Eens.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja die heb ik gelezen
ze moeten eens ophouden met die honderd duizend regels
Touché.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:36 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ze zouden ze die wijzigingen voor volgend jaar pas vanaf, laten we zeggen, augustus of zo mogen laten ontwikkelen. Veel beter voor de competitie.
https://www.fia.com/sites(...)0-%20Race%20Director's%20Event%20Notes.pdfquote:Article 30.5h iv revised wording In the period SQ3 of the sprint shootout, up to one set of dry-weather tyres may be used, and this must only be a new set of the soft specification.
Alsof Mercedes niet al lang bezig is om aan de auto voor volgend jaar te werken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Exact hetzelfde als met Perez zou (weer) met Sainz gebeuren.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alonso zou de strijd aangaan met Max, en hoewel ze elkaar mogen naast de baan weet ik niet of dat handig is op de baan.
Sainz zou wel een goede keuze zijn, maar die verdient sowieso beter dan bij Flutrari te rijden.
Je hebt een beperkt budget, en je hebt een beperkt altijd uren en runs van de windtunnel, het aantal uren en teraflops van de cfd zijn beperkt.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:30 schreef Gremen het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van aan de 2024 auto werken?
De regels veranderen voor 2024 amper. Dus de auto van 2024 is een opvolging van die van dit jaar. Dan kan je toch net zo goed aan die van 2023 doorwerken, want alle updates neem je mee naar 2024?
Het zou pas wat zijn als RBR nu al een deel van hun budget en windtunneltijd enz aan de auto van 2026 zou besteden.
Verstappen fans zien het liefste dat Verstappen volgend jaar weer strijd voor het kampioenschap? Wat probeer je nu te zeggen?quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat merk jij als RBR fan ervan dan ?
Natuurlijk zeg je dat wel, enkel als ze de constructeurstitel niet zouden winnen en dus tweede worden dan zouden ze meer tijd en mogelijkheden in de windtunnel krijgen.quote:
lijkt wel een tendens in de teamgenoten van max, allemaal vinden/vonden ze dat de auto naar max wordt ontwikkeld, naar max zijn voorkeur wordt afgesteld, hij krijgt betere onderdelen, hij krijgt voordeel bij tactiek etcquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja denk je echt dat hij het door heeft??
Ik denk dat Perez oprecht gelooft dat hij een kans maakt en hij minder spul krijgt dan Max
want aan hem ligt het echt niet![]()
![]()
Zijn vader is nog een graadje erger
tja als je jaren lang eenzaam voorop reed is in de middenmoot rijden, terwijl je grootste rivaal steeds verder uit zicht verdwijnt wel een reden om te jankenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 01:36 schreef Evenstar het volgende:
Vorige GP nog een compliment richting Lewis gegeven, maar ik zie dat ik weer te vroeg was. Wat een onzin komt er toch uit die gast
Keihard beweren dat Mercedes nooit zo dominant was als dat RB nu is
Meest realistisch (afgezien van dat ik niet weet hoelang zijn contract nog loopt) lijkt me Esteban Ocon. Dat zou duidelijk een upgrade zijn tov Perez maar geen echte bedreiging voor de positie van Verstappen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik zie even niet wie er anders naast Max zou kunnen presteren wat een realistische keuze is
Ocon is te eigenwijs. Denk dat ze dat akkefietje in Brazilië niet zijn vergeten.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 07:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Meest realistisch (afgezien van dat ik niet weet hoelang zijn contract nog loopt) lijkt me Esteban Ocon. Dat zou duidelijk een upgrade zijn tov Perez maar geen echte bedreiging voor de positie van Verstappen.
Hij toont zeker aan over talent te beschikken en zou bij een topteam niet misstaan. Ocon is denk ik ook iets beter dan Sainz.
Als teamgenoot van Perez was hij duidelijk minder goed en vaker de oorzaak van de vele crashes met elkaar.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 07:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Meest realistisch (afgezien van dat ik niet weet hoelang zijn contract nog loopt) lijkt me Esteban Ocon. Dat zou duidelijk een upgrade zijn tov Perez maar geen echte bedreiging voor de positie van Verstappen.
Hij toont zeker aan over talent te beschikken en zou bij een topteam niet misstaan. Ocon is denk ik ook iets beter dan Sainz.
Laten we als fans maar hopen dat Perez zoveel mogelijk punten paktquote:Op vrijdag 30 juni 2023 01:37 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Natuurlijk zeg je dat wel, enkel als ze de constructeurstitel niet zouden winnen en dus tweede worden dan zouden ze meer tijd en mogelijkheden in de windtunnel krijgen.
Red Bull gaat natuurlijk graag winnen en dus de constructeurstitel binnenslepen.
Bovendien is volgend seizoen de opgelegde beperking vanwege de budget cap ingelost dus hebben ze weer 7 procent extra vergeleken met dit seizoen.
Die teksten ken ik niet. Heb je het bericht bij de hand?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 01:36 schreef Evenstar het volgende:
Vorige GP nog een compliment richting Lewis gegeven, maar ik zie dat ik weer te vroeg was. Wat een onzin komt er toch uit die gast
Keihard beweren dat Mercedes nooit zo dominant was als dat RB nu is
En Verstappen en Ocon gaan vanaf kinds af aan al niet goed door één deur. Ik denk dat Verstappen daar wel een veto op uitspreekt.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:11 schreef XL het volgende:
[..]
Als teamgenoot van Perez was hij duidelijk minder goed en vaker de oorzaak van de vele crashes met elkaar.
Bovendien zie ik Red Bull geen zaken doen met de manager van Ocon
Perez moet gewoon z'n zaakjes op orde krijgen, dan is hij een prima 2e rijder al vind ik hem wel de minste 2e van de topteams, dan tel ik AM niet mee.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En Verstappen en Ocon gaan vanaf kinds af aan al niet goed door één deur. Ik denk dat Verstappen daar wel een veto op uitspreekt.
Laat Norris maar komen.
Ik denk niet dat Verstappen en Norris kwalitatief veel van elkaar verschillen dus dan zou je wel een echte onderlinge strijd krijgen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En Verstappen en Ocon gaan vanaf kinds af aan al niet goed door één deur. Ik denk dat Verstappen daar wel een veto op uitspreekt.
Laat Norris maar komen.
Hij komt er allicht dichterbij dan Perez, maar ik denk dat Norris toch niet helemaal het niveau van Max heeft. Maar het zou zeker interessant zijn om ze in hetzelfde team te zien!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Verstappen en Norris kwalitatief veel van elkaar verschillen dus dan zou je wel een echte onderlinge strijd krijgen.
ja en neequote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:50 schreef Perox het volgende:
[..]
Hij komt er allicht dichterbij dan Perez, maar ik denk dat Norris toch niet helemaal het niveau van Max heeft. Maar het zou zeker interessant zijn om ze in hetzelfde team te zien!
Hij rijd ze ook allemaal de moeder, dus ja.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 07:38 schreef Ferdii het volgende:
[..]
lijkt wel een tendens in de teamgenoten van max, allemaal vinden/vonden ze dat de auto naar max wordt ontwikkeld, naar max zijn voorkeur wordt afgesteld, hij krijgt betere onderdelen, hij krijgt voordeel bij tactiek etc
Ocon ja? De Ocon die de leider van de wedstrijd eraf tikt terwijl ie op een ronde staat?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 07:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Blijft altijd moeilijk, wat mij betreft is de enige jonge rijder die dicht bij Verstappen zit Leclerc, we kunnen het pas zien als het echt gebeurt.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Verstappen en Norris kwalitatief veel van elkaar verschillen dus dan zou je wel een echte onderlinge strijd krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |