Archiveren van apps gebeurt niet bedrijfsbreed. Zeggen dat het kan is niet interessant omdat het bedrijf het niet doet. Je bent vrij om het te melden bij mijn bedrijf. Ik doe het niet en daarmee is het afgelopen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:23 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Soms is een vraag gewoon kort en simpel en het antwoord ook. En later kun je het nog terugvinden. Dat het niet gearchiveerd wordt lijkt me niet helemaal kloppen, je kunt gewoon backups instellen.
[..]
Waarom zou je in vredesnaam principieel gaan lopen doen om zoietsZo star zijn en dan anderen gaan kwalijk nemen dat zij geen zin hebben om te bellen
Het wordt niet gearchiveerd: puntquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit is net zulk star en moeilijk gedrag als waar je die niet-bellers van beticht. Waarom niet gewoon alle middelen inzetten die er zijn? Soms is een telefoontje handig, soms past een berichtje beter.
Ik suggereer dat je niet oud bent en jezelf erbij halen dus geen zin heeft.quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou je suggereert dat ik het over 30 jaar ook zou gaan doen.
Volgens mij vind jij appen een beetje eng. Met je "het wordt niet gearchiveerd".quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:52 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Het wordt niet gearchiveerd: punt
Als iemand bellen eng vindt dan is er wel een dagbesteding. Gelukkig zijn al die mensen ontslagen.
Voor iemand van 22 ben ik ook een "oudere collega" als ik 17 jaar ouder ben.quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:12 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik suggereer dat je niet oud bent en jezelf erbij halen dus geen zin heeft.
Het lijkt me alvast een vreemd argument om te verkiezen dat men belt. Tenzij ie met "niet gearchiveerd" bedoelt dat het niet verwijderd wordt.quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij appen een beetje eng. Met je "het wordt niet gearchiveerd".
Zucht, oké joh.quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Voor iemand van 22 ben ik ook een "oudere collega" als ik 17 jaar ouder ben.
Maar een beetje inlevingsvermogen in de ander voorkomt dat je een nare, chagrijnige oude zak wordt. Of je nou 40 of 60 bent.
Of je wordt weerbaar tegen doem-propaganda en leeft je leven.quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:10 schreef Fok-it het volgende:
Die blijven oprecht onder welk naampje je het ook schaart. Sterker nog als ze zoals jou zouden redeneren zouden ze nog meer mentale problemen ervaren omdat ze dan weten dat het structureel en eindeloos zal zijn
Als iets gewoon "is" en je kan er niks aan doen, dan vind ik crisis een groot woord, dat is dan meer een soort van "lot" geworden. Maar anyway, semantiek.quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:17 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat het is veroorzaakt door de overheid betekent niet dat het geen crisis is. Hetzelfde met het niet zelf kunnen oplossen.
gelukkig mag je denken wat je wiltquote:Op donderdag 29 juni 2023 16:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij appen een beetje eng. Met je "het wordt niet gearchiveerd".
Mooi dat jullie ze dan snel buitengooien, dan komen ze er tenminste meteen achter wat jullie van mensen denken die soms het nut van een gesprek niet zien en daarom een bericht sturen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:13 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
gelukkig mag je denken wat je wilt
Gelukkig worden mensen die bang zijn om te bellen direct ontslagen in de proeftijd. Ik heb het best nog wel meegemaakt en heb ook voorgesteld om nieuwe mensen te testen in de proeftijd. Dit wordt besproken en hopelijk ingevoerd.
Bang zijn om te bellen doe je maar bij dagbesteding.
Bang zijn om te appen ook.quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:13 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Gelukkig worden mensen die bang zijn om te bellen direct ontslagen in de proeftijd. Ik heb het best nog wel meegemaakt en heb ook voorgesteld om nieuwe mensen te testen in de proeftijd. Dit wordt besproken en hopelijk ingevoerd.
quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:13 schreef Joppiez het volgende:
Gebrek aan perspectief voor de jongeren, wat moet ik mij daarbij voorstellen?
Geen Lamborghini kunnen rijden zoals hun influencers, niet meer kunnen backpacken en jezelf ontdekken, of of?
Oja, je moet natuurlijk een mooi huis kunnen kopen op je twintigste, dat staat immers zo in onze grondwet!
Achuttegut toch, wat erg allemaal, wil je erover praten? Zal ik een topic voor je openen?quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:11 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat ze depressiever worden van klimaatstruisvogels die er niks aan willen doen dan van het klimaatprobleem zelf.
Uiteraard. Het is niet alsof ze niet weten wat er speelt. Het deprimerende is het gebrek aan actie om er wat aan te doen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:11 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat ze depressiever worden van klimaatstruisvogels die er niks aan willen doen dan van het klimaatprobleem zelf.
dat doe ik ook bij de dagbesteding. 5x per weekquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:41 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Bang zijn om te appen ook.
precies, je hebt niks aan die mensen die bellen eng vinden... sneeuwvlokje spelen doen ze maar eldersquote:Op donderdag 29 juni 2023 18:49 schreef Prego het volgende:
[..]
Mooi dat jullie ze dan snel buitengooien, dan komen ze er tenminste meteen achter wat jullie van mensen denken die soms het nut van een gesprek niet zien en daarom een bericht sturen.
Met je dagbesteding
quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:13 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:01 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat doe ik ook bij de dagbesteding. 5x per week
Denk dat het gros van de jeugd dat hele klimaat geen flikker interesseert.quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:11 schreef Hexagon het volgende:
Het zal ze wel interesseren maar het is voor de meeste mensen wel te abstract om er nou direct zwaarmoedig van te worden denk ik.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Denk dat het gros van de jeugd dat hele klimaat geen flikker interesseert.
Daar kan ik mij dan ook wel iets bij voorstellen. Net de pech hebben steeds vanwege veranderingen de boot te missen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:15 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Met 40 ben je ook niet echt een oudere werknemer. Wacht maar tot je tegen de 70 aanloopt en de pensioenleeftijd net voor de zoveelste keer is verhoogd.
De jongeren waar ik mee werk zijn prima. Niets mis mee op wat uitzonderingen na. Maar die heb je ook bij ouderen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vermoed dat vele dingen meespelen, en ook een stukje opvoeding en veerkracht. Het valt me ook op bij wat jonge collega’s die ik heb dat ze bij het minste of geringste zo uit het veld zijn geslagen en niks meer kunnen.
Een beetje pit of er eens goed voor gaan zit er niet in.
Ze kunnen prima verantwoordelijkheden afschuiven en grenzen aangeven en zijn heel gevoelig en weinig belastbaar.
Dit geldt natuurlijk niet voor alle jongeren maar is wel iets wat me echt bij gemiddeld meer jongeren nu opvalt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |