Dat is een goed ideequote:Op zondag 16 juli 2023 09:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is waar. Misschien kan je een paar sessies plannen bij een fysio (met sportzaal), alles vragen wat je maar wilt en daarna naar een normale sportschool.
Was dat biertje je eerste calorieën van de dag?quote:Op maandag 17 juli 2023 20:52 schreef sigme het volgende:
Vandaag dan weer een 'gewone' maandag. Uur fietsen (e-bike) naar kantoor, uur terugfietsen, eind van de middag eten.
• 1 lichte pils
• Eten: groente, kekers, couscous. Met wat suçuk en feta
• Toe: custardpudding met aalbessen en kwark
Jup!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:19 schreef Pinuts het volgende:
Hebben jullie ook altijd dat de eerste 'gezonde' dagen na een langere tijd zondigen hoofdpijn? Ik merk altijd dat mijn lichaam moet afkicken van suiker, dus de eerste 3 dagen heb ik standaard hoofdpijn...
Jaquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:17 schreef SQ het volgende:
[..]
Was dat biertje je eerste calorieën van de dag?![]()
Gingen die banaan en de mandarijn wel in zijn geheel naar binnen?quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:48 schreef Medusa666 het volgende:
O: banaan, manderijn en gesneden appel.
M: 1 vel nori, met 9 kcal rijst en een stukje komkommer met wat sojasaus
- ongeveer 100 gram verse wortelpatatjes met beetje mayo.
-nog een stuk komkommer
A: groenten en aardappels met 20 kcal rijst (zou het niet weer kopen)
- 2 sneetjes wit stokbrood
- Ongeveer tien patatjes met wat cheddar kaas en jalapenos.
3 kopjes koffie met melk, waarvan twee met amandelmelk.
Ja, hoezo?quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:51 schreef BE het volgende:
[..]
Gingen die banaan en de mandarijn wel in zijn geheel naar binnen?![]()
Omdat bv je lunch klinkt als ongeveer 100 kcal (en dan heb ik al gerekend met een goede klodder mayo - ben bij wortelpatatjes er wel vanuit gegaan dat ze niet zijn gefrituurd) en je avondeten ook als vrij weinig - al is dat zonder hoeveelheid aardappelen erbij iets minder goed in te schatten, maar gezien de hoeveelheden van de rest zal dat vast geen kilo aardappelen geweest zijn (en je ontbijt komt op zo'n 250kcal uit). Een behoorlijk extreem weinig kcal lijstje dus. Zelfs als je wel kilo aardappelen gehad hebt, kom je waarschijnlijk net aan de 1500kcal.. (uitgaande van kilo ongekookte aardappelen en dat je die gekookt hebt gegeten).quote:
Ik denk dat ze niet bedoeld dat ze 9 kcal aan normale rijst heeft gegeten maar van die 'no kcal' rijst. Ik heb ook wel eens van die ultra low kcal noodles geprobeerd (bijv: deze). Niet te eten achteraf, maar wel weinig kcalquote:Op donderdag 20 juli 2023 04:19 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Omdat bv je lunch klinkt als ongeveer 100 kcal (en dan heb ik al gerekend met een goede klodder mayo - ben bij wortelpatatjes er wel vanuit gegaan dat ze niet zijn gefrituurd) en je avondeten ook als vrij weinig - al is dat zonder hoeveelheid aardappelen erbij iets minder goed in te schatten, maar gezien de hoeveelheden van de rest zal dat vast geen kilo aardappelen geweest zijn (en je ontbijt komt op zo'n 250kcal uit). Een behoorlijk extreem weinig kcal lijstje dus. Zelfs als je wel kilo aardappelen gehad hebt, kom je waarschijnlijk net aan de 1500kcal.. (uitgaande van kilo ongekookte aardappelen en dat je die gekookt hebt gegeten).
Denk ik iig, dat ze het daarom vroeg.
9kcal rijst? Dat is 2.5 gram ongekookte rijst. En dus 6.25 gram gekookte rijst. 20kcal rijst is 14 gram gekookte rijst (5.6 gram ongekookte rijst). Als je daar al eensmiley bij gaat zetten, gaat er volgens mij iets niet helemaal goed in een gezonde relatie met eten.
Ja, dat dus. Soort nat papier 'rijst'quote:Op donderdag 20 juli 2023 06:30 schreef Pinuts het volgende:
Ik denk dat ze niet bedoeld dat ze 9 kcal aan normale rijst heeft gegeten maar van die 'no kcal' rijst. Ik heb ook wel eens van die ultra low kcal noodles geprobeerd (bijv: deze). Niet te eten achteraf, maar wel weinig kcal
De appel staat gespecificeerd als gesneden, de rest niet.quote:
Wortelpatatjes waren gefrituurd.quote:Op donderdag 20 juli 2023 04:19 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Omdat bv je lunch klinkt als ongeveer 100 kcal (en dan heb ik al gerekend met een goede klodder mayo - ben bij wortelpatatjes er wel vanuit gegaan dat ze niet zijn gefrituurd) en je avondeten ook als vrij weinig - al is dat zonder hoeveelheid aardappelen erbij iets minder goed in te schatten, maar gezien de hoeveelheden van de rest zal dat vast geen kilo aardappelen geweest zijn (en je ontbijt komt op zo'n 250kcal uit). Een behoorlijk extreem weinig kcal lijstje dus. Zelfs als je wel kilo aardappelen gehad hebt, kom je waarschijnlijk net aan de 1500kcal.. (uitgaande van kilo ongekookte aardappelen en dat je die gekookt hebt gegeten).
Denk ik iig, dat ze het daarom vroeg.
9kcal rijst? Dat is 2.5 gram ongekookte rijst. En dus 6.25 gram gekookte rijst. 20kcal rijst is 14 gram gekookte rijst (5.6 gram ongekookte rijst). Als je daar al eensmiley bij gaat zetten, gaat er volgens mij iets niet helemaal goed in een gezonde relatie met eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |