Luie donderquote:Op woensdag 28 juni 2023 14:24 schreef Tengano het volgende:
Wat deze jongeren nodig hebben is een stabiel en volwassenen forum waar men begrip en respect voor elkaar toont en waar empathie het belangrijkste goed is.
Wat bedoelen ze hier, dat ze niet genoeg aandacht krijgen? Misschien kunnen ze nog wat dansjes doen op tiktok of een onlyfans beginnen.quote:Bijna de helft van alle ondervraagde meisjes zegt aandachtsproblemen te hebben.
Nou, dan weet ik wel een forum waar ze vooral níet moeten komen 🤣quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:24 schreef Tengano het volgende:
Wat deze jongeren nodig hebben is een stabiel en volwassenen forum waar men begrip en respect voor elkaar toont en waar empathie het belangrijkste goed is.
Mensen zoals jij zijn het probleem. Maar dat zul jij nooit gaan inzien. Vooral lekker je diarree online blijven gooienquote:Op woensdag 28 juni 2023 14:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze hier, dat ze niet genoeg aandacht krijgen? Misschien kunnen ze nog wat dansjes doen op tiktok of een onlyfans beginnen.
In het hele onderzoek staat het woordje perspectief niet. Dat is een verzonnen conclusie door nu.nl.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Bij gebrek aan perspectief ...
Het staat zelfs in de titel maar het is social media. whatever.
Je hebt al die demo's en bezettingen van de A12 door ER gemist?quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:09 schreef quo_ het volgende:
[..]
Via internet en vanachter het toetsenbord bedoel je dan waarschijnlijk.
De vakbonden groeien weer. En veel grote werkgevers zijn er als de dood voor. Union busting is de laatste jaren echt een ding. Dat zegt ook wel iets.quote:Lid worden van een vakbond om zo betere arbeidsvoorwaarden af te dwingen of de huidige te behouden is uit de tijd zegt men. Dat is voor de boomers zegt men, huidige generatie kan wel voor zicht zelf zorgen, zegt men.......
Je hebt serieus ook al die woonprotesten gemist?quote:Gebrek aan betaalbare woningen is kennelijk de schuld van mensen die hun woning hebben afbetaald en twee lege slaapkamers in huis hebben. Ik heb nog geen enkele demonstratie gezien van 30-minners die de kneuzen in Den Haag het vuur aan de schenen legt.
Ik ben bang dat in de grote stroom dagelijks nieuws, dit soort protesten niet tot nauwelijks blijven hangen. Mensen zijn even boos omdat ze niet door kunnen rijden, maar zijn het 3 dagen later ook alweer vergeten. Netto resultaat hiervan is 0,0.quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:31 schreef Farenji het volgende:
[..]
Je hebt al die demo's en bezettingen van de A12 door ER gemist?
[..]
Je hebt serieus ook al die woonprotesten gemist?
Nee dat niet maar dit clubje bestaat uit linkse idioten die helemaal niets op hebben met het verbeteren van de situatie waar dit topic over gaat.quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:31 schreef Farenji het volgende:
[..]
Je hebt al die demo's en bezettingen van de A12 door ER gemist?
[..]
Ik hoop dat dit door zet.quote:De vakbonden groeien weer. En veel grote werkgevers zijn er als de dood voor. Union busting is de laatste jaren echt een ding. Dat zegt ook wel iets.
[..]
Ja, hebben kennelijk geen indruk gemaakt. Ik ben blijven hangen op het niveau van "geen woning - geen kroning".quote:Je hebt serieus ook al die woonprotesten gemist?
Gewoon geheel autoloze zondagen, zoals vroegah. Toen alles beter was.quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Schiphol om de dag dicht, op zondag geen vrachtvervoer zoals in Duitsland.
Aandacht ja.. in de media met opgeklopte verhalen en zogenaamde aandacht voor al die issues. In de praktijk is het kommer en kwel en staan mensen soms jaren op de wachtlijst om geholpen te worden.quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:06 schreef HowardRoark het volgende:
Ook is er nooit zoveel aandacht geweest voor 'mental health' en begrip voor de subjectieve gevoelens van het individu,
Kun je eens een link plaatsen? Ben als boomer wel benieuwd wat mijn leeftijdgenoten hiervan vinden, kan ik meegenieten.quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:04 schreef bijdehand het volgende:
Op nu.nl zijn de reacties van de boomers een genot om te lezen.
Al tig jaren een rechtse regering, en Rutte heeft ze nodig als goedkope werkpaarden.quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:17 schreef quo_ het volgende:
[..]
De klimaatcrisis is een bedenksel van linkse milieugekkies die een hele samenleving gegijzeld houden met hun waanideen en de enrgiecirisis is daar een logisch gevolg van.
En iedereen die kan rekenen begrijpt dat de woningcrisis noooit opgelost wordt zolang er onder druk van diezelfde linkse gekkies iedere week duizend onrendabelen worden geimporteerd die met voorrang een woning krijgen.
Als je passief op de bank depressief gaat zitten worden in plaats van actief verzet tegen bovengenoemd mainstream denken is het nog een verdomd lang eind van je 20ste tot je 80ste.
Zie link in de OP.quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:27 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Kun je eens een link plaatsen? Ben als boomer wel benieuwd wat mijn leeftijdgenoten hiervan vinden, kan ik meegenieten.
Ik heb mijn mening al klaar.
Probleem is inderdaad het perspectief. Als ik kijk naar mijn ouders generatie, boomers. Arm opgegroeid, hadden maar weinig, maar het werd geleidelijk aan steeds beter. Alsmaar beter, en als het een tijdje slecht ging, werden ze het minst getroffen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik word volgende maand 33. Ik kon geen huis kopen voordat ze gigantisch in prijs stegen, ik kon heel lang geen geschikte baan vinden adhv de kredietcrisis, ik zat midden in de enorme flopshow die mavo-vmbo transformatie heette, ga zo maar door. Het is geen wedstrijdje vooruithuilen ofzo want evengoed zie ik namelijk dat veel de jongeren van nu het nog veel zwaarder hebben.
Maar ergens volop geprofiteerd hebben?vergeet het maar. Het begon al met "eerst het zuur, dan het zoet" en dat zoete moet nog steeds komen.
Doen ze Sao Paulo ook, bevalt de mensen goed daar.quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:09 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Gewoon geheel autoloze zondagen, zoals vroegah. Toen alles beter was.
33? Wat ben jij voor broekie?quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik word volgende maand 33. Ik kon geen huis kopen voordat ze gigantisch in prijs stegen, ik kon heel lang geen geschikte baan vinden adhv de kredietcrisis, ik zat midden in de enorme flopshow die mavo-vmbo transformatie heette, ga zo maar door. Het is geen wedstrijdje vooruithuilen ofzo want evengoed zie ik namelijk dat veel de jongeren van nu het nog veel zwaarder hebben.
Maar ergens volop geprofiteerd hebben?vergeet het maar. Het begon al met "eerst het zuur, dan het zoet" en dat zoete moet nog steeds komen.
Oh vast maar niet zoals in de jaren80. Toenwas de nlse overheid doortastenderquote:Op woensdag 28 juni 2023 13:26 schreef grimselman het volgende:
[..]
Ook in Nederland daalt de CO2 uitstoot en worden er maatregelen genomen. Of je dat voldoende vindt is een tweede
Goed omschrevenquote:Op woensdag 28 juni 2023 17:28 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Probleem is inderdaad het perspectief. Als ik kijk naar mijn ouders generatie, boomers. Arm opgegroeid, hadden maar weinig, maar het werd geleidelijk aan steeds beter. Alsmaar beter, en als het een tijdje slecht ging, werden ze het minst getroffen.
De mensen die in de jaren 90-2000 zijn opgegroeid hebben toentertijd ook nog even die positieve vibe geproefd. Daarna is het bergafwaarts gegaan.
De jonge generatie van nu heeft vanaf hun jeugd enkel te maken gehad met een dalende lijn. Met het vooruitzicht dat deze enkel verder daalt in de toekomst. En dan nog die 2-3 jaar coronashit er bovenop, echt zuur als je dan rond de 14-22 bent. Ik kan goed begrijpen dat je dan depressief raakt.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:28 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Probleem is inderdaad het perspectief. Als ik kijk naar mijn ouders generatie, boomers. Arm opgegroeid, hadden maar weinig, maar het werd geleidelijk aan steeds beter. Alsmaar beter, en als het een tijdje slecht ging, werden ze het minst getroffen.
De mensen die in de jaren 90-2000 zijn opgegroeid hebben toentertijd ook nog even die positieve vibe geproefd. Daarna is het bergafwaarts gegaan.
De jonge generatie van nu heeft vanaf hun jeugd enkel te maken gehad met een dalende lijn. Met het vooruitzicht dat deze enkel verder daalt in de toekomst. En dan nog die 2-3 jaar coronashit er bovenop, echt zuur als je dan rond de 14-22 bent. Ik kan goed begrijpen dat je dan depressief raakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |