Met 3 maanden mcdonalds kan je ook 10 kg afvallen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:10 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Nou, ik ben er tien kilo mee afgevallen. Dus ben wel tevreden met mijn patroon. Helemaal omdat ik verder geen vreetbuien heb.
Nu weet ik het zeker: je zit te trollen. Ik reageerde al nooit op je posts en dit is de enige keer.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:10 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Nou, ik ben er tien kilo mee afgevallen. Dus ben wel tevreden met mijn patroon. Helemaal omdat ik verder geen vreetbuien heb.
Ik zie het niet als aanval, maar vindt het om eerlijk te zijn wel grappig dat dezelfde mensen die mij goedbedoelde tips geven zelf strugglen met vreetbuiten etc. terwijl ik er zelf geen last van hebquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:12 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Met 3 maanden mcdonalds kan je ook 10 kg afvallen.
Zie het niet als een aanval hé, maar kijk eens kritisch of je alleen dingen op voedingwaarde eet, of ook oprecht probeert je lichaam met goede voedingsstoffen te vullen.
(Ik ben overigens ook enorm fan van al die 'healthy' alternatieven van ongezond eten, dus ik maak me er ook zeker deels schuldig aan hoor).
Het werd bestempeld als maagvulling, maar niet voedzaam. Aka de hoeveelheid stoffen waar je daadwerkelijk wat aan hebt, valt tegen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:19 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik zie het niet als aanval, maar vindt het om eerlijk te zijn wel grappig dat dezelfde mensen die mij goedbedoelde tips geven zelf strugglen met vreetbuiten etc. terwijl ik er zelf geen last van heb![]()
En dat komkommers hier als niet vullend worden gezien en als “gewoon water”.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |