abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209979312
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 11:10 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Nou, ik ben er tien kilo mee afgevallen. Dus ben wel tevreden met mijn patroon. Helemaal omdat ik verder geen vreetbuien heb.
Met 3 maanden mcdonalds kan je ook 10 kg afvallen.
Zie het niet als een aanval hé, maar kijk eens kritisch of je alleen dingen op voedingwaarde eet, of ook oprecht probeert je lichaam met goede voedingsstoffen te vullen.
(Ik ben overigens ook enorm fan van al die 'healthy' alternatieven van ongezond eten, dus ik maak me er ook zeker deels schuldig aan hoor).
pi_209979370
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 11:10 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Nou, ik ben er tien kilo mee afgevallen. Dus ben wel tevreden met mijn patroon. Helemaal omdat ik verder geen vreetbuien heb.
Nu weet ik het zeker: je zit te trollen. Ik reageerde al nooit op je posts en dit is de enige keer.
pi_209979436
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 11:12 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Met 3 maanden mcdonalds kan je ook 10 kg afvallen.
Zie het niet als een aanval hé, maar kijk eens kritisch of je alleen dingen op voedingwaarde eet, of ook oprecht probeert je lichaam met goede voedingsstoffen te vullen.
(Ik ben overigens ook enorm fan van al die 'healthy' alternatieven van ongezond eten, dus ik maak me er ook zeker deels schuldig aan hoor).
Ik zie het niet als aanval, maar vindt het om eerlijk te zijn wel grappig dat dezelfde mensen die mij goedbedoelde tips geven zelf strugglen met vreetbuiten etc. terwijl ik er zelf geen last van heb :P

En dat komkommers hier als niet vullend worden gezien en als “gewoon water”.
  vrijdag 21 juli 2023 @ 11:21:46 #301
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_209979465
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 11:19 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ik zie het niet als aanval, maar vindt het om eerlijk te zijn wel grappig dat dezelfde mensen die mij goedbedoelde tips geven zelf strugglen met vreetbuiten etc. terwijl ik er zelf geen last van heb :P

En dat komkommers hier als niet vullend worden gezien en als “gewoon water”.
Het werd bestempeld als maagvulling, maar niet voedzaam. Aka de hoeveelheid stoffen waar je daadwerkelijk wat aan hebt, valt tegen.

Da's wat anders dan vullend of niet. Wel goed lezen he. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')