of er misschien twee generaals zijn gedood. En dat het dom is om Oekraine precies op hun blauwe ogen te geloven omdat je overal propaganda hebt. Dus zij kunnen ook wel zware verliezen verbloemen. Terecht vind ik, want je moet de vijand niet wijzer maken dan ze zijn..

Je vult echt van alles in wat ik nooit geschreven en gedacht heb.

Dat van die nummerplaten vind ik wel een goede. Zo'n man geeft geen nummerplaten door van een gewone soldaat. Wel van een generaal, of een ander hooggeplaatste officier.

quote:

[..]
Het ging mij vooral om het gegeven dat men Oekraine precies lijkt te geloven en niks van de Russen...
En dan vooral omdat Oekraine een goed functionerende democratie zou zijn.

De geschiedenis wijst uit dat iedere kant aan propaganda doet en aan het verbloemen van hevige verliezen.
pi_209695606
Jezelf kritische denker noemen en dan liever een bewezen chronische leugenaar geloven. Om over het woord naief maar niet te beginnen :D Zeg dan gewoon dat je wereldvreemd bent vwb Rusland en nog nooit iets eerder gevolgd hebt mbt Rusland en deze oorlog.
  donderdag 29 juni 2023 @ 19:19:23 #43
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_209695612
quote:

[..]
50 officieren en 30 buitenlandse huurlingen, 80 dus in totaal en allemaal high value
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  donderdag 29 juni 2023 @ 19:19:36 #44
pi_209695614
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:16 schreef Ulx het volgende:

[..]
Is dat een groot nadeel?
Een vliegtuig moet je eerst voltanken en laten opstijgen. ATACMS is veel sneller.
pi_209695636
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:19 schreef zalkc het volgende:

[..]
50 officieren en 30 buitenlandse huurlingen, 80 dus in totaal en allemaal high value
Sounds legit.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_209695666
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:19 schreef 3rr0r het volgende:
Jezelf kritische denker noemen en dan liever een bewezen chronische leugenaar geloven. Om over het woord naief maar niet te beginnen :D Zeg dan gewoon dat je wereldvreemd bent vwb Rusland en nog nooit iets eerder gevolgd hebt mbt Rusland en deze oorlog.
Serieus, is de TBS kliniek gesloten of zo?

Ik vraag juist naar het verifieren van bronnen. Ik geloof niemand in deze...

Oekraine precies en 100% geloven en alles vna Rusland 100% niet geloven is naief ja..
  donderdag 29 juni 2023 @ 19:23:48 #47
pi_209695681
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:18 schreef BjG956 het volgende:
Het ging mij vooral om het gegeven dat men Oekraine precies lijkt te geloven en niks van de Russen...
Dat is een stropop. Een drogredenatie.
pi_209695683
quote:

[..]
Die stonden natuurlijk allemaal als haringen in een ton pizza naar binnen te schuiven.
pi_209695684
quote:

[..]
Staat er helemaal niet. 2 Generaals, tot 50 (dus kan ook 1 zijn) militairen en tot 30 (dus kan ook 1 zijn) huurlingen.
pi_209695694
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:18 schreef BjG956 het volgende:

[..]
Hoe mis kan je zijn?

Ik heb nergens goedgepraat dat Rusland op een restaurant heeft geschoten. Ik vroeg enkel of er misschien twee generaals zijn gedood. En dat het dom is om Oekraine precies op hun blauwe ogen te geloven omdat je overal propaganda hebt. Dus zij kunnen ook wel zware verliezen verbloemen. Terecht vind ik, want je moet de vijand niet wijzer maken dan ze zijn..

Je vult echt van alles in wat ik nooit geschreven en gedacht heb.

Dat van die nummerplaten vind ik wel een goede. Zo'n man geeft geen nummerplaten door van een gewone soldaat. Wel van een generaal, of een ander hooggeplaatste officier.
[..]
En dan vooral omdat Oekraine een goed functionerende democratie zou zijn.

De geschiedenis wijst uit dat iedere kant aan propaganda doet en aan het verbloemen van hevige verliezen.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 18:02 schreef BjG956 het volgende:
Gast, het zou gaan om twee generaals... Dat is toch wel een goede reden om een aanval te doen lijkt me.

Vandaar ook de reactie van Oekraine om die man op te pakken die kentekenplaten heeft doorgegeven
Daar praat je het toch echt goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')