SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.feyenoord.nl/(...)utm_campaign=Captainquote:KIJK 'CAPTAIN' NU
Login met jouw Mijn Feyenoord-account en kijk GRATIS de documentaire over Orkun Kkc.
Op1?quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.feyenoord.nl/(...)utm_campaign=Captain
ROT OP MET JE ACCOUNT. AccountVrij.
Het had nog erger kunnen zijn idd. Maar het is Doodzonde. En dat voor die paar euro.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:55 schreef Haringkop het volgende:
Ik vind dat ‘prijsvrij’ nog wel meevallen als er ‘vakanties’ aan wordt toegevoegd, zoals op de foto.
Uitknijpen die supporters! Want ja, die hebben nog niet genoeg uitgegeven aan Feyenoord...quote:
12ft.io/ voor de url zettenquote:Op woensdag 28 juni 2023 22:49 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Uitknijpen die supporters! Want ja, die hebben nog niet genoeg uitgegeven aan Feyenoord...
Is verdomme gewoon een service naar je trouwe aanhang, tenminste zo zou het moeten zijn. Om je betrokken te houden bij alles van de club.
Van die mentaliteit zijn we sinds Martin van Geel weg is wel af dacht ikquote:Op woensdag 28 juni 2023 23:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Deze mentaliteit dat alles maar gratis moet zijn
Ik wil gewoon 24/7 live beelden van Arne.quote:Op woensdag 28 juni 2023 23:08 schreef Pistolero het volgende:
Dit gaat natuurlijk gewoon om extra videos waar veel tijd en moeite in zit zoals die Kokcu documentaire. Waar komt het idee vandaan dat je als supporter recht zou hebben op een gratis service vanuit de club met dat soort dingen?
Wordt gewoon iets zoals dit: https://www.mancity.com/city-plus
Stukje professionalisering. Worden er nieuwe commercile mogelijkheden aangeboord is het weer niet goed.
De lange lap van Gnonto.quote:Op woensdag 28 juni 2023 23:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik wil gewoon 24/7 live beelden van Arne.
Zou kijken.quote:Op woensdag 28 juni 2023 23:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Arend Martijn heeft bij mij wel een deukje opgelopen nadat hij Summerville de recordtransfer van de vijf jaar voor hem noemde om zijn punt te maken (en om zichzelf verkapt een complimentje te geven).quote:Op woensdag 28 juni 2023 23:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zoiets ja. Onder andere vrij voor sk-houders.quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:58 schreef Scrummie het volgende:
Een paywall voor video's gaat dat om neem ik aan?
Niet meer dan logisch, productie van die dingen kost genoeg. En ik neem aan dat er genoeg content gratis blijft op het normale YouTube kanaal.
En service naar de supporters, wat een flauwekul.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 23:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Arend Martijn heeft bij mij wel een deukje opgelopen nadat hij Summerville de recordtransfer van de vijf jaar voor hem noemde om zijn punt te maken (en om zichzelf verkapt een complimentje te geven).
Dit is voor mij de grootste tegenvaller sinds hij een keer zei dat we volgens de xG wel hadden moeten winnen.
Dat al die dikzakken er niet mee op het strand van Mallorca mee durven te lopen omdat ze belachelijk gemaakt worden vanwege de naam en het goedkope imago denk ik.quote:Op donderdag 29 juni 2023 01:58 schreef Vis1980 het volgende:
Wat is het probleem eigenlijk met Prijsvrij? Extra geld voor de club, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |