abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211251867
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 november 2023 11:29 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Iemand die in een trekker rijdt en rare capriolen uithaalt is wel even wat gevaarlijker dan iemand die is vastgeplakt aan de snelweg natuurlijk.
definieer "rare capriolen"
pi_211251887
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 11:29 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
Niet luisteren naar de aanwijzingen van oom agent en onvoorspelbaar gedrag vertonen door een politieblokkade proberen te omzeilen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211251898
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 november 2023 11:31 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Niet luisteren naar de aanwijzingen van oom agent en onvoorspelbaar gedrag vertonen door een politieblokkade proberen te omzeilen.
Wat is de snelweg oplopen en daar jezelf vastlijmen dan precies?
pi_211251934
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 11:34 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
Wat is de snelweg oplopen en daar jezelf vastlijmen dan precies?
Of als 16 jarige met je trekker de snelweg oprijden?

Maar, we zijn in beide situaties al een stuk verder want beide demonstranten waren al op de snelweg aanwezig. Iemand die vastgeplakt is zal weinig onvoorspelbaar gedrag vertonen want die kan nou eenmaal nergens heen. Iemand die in een trekker op de snelweg rijdt op een leeftijd dat hij nog niet eens op de snelweg mag rijden kan stukken gemakkelijker onvoorspelbare dingen doen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211251940
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 november 2023 11:39 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Of als 16 jarige met je trekker de snelweg oprijden?

Maar, we zijn in beide situaties al een stuk verder want beide demonstranten waren al op de snelweg aanwezig. Iemand die vastgeplakt is zal weinig onvoorspelbaar gedrag vertonen want die kan nou eenmaal nergens heen. Iemand die in een trekker op de snelweg rijdt op een leeftijd dat hij nog niet eens op de snelweg mag rijden kan stukken gemakkelijker onvoorspelbare dingen doen.
Dus dan maar doodschieten
pi_211254602
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 11:29 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
Zie alle voorbeelden in post 120.
pi_211254605
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 11:39 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
Dus dan maar doodschieten
Wie is er dood?
pi_211255360
OM eist maand voorwaardelijk tegen agent die op trekker schoot
https://nos.nl/l/2497338

Het Openbaar Ministerie eist een maand cel voorwaardelijk tegen de agent die vorig jaar tijdens een boerenprotest in Heerenveen op een trekker schoot. Die werd bestuurd door een 16-jarige jongen.

De agent had niet op het voertuig mogen schieten, zei de officier van justitie vandaag in de rechtbank in Utrecht. "Er werd niet op hem of anderen ingereden. Hij dacht het misschien wel, maar het was niet het geval."
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_211255940
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 11:16 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
Dan nog. agent was bang dat er op hem in werd gereden, maar hij schoot Jouke van achter bijna dood. Niet van voren
Dan had Jouke zich naar zijn leeftijd moeten gedragen en bij moeders thuis op de bank gaan zitten.

Hij heeft geluk dat ie zo vanaf gekomen is. Dit hele gezeik had niks meer met protesteren te maken, maar gewoon rellen en denken dat alles maar kan en mag.

En dan ben ik nog van mening dat de regering dit stikstof gelul gebruikt als mooi excuus om land te krijgen voor woonwijken. Maar hoe die boeren zich hebben gedragen heeft nou niet bepaald geholpen om draagvlak te krijgen.
Ze hadden wat mij betreft heel wat van die lui mogen oppakken en spullen in beslag genomen.
pi_211257652
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 19:37 schreef Bouke-p het volgende:

[..]
Dan had Jouke zich naar zijn leeftijd moeten gedragen en bij moeders thuis op de bank gaan zitten.

Hij heeft geluk dat ie zo vanaf gekomen is. Dit hele gezeik had niks meer met protesteren te maken, maar gewoon rellen en denken dat alles maar kan en mag.

En dan ben ik nog van mening dat de regering dit stikstof gelul gebruikt als mooi excuus om land te krijgen voor woonwijken. Maar hoe die boeren zich hebben gedragen heeft nou niet bepaald geholpen om draagvlak te krijgen.
Ze hadden wat mij betreft heel wat van die lui mogen oppakken en spullen in beslag genomen.
Denk om je hart
  zaterdag 11 november 2023 @ 11:05:14 #136
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_211260715
Van der wal hoor je weinig meer van, die zien we niet meer terug

Van allelei regelingen hoor je niets meer ook is er geen enkele boer uitgekocht met die woest aantrekkelijk regeling
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_211260740
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 11:05 schreef michaelmoore het volgende:
Van der wal hoor je weinig meer van, die zien we niet meer terug

Van allelei regelingen hoor je niets meer ook is er geen enkele boer uitgekocht met die woest aantrekkelijk regeling
De eerste uitkoopregeling voor boeren om de stikstofuitstoot te verminderen, is nog geen groot succes. Zeker 750 bedrijven kwamen volgens de provincies in aanmerking voor een vrijwillige uitkoopregeling, maar sinds november 2020 is met slechts 20 boeren effectief een akkoord voor uitkopen gesloten.

toch al mooi 20 hoor
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zaterdag 11 november 2023 @ 11:16:50 #138
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_211260800
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 11:09 schreef over_hedge het volgende:

[..]
De eerste uitkoopregeling voor boeren om de stikstofuitstoot te verminderen, is nog geen groot succes. Zeker 750 bedrijven kwamen volgens de provincies in aanmerking voor een vrijwillige uitkoopregeling, maar sinds november 2020 is met slechts 20 boeren effectief een akkoord voor uitkopen gesloten.

toch al mooi 20 hoor
Ja woest aantrekkelijk 8)7 Onteigeningswaarde voor landbouwgrond met staatsgeld
500 boeren hadden hun bedrijf aangeboden , :W
Nee die hadden informatie opgevraagd , om eens even flink te lachen

30 miljard budget voor landbouwgrond te kopen , ik ben benieuwd hoeveel miljard er al is uitgekeerd aan allerlei dure consultants en advies bureaus

quote:
Landbouwminister Adema legt bom onder stikstofbeleid: 'Totaal doorgeslagen modelwerkelijkheid'
3 uur geledenin BINNENLAND

DEN HAAG - Demissionair landbouwminister Piet Adema (CU) legt een bom onder het eigen stikstofbeleid. Adema spreekt in gesprek met De Telegraaf over een 'totaal doorgeslagen modelwerkelijkheid'

Het huidige beleid is in de praktijk niet werkbaar", aldus Adema.
Hij hoopt ook voor boeren op termijn naar een ander stikstofbeleid toe te werken.
Wat een verziekt land hebben we overgehouden aan Rutte en consorten
Hij roept een paar keer hypotheekrente aftrek en hij zit weer vier jaar met zijn Randstad en Krimpregios

[ Bericht 12% gewijzigd door michaelmoore op 11-11-2023 11:43:52 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_211266074
minder dan 2 weken voor de verkiezingen doet Adema van Christenunie een populaire uitspraak en dat is dan door een overblijfsel van Rutte?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_211486821
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2023 18:45 schreef Aether het volgende:
OM eist maand voorwaardelijk tegen agent die op trekker schoot
https://nos.nl/l/2497338

Het Openbaar Ministerie eist een maand cel voorwaardelijk tegen de agent die vorig jaar tijdens een boerenprotest in Heerenveen op een trekker schoot. Die werd bestuurd door een 16-jarige jongen.

De agent had niet op het voertuig mogen schieten, zei de officier van justitie vandaag in de rechtbank in Utrecht. "Er werd niet op hem of anderen ingereden. Hij dacht het misschien wel, maar het was niet het geval."
Vandaag veroordeeld voor poging doodslag. Maand voorwaardelijk + 80 uur taakstraf onvoorwaardelijk.
zie email 27 oktober
  FOK!fotograaf vrijdag 1 december 2023 @ 15:25:12 #141
364681 over_hedge
pi_211486841
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 15:22 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Vandaag veroordeeld voor poging doodslag. Maand voorwaardelijk + 80 uur taakstraf onvoorwaardelijk.
2 maandjes werken. Voor het schieten zonder goede reden op een burger. Ik vind het weinig
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_211486885
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 15:25 schreef over_hedge het volgende:

[..]
2 maandjes werken. Voor het schieten zonder goede reden op een burger. Ik vind het weinig
Ik vind het lastig daar een gefundeerd oordeel over te geven. Zo was het in dit geval bijvoorbeeld zo dat er al meerdere situaties eerder die dag waren geweest die als bedreigend voor de politie gezien konden worden. Ik vertrouw liever op het oordeel van de rechter dan daar zelf snel iets van te vinden.
pi_211486913
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 15:25 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Jij werkt nog geen 10 uur per week?
  FOK!fotograaf vrijdag 1 december 2023 @ 15:33:51 #144
364681 over_hedge
pi_211486925
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 15:30 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Ik vind het lastig daar een gefundeerd oordeel over te geven. Zo was het in dit geval bijvoorbeeld zo dat er al meerdere situaties eerder die dag waren geweest die als bedreigend voor de politie gezien konden worden. Ik vertrouw liever op het oordeel van de rechter dan daar zelf snel iets van te vinden.
Oh er moet ook zeker een rechter er iets van vinden. En die weet het vast beter dan ik.
Maarja tis toch een discussie forum. Dus tis wel een beetje het idee dat je een mening geeft :D

En dan vind ik het weinig klinken
  FOK!fotograaf vrijdag 1 december 2023 @ 15:35:24 #145
364681 over_hedge
pi_211486941
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 15:33 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Jij werkt nog geen 10 uur per week?
ja mijn fout. Moet 2 weken zijn natuurlijk. Maar je snapt het punt.
Mb
pi_211486943
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 15:33 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Oh er moet ook zeker een rechter er iets van vinden. En die weet het vast beter dan ik.
Maarja tis toch een discussie forum. Dus tis wel een beetje het idee dat je een mening geeft :D

En dan vind ik het weinig klinken
Een mening kan ook zijn dat je op de mening van de rechter vertrouwt :9
pi_211486997
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 15:30 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Wat ik vooral vind is dan wanneer je dit (poging doodslag) als burger flikt je moet rekenen op celstraffen oplopend tot enkele jaren. Zelfs als je het zonder (vuur)wapen doet.

Nu snap ik dat van de politie verwacht wordt dat zij een stap vooruit doen waar anderen een stap vooruit zetten. Daar staat tegenover dat je van een getrainde agent meer mag verwachten op het vlak van geweldsbeheersing dan van een willekeurige burger. Dat in aanmerking genomen vind ik het verschil wel groot.
zie email 27 oktober
pi_211487078
Dit had vrijspraak moeten zijn.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_211487745
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2023 15:49 schreef superniger het volgende:
Dit had vrijspraak moeten zijn.
Voor het bijna doodschieten van een onbewapende minderjarige?
pi_212255742
Ze gaan weer. Het duurde even. Copycats.

twitter

twitter

twitter

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2024 21:14:06 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')