abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209687465
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 29 juni 2023 @ 08:32:06 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_209687521
Baklava O+
disclaimer
  donderdag 29 juni 2023 @ 08:33:26 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_209687533
Vandaag weer een dagje offsite in zo'n hotel met luxe lunchbuffet en onbeperkt friandises bij de koffie :')

Het scheelt dat ik zelf de rekening niet betaal, kan ik het dus ook makkelijker laten liggen. Hoop ik.
disclaimer
pi_209687545
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 08:33 schreef SQ het volgende:
Vandaag weer een dagje offsite in zo'n hotel met luxe lunchbuffet en onbeperkt friandises bij de koffie :')

Het scheelt dat ik zelf de rekening niet betaal, kan ik het dus ook makkelijker laten liggen. Hoop ik.
Oh, daar ziet mijn brein geen verschil in hoor. Eten is eten *O*

Ik ben nog steeds wat aan het naworstelen na het weekend. Heb al podcasts geluisterd over ontsporen/weer op de rails komen en zo :') Expres al sinds vrijdag niet naar de winkel geweest. Wat kan het toch een verschil zijn, de ene week tov de andere. Soms geen enkele moeite dingen te laten staan en een andere keer blijf ik er maar aan denken en naar verlangen. Om gek van te worden. Heb de afgelopen twee dagen fanatiek zitten gamen om maar afgeleid te zijn, terwijl ik echt andere dingen had moeten doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209687680
Ik had een paar weken een fijne flow. Bijna geen sociale dingen en voldoende tijd om te sporten. En al een tijdje een kilo kwijt.

Maar nu is er tot we op vakantie gaan geen enkele weekend zonder minstens één sociaal dingetje waar wordt gegeten en gedronken. En ook grotere kans dat er eens een keer sporten moet worden geskipt ivm te drukke agenda. Ik heb me voorgenomen om niet alle gelegenheden wijn te drinken, maar alleen bij de verjaardag van een goede vriendin. De rest drink ik wel thee en water of zo. Eten vind ik lastiger, maar ik ga gewoon proberen me een beetje in te houden. Echt, goed voornemen, toch? :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_209687893
Hier is het een uitdaging, maandag niet kunnen sporten omdat ik een volle werkdag op kantoor had, daarna werd ik ziek en voel me nog steeds niet 100%.
Ik mis dat sporten dan echt :@ Het was/is natuurlijk mijn hoofddoel, het fitter worden. Pas ook ruim een week niet kunnen sporten door de blaasontsteking.

De weekenden zijn nu enorm druk met veel feestjes, morgen zelfs 2 feestjes waarvan die van Juul die 5 wordt. Afgelopen zaterdag hadden we haar grote mensen feest en heb ik afgezien van een klein stukje slagroomtaart niet 'gezondigd'.
Daar hou ik me nu even aan vast, dat ik qua sporten een slechte maand heb, maar qua eten het eigenlijk best goed doe.

Morgen wel weer sporten, die gaat zwaar vallen >:) Dan nog 2 weken volle bak en daarna vakantie. Mijn PT wilde oefeningen meegeven voor op vakantie maar ik heb bedankt. Ik ga 2 weken even niets doen (ja veel wandelen want we zitten in Oostenrijk)

Je kan het Miss_sly en anders ga je daarna weer even in de balansstand.
pi_209687970
Ik ga vandaag maar weer eens richting een festival om te werken en te zuipen. inb4 alle snelle koolhydraten.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_209688364
Paar dagen amper eten omdat ziek is wel goed voor de weegschaalnummers. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 29 juni 2023 @ 10:39:18 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_209688792
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2023 08:53 schreef miss_sly het volgende:
Ik had een paar weken een fijne flow. Bijna geen sociale dingen en voldoende tijd om te sporten. En al een tijdje een kilo kwijt.

Maar nu is er tot we op vakantie gaan geen enkele weekend zonder minstens één sociaal dingetje waar wordt gegeten en gedronken. En ook grotere kans dat er eens een keer sporten moet worden geskipt ivm te drukke agenda. Ik heb me voorgenomen om niet alle gelegenheden wijn te drinken, maar alleen bij de verjaardag van een goede vriendin. De rest drink ik wel thee en water of zo. Eten vind ik lastiger, maar ik ga gewoon proberen me een beetje in te houden. Echt, goed voornemen, toch? :')
Supergoed voornemen!
disclaimer
pi_209689507
Hmm, in 6 weken net geen kilo eraf, ik vrees dat ik toch echt aan de bak moet net als vorig jaar.
Gisteren gingen we vis eten in de haven en dat viel enorm tegen, ik heb nog geen tien frietjes gegeten, ze waren echt niet lekker en mijn gambaspiesjes bleken net als lekkerbekjes in beslag gefrituurd te zijn, getverdemme, dus die heeft Symph opgegeten. Ok, er zat ook een bakje salade bij, dan ga ik dat wel eten…bleek het bakje meer slasaus dan sla te bevatten en ik vind zompige sla echt heel vies. Dus ik kwam met honger thuis en in plaats van dat ik dan yoghurt of boterhammen pak werd het dus chocola. Altijd weer die chocola :'(
pi_209689584
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 11:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Hmm, in 6 weken net geen kilo eraf, ik vrees dat ik toch echt aan de bak moet net als vorig jaar.
Gisteren gingen we vis eten in de haven en dat viel enorm tegen, ik heb nog geen tien frietjes gegeten, ze waren echt niet lekker en mijn gambaspiesjes bleken net als lekkerbekjes in beslag gefrituurd te zijn, getverdemme, dus die heeft Symph opgegeten. Ok, er zat ook een bakje salade bij, dan ga ik dat wel eten…bleek het bakje meer slasaus dan sla te bevatten en ik vind zompige sla echt heel vies. Dus ik kwam met honger thuis en in plaats van dat ik dan yoghurt of boterhammen pak werd het dus chocola. Altijd weer die chocola :'(
Wij hebben nu altijd bakken met kwark in huis en fruit zoals blauwe bessen. Dat mag ik van mezelf onbeperkt pakken als ik honger heb. Dat helpt voor mij heel goed, het helpt bij zoete cravings en het vult zodat ik geen honger meer heb.
  donderdag 29 juni 2023 @ 12:47:50 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_209690326
Mijn nadeel is dat ik echt geen kritische eter ben, ik zou het allemaal hebben opgegeten. Inclusief de chocolade dus. :')

Nou ik heb weerstand kunnen bieden aan de friandises! Lunch werd:
Bloemkoolsoep, saladebar mix, 1 snee brood met kalkoenfilet en als toetje 3 stukjes kaas met een plakje kletzenbrood en gedroogd fruit met een cappuccino.

Best aardig!
disclaimer
pi_209690635
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 12:47 schreef SQ het volgende:
Mijn nadeel is dat ik echt geen kritische eter ben, ik zou het allemaal hebben opgegeten. Inclusief de chocolade dus. :')

Nou ik heb weerstand kunnen bieden aan de friandises! Lunch werd:
Bloemkoolsoep, saladebar mix, 1 snee brood met kalkoenfilet en als toetje 3 stukjes kaas met een plakje kletzenbrood en gedroogd fruit met een cappuccino.

Best aardig!
Ik vreet ook alles normaal gesproken. Ik hoop daar nu wel mee gebroken te hebben, op wat uitzonderingen/zwakke momenten na.
pi_209691319
Ik lust geen taugé :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 29 juni 2023 @ 17:59:06 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_209694466
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 13:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik lust geen taugé :D
Nou als dat het enige is... :D

Middagfriandises ook weerstaan en een appel gepakt. Later in de hotelbar nog een La Trappe Nillis genomen, leek me toch veiliger dan een karmeliet nu :+

Straks nog kofta (uiteenpakjevanknorrrrr) als avondeten en dan is het toch een supermooi dagje geworden O+
disclaimer
pi_209694662
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 17:59 schreef SQ het volgende:

[..]
Nou als dat het enige is... :D

Das mn punt :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_209712050
Het gaat hier nog immer kut. Hier klagen helpt ook niet. Kreeg net een tompouce opgedrongen en geen ruggengraat genoeg om te blijven weigeren of boos te worden. Weg van minste weerstand was opeten. Wat ik eigenlijk ook wel weer wilde, want tompouce. Maar had al veel te veel gegeten en gesnoept vandaag.
pi_209713089
Gisteren:

- kwark met proteinepoeder en een banaan
-Mini cupcake
-Rijst met kipcurry
  zaterdag 1 juli 2023 @ 08:52:42 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_209713959
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 23:35 schreef Isabeau het volgende:
Het gaat hier nog immer kut. Hier klagen helpt ook niet. Kreeg net een tompouce opgedrongen en geen ruggengraat genoeg om te blijven weigeren of boos te worden. Weg van minste weerstand was opeten. Wat ik eigenlijk ook wel weer wilde, want tompouce. Maar had al veel te veel gegeten en gesnoept vandaag.
Wie dringt jou tompouces op dan? :( zijn dat collega's?
Balen dat het niet zo lekker gaat :* het blijft een struggle he.
disclaimer
pi_209713968
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 08:52 schreef SQ het volgende:

Wie dringt jou tompouces op dan? :( zijn dat collega's?
Balen dat het niet zo lekker gaat :* het blijft een struggle he.
De beveiliger was jarig. Tsja. En ja, het blijft gewoon een enorme struggle. Ik vrees ook dat het altijd zo zal blijven. Gelukkig ook met periodes dat het allemaal geweldig en makkelijk gaat. Maar goed, mijn favo podcast van dit moment leerde mij dat je niet hebt gefaald, zolang je niet stopt. En dat was ik niet van plan.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 08:59:56 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_209713995
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 08:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]
De beveiliger was jarig. Tsja. En ja, het blijft gewoon een enorme struggle. Ik vrees ook dat het altijd zo zal blijven. Gelukkig ook met periodes dat het allemaal geweldig en makkelijk gaat. Maar goed, mijn favo podcast van dit moment leerde mij dat je niet hebt gefaald, zolang je niet stopt. En dat was ik niet van plan.
Ik hoop gewoon nog steeds dat er ooit ergens chocolade wordt uitgevonden waar je niet dik van wordt. 🤞
disclaimer
  zaterdag 1 juli 2023 @ 09:06:30 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_209714037
Ik zit nu dan weer wel in de flow maar ervaringen uit het verleden leren me dat het zomaar morgen over kan zijn. Overigens kost het me nog steeds wel moeite nu, maar ik heb wel een zeldzaam moment van ruggengraat :') dus ik pak nu maar wat ik pakken kan.

Mijn grootste valkuilen:
1. Alcohol. Ohhh die alcohol :')
2. Gevoel van verlies van controle als je niet weet hoeveel kcal je eet. En daardoor is alles natuurlijk verloren (restaurants/verzorgde lunches)
3. Mezelf zielig/moe vinden. "Vandaag mag het wel, ik doe morgen wel weer normaal" - 6 weken onafgebroken
4. Avonden. Doorgaans kan ik prima normaal doen tussen 07:00 en 20:00. Maar zodra de kinderen op bed liggen en ik na 13 uur onafgebroken werken en jagen die fysieke / mentale rust ervaar wil ik meteen suiker. Alsof het een soort ontlading is.

En maar vol blijven houden dat je geen emotionele eter bent :') ;(
disclaimer
pi_209714071
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 09:06 schreef SQ het volgende:
Ik zit nu dan weer wel in de flow maar ervaringen uit het verleden leren me dat het zomaar morgen over kan zijn. Overigens kost het me nog steeds wel moeite nu, maar ik heb wel een zeldzaam moment van ruggengraat :') dus ik pak nu maar wat ik pakken kan.

Mijn grootste valkuilen:
1. Alcohol. Ohhh die alcohol :')
2. Gevoel van verlies van controle als je niet weet hoeveel kcal je eet. En daardoor is alles natuurlijk verloren (restaurants/verzorgde lunches)
3. Mezelf zielig/moe vinden. "Vandaag mag het wel, ik doe morgen wel weer normaal" - 6 weken onafgebroken
4. Avonden. Doorgaans kan ik prima normaal doen tussen 07:00 en 20:00. Maar zodra de kinderen op bed liggen en ik na 13 uur onafgebroken werken en jagen die fysieke / mentale rust ervaar wil ik meteen suiker. Alsof het een soort ontlading is.

En maar vol blijven houden dat je geen emotionele eter bent :') ;(
Allemaal akelig herkenbaar :') Behalve dan de alcohol, daar doe ik liever zonder. Want als ik wel ga drinken dan is alcohol & voedsel een gevaarlijke combinatie. Dan is het hele begrip ruggengraat ineens magisch verdwenen.

"Ik doe morgen/maandag/na dat feestje-etentje-verjaardag over 3 weken/1e van de maand/1 januari wel weer normaal" Ja :')
  Moderator zaterdag 1 juli 2023 @ 09:15:10 #24
382129 crew  Donna
pi_209714089
Ben even uit de flow wat niet heel verrassend is gezien de omstandigheden. Maar ik ga er volgende week weer voor. ^O^
  zaterdag 1 juli 2023 @ 09:21:29 #25
149959 SQ
snelle trees
pi_209714125
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 09:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Allemaal akelig herkenbaar :') Behalve dan de alcohol, daar doe ik liever zonder. Want als ik wel ga drinken dan is alcohol & voedsel een gevaarlijke combinatie. Dan is het hele begrip ruggengraat ineens magisch verdwenen.

"Ik doe morgen/maandag/na dat feestje-etentje-verjaardag over 3 weken/1e van de maand/1 januari wel weer normaal" Ja :')
Het is 1 juli!!

Het is wel zaterdag ;(
disclaimer
  zaterdag 1 juli 2023 @ 09:22:15 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_209714131
2024 begint op maandag _O_
disclaimer
  Moderator zaterdag 1 juli 2023 @ 09:22:37 #27
382129 crew  Donna
pi_209714133
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 09:22 schreef SQ het volgende:
Hell yeah!
  zaterdag 1 juli 2023 @ 11:50:28 #28
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_209715627
quote:
_O_
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 1 juli 2023 @ 12:25:44 #29
149959 SQ
snelle trees
pi_209716189
Lunch en diner ingevoerd, beiden exact evenveel kcal :')

Ik kan dus kennelijk onbedoeld heel gebalanceerd eten :7
disclaimer
  zaterdag 1 juli 2023 @ 12:27:08 #30
149959 SQ
snelle trees
pi_209716216
Even gecheckt wat 1 zak karamelpopcorn doet, maar da's net 50 kcal meer. -O-
disclaimer
pi_209725087
quote:
Er is hoop voor mij. *O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 22:02:53 #32
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209725339
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 12:27 schreef SQ het volgende:
Even gecheckt wat 1 zak karamelpopcorn doet, maar da's net 50 kcal meer. -O-
Het had zijn mooi kunnen zijn ;(
Spoilers!
pi_209727206
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 09:21 schreef SQ het volgende:

Het is 1 juli!!

Daarom ging het vandaag toch weer redelijk ok *O*
  zondag 2 juli 2023 @ 00:47:39 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_209727594
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 00:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Daarom ging het vandaag toch weer redelijk ok *O*
Fijn O+
Hier mwah, avondeten zou pasta met spinazie worden maar er bleef een vriendinnetje van mijn dochter eten en die lustte geen spinazie :') dus nou vooruit dan maar pizza.
En bij de avondvisite 1 trappist gedronken. Maar ook echt maar eentje, en verder geen chips en nootjes, dus ook wel weer een beetje oké denk ik :P
disclaimer
pi_209728751
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 00:47 schreef SQ het volgende:

Fijn O+
Hier mwah, avondeten zou pasta met spinazie worden maar er bleef een vriendinnetje van mijn dochter eten en die lustte geen spinazie :') dus nou vooruit dan maar pizza.
En bij de avondvisite 1 trappist gedronken. Maar ook echt maar eentje, en verder geen chips en nootjes, dus ook wel weer een beetje oké denk ik :P
Is te overzien hoor *)

Vannacht was er geen tompouce *O*
pi_209740997
Vanochtend gaf mijn weegschaal 59/60 aan O+. Ik ga een van deze dagen ook meten in de sportschool om het zeker te weten :P Had juist het idee dat ik zwaarder was geworden maar niet zo.

Vandaag best ongezond gegeten.

Vanochtend: chocolade mugcake gemaakt van chocolade proteinepoeder en theelepel nutella

- Warme Chocolademelk
- Twee cappucino’s met suiker
- 150 gram nasi van gisteren met garnaaltjes
- Twee kipkluifjes
- Twee pepermuntjes
- 1/3 komkommer :+
pi_209742422
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 08:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Is te overzien hoor *)

Vannacht was er geen tompouce *O*
Yeah, goedzo! :)
  maandag 3 juli 2023 @ 09:12:49 #38
149959 SQ
snelle trees
pi_209742482
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 23:46 schreef Medusa666 het volgende:
Vanochtend gaf mijn weegschaal 59/60 aan O+. Ik ga een van deze dagen ook meten in de sportschool om het zeker te weten :P Had juist het idee dat ik zwaarder was geworden maar niet zo.

Vandaag best ongezond gegeten.

Vanochtend: chocolade mugcake gemaakt van chocolade proteinepoeder en theelepel nutella

- Warme Chocolademelk
- Twee cappucino’s met suiker
- 150 gram nasi van gisteren met garnaaltjes
- Twee kipkluifjes
- Twee pepermuntjes
- 1/3 komkommer :+
Word je niet helemaal lijp van de honger als je zulke kleine hapjes eet steeds?
disclaimer
  maandag 3 juli 2023 @ 09:16:12 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_209742513
Gisteren bbq aangezet dus het netto resultaat aan het einde van week 1 schoot op het nippertje nog bijna een kilo omhoog :P lang leve het zout. Maar toch, onder de 90, mooi ijkpunt weer (eerste week telt niet vind ik).

Ik kreeg vandaag uit mijn voorraadkast even geen fatsoenlijke lunch getoverd dus ik zal wel wat moeite krijgen vandaag, kijken of ik dat kan afvangen.

L: rauwe spinazie met gerookte zalm, snackgroenten en een appel (Ja is veel te weinig, ik weet t)
D: nasi met kip
disclaimer
pi_209742756
Wij hadden gisteren een bbq bij mijn broer en er was gewoon niets gezonds te vinden. Alle salades waren aangemaakt met veul mayo. Ik heb het gehouden bij een kipfilet van de bbq en wat salade.
Ik merk ook dat ik echt reageer op vet eten nu, ik heb natuurlijk sinds eind januari nauwelijks vet eten op.

Maar de estafette aan feestjes en partijen is voorbij :P Ik sta al een paar weken stil in gewicht en ook qua sporten was het lastig vanwege tijdgebrek, maar deze 2 weken voor mijn vakantie ga ik weer knallen.
Oh wacht, zondag in Den Bosch oa Bossche bollen eten....ik ga niet eens opzoeken hoeveel kcal daar in zitten....
  maandag 3 juli 2023 @ 09:44:01 #41
149959 SQ
snelle trees
pi_209742783
Als je 1 bossche bol eet en voor de rest normaal doet komt t vast wel goed toch ;)

Oh wacht, ik zie nu dat 1 zo'n unit 650 kcal heeft _O- hahaha

Jan de Groot verkoopt ook kleintjes!
disclaimer
  maandag 3 juli 2023 @ 09:56:05 #42
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209742942
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 09:41 schreef exode het volgende:
....ik ga niet eens opzoeken hoeveel kcal daar in zitten....
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 09:44 schreef SQ het volgende:

Wat gemeen van jou @SQ! :D :+

Ik ben maar weer eens begonnen wat beter op te letten wat ik allemaal naar binnen schuif.
Wat minder eten in het algemeen en wat minder koolhydraten. Ben benieuwd of dit enig resultaat heeft.
pi_209743023
quote:
Als je 1 bossche bol eet en voor de rest normaal doet komt t vast wel goed toch ;)

Ik had zeker onder de 500 kcal gegokt :D Maar jeetje. Het is echt zó makkelijk om veel te veel kcal binnen te krijgen met dat soort lekkere dingen :')
pi_209743397
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 09:12 schreef SQ het volgende:

[..]
Nee, eigenlijk niet. Als ik een dag wat meer heb gegeten (zoas op dat feest) heb ik gelijk de dagen erna minder trek.

Ik denk trouwens dat die nasi toch geen 150 gram was, maar 300 :P Ben best slecht met het inschatten van die hoeveelheden.
pi_209743884
quote:

Jan de Groot is dicht op zondag :'(

We gaan pas om 4 uur Bosche bollen eten en daarvoor hebben we een lunch op een rondvaartboot. Kortom ik sla ontbijt en avondeten over denk ik.

Heb me net de blubber getraind, mijn PT dacht er nog even alles uit te persen voor mijn vakantie geloof ik.
pi_209744105
Bedankt. Nu zin in een Bossche bol :+
  maandag 3 juli 2023 @ 21:19:16 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209752156
Ik wil ALLES!!! -O-
Maar we hebben NIKS!!! -O-

:')
*kras...

Verder op zich eigenlijk best een heel keurige dag. Vandaar ook dat mijn innerlijke kleuter vindt dat ik best heus iets lekkers mag. :{

Zal ik een lijstje doen?

Ik begon met 7,5km powerwalken vanmorgen
2bh m kaas
4 volkoren crackers m kaas
1 appel
oatmeal cookie
groente smoothie (lidl)
zakje gedroogde mango
2 dropstaven
macaroni met geraspte kaas

De mango is wat heavy qua suiker, maar verder ben ik niet geheel ontevreden.

[ Bericht 22% gewijzigd door BE op 03-07-2023 21:38:19 ]
pi_209753832
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 09:12 schreef SQ het volgende:

[..]
Nou.. toch wel een beetje gelijk. Vandaag veel meer pasta gegeten dan dat de bedoeling was :’) En ijs.

Omdat ik gisteren idd te weinig at.
pi_209769113
Gisten:

Ontbijt: mango en een nectarine
Lunch: 8 plantaardige balletjes van de ikea. Halve stuk komkommer
Avond: rijst met sla en een sambal goreng telor en een groentecurry.
  Moderator woensdag 5 juli 2023 @ 11:34:27 #50
382129 crew  Donna
pi_209769562
En op wat fruit en 8 plantaardige balletjes met een halve komkommer kom je de dag wel door?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')