Moet Checo nu een check-up?quote:
Lawson is reservecoureur toch?quote:
Ze doen er wel echt alles aan om de concurrent van Max uit te schakelen. Is de FIA of voor mij part de FOM een onderzoek gestart?quote:
Of #TeamLH fanquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:32 schreef Nober het volgende:
Misschien is Oostenrijker Christian Klien wedstrijdfit om in te vallen.
[..]
Ze doen er wel echt alles aan om de concurrent van Max uit te schakelen. Is de FIA of voor mij part de FOM een onderzoek gestart?
Was getekend,
een gemiddelde Mexicaan
Is wel de natte droom van @Whiskers2009quote:
Zou ik nog eerder Yuki doorschuiven en de reservecoureur naar AT.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zou wel eens een invaller naast Max willen zien.
Zijn de 5 andere coureurs ook ziek dan dat de PR man mag rijden?quote:
Schoonzoon van Berger dus toch een beetje Oostenrijks.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:43 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zijn de 5 andere coureurs ook ziek dan dat de PR man mag rijden?
Lawson, Hauger en Maloney, waarvan die laatste twee er sowieso zijn vanwege de Formule 2. Maar er is dit weekend ook geen Super Formula dus grote kans dat Lawson er ook is, ja.quote:
Ai, Perez ziek voor 't weekend. Dat kan hem de titel wel eens kosten.quote:
En mocht hij wel instappen, een excuus waarom het weer niet lukt om aan te haken.quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ai, Perez ziek voor 't weekend. Dat kan hem de titel wel eens kosten.
quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ai, Perez ziek voor 't weekend. Dat kan hem de titel wel eens kosten.
Die reactie van Maxquote:
toch gek dat je hem er niet over hoorde toen Mercedes een lichtjaar voorsprong hadquote:
Meer gevechten op de baanquote:Op donderdag 29 juni 2023 16:24 schreef Starflyer het volgende:
En zo groot is die voorsprong van RBR niet. Verwacht dat Ferrari en Aston Martin er deze race dicht op zullen zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |