Wel de finalemaandquote:Op woensdag 28 juni 2023 13:22 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice tegen Janet: eigenlijk is het een heel goed idee om manager te worden deze maand, ben je zeker van een finaleplaats.......(of woorden van die strekking)
Janet: ohhhhh maar daar doe ik het niet voor hoor!!!
Erik heeft niet altijd gelijk en iedereen reageert anders ook Erikquote:Op woensdag 28 juni 2023 13:26 schreef ChocoFan het volgende:
Erik deed een kattig iemand nagaat over gisteren en dat gedoe tussen hem en Babs en met Wendy was er ook wat.
Klopt en klopt, ben gewisseld naar de andere stream, wil niet luisteren naar die 2 bij elkaar.quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Erik heeft niet altijd gelijk en iedereen reageert anders ook Erik
quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:33 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zie op de andere stream babs en erik elkaar een knuffel geven.
Dat weten we dat Bern alleen in de keuken komt om te eten.quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:30 schreef ChocoFan het volgende:
Bern is in de keuken, Sas hangt een poster in de koelkast van Bern. De koelkast is bijna leeg en er lag een dooie vlieg in, Bern zegt net dat ie alleen in de keuken komt om te eten en ziet vervolgens die vlieg en ieuwt over de dode vlieg, sas zegt, oh dat is al zo lang hier.
Bern zelf dus gelukkig ook.quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:36 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat weten we dat Bern alleen in de keuken komt om te eten.
Dan moet ze de poort uit, kan ze hem overal plakken!quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:33 schreef ChocoFan het volgende:
Sas wil Bern overal plakken, hij moet goed zichtbaar zijn vindt ze.
Achter het behang!quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan moet ze de poort uit, kan ze hem overal plakken!
Janet en zeker Bern moeten het niet worden dus.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:05 schreef Varen het volgende:
Janet vraagt aan Bern, als ik manager wordt, zullen we het dan samen doen? Bern vindt het goed
Schattig wel,niet wetende dat KGGGGG KGGGG manager gaat worden.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:05 schreef Varen het volgende:
Janet vraagt aan Bern, als ik manager wordt, zullen we het dan samen doen? Bern vindt het goed
vanmorgen was Marciano in de douchruimte het liedje oh Donna aan het zingen..quote:
Nee deze.quote:
Janet zegt dit omdat zij wil dat Bern zich terug trekt...quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:05 schreef Varen het volgende:
En dat terwijl Bern op een andere manier dingen voor de groep heeft gedaan.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:20 schreef Varen het volgende:
Erik wil Bern als manager.
Hij vindt Bern betrouwbaar.
Myrthe wil Janet wel. Janet doet meer voor de groep
Echt nog nooit (van) gehoordquote:
Het ging over Ima.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:25 schreef Rhosyn het volgende:
Erik heeft een erge hekel aan Rupert.![]()
Waarom eigenlijk?
Heeft Rupert hem een keer uitgelachen ofzo.
Maar ja wie wordt het nou?ik weet niet meer wie op wie stemt.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat terwijl Bern op een andere manier dingen voor de groep heeft gedaan.
Ja die welquote:
Dat weet niemand. Ze draaien er allemaal omheen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar ja wie wordt het nou?ik weet niet meer wie op wie stemt.
[quote]quote:
Geloof ik meteen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:34 schreef Varen het volgende:
Myrthe zegt dat Jeffrey een paar mensen weg gepest heeft
En nu afwachten wat Erik er mee gaat doenquote:Op woensdag 28 juni 2023 14:38 schreef Rhosyn het volgende:
Mirthe verteld ff aan Erik dat Zoe een hekel aan hem heeft. Maaaar daar moet hij zich niks van aan trekken want Zoe heeft ook veel nare dingen.
en 1 daarvan gaat vermoedelijk manger worden , geh geh geh , ook weer miskeuzequote:Op woensdag 28 juni 2023 14:50 schreef Dotteke het volgende:
Het zal ook weer eens niet Plak en Plak (Imi en Rup) liggen in bed een ijsje te eten
DIe twee liggen meer dan dat ze recht op staan
Vanuit bedquote:Op woensdag 28 juni 2023 15:00 schreef cinsan het volgende:
[..]
en 1 daarvan gaat vermoedelijk manger worden , geh geh geh , ook weer miskeuze
quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:10 schreef danaqui het volgende:
Zei Eunice nou dat Jappie aan de tieten van Babs heeft gezeten met dat feestje poolparty
Babs zei huh? Echt waar? Kan het niet herrinneren.
Eunice zei ja ik heb het zelf gezien.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:11 schreef juul. het volgende:
[..]maar Bep is Mercedes en Wendy een Fiat
En nu ook met Jappiequote:Op woensdag 28 juni 2023 15:12 schreef Dotteke het volgende:
Babette vond het niet slim dat Wendy in bed lag met Marciano ( met 5 man lagen ze er toen) Zij dacht maar aan KimW buiteneuhhhh Babette je slaapt zelf met Marciano in een bed
Ze is dom aan het lullenquote:
Uit het niets. hopsa verliefdquote:Op woensdag 28 juni 2023 15:17 schreef xsaskiax het volgende:
Babette dekt zich helemaal in....... verliefdheid kan er 'ineenssssssss' zijn......
Ze praat heel tegenstrijdigquote:Op woensdag 28 juni 2023 15:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja hoor en de tandenfee bestaat ook....... pffffff
Past wel bij dat vieze ventje.quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:10 schreef danaqui het volgende:
Zei Eunice nou dat Jappie aan de tieten van Babs heeft gezeten met dat feestje poolparty
Babs zei huh? Echt waar? Kan het niet herrinneren.
Eunice zei ja ik heb het zelf gezien.
Babette vindt hem zooooooo lieffffffffff, hij is zooooooo liefffffffff...... ook karakter......quote:
Al in het begin vond ze alleen Isaac en Marciano daar echte mannen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Babette vindt hem zooooooo lieffffffffff, hij is zooooooo liefffffffff...... ook karakter......
Marciano had tegen Eunice gezegd dat ze hem zo lief aankeek......
ja maar dat is een weerspiegeling had Eunice gezegd....
Babette prijst Marciano regelrecht de hemel in.... maar is niet verliefd hoor.... het is net een verliefde puber en Eunice gaat er graag in mee
Bingoquote:Op woensdag 28 juni 2023 15:23 schreef Hoempah het volgende:
Babette wil dus eigenlijk helemaal uit elkaar gescheurd worden.
Met een beetje mazzel mag zij zijn 'buitenvrouw' worden.quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:26 schreef juul. het volgende:
Bep heeft toch totaal geen mensenkennis, Marciano lief en slim vinden?
Oh ik viel er midden in ik dacht ze hadden het over JWquote:Op woensdag 28 juni 2023 15:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Al in het begin vond ze alleen Isaac en Marciano daar echte mannen.
Kloptquote:Op woensdag 28 juni 2023 15:31 schreef xsaskiax het volgende:
Babette heeft een heel verhaal over een gesprek dat zij met Isaac gehad zou hebben.... dat gesprek is ook op de streams geweest, maar volgens mij liep het toch heel anders (en ook met andere woorden van Isaac) dan Babette het nu tegen Eunice zit te vertellen.........
quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:31 schreef Dotteke het volgende:
Isaac heeft een zo lief gezichtje, vinden Eunice en Babette
Hij is iever geworden sinds Jeffrey weg is vinden de dames, ze zien nu een hele andere Isaac
Wat volgens mij klopte was dat Isaac gezegd heeft: als 1 relatie fout loopt, ligt het aan allebei, maar als je 40 bent en je bent single, na zoveel relaties, dan ligt het aan jou!!!quote:
Waar haalt ze het vandaan hequote:Op woensdag 28 juni 2023 15:43 schreef pingu66 het volgende:
Volgens Eunice gaan aĺe Nederlandse mannen vreemd met een buitenlandse vrouw omdat die vrouwelijker zijn dan de Nederlandse "carrière" vrouw die alleen maar hun kinderen op de crèche gooien. En Nederlandse mannen willen graag zorgen voor een vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |