Wat voor energiecrisisquote:De jongeren hebben zorgen over de klimaatcrisis, energiecrisis en woningcrisis.
Ik erger me daar dood aan.quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:04 schreef bijdehand het volgende:
Op nu.nl zijn de reacties van de boomers een genot om te lezen.
Die kinderen waarschijnlijk ook en dan de gedachte dat je waarschijnlijk ergens tot je dertigste vast aan huis zit omdat er amper iets te krijgen is aan woonruimte.quote:
quote:De jongeren hebben zorgen over de klimaatcrisis, energiecrisis en woningcrisis. Ook hebben scholieren minder plezier in school dan voorheen.
quote:Bijna de helft van alle ondervraagde meisjes zegt aandachtsproblemen te hebben.
Ach het is nog even wachten en dan beginnen die boomers toch dood neer te vallen of dement te raken.quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:06 schreef Tijn het volgende:
Als ik een jongere was zou ik ook niet zo blij zijn met deze verneukte wereld.
Ik denk dat de crisis van de jaren 80 compleet in het niet valt bij de problematiek rondom klimaatverandering.quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:21 schreef grimselman het volgende:
In de jaren 80 hadden we ook een flinke crisis. Die was heftiger dan de huidige maar wel korter.
Hoelang geef jij de mensheid nog?quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat de crisis van de jaren 80 compleet in het niet valt bij de problematiek rondom klimaatverandering.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ach het is nog even wachten en dan beginnen die boomers toch dood neer te vallen of dement te raken.
Ik denk niet dat de mens binnen afzienbare tijd uitsterft, hoor. Daar zijn we met teveel voor.quote:
In de jaren 80 pakte men wel aan. Nu nietquote:Op woensdag 28 juni 2023 11:21 schreef grimselman het volgende:
In de jaren 80 hadden we ook een flinke crisis. Die was heftiger dan de huidige maar wel korter. Persoonlijk geen last van gehad. Ik denk dat het verschil is dat er nu door de (social) media veel meer aandacht aan geschonken wordt.
Tot de zon ontploftquote:
Dit is wel beetje een boomerreactie hoor, "vroeger was alles beter! de jeugd van tegenwoordig is waardeloos!!"quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:39 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
In de jaren 80 pakte men wel aan. Nu niet
Ik denk dat de invloed van een verklote jeugd/studietijd groter is dan een aantal kutte jaren als volwassene. Bijv je studietijd krijg je nooit meer terug, waar je jezelf ontdekt en je belangrijke sociale contacten legt. Als je die net had tijdens de corona shit, dan is dat wel erg zuur.quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:45 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb absoluut te doen met de jongere generaties maar het wordt wel eens tijd dat de mentale gesteldheid van iedereen aan de kaak wordt gesteld zonder generatie-uitzondering. Het is namelijk echt niet beter gesteld met jongvolwassenen tov gen z
Nou ja. Ik bedoel niet zozeer de omstandigheden waarin generaties opgroeien vergelijken met elkaar. Ik bedoel meer gewoon het feit dat we als samenleving steeds individualistischer worden en daardoor meer kampen met eenzaamheid, isolatie, depressie. Dat is iets wat elke generatie raakt en toch blijven alleen studenten en ouderen eruit gepikt worden als het om deze themas gaat. Wat prima is, want zij hebben het ook moeilijk. Maar de rest ookquote:Op woensdag 28 juni 2023 11:55 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik denk dat de invloed van een verklote jeugd/studietijd groter is dan een aantal kutte jaren als volwassene. Bijv je studietijd krijg je nooit meer terug, waar je jezelf ontdekt en je belangrijke sociale contacten legt. Als je die net had tijdens de corona shit, dan is dat wel erg zuur.
Nou dat weet ik niet hoor.quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat de crisis van de jaren 80 compleet in het niet valt bij de problematiek rondom klimaatverandering.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |