SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.feyenoord.nl/(...)utm_campaign=Captainquote:KIJK 'CAPTAIN' NU
Login met jouw Mijn Feyenoord-account en kijk GRATIS de documentaire over Orkun Kkc.
Op1?quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.feyenoord.nl/(...)utm_campaign=Captain
ROT OP MET JE ACCOUNT. AccountVrij.
Het had nog erger kunnen zijn idd. Maar het is Doodzonde. En dat voor die paar euro.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:55 schreef Haringkop het volgende:
Ik vind dat ‘prijsvrij’ nog wel meevallen als er ‘vakanties’ aan wordt toegevoegd, zoals op de foto.
Uitknijpen die supporters! Want ja, die hebben nog niet genoeg uitgegeven aan Feyenoord...quote:
12ft.io/ voor de url zettenquote:Op woensdag 28 juni 2023 22:49 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Uitknijpen die supporters! Want ja, die hebben nog niet genoeg uitgegeven aan Feyenoord...
Is verdomme gewoon een service naar je trouwe aanhang, tenminste zo zou het moeten zijn. Om je betrokken te houden bij alles van de club.
Van die mentaliteit zijn we sinds Martin van Geel weg is wel af dacht ikquote:Op woensdag 28 juni 2023 23:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Deze mentaliteit dat alles maar gratis moet zijn
Ik wil gewoon 24/7 live beelden van Arne.quote:Op woensdag 28 juni 2023 23:08 schreef Pistolero het volgende:
Dit gaat natuurlijk gewoon om extra videos waar veel tijd en moeite in zit zoals die Kokcu documentaire. Waar komt het idee vandaan dat je als supporter recht zou hebben op een gratis service vanuit de club met dat soort dingen?
Wordt gewoon iets zoals dit: https://www.mancity.com/city-plus
Stukje professionalisering. Worden er nieuwe commercile mogelijkheden aangeboord is het weer niet goed.
De lange lap van Gnonto.quote:Op woensdag 28 juni 2023 23:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik wil gewoon 24/7 live beelden van Arne.
Zou kijken.quote:Op woensdag 28 juni 2023 23:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Arend Martijn heeft bij mij wel een deukje opgelopen nadat hij Summerville de recordtransfer van de vijf jaar voor hem noemde om zijn punt te maken (en om zichzelf verkapt een complimentje te geven).quote:Op woensdag 28 juni 2023 23:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zoiets ja. Onder andere vrij voor sk-houders.quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:58 schreef Scrummie het volgende:
Een paywall voor video's gaat dat om neem ik aan?
Niet meer dan logisch, productie van die dingen kost genoeg. En ik neem aan dat er genoeg content gratis blijft op het normale YouTube kanaal.
En service naar de supporters, wat een flauwekul.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 23:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Arend Martijn heeft bij mij wel een deukje opgelopen nadat hij Summerville de recordtransfer van de vijf jaar voor hem noemde om zijn punt te maken (en om zichzelf verkapt een complimentje te geven).
Dit is voor mij de grootste tegenvaller sinds hij een keer zei dat we volgens de xG wel hadden moeten winnen.
Dat al die dikzakken er niet mee op het strand van Mallorca mee durven te lopen omdat ze belachelijk gemaakt worden vanwege de naam en het goedkope imago denk ik.quote:Op donderdag 29 juni 2023 01:58 schreef Vis1980 het volgende:
Wat is het probleem eigenlijk met Prijsvrij? Extra geld voor de club, toch?
Ziet er toch niet uit man ¨prijsvrij¨ op je shirt.. goedkoper kan bijna nietquote:Op donderdag 29 juni 2023 01:58 schreef Vis1980 het volgende:
Wat is het probleem eigenlijk met Prijsvrij? Extra geld voor de club, toch?
Gelukkig wordt het geen heel groot probleem om met Slot het landskampioenschap wederom te pakken komend seizoen. De jaren daarna wordt het wel een vervelende meme jaquote:Op donderdag 29 juni 2023 02:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ziet er toch niet uit man ¨prijsvrij¨ op je shirt.. goedkoper kan bijna niet![]()
Wordt sowieso een heerlijke meme als feyenoord geen prijs weet te pakken komend seizoen
Oh maar niemand die zich druk kan maken om het klootjesvolk tochquote:Op donderdag 29 juni 2023 00:11 schreef ZKA het volgende:
[..]
Zoiets ja. Onder andere vrij voor sk-houders.
Alsof iemand er iets om geeft wat jij, en je clubje over onze club denken.quote:Op donderdag 29 juni 2023 02:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ziet er toch niet uit man ¨prijsvrij¨ op je shirt.. goedkoper kan bijna niet![]()
Wordt sowieso een heerlijke meme als feyenoord geen prijs weet te pakken komend seizoen
GoodHabitzquote:Op donderdag 29 juni 2023 02:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dan stond je zonder prijsvrij ook al redelijk voor lul.quote:Op donderdag 29 juni 2023 01:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat al die dikzakken er niet mee op het strand van Mallorca mee durven te lopen omdat ze belachelijk gemaakt worden vanwege de naam en het goedkope imago denk ik.
Eens ja. Je klanten gewoon laten betalenquote:Op woensdag 28 juni 2023 22:58 schreef Scrummie het volgende:
En service naar de supporters, wat een flauwekul.
keep on dreamingquote:Op donderdag 29 juni 2023 04:15 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Gelukkig wordt het geen heel groot probleem om met Slot het landskampioenschap wederom te pakken komend seizoen. De jaren daarna wordt het wel een vervelende meme ja
Uh, inderdaad ja.quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:40 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
keep on dreaming
moeten oppassen dat jullie niet degraderen a la Twente toen
quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:40 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
keep on dreaming
moeten oppassen dat jullie niet degraderen a la Twente toen
Van alle acts op FOK! ben jij toch wel de minst humoristische.quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
de kakkerlakken die degraderen, oh het zou niet mooier kunnen zijn
Jij kan er alles van weten natuurlijkquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan stond je zonder prijsvrij ook al redelijk voor lul.
Dat volwassen mannen met voetbalshirts tokkies zijn, dat zou iedereen moeten weten.quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:07 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Jij kan er alles van weten natuurlijk
Goed dat ze dit even van te voren hebben gechecktquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:48 schreef ZKA het volgende:
Issues met het Europese tenue. De dwarsliggers zijn Prijsvrij en UEFA.
- Prijsvrij: Naam mag niet bedrukt worden op deze shirts. Europees mag er namelijk niet met sponsoring op de rug gespeeld worden.
- UEFA: Stadsplattegrond kunnen ze moeilijk over gaan doen.
Verkoop tot nader order uitgesteld.
Ben het er wel mee eens eigenlijk, voetbalshirtjes dragen doe je maar als je zelf op het veld staat anders ben je gewoon een waanzinnige tokkie. Snap die ophef ook nooit zo van al die boze semi-boomers op twitter die nu aangeven dat ze echt geen voetbalshirtje gaan kopen1!1!quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:19 schreef Scrummie het volgende:
Tarado is een beetje de klaasweetalles van het Ajax topic zodra hij hier komt posten.
Dat slaat weer eens nergens op maar goed.quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:19 schreef Scrummie het volgende:
Tarado is een beetje de klaasweetalles van het Ajax topic zodra hij hier komt posten.
Een paar weken geleden was ik een dag of drief in Porto. Hoeveel Engelsen en Duitsers ik daar in een voetbalshirt heb gezien is ongelofelijk. Zit je daar op het terras met je vriendin in je wolverhampton shirt van dit seizoen. Als het nou een bijzonder en oud shirt is kan ik er wel begrip voor hebben.quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat volwassen mannen met voetbalshirts tokkies zijn, dat zou iedereen moeten weten.
Zo dan.quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:19 schreef Scrummie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |