Lens en Berlijn zijn ook nog wel pittigquote:Op donderdag 29 juni 2023 18:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Real Sociedad schaal ik wel hoger in verder eens
quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:53 schreef Caland het volgende:
Don Kloesoe geeft aan dat
-Feyenoord eigenlijk nooit dat bedrag voor Pepi ging neerleggen (wat Krabbenlul al een maand geleden riep). Wel een bod gedaan maar al weken geleden
-Geen concrete interesse in Brenet
-Geen bod op Geert
-Feyenoord wil eerst een buitenspeler en vervanger Rasmussen geregeld hebben
@:zka in the mud
Hoop toch ook wel dat er een vervanger van Kokcu gaat komen, want vind het huidige middenveld wel wat te mager.quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:53 schreef Caland het volgende:
-Feyenoord eigenlijk nooit dat bedrag voor Pepi ging neerleggen (wat Krabbenlul al een maand geleden riep). Wel een bod gedaan maar al weken geleden
-Geen bod op Geert
Die vervanger heb je al in huis, hij heet Wieffer. Die zal normaal gesproken wel op 8 gaan spelen met Zerrouki op 6 en Szymanski op 10. Dan heb je daarachter nog vd Belt, Timber en Bullaude (en Milambo).quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoop toch ook wel dat er een vervanger van Kokcu gaat komen, want vind het huidige middenveld wel wat te mager.
Kwalitatief gezien is daar zeker wel noodzaak voor al ben ik het eens dat linksbuiten en een extra verdediger prio hebben. Kökcü ga je niet vervangen, maar Wieffer op 8 is wel een gok.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die vervanger heb je al in huis, hij heet Wieffer. Die zal normaal gesproken wel op 8 gaan spelen met Zerrouki op 6 en Szymanski op 10. Dan heb je daarachter nog vd Belt, Timber en Bullaude (en Milambo).
Ik zie echt totaal geen noodzaak om nu te gaan zoeken naar nog meer middenvelders. Een nieuwe vleugelspeler en extra verdediger zijn het belangrijkste, gelukkig denken ze daar bij Feyenoord ook zo over.
Nou ja, dat is eigenlijk niet zo, je hebt nu vier spelers voor twee posities waarvan één basisspeler is in Oranje en onze twee duurste aankopen aller tijden. Daar nog meer miljoenen aan neerklappen zou een beetje onverantwoord zijn me dunkt, zeker omdat er met Beltgod nog een aanstormend talent is gehaald.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoop toch ook wel dat er een vervanger van Kokcu gaat komen, want vind het huidige middenveld wel wat te mager.
Denk uiteindelijk ook gewoon dat Wieffer de concurrentie van Zerrouki gaat winnen op 6.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Kwalitatief gezien is daar zeker wel noodzaak voor al ben ik het eens dat linksbuiten en een extra verdediger prio hebben. Kökcü ga je niet vervangen, maar Wieffer op 8 is wel een gok.
Dat denk ik eigenlijk ook.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk uiteindelijk ook gewoon dat Wieffer de concurrentie van Zerrouki gaat winnen op 6.
Kokcu was echt heel erg goed, maar ik twijfel serieus of een middenveld Zerrouki-Wieffer-Szymanski nou zo veel minder is dan Wieffer - Kokcu - Szymanski. Denk het niet eigenlijk.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Kwalitatief gezien is daar zeker wel noodzaak voor al ben ik het eens dat linksbuiten en een extra verdediger prio hebben. Kökcü ga je niet vervangen, maar Wieffer op 8 is wel een gok.
Zerrouki is geen vervanger van Kökcü en dat vind ik van Wieffer ook niet. Van den Belt is een leuke aankoop maar die moet je toch minstens een half jaartje geven om aan te haken denk ik.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, dat is eigenlijk niet zo, je hebt nu vier spelers voor twee posities waarvan één basisspeler is in Oranje en onze twee duurste aankopen aller tijden. Daar nog meer miljoenen aan neerklappen zou een beetje onverantwoord zijn me dunkt, zeker omdat er met Beltgod nog een aanstormend talent is gehaald.
Dan komt het er eigenlijk op neer dat je ontevreden bent over het aankopen van Zerrouki (een sentiment wat ik prima begrijp overigens).
We zullen het zien over een half jaar.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als @:pistolero denkt dat Wieffer en Zerrouki een gouden koppeltje worden op het middenveld hou ik in ieder geval mijn hart vast.
Mocht je een keer gelijk krijgen dan heb ik graag dat je ons daarvan op de hoogte stelt. Dan krijg je direct een likequote:Op donderdag 29 juni 2023 19:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
We zullen het zien over een half jaar.
Moet Arend Martijn ze alleen wel allebei opstellen, hopelijk leest hij mee.
Duidelijk. En wat dat laatste betreft ook zeer logisch.quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:53 schreef Caland het volgende:
-Geen bod op Geert
Ik snap goed wat je bedoelt hoor. Maar ik vind het nog steeds voor onze begrippen een beetje onverantwoord om nog maar een middenvelder te halen. Om Kökcü een beetje waardig te vervangen ben je ook wel wat kwijt. Dan zit er wel heel veel investeringskapitaal op de bank.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Zerrouki is geen vervanger van Kökcü en dat vind ik van Wieffer ook niet. Van den Belt is een leuke aankoop maar die moet je toch minstens een half jaartje geven om aan te haken denk ik.
Ik ben alleen bang dat je aanvallend wat tekort gaat komen nu op het middenveld. Verdedigend geloof ik het wel.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik snap goed wat je bedoelt hoor. Maar ik vind het nog steeds voor onze begrippen een beetje onverantwoord om nog maar een middenvelder te halen. Om Kökcü een beetje waardig te vervangen ben je ook wel wat kwijt. Dan zit er wel heel veel investeringskapitaal op de bank.
Ik denk toch dat Slot moet gaan proberen een middenveld te vormen met de smaken die hij nu heeft. Hij wilde immers Zerrouki zo graag.
Geertgod gaat alleen voor de absolute hoofdprijs weg.quote:Feyenoord stelt zich hard op rond Lutsharel Geertruida
Het Duitse Red Bull Leipzig is niet de eerste buitenlandse club die het oog heeft laten vallen op Feyenoord-verdediger Lutsharel Geertruida, maar het maakt in tegenstelling tot andere clubs wel duidelijk dat het zaken wil doen met Feyenoord.
Feyenoord-directeur Dennis te Kloese lijkt nog niet onder de indruk te zijn van het tot op heden onbekende bod dat RB Leipzig heeft gedaan op de Oranje-international die afgelopen seizoen een van de beste en meest constante spelers in het kampioenselftal van de Rotterdammers was.
Te Kloese gaat voorlopig niet in op de belangstelling voor de man die door bondscoach Ronald Koeman wordt beschouwd als een belangrijke speler voor Oranje. Feyenoord wil ook geen prijskaartje aan Geertruida hangen of een indicatie geven aan welke buitenlandse club dan ook. Het liefst houden de Rotterdammers en trainer Arne Slot de pas 22-jarige centrale verdediger nog minimaal een seizoen in De Kuip.
Hoe ver wil Leipzig gaan?
Toch wordt Geertruida op dezelfde waarde geschat als de net aan Benfica verkochte middenvelder en aanvoerder Orkun Kökcü, die met een gegarandeerde bonus zo’n dertig miljoen euro opbrengt en bij een goede doorverkoop nog eens vijf of tien miljoen euro kan opleveren.
De vraag is tot hoever RB Leipzig wil gaan en op welke termijn de Duitsers zullen terugkeren met een bod dat door de leiding van Feyenoord serieus genoeg wordt genomen om de onderhandelingen te openen. Het contract van Geertruida bij Feyenoord loopt nog door tot 2025 en daardoor kan de club het RB Leipzig of andere buitenlandse gegadigden lastig maken.
Eerder deze week liet Te Kloese weten aan het Schotse Rangers FC, dat zich meldde voor spits Danilo (24), dat hij geen zaken doet met clubs die geen serieus geld op tafel willen leggen. Danilo wordt door Rangers als alternatief gezien voor de voormalige Feyenoord-spits Cyriel Dessers (28), die bij het Italiaanse Cremonese wegkwijnt.
Ja, eens. Ik zie het ook niet zo zitten in de opbouwende kwaliteiten van dit middenveld. Maar goed, laat Arne maar toveren.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat je aanvallend wat tekort gaat komen nu op het middenveld. Verdedigend geloof ik het wel.
Zijn voorspelling van afgelopen seizoen dat, als Slot zou blijven, we in de middenmoot zouden eindigen en Europees niet zouden overwinteren kwam in ieder geval nét niet uit. En die doorbraak van Wålemark viel ook wat tegen. Maar he, dit jaar beterquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Mocht je een keer gelijk krijgen dan heb ik graag dat je ons daarvan op de hoogte stelt. Dan krijg je direct een like
Ik had de rest van de ploegen in de Eredivisie ietwat overschat afgelopen seizoen inderdaad. We bedanken Alfred en Ruud. En Wålemark heeft gewoon pech gehad op blessures. Als die een heel seizoen fit was gebleven was hij je vaste en onomstreden rechtsbuiten geworden.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn voorspelling van afgelopen seizoen dat, als Slot zou blijven, we in de middenmoot zouden eindigen en Europees niet zouden overwinteren kwam in ieder geval nét niet uit. En die doorbraak van Wålemark viel ook wat tegen. Maar he, dit jaar beter
Ik denk eigenlijk dat Wålemark niks meer gaat worden, helaas.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik had de rest van de ploegen in de Eredivisie ietwat overschat afgelopen seizoen inderdaad. We bedanken Alfred en Ruud. En Wålemark heeft gewoon pech gehad op blessures. Als die een heel seizoen fit was gebleven was hij je vaste en onomstreden rechtsbuiten geworden.
Wel matig dat hij de start van de voorbereiding volgens mij ook al niet gaat halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |