Moet Checo nu een check-up?quote:
Lawson is reservecoureur toch?quote:
Ze doen er wel echt alles aan om de concurrent van Max uit te schakelen. Is de FIA of voor mij part de FOM een onderzoek gestart?quote:
Of #TeamLH fanquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:32 schreef Nober het volgende:
Misschien is Oostenrijker Christian Klien wedstrijdfit om in te vallen.
[..]
Ze doen er wel echt alles aan om de concurrent van Max uit te schakelen. Is de FIA of voor mij part de FOM een onderzoek gestart?
Was getekend,
een gemiddelde Mexicaan
Is wel de natte droom van @Whiskers2009quote:
Zou ik nog eerder Yuki doorschuiven en de reservecoureur naar AT.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zou wel eens een invaller naast Max willen zien.
Zijn de 5 andere coureurs ook ziek dan dat de PR man mag rijden?quote:
Schoonzoon van Berger dus toch een beetje Oostenrijks.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:43 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zijn de 5 andere coureurs ook ziek dan dat de PR man mag rijden?
Lawson, Hauger en Maloney, waarvan die laatste twee er sowieso zijn vanwege de Formule 2. Maar er is dit weekend ook geen Super Formula dus grote kans dat Lawson er ook is, ja.quote:
Ai, Perez ziek voor 't weekend. Dat kan hem de titel wel eens kosten.quote:
En mocht hij wel instappen, een excuus waarom het weer niet lukt om aan te haken.quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ai, Perez ziek voor 't weekend. Dat kan hem de titel wel eens kosten.
quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ai, Perez ziek voor 't weekend. Dat kan hem de titel wel eens kosten.
Die reactie van Maxquote:
toch gek dat je hem er niet over hoorde toen Mercedes een lichtjaar voorsprong hadquote:
Meer gevechten op de baanquote:Op donderdag 29 juni 2023 16:24 schreef Starflyer het volgende:
En zo groot is die voorsprong van RBR niet. Verwacht dat Ferrari en Aston Martin er deze race dicht op zullen zitten.
Zou het berhaupt in hem opkomen dat hij misschien niet helemaal de juiste persoon is om dit zeggen?quote:
Nope. #victimizedquote:Op donderdag 29 juni 2023 16:37 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Zou het berhaupt in hem opkomen dat hij misschien niet helemaal de juiste persoon is om dit zeggen?
Ik weet niet hoe controleerbaar dit is maar op zich klinkt dit me niet onredelijk. Je voorkomt dan dat een renstal met een grote voorsprong deze makkelijk nog verder kan uitbouwen.quote:
Als hij dat in 2014 had voorgesteld was het alleen wat geloofwaardiger overgekomen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe controleerbaar dit is maar op zich klinkt dit me niet onredelijk. Je voorkomt dan dat een renstal met een grote voorsprong deze makkelijk nog verder kan uitbouwen.
https://the-race.com/form(...)ext-years-car-early/quote:Hamilton then was told of Verstappen’s response later that day.
“Yeah but it wasn’t- it’s not like aimed at any one particular person or anything,” he insisted. “It’s just that obviously in my 17 years of being here… before even I got here, you would see periods of dominance.
“It continues to happen. I think as a sport, we do at some stage- I was really fortunate to have one of those periods that Max is having now but with the way it’s going, it will continue to happen over and over again.
Maar wie houdt Mercedes tegen om al aan de 24 auto te werken?quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:09 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton heeft al gereageerd op de quotes van Max:
[..]
https://the-race.com/form(...)ext-years-car-early/
Typische Britse reactie. Iets zeggen zonder het expliciet te zeggen.
Ga toch fietsen man.quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:24 schreef Starflyer het volgende:
En zo groot is die voorsprong van RBR niet. Verwacht dat Ferrari en Aston Martin er deze race dicht op zullen zitten.
Toto natuurlijkquote:Op donderdag 29 juni 2023 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar wie houdt Mercedes tegen om al aan de 24 auto te werken?
Gottegot toen ie zelf 7 jaar voorsprong had huilde die niet zoquote:
Hahaquote:Op donderdag 29 juni 2023 17:57 schreef Rianne84 het volgende:
En ik dacht na de vorige race nog wel dat Lewis wat sympathieker was geworden
Onmogelijkquote:Op donderdag 29 juni 2023 17:57 schreef Rianne84 het volgende:
Eerst een race winnen. Anders breken ze de streak van 11 opeenvolgende seizoenen een race winnen en halen ze Ferrari niet in die op twintig staat (tussen 1994 en 2013).quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar wie houdt Mercedes tegen om al aan de 24 auto te werken?
Lewimimimimimimimimiquote:
Lewis GOAT, maar Max GLOATquote:Op donderdag 29 juni 2023 18:43 schreef DKUp het volgende:
Zelf zes jaar domineren, iemand anders domineert nog niet eens een compleet seizoen en dan nu compleet janken en klagen.
GOATED
Komt vooral omdat Perez onderpresteert.quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:24 schreef Starflyer het volgende:
Dat is altijd met Lewis. Doet een tijdje normaal, maar dan komt z'n ware aard weer naar boven.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:57 schreef Rianne84 het volgende:
Hij is er goed ziek van.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Komt vooral omdat Perez onderpresteert.
ik hoop dat Perez en zijn papa allebei snel weg zijnquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij is er goed ziek van.
Ik hoop wel dat hij weer gaat presteren.
Nah, ik niet. Het is Perez een beetje naar zijn hoofd gestegen, dat is waar. Maar hij moet gewoon punten pakken voor Red Bull. Hij zal ondertussen ook wel door hebben dat Max een klasse apart is .quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop dat Perez en zijn papa allebei snel weg zijn
ja denk je echt dat hij het door heeft??quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nah, ik niet. Het is Perez een beetje naar zijn hoofd gestegen, dat is waar. Maar hij moet gewoon punten pakken voor Red Bull. Hij zal ondertussen ook wel door hebben dat Max een klasse apart is .
Jup. Ook dat zegt hijquote:Op donderdag 29 juni 2023 16:37 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Zou het berhaupt in hem opkomen dat hij misschien niet helemaal de juiste persoon is om dit zeggen?
Ik zou er eerder van staan te kijken als hij het niet door zou hebben, maar goed ik heb het wel vaker mis gehadquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja denk je echt dat hij het door heeft??
Ik denk dat Perez oprecht gelooft dat hij een kans maakt en hij minder spul krijgt dan Max
want aan hem ligt het echt niet![]()
![]()
Zijn vader is nog een graadje erger
jij hebt een beetje een Perez blinde vlekquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou er eerder van staan te kijken als hij het niet door zou hebben, maar goed ik heb het wel vaker mis gehad
Misschien wel, maar ik zie even niet wie er anders naast Max zou kunnen presteren wat een realistische keuze isquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij hebt een beetje een Perez blinde vlek
Alonsoquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik zie even niet wie er anders naast Max zou kunnen presteren wat een realistische keuze is
Heeft imho niets met Perez te maken. Het gat met Max in de kwalificatie is niet zo groot. Een stuk kleiner dan tijdens de Mercedes dominantie in elk geval. En in Baku stond er een Ferrari voor hem. Dat kan hier ook zo maar gebeuren.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Komt vooral omdat Perez onderpresteert.
Alonso zou de strijd aangaan met Max, en hoewel ze elkaar mogen naast de baan weet ik niet of dat handig is op de baan.quote:
Nou met het huidige verschil tussen RBR en de rest is een Perez die zo min mogelijke punten pakt het beste. Als Verstappen kampioen wordt is het gunstig als het team zo laag mogelijk finisht omdat hoog finishen consequenties heeft voor de tijd en mogelijkheden in de windtunnel. Prijzengeld is leuk alleen heeft dat geld geen invloed omdat ze sowieso al op de max van de budgetcap opererenquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nah, ik niet. Het is Perez een beetje naar zijn hoofd gestegen, dat is waar. Maar hij moet gewoon punten pakken voor Red Bull. Hij zal ondertussen ook wel door hebben dat Max een klasse apart is .
ja RBR wil vast niet weer constructeurs kampioen wordenquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou met het huidige verschil tussen RBR en de rest is een Perez die zo min mogelijke punten pakt het beste. Als Verstappen kampioen wordt is het gunstig als het team zo laag mogelijk finisht omdat hoog finishen consequenties heeft voor de tijd en mogelijkheden in de windtunnel
Het is gewoon een bedrijf dat geld wil verdienen, dus willen ze ook WCC worden.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou met het huidige verschil tussen RBR en de rest is een Perez die zo min mogelijke punten pakt het beste. Als Verstappen kampioen wordt is het gunstig als het team zo laag mogelijk finisht omdat hoog finishen consequenties heeft voor de tijd en mogelijkheden in de windtunnel. Prijzengeld is leuk alleen heeft dat geld geen invloed omdat ze sowieso al op de max van de budgetcap opereren
Sainz heeft toen geen goede beurt gemaakt bij STR, valse roddels en geruchten. Marko was er ziek van.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alonso zou de strijd aangaan met Max, en hoewel ze elkaar mogen naast de baan weet ik niet of dat handig is op de baan.
Sainz zou wel een goede keuze zijn, maar die verdient sowieso beter dan bij Flutrari te rijden.
Dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja RBR wil vast niet weer constructeurs kampioen worden![]()
![]()
Het heeft sportieve consequenties en dat voelt de RBR fan en Verstappen. Het constructeurs kampioenschap en het prijzengeld daar merkt een kijker niks van. Mijn excuses dat ik het benoemde en volgende keer gewoon weer met drie emoticons reageren hquote:
Wat merk jij als RBR fan ervan dan ?quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het heeft sportieve consequenties en dat voelt de RBR fan en Verstappen. Het constructeurs kampioenschap en het prijzengeld daar merkt een kijker niks van. Mijn excuses dat ik het benoemde en volgende keer gewoon weer met drie emoticons reageren h
Ook al blijven de regels exact gelijk, dan nog komen de meeste teams met compleet nieuwe auto's voor het nieuwe seizoen op basis van wat er in het vorige seizoen geleerd is. De winter is het beste moment om echt grote aanpassingen te doen. Gedurende het seizoen is het lastig om fundamentele zaken aan te passen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:30 schreef Gremen het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van aan de 2024 auto werken?
De regels veranderen voor 2024 amper. Dus de auto van 2024 is een opvolging van die van dit jaar. Dan kan je toch net zo goed aan die van 2023 doorwerken, want alle updates neem je mee naar 2024?
Het zou pas wat zijn als RBR nu al een deel van hun budget en windtunneltijd enz aan de auto van 2026 zou besteden.
Het hangt er vanaf. Het zou me verbazen als de RBR van volgend jaar significant anders is dan die van dit seizoen. Maar sommige teams moeten wat meer aanpassen dan anderenquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:17 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ook al blijven de regels exact gelijk, dan nog komen de meeste teams met compleet nieuwe auto's voor het nieuwe seizoen op basis van wat er in het vorige seizoen geleerd is. De winter is het beste moment om echt grote aanpassingen te doen. Gedurende het seizoen is het lastig om fundamentele zaken aan te passen.
Mercedes komt waarschijnlijk volgend seizoen net een nieuw chassis dat beter aansluit bij de wijzigingen die ze nu al (sinds Monaco) gemaakt hebben. Door de budget cap kunnen ze niet alles meteen doen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf. Het zou me verbazen als de RBR van volgend jaar significant anders is dan die van dit seizoen. Maar sommige teams moeten wat meer aanpassen dan anderen
Ze zouden ze die wijzigingen voor volgend jaar pas vanaf, laten we zeggen, augustus of zo mogen laten ontwikkelen. Veel beter voor de competitie.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Mercedes komt waarschijnlijk volgend seizoen net een nieuw chassis dat beter aansluit bij de wijzigingen die ze nu al (sinds Monaco) gemaakt hebben. Door de budget cap kunnen ze niet alles meteen doen.
nog meer regelsquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:36 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ze zouden ze die wijzigingen voor volgend jaar pas vanaf, laten we zeggen, augustus of zo mogen laten ontwikkelen. Veel beter voor de competitie.
ja die heb ik gelezenquote:
Eens.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja die heb ik gelezen
ze moeten eens ophouden met die honderd duizend regels
Touch.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:36 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ze zouden ze die wijzigingen voor volgend jaar pas vanaf, laten we zeggen, augustus of zo mogen laten ontwikkelen. Veel beter voor de competitie.
https://www.fia.com/sites(...)0-%20Race%20Director's%20Event%20Notes.pdfquote:Article 30.5h iv revised wording In the period SQ3 of the sprint shootout, up to one set of dry-weather tyres may be used, and this must only be a new set of the soft specification.
Alsof Mercedes niet al lang bezig is om aan de auto voor volgend jaar te werken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Exact hetzelfde als met Perez zou (weer) met Sainz gebeuren.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alonso zou de strijd aangaan met Max, en hoewel ze elkaar mogen naast de baan weet ik niet of dat handig is op de baan.
Sainz zou wel een goede keuze zijn, maar die verdient sowieso beter dan bij Flutrari te rijden.
Je hebt een beperkt budget, en je hebt een beperkt altijd uren en runs van de windtunnel, het aantal uren en teraflops van de cfd zijn beperkt.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:30 schreef Gremen het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van aan de 2024 auto werken?
De regels veranderen voor 2024 amper. Dus de auto van 2024 is een opvolging van die van dit jaar. Dan kan je toch net zo goed aan die van 2023 doorwerken, want alle updates neem je mee naar 2024?
Het zou pas wat zijn als RBR nu al een deel van hun budget en windtunneltijd enz aan de auto van 2026 zou besteden.
Verstappen fans zien het liefste dat Verstappen volgend jaar weer strijd voor het kampioenschap? Wat probeer je nu te zeggen?quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat merk jij als RBR fan ervan dan ?
Natuurlijk zeg je dat wel, enkel als ze de constructeurstitel niet zouden winnen en dus tweede worden dan zouden ze meer tijd en mogelijkheden in de windtunnel krijgen.quote:
lijkt wel een tendens in de teamgenoten van max, allemaal vinden/vonden ze dat de auto naar max wordt ontwikkeld, naar max zijn voorkeur wordt afgesteld, hij krijgt betere onderdelen, hij krijgt voordeel bij tactiek etcquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja denk je echt dat hij het door heeft??
Ik denk dat Perez oprecht gelooft dat hij een kans maakt en hij minder spul krijgt dan Max
want aan hem ligt het echt niet![]()
![]()
Zijn vader is nog een graadje erger
tja als je jaren lang eenzaam voorop reed is in de middenmoot rijden, terwijl je grootste rivaal steeds verder uit zicht verdwijnt wel een reden om te jankenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 01:36 schreef Evenstar het volgende:
Vorige GP nog een compliment richting Lewis gegeven, maar ik zie dat ik weer te vroeg was. Wat een onzin komt er toch uit die gast
Keihard beweren dat Mercedes nooit zo dominant was als dat RB nu is
Meest realistisch (afgezien van dat ik niet weet hoelang zijn contract nog loopt) lijkt me Esteban Ocon. Dat zou duidelijk een upgrade zijn tov Perez maar geen echte bedreiging voor de positie van Verstappen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik zie even niet wie er anders naast Max zou kunnen presteren wat een realistische keuze is
Ocon is te eigenwijs. Denk dat ze dat akkefietje in Brazili niet zijn vergeten.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 07:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Meest realistisch (afgezien van dat ik niet weet hoelang zijn contract nog loopt) lijkt me Esteban Ocon. Dat zou duidelijk een upgrade zijn tov Perez maar geen echte bedreiging voor de positie van Verstappen.
Hij toont zeker aan over talent te beschikken en zou bij een topteam niet misstaan. Ocon is denk ik ook iets beter dan Sainz.
Als teamgenoot van Perez was hij duidelijk minder goed en vaker de oorzaak van de vele crashes met elkaar.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 07:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Meest realistisch (afgezien van dat ik niet weet hoelang zijn contract nog loopt) lijkt me Esteban Ocon. Dat zou duidelijk een upgrade zijn tov Perez maar geen echte bedreiging voor de positie van Verstappen.
Hij toont zeker aan over talent te beschikken en zou bij een topteam niet misstaan. Ocon is denk ik ook iets beter dan Sainz.
Laten we als fans maar hopen dat Perez zoveel mogelijk punten paktquote:Op vrijdag 30 juni 2023 01:37 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Natuurlijk zeg je dat wel, enkel als ze de constructeurstitel niet zouden winnen en dus tweede worden dan zouden ze meer tijd en mogelijkheden in de windtunnel krijgen.
Red Bull gaat natuurlijk graag winnen en dus de constructeurstitel binnenslepen.
Bovendien is volgend seizoen de opgelegde beperking vanwege de budget cap ingelost dus hebben ze weer 7 procent extra vergeleken met dit seizoen.
Die teksten ken ik niet. Heb je het bericht bij de hand?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 01:36 schreef Evenstar het volgende:
Vorige GP nog een compliment richting Lewis gegeven, maar ik zie dat ik weer te vroeg was. Wat een onzin komt er toch uit die gast
En Verstappen en Ocon gaan vanaf kinds af aan al niet goed door n deur. Ik denk dat Verstappen daar wel een veto op uitspreekt.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:11 schreef XL het volgende:
[..]
Als teamgenoot van Perez was hij duidelijk minder goed en vaker de oorzaak van de vele crashes met elkaar.
Bovendien zie ik Red Bull geen zaken doen met de manager van Ocon
Perez moet gewoon z'n zaakjes op orde krijgen, dan is hij een prima 2e rijder al vind ik hem wel de minste 2e van de topteams, dan tel ik AM niet mee.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En Verstappen en Ocon gaan vanaf kinds af aan al niet goed door n deur. Ik denk dat Verstappen daar wel een veto op uitspreekt.
Laat Norris maar komen.
Ik denk niet dat Verstappen en Norris kwalitatief veel van elkaar verschillen dus dan zou je wel een echte onderlinge strijd krijgen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En Verstappen en Ocon gaan vanaf kinds af aan al niet goed door n deur. Ik denk dat Verstappen daar wel een veto op uitspreekt.
Laat Norris maar komen.
Hij komt er allicht dichterbij dan Perez, maar ik denk dat Norris toch niet helemaal het niveau van Max heeft. Maar het zou zeker interessant zijn om ze in hetzelfde team te zien!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Verstappen en Norris kwalitatief veel van elkaar verschillen dus dan zou je wel een echte onderlinge strijd krijgen.
ja en neequote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:50 schreef Perox het volgende:
[..]
Hij komt er allicht dichterbij dan Perez, maar ik denk dat Norris toch niet helemaal het niveau van Max heeft. Maar het zou zeker interessant zijn om ze in hetzelfde team te zien!
Hij rijd ze ook allemaal de moeder, dus ja.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 07:38 schreef Ferdii het volgende:
[..]
lijkt wel een tendens in de teamgenoten van max, allemaal vinden/vonden ze dat de auto naar max wordt ontwikkeld, naar max zijn voorkeur wordt afgesteld, hij krijgt betere onderdelen, hij krijgt voordeel bij tactiek etc
Ocon ja? De Ocon die de leider van de wedstrijd eraf tikt terwijl ie op een ronde staat?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 07:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Blijft altijd moeilijk, wat mij betreft is de enige jonge rijder die dicht bij Verstappen zit Leclerc, we kunnen het pas zien als het echt gebeurt.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Verstappen en Norris kwalitatief veel van elkaar verschillen dus dan zou je wel een echte onderlinge strijd krijgen.
Ik zie in Ocon ook niet een veelvuldig winnaarquote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hij rijd ze ook allemaal de moeder, dus ja.
[..]
Ocon ja? De Ocon die de leider van de wedstrijd eraf tikt terwijl ie op een ronde staat?
De Ocon die meermaals zijn teammaat in de muur heeft gedrukt? Laat die lekker aanmodderen ergens in het middenveld.
Geen bedreiging vind ik altijd zo'n onzin, als er echt iemand beter is dan toch prima, het is meer dat ik ben de beste geleuter van Perez & Co wat irriteert.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:06 schreef Zorro het volgende:
Gewoon Hulk naast Verstappen zetten. Prima kerel, goede rijder, geen bedreiging en niet iemand die ik drukte zie maken omdat hij ook WK wil worden.
Die is al blij als ie een keer het podium haalt.
O ja, en hij spreekt Nederlands!
Hulk naast Max zou wel een mooie combi zijnquote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:06 schreef Zorro het volgende:
Gewoon Hulk naast Verstappen zetten. Prima kerel, goede rijder, geen bedreiging en niet iemand die ik drukte zie maken omdat hij ook WK wil worden.
Die is al blij als ie een keer het podium haalt.
O ja, en hij spreekt Nederlands!
Ik bedoel daarmee dan ook meer dat hij daardoor het ook niet zo gauw hoog in de bol gaat krijgen. Al lijkt Hulkenberg me daar sowieso niet het type voor.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen bedreiging vind ik altijd zo'n onzin, als er echt iemand beter is dan toch prima, het is meer dat ik ben de beste geleuter van Perez & Co wat irriteert.
Budget is op.quote:
Weer?quote:
En dat Mercedes nooit zo vroeg begonnen is met de nieuwe auto.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 01:36 schreef Evenstar het volgende:
quote:A new car actually starts a lot earlier than people think it does and the W10, our 2019 car, started actually in the dying months of 2017.
Dat is ook wel het probleem met Hamilton, hij praat meestal poep maar het wordt als zoete koek door z'n kontlikkende engelse pers kritiekloos de wereld ingegooid.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En dat Mercedes nooit zo vroeg begonnen is met de nieuwe auto.
Ze begonnen al in 2017 met de auto van 2019 volgens James Allison.
[..]
Mag dat?quote:
Die is mooi. Hamilton weer full of shit of heeft echt geen idee waar hij het over heeft.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat je wel het middelpunt zult zijn daar.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:23 schreef Middelpunt het volgende:
Off topic: ik heb kaartjes voor de Verstappen tribune in Spa volgende week. Heeft iemand enig idee of het 'veilig' is om daar te zitten met een Ferrari shirt? Of is het bij F1 tegenwoordig al net als bij voetbal en kan dat niet meer?
Wat is bij hem zaakjes op orde? Hij wordt in een voor hem erg goed seizoen derde in dezelfde auto als waar zijn teamgenoot afgetekend kampioen wordt.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Perez moet gewoon z'n zaakjes op orde krijgen, dan is hij een prima 2e rijder al vind ik hem wel de minste 2e van de topteams, dan tel ik AM niet mee.
Ik kan me niet voorstellen dat het een probleem is. Denk wel dat mensen het met je te doen hebben. Misschien geven ze je gratis bier?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:23 schreef Middelpunt het volgende:
Off topic: ik heb kaartjes voor de Verstappen tribune in Spa volgende week. Heeft iemand enig idee of het 'veilig' is om daar te zitten met een Ferrari shirt? Of is het bij F1 tegenwoordig al net als bij voetbal en kan dat niet meer?
Gewoon doen. Wel iemand meenemen om te filmen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:23 schreef Middelpunt het volgende:
Gewoon doen man. Lijkt me stug dat er ellende van komt. Je moet natuurlijk wel tegen de hoon kunnen als er (onverhoopt) weer iets mis gaat voor de Scuderia.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:23 schreef Middelpunt het volgende:
Risico om een paar keer goed uitgelachen te worden.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:23 schreef Middelpunt het volgende:
Als je in de beste auto 3 keer Q3 niet haalt dan is het niet je beste seizoen, zelfs hij kan en moet een stuk beter.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat is bij hem zaakjes op orde? Hij wordt in een voor hem erg goed seizoen derde in dezelfde auto als waar zijn teamgenoot afgetekend kampioen wordt.
Perez zou in vrijwel elk team op de grid tweede rijder zijn. Er is denk ik niet 1 team waar hij als hij de tweede rijder zou vervangen hij de nieuwe eerste rijder zou zijn.
Ik denk dat vrijwel iedere F1 fan, ook de Max-fappers, Ferrari als team wel kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:34 schreef Perox het volgende:
[..]
Gewoon doen man. Lijkt me stug dat er ellende van komt. Je moet natuurlijk wel tegen de hoon kunnen als er (onverhoopt) weer iets mis gaat voor de Scuderia.
Volgende week is Silverstone. Spa is 30 juli.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik kreeg even kortsluiting in mijn hoofd toen ik "Spa volgende week" hoorde
Kan die GP alsjeblieft weer terug naar eind Augustus waar ie hoort?
@vosss heeft het geregeld dat het wel weer mochtquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:40 schreef Peterselieman het volgende:
Ik las dat ze geen bier mochten schenken rond de race en nu opeens wel weer
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:vosss heeft het geregeld dat het wel weer mocht
En ook Australi weer de seizoensopener om 4:00 s' nachts?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik kreeg even kortsluiting in mijn hoofd toen ik "Spa volgende week" hoorde
Kan die GP alsjeblieft weer terug naar eind Augustus waar ie hoort?
Dat zou fijn zijn, zolang ze het maar niet gaan gooien:Dquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het een probleem is. Denk wel dat mensen het met je te doen hebben. Misschien geven ze je gratis bier?
Grappig, zo'n tekening heeft m'n vriendin laatst van Mercedes F1 gekregen, met handtekeningen van Ellison, Bottas, Hamilton en nog iemand.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is het zelfs vier. Australi, Monaco, Spanje en Canadaquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je in de beste auto 3 keer Q3 niet haalt dan is het niet je beste seizoen, zelfs hij kan en moet een stuk beter.
Volgens mij weet nog vrijwel niemand echt hoeveel voorsprong Mercedes had. Ik heb wat dingen gehoord waar m'n oren van gingen klapperen iig.quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
toch gek dat je hem er niet over hoorde toen Mercedes een lichtjaar voorsprong had
quote:
Kan geen halve like gevenquote:
Sorry..quote:
Maar de situatie om de F1 heen is geheel veranderd sinds de Mercedes-jaren.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:54 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Volgens mij weet nog vrijwel niemand echt hoeveel voorsprong Mercedes had. Ik heb wat dingen gehoord waar m'n oren van gingen klapperen iig.
Wat leuk dat De Speld ook actief is op FOK!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar de situatie om de F1 heen is geheel veranderd sinds de Mercedes-jaren.
Door het seizoen 2021 is er enorm veel geld aan tv-rechten en doorverkoop van tv-rechten uitgegeven. Na een goed begin van seizoen 2022 zien die bedrijven nu hun geld als sneeuw voor de zon verdampen door dalende kijkcijfers. En het einde lijkt voorlopig niet in zicht.
Lewis maakt zich terecht zorgen over die ontwikkeling.
Het mag nu in het nadeel van RB zijn maar ooit is het weer andersom.
Niet dat ik denk dat het een effectieve maatregel is maar de insteek is goed.
Het kapotje van je vader lag op een speldquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:27 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wat leuk dat De Speld ook actief is op FOK!
quote:
quote:
Heeft wat te bewijzenquote:
Orde is hersteldquote:
Zeker Corona biertjesquote:
Nee maar dat is idd wel de camerapositie die ze daar ook vaak gebruikenquote:
Zit je ook op Pornhub?quote:
THAT'S RACE-IST.quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geldt alleen voor alle andere teams
quote:
Rawr.quote:
Formule G.quote:
Sweatlord Russell moet het eerst zien.quote:
Perez kan er geen reet vanquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:59 schreef DKUp het volgende:
Albon had het momenteel beter in de Red Bull gedaan dan Perez, durf te zeggen….
Daarvan kan ik er nog 10 opnoemen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:59 schreef DKUp het volgende:
Albon had het momenteel beter in de Red Bull gedaan dan Perez, durf te zeggen….
wel tracklimits, alleen gek genoeg is daar nog niets mee gedaanquote:
VT1 mag alles een soort vanquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wel tracklimits, alleen gek genoeg is daar nog niets mee gedaan
Vrije Tracklimits.quote:
Long runs?quote:
Papa is hem veilig aan het stellen blablablaquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
'Stroll zit er elke keer goed bij'
Man man man
Gaat helaas niet gebeurenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:06 schreef DKUp het volgende:
Charlie zou beter bij Red Bull of Mercedes gaan kijken om nog wat van zijn carrire te maken.
Gezien de salariseisen van een zeker persoon moet hij zich echt bij Mercedes meldenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:06 schreef DKUp het volgende:
Charlie zou beter bij Red Bull of Mercedes gaan kijken om nog wat van zijn carrire te maken.
Hij maakt nu even de salariseisen waarquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gezien de salariseisen van een zeker persoon moet hij zich echt bij Mercedes melden
Als Mercedes instemt met de eisen van Lewis zijn ze echt van het padje af.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij maakt nu even de salariseisen waar
Hij is een goede coureur, maar je wint geen kampioenschappen met hemquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lance kan niet verder groeien![]()
Wat Viashit commentatoren
Lance kan er gewoon geen kut van.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lanceren die hapquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lance kan er gewoon geen kut van.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij is een goede coureur, maar je wint geen kampioenschappen met hem
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lance kan er gewoon geen kut van.
Nog slechter dan Olav Mol, dat is een prestatie op zichquote:
Ik wil hier niet vloeken in de kerk, maar Koen Bakker en Bas Schothorst op Grandprix Radio vind ik best goed. Ze doen nu alleen FPs, maar ik zou ze best eens tijdens een race willen horen. Wat mij betreft de beste opvolgers van de oude garde.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
450k voor die wagenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:17 schreef StephanL het volgende:
Ik zag Catawiki staan bij Alpha Tauri. Denk even kijken. Kan je bieden op auto onderdelen van ze![]()
https://www.catawiki.com/nl/a/810581
Ik ben het vergetenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is dit de eerste sprintweekend van dit seizoen?
Even met mijn werkgever overleggen, wil een nieuwe leasewagenquote:
Nee. Well done Baku.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
2e toch?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zit je wel in de wagen van Maxquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Even met mijn werkgever overleggen, wil een nieuwe leasewagen
Nog schokkender. 160 euro voor een de vries cap met handtekening...quote:
Na dat weekend dacht Perez dat hij WK kon wordenquote:
Ja, kan niemand anders zeggenquote:
Ik zie voornamelijk softquote:
Niet meer!quote:
Ik zou er nog geen 1,60 aan uitgevenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:20 schreef Knut het volgende:
[..]
Nog schokkender. 160 euro voor een de vries cap met handtekening...
[ afbeelding ]
Je kan ook het racepak van Max Verstapen kopenquote:
Dat is nog wel okay. En dan wat viltstiften aan een kleuter geven om het mooier te maken.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 @ 14:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou er nog geen 1,60 aan uitgeven
Ik heb in 2015 een Torro Rosso-pet gekocht met handtekening van Max Verstappen voor minder dan een kwart van dat bedrag.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:20 schreef Knut het volgende:
[..]
Nog schokkender. 160 euro voor een de vries cap met handtekening...
[ afbeelding ]
Wat kost dat?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan ook het racepak van Max Verstapen kopen
Viel me ook op. Die zijn nog wel aan het sandbaggen.quote:
Water is natquote:
Een helm van Aayrton Sena of schoenen van Niki Lauwda zie ik ze ook wel voor aan.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan ook het racepak van Max Verstapen kopen
Inflatie is a bitchquote:Op vrijdag 30 juni 2023 @ 14:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb in 2015 een Torro Rosso-pet gekocht met handtekening van Max Verstappen voor minder dan een kwart van dat bedrag.
Wordt tijd dat die de daad eens bij het woord voegt en erop los gaat meppen in de paddock.quote:
Hij kan nergens bij.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wordt tijd dat die de daad eens bij het woord voegt en erop los gaat meppen in de paddock.
Een troost: die is zo voorbijquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:28 schreef HiDiHo het volgende:
Oh ja..straks om 17 uur de quali..en dan morgen die *** sprint
yuki:quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wordt tijd dat die de daad eens bij het woord voegt en erop los gaat meppen in de paddock.
Kan zijn race engineer wel een kopstoot in diens ballen geven.quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Verdorie, dat worden weer problemen met het cateringbudgetquote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Verdorie, dat worden weer problemen met het cateringbudget
Ik zie nog steeds het nut er niet van inquote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 @ 14:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een pet van STR liggen met de handtekeningen van Gasly en Kvyat. Benieuwd hoeveel dat opbrengt tegenwoordigquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb in 2015 een Torro Rosso-pet gekocht met handtekening van Max Verstappen voor minder dan een kwart van dat bedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |