Mocht het stukje kloppen. Schat DtK de waarde van Geertruida even hoog in als Kokcu? Of verwacht die dat niemand dat zou gaan bieden en zet die hoger in?quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Geertgod gaat alleen voor de absolute hoofdprijs weg.
Geertruida is wel een beetje de lijm van dit elftal. Heeft afgelopen seizoen op drie posities gespeeldquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:13 schreef CR7 het volgende:
[..]
Mocht het stukje kloppen. Schat DtK de waarde van Geertruida even hoog in als Kokcu? Of verwacht die dat niemand dat zou gaan bieden en zet die hoger in?
Naja, ik denk dat Kökcü sowieso een stuk hoger getaxeerd werd dan dat hij uiteindelijk voor is vertrokken, maar die deal is gewoon goed gedaan door Benfica. Bij Geert is 25-30 wel logisch, en het is zoals Caland ook zegt geen speer die je graag kwijt wil.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:13 schreef CR7 het volgende:
[..]
Mocht het stukje kloppen. Schat DtK de waarde van Geertruida even hoog in als Kokcu? Of verwacht die dat niemand dat zou gaan bieden en zet die hoger in?
op malorca lopen alleen sletjesquote:Op donderdag 29 juni 2023 01:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat al die dikzakken er niet mee op het strand van Mallorca mee durven te lopen omdat ze belachelijk gemaakt worden vanwege de naam en het goedkope imago denk ik.
Ik denk hetzelfde eigenlijk.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als @:pistolero denkt dat Wieffer en Zerrouki een gouden koppeltje worden op het middenveld hou ik in ieder geval mijn hart vast.
Zie jij hem wel een basisplaats krijgen?quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:07 schreef H.FR het volgende:
Grappig hoe iedereen Timber op de bank zet.
Liepen wel meer betere spelers bij ons rond, maar het merk Ajax telt vooral hè. Door de prestaties ook in de CL uiteraard.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Overigens vind ik het al opvallend dat er niet een club 25 a 30 miljoen stukslaat voor Geert. Dat zou mij echt een nobrainer lijken voor dat bedrag als je het geld hebt, zeker aangezien Ajax-Timber die ik door mijn Feyenoordbrilletje écht minder vind voor 42-47 miljoen moet gaan. Leggen al die scoutings te slapen ofzo
Op basis van afgelopen seizoen ook niet zo gek. Viel nauwelijks op. Is dit seizoen weer afwachten natuurlijk.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:07 schreef H.FR het volgende:
Grappig hoe iedereen Timber op de bank zet.
Dat denk ik ook helaas. Qua puur voetbaltalent is het denk ik verreweg onze beste buitenspeler, maar het is zo gigantisch vrijblijvend allemaal en daar kom je totaal niet mee weg. Zeker niet bij Oh Arne.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Wålemark niks meer gaat worden, helaas.
Erg mooi.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Geertgod gaat alleen voor de absolute hoofdprijs weg.
Stuurt die jongen nou eens naar Excelsior, Dordrecht, PEC of Volendam…quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Wålemark niks meer gaat worden, helaas.
Ik moet het met die van Twente ook nog maar zien. Een van de 2 zal wel gaan banken ja. Of misschien wel beiden als vd Belt een succes blijkt te zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:28 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zie jij hem wel een basisplaats krijgen?
Je bedoelt die slachtpartijtjes tegen Napoli en Liverpool?quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Liepen wel meer betere spelers bij ons rond, maar het merk Ajax telt vooral hè. Door de prestaties ook in de CL uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |